dat is harstikke lekker, preuts kutkindquote:Op maandag 1 maart 2010 21:02 schreef Shirley92 het volgende:
Dat quoten vind ik niet zo handig. Dus dat gebruik ik niet.
@Pixie.:
Je vroeg mij om het te doen. Ik heb zelf 1 keer met een meisje gezoend. Zoenen gaat nog, maar seksende meisjes vind ik gewoon niet kunnen. Ik vind dit ronduit ordinair.
Stop nou eens met liegen!!quote:
Je maakt geen goede indrukquote:Op maandag 1 maart 2010 21:04 schreef Shirley92 het volgende:
@Pixie.: Ik vind het vies en ordinair. Alleen hoeren en sletten doen dit naar mijn idee.
Dat ben ik ookquote:Op maandag 1 maart 2010 21:04 schreef Shirley92 het volgende:
@Pixie.: Ik vind het vies en ordinair. Alleen hoeren en sletten doen dit naar mijn idee.
ik las opslettenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:05 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Dat ben ik ook
Dus ik wil je best wel even uithollen hoor
moet jij is opletten hoe fijn je dat vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm forever blowing bubbles Pretty bubbles in the air. They fligh so high, they reach the sky And like my dreams they fade and die. Fortune's always hiding I looked everywhere. I'm forever blowing bubbles, pretty bubbles in the air...
want?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:05 schreef aight1 het volgende:
[..]
Je maakt geen goede indruk [ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:04 schreef Shirley92 het volgende:
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:06 schreef hc4ftr het volgende:
ik had de keuze tussen warsteiner en shulten brau ofzoiets (volgens mij aldi zooi) *en doet me denken aan new kids*
dus toch maar warsteiner!!!Proost ma mannSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
In je onderschrift ben je overal voor in?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:02 schreef Shirley92 het volgende:
Dat quoten vind ik niet zo handig. Dus dat gebruik ik niet.
@Pixie.:
Je vroeg mij om het te doen. Ik heb zelf 1 keer met een meisje gezoend. Zoenen gaat nog, maar seksende meisjes vind ik gewoon niet kunnen. Ik vind dit ronduit ordinair.
nieuwe whitje-bquote:Op maandag 1 maart 2010 21:06 schreef DeBassist het volgende:
als het een kloon is, is het wel een goeie
Naja, Ik zou jou geven, maar dat is mijn mening..quote:Op maandag 1 maart 2010 21:01 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Dat zijn ze allemaal
Behalve die rooie net die ging huilen
Haar zou ik zeker geven
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:07 schreef Shirley92 het volgende:
@aight1: Het enigste wat ik doe is mijn mening vertellen.
Pixie.: Nee, bedankt. Zullen we dit afronden alsjeblieft?
ja want dan slaan alle fokkertjes dr zeker in elkaarquote:Op maandag 1 maart 2010 21:07 schreef hc4ftr het volgende:
shirley een tip, daag geen fok-veteranen uit die dit al jaren lang doen, of beledig ze niet, want dan heb je een ietsie pietsie probleempje?![]()
Ik had gewoon even een gelegenheid nodig om mijn supernieuwe smiley te postenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
want?
Omdat dit meisje andere dingen gewend is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |