echt wel he, maar brb ff pilsje halen in de garagequote:Op maandag 1 maart 2010 20:57 schreef Snaavel het volgende:
trouwens ik vind je echt wel een onzinner..
blijf toch lekker gewoon hier...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm forever blowing bubbles Pretty bubbles in the air. They fligh so high, they reach the sky And like my dreams they fade and die. Fortune's always hiding I looked everywhere. I'm forever blowing bubbles, pretty bubbles in the air...
Dat je reageert op een bericht wat iemand anders heeft getypt.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:57 schreef Shirley92 het volgende:
[..]
Ik had het inmiddels door. Maar waar dient het voor?
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:57 schreef Shirley92 het volgende:
[..]
Dat staat erbijquote:Op maandag 1 maart 2010 20:57 schreef Shirley92 het volgende:
[..]
Denk in CUL ofzo??quote:Op maandag 1 maart 2010 20:53 schreef Shirley92 het volgende:
Ik zie dat ik hier niet erg gewenst ben dus ik wil naar een ander subforum gaan. Heeft iemand een idee wat voor mij geschikt is? Er is hier niks aan.
Hell yezzzquote:
sla je mij niet over ?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Aangezien ik pixie ook moest ontmaagden toen ze net op fok was neem ik ook wel de taak op me om dat bij Shirley te doen
Ieder subforum is beter dan deze, als het op normale reacties aankomt.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:53 schreef Shirley92 het volgende:
Ik zie dat ik hier niet erg gewenst ben dus ik wil naar een ander subforum gaan. Heeft iemand een idee wat voor mij geschikt is? Er is hier niks aan.
Dat zijn ze allemaalquote:Op maandag 1 maart 2010 21:00 schreef Snaavel het volgende:
Die blonde is wel een domme hoer volgens mij op Rtl5
FUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 1 maart 2010 20:58 schreef Snaavel het volgende:
[..]
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYY![]()
![]()
![]()
Shit, Ik moest spontaan kotsen...
Jij bent toch een meid?quote:
Jou heb ik al gehad toch bitchquote:
Is geil manquote:Op maandag 1 maart 2010 21:02 schreef Shirley92 het volgende:
Dat quoten vind ik niet zo handig. Dus dat gebruik ik niet.
@Pixie.:
Je vroeg mij om het te doen. Ik heb zelf 1 keer met een meisje gezoend. Zoenen gaat nog, maar seksende meisjes vind ik gewoon niet kunnen. Ik vind dit ronduit ordinair.
Als het goed is welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |