Schattig koppiequote:Op maandag 1 maart 2010 20:31 schreef Shirley92 het volgende:
Foto van mij:
http://img522.imageshack.us/img522/2932/5706520435usmk2.jpg
Ik ben 17... Maar anders ben ik misschien te jong.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:32 schreef Snaavel het volgende:
en ze liegt over haar leeftijd,
op haar album staat er 1989, en haar naam staat 92 zal ze wel 1992 mee bedoelen en ze ziet er uit als 16
Leuk hockeytutje!!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:31 schreef Shirley92 het volgende:
Foto van mij:
http://img522.imageshack.us/img522/2932/5706520435usmk2.jpg
wij profileren altijd alle nieuwe mensen... mensen die liegen lopen bij voorbaat al achterquote:Op maandag 1 maart 2010 20:33 schreef Shirley92 het volgende:
[..]
Ik ben 17... Maar anders ben ik misschien te jong.
Te jong is nooit verkeerd, schatquote:Op maandag 1 maart 2010 20:33 schreef Shirley92 het volgende:
[..]
Je bent 17, Oeh.. kan net...quote:Op maandag 1 maart 2010 20:33 schreef Shirley92 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:36 schreef Shirley92 het volgende:
@The_Chosen_1
Ja, sorry. Ik kan hier misschien een leuke vriend krijgen. En ik wil niet dat jullie mij te jong vinden.
Hier zitten tenminste niet van die hopelozen.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Wat toevallig dat je voor Fok kiest en niet voor een van de 1000 datingsites.
Lees het topic nog eens door.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hier zitten tenminste niet van die hopelozen.
kloptquote:Op maandag 1 maart 2010 20:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hier zitten tenminste niet van die hopelozen.
Wil je nou nog met mij neuken of hoe zit het ?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:40 schreef Shirley92 het volgende:
@ikbennieuwopfok: Ik zie dit niet als een datingsite maar als een forum. En het is niet zo toevallig volgens mij, ik zocht bij Google: 'forum'. En dit was het 2de zoekresultaat.
@Tja..1986: ?
En toen zag jij staan: ''Soaps, Showbizz & Sterren - Babes & Hunks - Seksualiteit'', en toen dacht je: ''DAAR MOET IK WEZENquote:Op maandag 1 maart 2010 20:40 schreef Shirley92 het volgende:
@ikbennieuwopfok: Ik zie dit niet als een datingsite maar als een forum. En het is niet zo toevallig volgens mij, ik zocht bij Google: 'forum'. En dit was het 2de zoekresultaat.
Sarcasme off..quote:Op maandag 1 maart 2010 20:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Lees het topic nog eens door.
quote:
Dan kun je leuk dingen plaatsen over seks en bier, en meelezen over seks en bier.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:43 schreef Shirley92 het volgende:
@Pixie.: Waar slaat dit op? Dit is toch geen sexforum? Want dan ben ik hier weer weg. Ik ben hier om leuke dingen te plaatsen en mee te lezen.
Nouja jij bent voor alles inquote:Op maandag 1 maart 2010 20:43 schreef Shirley92 het volgende:
@Pixie.: Waar slaat dit op? Dit is toch geen sexforum? Want dan ben ik hier weer weg. Ik ben hier om leuke dingen te plaatsen en mee te lezen.
Je zit in het verkeerde forumquote:Op maandag 1 maart 2010 20:44 schreef Shirley92 het volgende:
@Joran-Joran: Het leuke van dit forum leek mij de diversiteit.
Maar zoals er hier nu gereageerd word vind ik er niet veel aan.
Je hebt nog wel een beetje puber vet aan de wangetjes!!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:33 schreef Shirley92 het volgende:
[..]
dat is een kwestie van wennenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:44 schreef Shirley92 het volgende:
Als je FOK zou kennen, zo ook de diversiteit, zou je kunnen weten dat zo'n topic in ONZ zulke reacties opleveren,quote:Op maandag 1 maart 2010 20:44 schreef Shirley92 het volgende:
dat is even wennen, maar daar wen je wel aan...quote:Op maandag 1 maart 2010 20:44 schreef Shirley92 het volgende:
Je hebt hier gewoon een olifantenhuid nodig maar dat zit bij jou wel goed zag ik..quote:Op maandag 1 maart 2010 20:44 schreef Shirley92 het volgende:
google is je beste vriendquote:Op maandag 1 maart 2010 20:47 schreef Shirley92 het volgende:
@AskMe: Ik heb me vandaag pas geregistreerd. Ik zocht een forum op en vond deze. Hoe kan ik weten dat er hier zo gereageerd word?
Nietquote:Op maandag 1 maart 2010 20:47 schreef Shirley92 het volgende:
@AskMe: Ik heb me vandaag pas geregistreerd. Ik zocht een forum op en vond deze. Hoe kan ik weten dat er hier zo gereageerd word?
Ben nog steeds niet geaccepteerd..quote:Op maandag 1 maart 2010 20:47 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ik werd op het begin ook gehaat, omdat ik in hun territorium kwam.
maar nu ben ik geaccepteerd door de kudde...
Kom op jongens, Houd haar een beetje heel,quote:
Ik vind je lief hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 20:50 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Ben nog steeds niet geaccepteerd..
Who cares??
dan mist ze heel watquote:Op maandag 1 maart 2010 20:51 schreef Pixie. het volgende:
Ik vind TS ook lief
Maar ze wilt niet met mij naar bed
Ja daaromquote:
De meeste zijn inderdaad kankerlelijk of potquote:Op maandag 1 maart 2010 20:50 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Kom op jongens, Houd haar een beetje heel,
Het is een meisje, en niet echt zo lelijk... en dat is zeldzaam in onzin..
Nee zoquote:
Jep, En ik ken het..quote:Op maandag 1 maart 2010 20:51 schreef DeBassist het volgende:
je eerste topic in ONZ openen is ook gewoon zelfmoord
Hoi stevenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De meeste zijn inderdaad kankerlelijk of pot
rechtsbovenin in een getypt stukje tekst door iemand staat een quote tag: "quote:
Kies mij, kies mij!!!!!!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:52 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Wow!!! WTF een fan???!!
Wie wil mij aanraken??
en adelante is een man jaquote:Op maandag 1 maart 2010 20:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De meeste zijn inderdaad kankerlelijk of pot
En dat iddquote:
Je moet ook niet zo happenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:53 schreef Shirley92 het volgende:
Ik zie dat ik hier niet erg gewenst ben dus ik wil naar een ander subforum gaan. Heeft iemand een idee wat voor mij geschikt is? Er is hier niks aan.
http://forum.libelle.nl/quote:Op maandag 1 maart 2010 20:53 schreef Shirley92 het volgende:
Ik zie dat ik hier niet erg gewenst ben dus ik wil naar een ander subforum gaan. Heeft iemand een idee wat voor mij geschikt is? Er is hier niks aan.
Zo? http://i.fokzine.net/s/confused.gifquote:Op maandag 1 maart 2010 20:53 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
rechtsbovenin in een getypt stukje tekst door iemand staat een quote tag: "
Klik daar maar eens op.
Gedaan!!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:53 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
rechtsbovenin in een getypt stukje tekst door iemand staat een quote tag: "
Klik daar maar eens op.
Hoi pixiequote:
ag laat je niet gek maken, op andere sub fora word je ook best wel genaaid als ze dat willenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:53 schreef Shirley92 het volgende:
Mijn gedachte ookquote:Op maandag 1 maart 2010 20:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit schreeuwt zo hard kloon dat het niet meer grappig is.
echt wel he, maar brb ff pilsje halen in de garagequote:Op maandag 1 maart 2010 20:57 schreef Snaavel het volgende:
trouwens ik vind je echt wel een onzinner..
blijf toch lekker gewoon hier...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm forever blowing bubbles Pretty bubbles in the air. They fligh so high, they reach the sky And like my dreams they fade and die. Fortune's always hiding I looked everywhere. I'm forever blowing bubbles, pretty bubbles in the air...
Dat je reageert op een bericht wat iemand anders heeft getypt.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:57 schreef Shirley92 het volgende:
[..]
Ik had het inmiddels door. Maar waar dient het voor?
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:57 schreef Shirley92 het volgende:
[..]
Dat staat erbijquote:Op maandag 1 maart 2010 20:57 schreef Shirley92 het volgende:
[..]
Denk in CUL ofzo??quote:Op maandag 1 maart 2010 20:53 schreef Shirley92 het volgende:
Hell yezzzquote:
sla je mij niet over ?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Aangezien ik pixie ook moest ontmaagden toen ze net op fok was neem ik ook wel de taak op me om dat bij Shirley te doen
Ieder subforum is beter dan deze, als het op normale reacties aankomt.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:53 schreef Shirley92 het volgende:
Dat zijn ze allemaalquote:Op maandag 1 maart 2010 21:00 schreef Snaavel het volgende:
Die blonde is wel een domme hoer volgens mij op Rtl5
FUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 1 maart 2010 20:58 schreef Snaavel het volgende:
[..]
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYY![]()
![]()
![]()
Shit, Ik moest spontaan kotsen...
Jij bent toch een meid?quote:
Jou heb ik al gehad toch bitchquote:
Is geil manquote:Op maandag 1 maart 2010 21:02 schreef Shirley92 het volgende:
Dat quoten vind ik niet zo handig. Dus dat gebruik ik niet.
@Pixie.:
Je vroeg mij om het te doen. Ik heb zelf 1 keer met een meisje gezoend. Zoenen gaat nog, maar seksende meisjes vind ik gewoon niet kunnen. Ik vind dit ronduit ordinair.
Als het goed is welquote:
dat is harstikke lekker, preuts kutkindquote:Op maandag 1 maart 2010 21:02 schreef Shirley92 het volgende:
@Pixie.:
Je vroeg mij om het te doen. Ik heb zelf 1 keer met een meisje gezoend. Zoenen gaat nog, maar seksende meisjes vind ik gewoon niet kunnen. Ik vind dit ronduit ordinair.
Stop nou eens met liegen!!quote:
Je maakt geen goede indrukquote:Op maandag 1 maart 2010 21:04 schreef Shirley92 het volgende:
@Pixie.: Ik vind het vies en ordinair. Alleen hoeren en sletten doen dit naar mijn idee.
Dat ben ik ookquote:Op maandag 1 maart 2010 21:04 schreef Shirley92 het volgende:
@Pixie.: Ik vind het vies en ordinair. Alleen hoeren en sletten doen dit naar mijn idee.
ik las opslettenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:05 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Dat ben ik ook
Dus ik wil je best wel even uithollen hoor
moet jij is opletten hoe fijn je dat vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm forever blowing bubbles Pretty bubbles in the air. They fligh so high, they reach the sky And like my dreams they fade and die. Fortune's always hiding I looked everywhere. I'm forever blowing bubbles, pretty bubbles in the air...
want?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:05 schreef aight1 het volgende:
[..]
Je maakt geen goede indruk [ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:04 schreef Shirley92 het volgende:
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:06 schreef hc4ftr het volgende:
ik had de keuze tussen warsteiner en shulten brau ofzoiets (volgens mij aldi zooi) *en doet me denken aan new kids*
dus toch maar warsteiner!!!Proost ma mannSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
In je onderschrift ben je overal voor in?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:02 schreef Shirley92 het volgende:
@Pixie.:
nieuwe whitje-bquote:Op maandag 1 maart 2010 21:06 schreef DeBassist het volgende:
als het een kloon is, is het wel een goeie
Naja, Ik zou jou geven, maar dat is mijn mening..quote:Op maandag 1 maart 2010 21:01 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Dat zijn ze allemaal
Behalve die rooie net die ging huilen
Haar zou ik zeker geven
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:07 schreef Shirley92 het volgende:
@aight1: Het enigste wat ik doe is mijn mening vertellen.
Pixie.: Nee, bedankt. Zullen we dit afronden alsjeblieft?
ja want dan slaan alle fokkertjes dr zeker in elkaarquote:Op maandag 1 maart 2010 21:07 schreef hc4ftr het volgende:
shirley een tip, daag geen fok-veteranen uit die dit al jaren lang doen, of beledig ze niet, want dan heb je een ietsie pietsie probleempje?![]()
Ik had gewoon even een gelegenheid nodig om mijn supernieuwe smiley te postenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
want?
Omdat dit meisje andere dingen gewend is?
Flikker een end heen pannekoek.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:07 schreef hc4ftr het volgende:
shirley een tip, daag geen fok-veteranen uit die dit al jaren lang doen, of beledig ze niet, want dan heb je een ietsie pietsie probleempje?![]()
nee dat niet, gewoon ze word dan dik geboycot (of hoe je dat mag schrijven) en volgens mij best belachelijk gemaaktquote:Op maandag 1 maart 2010 21:08 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
ja want dan slaan alle fokkertjes dr zeker in elkaar
Nee want ik wil jequote:Op maandag 1 maart 2010 21:07 schreef Shirley92 het volgende:
@aight1: Het enigste wat ik doe is mijn mening vertellen.
Pixie.: Nee, bedankt. Zullen we dit afronden alsjeblieft?
Wat dacht je van KPD?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:09 schreef Shirley92 het volgende:
@hc4ftr: Daarom vroeg ik al naar een ander subforum. Ik heb hier volgens mij niks meer te zoeken.
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:05 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Dat ben ik ook
Dus ik wil je best wel even uithollen hoor
moet jij is opletten hoe fijn je dat vind
ze is 17 en zeker met 1992 in de naam kom je KPD niet binnenquote:
Dat kan beterquote:Op maandag 1 maart 2010 21:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik had gewoon even een gelegenheid nodig om mijn supernieuwe smiley te posten [ afbeelding ]
ik zou KLB aanradenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:09 schreef Shirley92 het volgende:
@hc4ftr: Daarom vroeg ik al naar een ander subforum. Ik heb hier volgens mij niks meer te zoeken.
Ik vind niet dat je het gelijk moet overdrijven, zoiets moet je rustig zien te brengenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:11 schreef a.stegeman het volgende:
[..]
Dat kan beter
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Heb je hier beeldmateriaal van?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:10 schreef Shirley92 het volgende:
@Pixie.: Dat heb ik 1 keer gedaan met een meisje.
Ik ben ook uit 1992 maar toch kom ik kpd binnenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:10 schreef hc4ftr het volgende:
[..]
ze is 17 en zeker met 1992 in de naam kom je KPD niet binnen
Dit ook ?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:10 schreef Shirley92 het volgende:
@Pixie.: Dat heb ik 1 keer gedaan met een meisje.
Geboortedatum in fobo even aanpassen naar 10-01-92 en je bent ineens 18quote:Op maandag 1 maart 2010 21:10 schreef hc4ftr het volgende:
[..]
ze is 17 en zeker met 1992 in de naam kom je KPD niet binnen
dat bedoel ik ja, ga naar KLB je beklagen over de ONZ'ersquote:
KLB - KlaagBaak, natuurlijkquote:Op maandag 1 maart 2010 20:53 schreef Shirley92 het volgende:
ogja het is alweer 2010quote:Op maandag 1 maart 2010 21:12 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Geboortedatum in fobo even aanpassen naar 10-01-92 en je bent ineens 18
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:13 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Dat ding wil ik omgekeerd om, zodat ik met een ultra-bats beweging 2 vrouwen kan neuken
Ik kan je accepteren,quote:Op maandag 1 maart 2010 21:14 schreef Shirley92 het volgende:
@iedereen: Ik maak wel een topic in de klaagbaak. Dit is i.i.g. mijn laatste post hier. Tenzij mensen mij wel kunnen accepteren.
Dan zie ik je daarquote:Op maandag 1 maart 2010 21:14 schreef Shirley92 het volgende:
@iedereen: Ik maak wel een topic in de klaagbaak. Dit is i.i.g. mijn laatste post hier. Tenzij mensen mij wel kunnen accepteren.
ze doet het nog ookquote:Op maandag 1 maart 2010 21:14 schreef Shirley92 het volgende:
jij doet het alleen voor de sexquote:
hm, spelen we hard to get?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:14 schreef Shirley92 het volgende:
Wanneer ben je een veteraan??quote:Op maandag 1 maart 2010 21:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Flikker een end heen pannekoek.
Bijna alle users in dit topic zitten hier nog maar een paar maanden.
fok veteranen
goddamn soms kunnen gasten so sad zijn he
Laat mij je accepteren en dat kan maar op 1 manier echtquote:Op maandag 1 maart 2010 21:14 schreef Shirley92 het volgende:
Na 3 of 4 maanden ben je geen veteraan.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:16 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Wanneer ben je een veteraan??
Na 10.000 post??
Als je niet meer bruin kan worden in de zon omdat je zolang binnen hebt gezeten dat je huid gewoon gestorven isquote:Op maandag 1 maart 2010 21:16 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Na 10.000 post??
Of je moet een zonnebank als bed hebben..quote:Op maandag 1 maart 2010 21:17 schreef a.stegeman het volgende:
[..]
Als je niet meer bruin kan worden in de zon omdat je zolang binnen hebt gezeten dat je huid gewoon gestorven is
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:16 schreef a.stegeman het volgende:
[..]
Laat mij je accepteren en dat kan maar op 1 manier echt
[ afbeelding ]
pervquote:
nou als je al zeker een jaar of 5 bezig bent, kom je aardig in de richting vind ik?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:16 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Na 10.000 post??
Wat nou jullie!!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Na 3 of 4 maanden ben je geen veteraan.
Maar goed jullie vinden jezelf na al die maanden al ekte fok veteranen dus.
Dat is dan best sneu
Ericquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het als enige raar dat dat gezegd werd dus dan zullen jullie het er wel mee eens zijn toch?quote:
[V S&G] Fok!sters Sexy en Gewaagd deel #59quote:Op maandag 1 maart 2010 21:09 schreef Shirley92 het volgende:
quote:
fap fapquote:Op maandag 1 maart 2010 21:38 schreef J.Herrer het volgende:
Pest dat meisje niet zo kansloze rukkers
Doe gewoon normaalquote:
Niet zo hatenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:41 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Doe gewoon normaalstelletje internethelden
Keek die naar je tieten?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik zat vandaag naast een jongen in de trein die op hem leek
Maar dat doet zeer.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:48 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik snij ze er af en je mag ze alleen aan als je hier bent
Oh, dan is het goed.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:50 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik spuit er eerst overheen, dat werkt verdovend denk ik
Seks is vies.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:51 schreef TwyLight het volgende:
Bovendien voel je sowieso niks want je wil alleen sex als ik je eerst met chloroform onder narcose brengnouja "willen"
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:54 schreef LetItBleed het volgende:
[ afbeelding ]
Faal
Ik dacht, laat ik het niveau nog maar verder naar beneden halen
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:54 schreef LetItBleed het volgende:
[ afbeelding ]
Faal
Ik dacht, laat ik het niveau nog maar verder naar beneden halen
Ik ben down met dat, je weet toch Gquote:Op maandag 1 maart 2010 21:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
you are my only, so baby dont worry, baby are you down down down down down
Stiekem vind ik dat een heel leuk nummer, mag dat?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:58 schreef Lysdexie het volgende:
Foreeeeever young, I want to be foreeeeeever young
Ik vind hem ook leukquote:Op maandag 1 maart 2010 21:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Stiekem vind ik dat een heel leuk nummer, mag dat?
HAHAA SWJ GAAT STOPPENquote:Op maandag 1 maart 2010 22:00 schreef Paul het volgende:
Is dit nou de nieuwste faalkloon van Lonker?
ik denk eerder van lamonquote:Op maandag 1 maart 2010 22:00 schreef Paul het volgende:
Is dit nou de nieuwste faalkloon van Lonker?
Die film is echt een doorn in mijn oog, sinds die uit is denkt iedereen dat ik een faal fan ben van die filmquote:
Ik heb hem nog nooit gezienquote:Op maandag 1 maart 2010 22:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Die film is echt een doorn in mijn oog, sinds die uit is denkt iedereen dat ik een faal fan ben van die film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |