De meeste zijn inderdaad kankerlelijk of potquote:Op maandag 1 maart 2010 20:50 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Kom op jongens, Houd haar een beetje heel,
Het is een meisje, en niet echt zo lelijk... en dat is zeldzaam in onzin..
Nee zoquote:
Jep, En ik ken het..quote:Op maandag 1 maart 2010 20:51 schreef DeBassist het volgende:
je eerste topic in ONZ openen is ook gewoon zelfmoord
Hoi stevenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De meeste zijn inderdaad kankerlelijk of pot
rechtsbovenin in een getypt stukje tekst door iemand staat een quote tag: "quote:
Kies mij, kies mij!!!!!!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:52 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Wow!!! WTF een fan???!!
Wie wil mij aanraken??
en adelante is een man jaquote:Op maandag 1 maart 2010 20:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De meeste zijn inderdaad kankerlelijk of pot
En dat iddquote:
Je moet ook niet zo happenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:53 schreef Shirley92 het volgende:
Ik zie dat ik hier niet erg gewenst ben dus ik wil naar een ander subforum gaan. Heeft iemand een idee wat voor mij geschikt is? Er is hier niks aan.
http://forum.libelle.nl/quote:Op maandag 1 maart 2010 20:53 schreef Shirley92 het volgende:
Ik zie dat ik hier niet erg gewenst ben dus ik wil naar een ander subforum gaan. Heeft iemand een idee wat voor mij geschikt is? Er is hier niks aan.
Zo? http://i.fokzine.net/s/confused.gifquote:Op maandag 1 maart 2010 20:53 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
rechtsbovenin in een getypt stukje tekst door iemand staat een quote tag: "
Klik daar maar eens op.
Gedaan!!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:53 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
rechtsbovenin in een getypt stukje tekst door iemand staat een quote tag: "
Klik daar maar eens op.
Hoi pixiequote:
ag laat je niet gek maken, op andere sub fora word je ook best wel genaaid als ze dat willenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:53 schreef Shirley92 het volgende:
Mijn gedachte ookquote:Op maandag 1 maart 2010 20:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit schreeuwt zo hard kloon dat het niet meer grappig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |