quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:26 schreef Laureline het volgende:
Wat denken jullie, te weinig kcals toch? Dus er moet nog alcohol bij, ja?
Ja, en dat. Wel je goed laten betalen hoor Vik, je bent het waard! Krijg je ook meer RESTECP door, vreemd genoeg.quote:
Ik vind pinguïns best tof!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:33 schreef Sjaapje het volgende:
Er heeft zojuist een 4 jarige over mijn facebookfoto gezegd: 'Kijk, een pinguin!' Is dat positief of negatief.
Ik voel me idd wel een beetje gebruikt ja, nu ik als LiO niet betaald krijg. Ze mogen dan wel voldoende docenten hebben, maar ik verlicht de lasten van die docenten wel degelijk en ik steek ontzettend veel tijd en energie in m'n lessen en ik heb straks zoveel materiaal waar de docenten volgende jaren ook nog wat aan zullen hebben. Maar goed, als ik invalwerk ga doen en dan wel betaald krijg, compenseert dat eea wel weerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, en dat. Wel je goed laten betalen hoor Vik, je bent het waard! Krijg je ook meer RESTECP door, vreemd genoeg.
quote:
Jaaaaa!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ook!!! Happy Feet!!!![]()
[ afbeelding ]
Wat naar zegquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:48 schreef P.F het volgende:
Toch gevonden
http://www.telegraaf.nl/b(...)ter_Amsterdam__.html
Ik snap niet dat de telegraaf al weet dat het om een 65 jarige man gaat maar dat de politie het niet zeker weet!
Oi!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:48 schreef P.F het volgende:
Toch gevonden
http://www.telegraaf.nl/b(...)ter_Amsterdam__.html
Ik snap niet dat de telegraaf al weet dat het om een 65 jarige man gaat maar dat de politie het niet zeker weet!
zelfs ik heb gepunnikt, en ik geloof dat Xcuzme toch een beetje ouder is dan ik. Maar, ik kom van het platteland. Misschien deden ze in de Randstad niet aan punniken..quote:
oh, en sorry Xcuzme!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zelfs ik heb gepunnikt, en ik geloof dat Xcuzme toch een beetje ouder is dan ik. Maar, ik kom van het platteland. Misschien deden ze in de Randstad niet aan punniken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |