Je hebt nog wel een beetje puber vet aan de wangetjes!!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:33 schreef Shirley92 het volgende:
[..]
Ik ben 17... Maar anders ben ik misschien te jong.
dat is een kwestie van wennenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:44 schreef Shirley92 het volgende:
@Joran-Joran: Het leuke van dit forum leek mij de diversiteit.
Maar zoals er hier nu gereageerd word vind ik er niet veel aan.
Als je FOK zou kennen, zo ook de diversiteit, zou je kunnen weten dat zo'n topic in ONZ zulke reacties opleveren,quote:Op maandag 1 maart 2010 20:44 schreef Shirley92 het volgende:
dat is even wennen, maar daar wen je wel aan...quote:Op maandag 1 maart 2010 20:44 schreef Shirley92 het volgende:
Je hebt hier gewoon een olifantenhuid nodig maar dat zit bij jou wel goed zag ik..quote:Op maandag 1 maart 2010 20:44 schreef Shirley92 het volgende:
google is je beste vriendquote:Op maandag 1 maart 2010 20:47 schreef Shirley92 het volgende:
@AskMe: Ik heb me vandaag pas geregistreerd. Ik zocht een forum op en vond deze. Hoe kan ik weten dat er hier zo gereageerd word?
Nietquote:Op maandag 1 maart 2010 20:47 schreef Shirley92 het volgende:
@AskMe: Ik heb me vandaag pas geregistreerd. Ik zocht een forum op en vond deze. Hoe kan ik weten dat er hier zo gereageerd word?
Ben nog steeds niet geaccepteerd..quote:Op maandag 1 maart 2010 20:47 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ik werd op het begin ook gehaat, omdat ik in hun territorium kwam.
maar nu ben ik geaccepteerd door de kudde...
Kom op jongens, Houd haar een beetje heel,quote:
Ik vind je lief hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 20:50 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Ben nog steeds niet geaccepteerd..
Who cares??
dan mist ze heel watquote:Op maandag 1 maart 2010 20:51 schreef Pixie. het volgende:
Ik vind TS ook lief
Maar ze wilt niet met mij naar bed
Ja daaromquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |