Dankje! Er moet nu minstens 4kg vanaf, liever meer want dan is er wat ruimte voor speling. Maar ik mag eerst wel weer wat meer gaan trainen, laatste paar weken weinig gesport omdat ik steeds moe ben/pijntjes aan mn lichaam/slechte smoezen/huiswerk. Anders komt er uberhaupt geen wedstrijd voor mijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:37 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Kom op Chico Chick, je kunt het! Hoeveel kg wil je ook alweer afvallen?
Wauw!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind trouwens dit deel van het scriptieproces wel fijn. Ik werk hard en ik zie de resultaten daarvan. Ik krijg er nu energie van in plaats van dat het het kost! Ben nu net een half uurtje thuis uit de UB en heb de kalkoen al gemarineerd en er staat verse soep te pruttelen voor vanavond. Zo naar Pilates. Happee..
Bij dat laatste kan ik me wel iets voorstellen ja!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wauw!
Ik heb dat stadium nooit echt bereikt, voor mij was de scriptie één lange lijdensweg
Ohnee, alleen het deel onderzoek doen in de bibliotheek van Florence en het bestuderen van de kapel zelf in Padua was geweldig![]()
wat goed! Ik heb mijn argument uitgewerkt..morgen een afspraak met m'n begeleider, ben benieuwd wat hij er van vind! Ik begin nu al te stressen, want de deadline is 19 mei al! En ik moet nog zooooooveel doen!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind trouwens dit deel van het scriptieproces wel fijn. Ik werk hard en ik zie de resultaten daarvan. Ik krijg er nu energie van in plaats van dat het het kost! Ben nu net een half uurtje thuis uit de UB en heb de kalkoen al gemarineerd en er staat verse soep te pruttelen voor vanavond. Zo naar Pilates. Happee..
Volgens mij hebben wij dat ook wel geleerd dat dat ook bloedverlies kan geven, als ik mij de enorm grote en verschrikkelijke cursus goed herinner...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sjaapje, een Gynefix is eigenlijk geen spiraaltje, maar een implantaat, omdat 'ie in je baarmoederwand wordt vastgeprikt en niet zweeft. Omdat een Gynefix in tegenstelling tot gewone koperspiraaltjes geen plastic frame heeft, moet het bloedverlies ook minder zijn, omdat je lichaam niet zo hard probeert om 'm weg te krijgen. Dat gaat alleen nog even mis hier..
Oh echt? Mijn huisarts zei dat de mijne (een ordinaire koperspiraal die hij trouwens zelf geplaatst heeft terwijl ik, zoals bekend, geen kinderen hebquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet m over een halfjaar laten verwijderen, maar ik ben zo bang dat ie voor die tijd al minder betrouwbaar ishij gaat er dus waarschijnlijk eerder uit
Je hebt gisteren al gerend dus het is sowieso beter dat je vandaag niet gaat.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ben ff de motivatie kwijt om nog te rennen en het hoeft ook niet perse... Hmmm..
Ohja ik heb ook al geen slijptol en ik heb geen zin om steeds te lopen naar de uni.
Wet van Murphy is wel van toepassing op mij geloof ik
Dat dus.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je hebt gisteren al gerend dus het is sowieso beter dat je vandaag niet gaat.
Ik ben erg voorzichtig ermee omdat ik wel heel graag kinderen wil op korte termijn, dus ik wil niks riskerenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh echt? Mijn huisarts zei dat de mijne (een ordinaire koperspiraal die hij trouwens zelf geplaatst heeft terwijl ik, zoals bekend, geen kinderen heb) waarschijnlijk juist langer werkt maar dat ze het maar voor 5 jaar garanderen ofzo. Nouja, het moet toch een keer, better safe than sorry.
Jullie hebben wel gelijk, ik voel nu mn bovenbeenspieren al een beetje.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je hebt gisteren al gerend dus het is sowieso beter dat je vandaag niet gaat.
Kan je 'm niet zoeken, dat ik 'm kan lenen vanavondquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:55 schreef conleche het volgende:
O god!!! Ik had die derde!! Die had ik gewoon, 10000 jaar geleden!!
Die eerste komt mij heel bekend voorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:55 schreef conleche het volgende:
O god!!! Ik had die derde!! Die had ik gewoon, 10000 jaar geleden!!
Ja en dan ga je zeker zeuren dat ik al je belangrijke papiertjes en legopoppetjes weggegooid heb?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:01 schreef neen het volgende:
Als je zin hebt mag je m'n kamer opruimen.
Of als je geen zin hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |