abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78643242
Sjaapje, een Gynefix is eigenlijk geen spiraaltje, maar een implantaat, omdat 'ie in je baarmoederwand wordt vastgeprikt en niet zweeft. Omdat een Gynefix in tegenstelling tot gewone koperspiraaltjes geen plastic frame heeft, moet het bloedverlies ook minder zijn, omdat je lichaam niet zo hard probeert om 'm weg te krijgen. Dat gaat alleen nog even mis hier. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78643256
Nynke, 2,5.
pi_78643298
Mjin avondeten heb ik ook altijd om 5 uur en dat vind ik heel erg prettig . Kan me na het avondeten altijd beter concentreren op huiswerk, het is vroeg genoeg om 's avonds zonder problemen te kunnen sporten en ik krijg standaard schreeuwende honger rond half 5 . Maar ik ga wel pas rond 12 uur slapen.
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 16:37 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Kom op Chico Chick, je kunt het! Hoeveel kg wil je ook alweer afvallen?
Dankje! Er moet nu minstens 4kg vanaf, liever meer want dan is er wat ruimte voor speling. Maar ik mag eerst wel weer wat meer gaan trainen, laatste paar weken weinig gesport omdat ik steeds moe ben/pijntjes aan mn lichaam/slechte smoezen/huiswerk. Anders komt er uberhaupt geen wedstrijd voor mij .

Zo en nu verder met mn artikel. Moet iets uitleggen op vwo4 niveau, maar die hebben het hele principe + termen allemaal nog niet gehad en ik zit eigenlijk niet diep genoeg in de stof om dat zonder problemen op te hoesten. Heb nog tot vanavond 12 uur om dat allemaal in 800 woorden te proppen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_78643314
Ik vind trouwens dit deel van het scriptieproces wel fijn. Ik werk hard en ik zie de resultaten daarvan. Ik krijg er nu energie van in plaats van dat het het kost! Ben nu net een half uurtje thuis uit de UB en heb de kalkoen al gemarineerd en er staat verse soep te pruttelen voor vanavond. Zo naar Pilates. Happee. .
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:20:48 #205
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78643329
Ik moet m over een halfjaar laten verwijderen, maar ik ben zo bang dat ie voor die tijd al minder betrouwbaar is hij gaat er dus waarschijnlijk eerder uit
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:22:45 #206
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78643413
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind trouwens dit deel van het scriptieproces wel fijn. Ik werk hard en ik zie de resultaten daarvan. Ik krijg er nu energie van in plaats van dat het het kost! Ben nu net een half uurtje thuis uit de UB en heb de kalkoen al gemarineerd en er staat verse soep te pruttelen voor vanavond. Zo naar Pilates. Happee. .
Wauw!

Ik heb dat stadium nooit echt bereikt, voor mij was de scriptie één lange lijdensweg
Ohnee, alleen het deel onderzoek doen in de bibliotheek van Florence en het bestuderen van de kapel zelf in Padua was geweldig
pi_78643472
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:22 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Wauw!

Ik heb dat stadium nooit echt bereikt, voor mij was de scriptie één lange lijdensweg
Ohnee, alleen het deel onderzoek doen in de bibliotheek van Florence en het bestuderen van de kapel zelf in Padua was geweldig
Bij dat laatste kan ik me wel iets voorstellen ja! .
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:26:54 #208
236335 neen
schone schijn
pi_78643571
Ik ga dus maar macaroni dinges eten
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:31:16 #209
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78643744
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
wat goed! Ik heb mijn argument uitgewerkt..morgen een afspraak met m'n begeleider, ben benieuwd wat hij er van vind! Ik begin nu al te stressen, want de deadline is 19 mei al! En ik moet nog zooooooveel doen!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:31:16 #210
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_78643745
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sjaapje, een Gynefix is eigenlijk geen spiraaltje, maar een implantaat, omdat 'ie in je baarmoederwand wordt vastgeprikt en niet zweeft. Omdat een Gynefix in tegenstelling tot gewone koperspiraaltjes geen plastic frame heeft, moet het bloedverlies ook minder zijn, omdat je lichaam niet zo hard probeert om 'm weg te krijgen. Dat gaat alleen nog even mis hier. .
Volgens mij hebben wij dat ook wel geleerd dat dat ook bloedverlies kan geven, als ik mij de enorm grote en verschrikkelijke cursus goed herinner...
@ CF je hebt er hoor die er plaatsen want ik ken wel wat meisjes van mijn leeftijd die er 1 hebben (en er gelukkig mee zijn) maar je moet wel even zoeken...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_78644003
Ben ff de motivatie kwijt om nog te rennen en het hoeft ook niet perse... Hmmm..
Ohja ik heb ook al geen slijptol en ik heb geen zin om steeds te lopen naar de uni.
Wet van Murphy is wel van toepassing op mij geloof ik
pi_78644014
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet m over een halfjaar laten verwijderen, maar ik ben zo bang dat ie voor die tijd al minder betrouwbaar is hij gaat er dus waarschijnlijk eerder uit
Oh echt? Mijn huisarts zei dat de mijne (een ordinaire koperspiraal die hij trouwens zelf geplaatst heeft terwijl ik, zoals bekend, geen kinderen heb ) waarschijnlijk juist langer werkt maar dat ze het maar voor 5 jaar garanderen ofzo. Nouja, het moet toch een keer, better safe than sorry.
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:42:14 #213
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78644131
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ben ff de motivatie kwijt om nog te rennen en het hoeft ook niet perse... Hmmm..
Ohja ik heb ook al geen slijptol en ik heb geen zin om steeds te lopen naar de uni.
Wet van Murphy is wel van toepassing op mij geloof ik
Je hebt gisteren al gerend dus het is sowieso beter dat je vandaag niet gaat.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_78644156
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:42 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dat dus.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:44:08 #215
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78644196
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:38 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Oh echt? Mijn huisarts zei dat de mijne (een ordinaire koperspiraal die hij trouwens zelf geplaatst heeft terwijl ik, zoals bekend, geen kinderen heb ) waarschijnlijk juist langer werkt maar dat ze het maar voor 5 jaar garanderen ofzo. Nouja, het moet toch een keer, better safe than sorry.
Ik ben erg voorzichtig ermee omdat ik wel heel graag kinderen wil op korte termijn, dus ik wil niks riskeren
pi_78644450
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:42 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Jullie hebben wel gelijk, ik voel nu mn bovenbeenspieren al een beetje.
Moet m'n zenuwen kwijt op de momenten dat ik niets kan doen aan dat zoeken.
Had ik maar een hobby. Misschien moet ik gaan puniken vanavond ofzo

Jammer dat ik zo'n apparaatje niet heb.
pi_78644572
O god!!! Ik had die derde!! Die had ik gewoon, 10000 jaar geleden!!
pi_78644730
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:55 schreef conleche het volgende:
Kan je 'm niet zoeken, dat ik 'm kan lenen vanavond
Normaal zou ik gaan vreten in zo'n situatie, maar dat mag dus niet meer.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 18:01:36 #219
236335 neen
schone schijn
pi_78644818
Als je zin hebt mag je m'n kamer opruimen.

Of als je geen zin hebt.
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 2 maart 2010 @ 18:05:55 #220
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78644990
Da kan nie Co, want je bent nog maar 18!

Shalom! Presentatie ging best okee! Phaidra, nog bedankt voor de succeswens !

En hoera voor Vik, hopelijk krijg je monehz!
En boe voor Puff, hopelijk vind je rap iets!
En hoera voor DaDtje, wat ga je lekker en je klinkt Zen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 2 maart 2010 @ 18:08:09 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78645068
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:55 schreef conleche het volgende:
Die eerste komt mij heel bekend voor .
Niet meer actief op Fok!
pi_78645115
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:01 schreef neen het volgende:
Als je zin hebt mag je m'n kamer opruimen.

Of als je geen zin hebt.
Ja en dan ga je zeker zeuren dat ik al je belangrijke papiertjes en legopoppetjes weggegooid heb?
Nee, dat gaan we dus niet doen hè, jij ruimt mooi je eigen kamer op!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 18:15:21 #223
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78645313
Mijn kinderen ook (dat punnikklosje dus, ja, wij punniken )

En Vik! Ik ben trots op je!

*en nu als de sodemieter naar huis
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_78645371
Zooooooo.
pi_78645731
Ik had een soort paddestoel om te punniken geloof ik. Maaaar....Mevrouw Puff! Je kunt ook je eigen punnikapparaat maken door 4 spijkertjes in een houten klosje te slaan Dus je avond is gered!

Mijn lijstje:
O: frambozen en bramen met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: 3 crackers filet americain, cappuccino met koekjes
T: boterham salami, boterham kaas, boterham pindakaas (wij hebben in de buurt een bakker met volkorentijgerbrood )
D: spruitjes met ham en champignons
T: kwark met vanilleyoghurt

Wat denken jullie, te weinig kcals toch? Dus er moet nog alcohol bij, ja?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')