quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
DramaqueenIk ben in een dusdanig goede bui dat je kunt zeiken wat je wilt
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kwak:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ja! Ik krijg zelfs zin in een grote schoonmaak: dekbedden naar buiten, ramen lappenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En de kou kan me weinig boeien, handschoenen aan, sjaal om, dikke sokken... Wat belangrijker is, is dat ik echt de lente in m'n bol hebDe zon klaart m'n hoofd echt op
Aww, dat vind ik wel heel schattig!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja! Ik krijg zelfs zin in een grote schoonmaak: dekbedden naar buiten, ramen lappen
Haha, ik had gister een linkje over restless legs naar m'n vriendje gestuurd. Vervolgens heeft hij er een uitgebreide studie van gemaakt en nu ben ik de trotse bezitter van 4 voedingssupplementen en 1 potje "zware benen"-pillen. Daarnaast heb ik nu een personal coach die voor mijn welbevinden al het snoepgoed uit ons huis verwijderd heeft en alleen nog maar kruidenthee voor mij zet. Hij doet me denken aan mijn moeder![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja! Ik krijg zelfs zin in een grote schoonmaak: dekbedden naar buiten, ramen lappen
Haha, ik had gister een linkje over restless legs naar m'n vriendje gestuurd. Vervolgens heeft hij er een uitgebreide studie van gemaakt en nu ben ik de trotse bezitter van 4 voedingssupplementen en 1 potje "zware benen"-pillen. Daarnaast heb ik nu een personal coach die voor mijn welbevinden al het snoepgoed uit ons huis verwijderd heeft en alleen nog maar kruidenthee voor mij zet. Hij doet me denken aan mijn moeder![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een lieve tukkerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Aaahquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Huh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Ohjaquote:
Als je m echt vaak 'verliest' daardoor wel jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:59 schreef ColdFeet het volgende:
Toch vond ik de pil ook altijd een beetje eng i.c.m. spastische darmen. Dat kan de betrouwbaarheid flink verlagen, schijnt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Mij ook hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:03 schreef Rituals het volgende:
Ik vind juist het idee van alleen een condoom eng. De pil/nuvaring/spiraaltje etc. voelt voor mij veiliger (qua zwangerschap).
Ik ook, al was het maar omdat je dan zo moet opletten met wat er aan je handen zit en zo.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:03 schreef Rituals het volgende:
Ik vind juist het idee van alleen een condoom eng. De pil/nuvaring/spiraaltje etc. voelt voor mij veiliger (qua zwangerschap).
Dat sowieso, natuurlijk. Maar ik heb een brave monogame relatiequote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:03 schreef Rituals het volgende:
Dat was voor mij ook meteen de reden om ermee te stoppen, allerlei dingen in je bloedbaan die je hele lichaam (en geest) beïnvloeden in plaats van alleen het gebiedje waar het nodig is.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als je m echt vaak 'verliest' daardoor wel jaMaarja, het hangt net van je vruchtbaarheid af ook natuurlijk... sommige vrouwen zullen al zwanger raken als ze m een keertje een dag te laat slikken, anderen kunnen m rustig eens vergeten en dan is er niks aan de hand. In principe cirkelt er met de pil permanent vanalles in je bloedbaan... dus dat is een groot deel van de betrouwbaarheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |