nieuwe whitje-bquote:Op maandag 1 maart 2010 21:06 schreef DeBassist het volgende:
als het een kloon is, is het wel een goeie
Naja, Ik zou jou geven, maar dat is mijn mening..quote:Op maandag 1 maart 2010 21:01 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Dat zijn ze allemaal
Behalve die rooie net die ging huilen
Haar zou ik zeker geven
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:07 schreef Shirley92 het volgende:
@aight1: Het enigste wat ik doe is mijn mening vertellen.
Pixie.: Nee, bedankt. Zullen we dit afronden alsjeblieft?
ja want dan slaan alle fokkertjes dr zeker in elkaarquote:Op maandag 1 maart 2010 21:07 schreef hc4ftr het volgende:
shirley een tip, daag geen fok-veteranen uit die dit al jaren lang doen, of beledig ze niet, want dan heb je een ietsie pietsie probleempje?![]()
Ik had gewoon even een gelegenheid nodig om mijn supernieuwe smiley te postenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
want?
Omdat dit meisje andere dingen gewend is?
Flikker een end heen pannekoek.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:07 schreef hc4ftr het volgende:
shirley een tip, daag geen fok-veteranen uit die dit al jaren lang doen, of beledig ze niet, want dan heb je een ietsie pietsie probleempje?![]()
nee dat niet, gewoon ze word dan dik geboycot (of hoe je dat mag schrijven) en volgens mij best belachelijk gemaaktquote:Op maandag 1 maart 2010 21:08 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
ja want dan slaan alle fokkertjes dr zeker in elkaar
Nee want ik wil jequote:Op maandag 1 maart 2010 21:07 schreef Shirley92 het volgende:
@aight1: Het enigste wat ik doe is mijn mening vertellen.
Pixie.: Nee, bedankt. Zullen we dit afronden alsjeblieft?
Wat dacht je van KPD?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:09 schreef Shirley92 het volgende:
@hc4ftr: Daarom vroeg ik al naar een ander subforum. Ik heb hier volgens mij niks meer te zoeken.
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:05 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Dat ben ik ook
Dus ik wil je best wel even uithollen hoor
moet jij is opletten hoe fijn je dat vind
ze is 17 en zeker met 1992 in de naam kom je KPD niet binnenquote:
Dat kan beterquote:Op maandag 1 maart 2010 21:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik had gewoon even een gelegenheid nodig om mijn supernieuwe smiley te posten [ afbeelding ]
ik zou KLB aanradenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:09 schreef Shirley92 het volgende:
@hc4ftr: Daarom vroeg ik al naar een ander subforum. Ik heb hier volgens mij niks meer te zoeken.
Ik vind niet dat je het gelijk moet overdrijven, zoiets moet je rustig zien te brengenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:11 schreef a.stegeman het volgende:
[..]
Dat kan beter
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Heb je hier beeldmateriaal van?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:10 schreef Shirley92 het volgende:
@Pixie.: Dat heb ik 1 keer gedaan met een meisje.
Ik ben ook uit 1992 maar toch kom ik kpd binnenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:10 schreef hc4ftr het volgende:
[..]
ze is 17 en zeker met 1992 in de naam kom je KPD niet binnen
Dit ook ?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:10 schreef Shirley92 het volgende:
@Pixie.: Dat heb ik 1 keer gedaan met een meisje.
Geboortedatum in fobo even aanpassen naar 10-01-92 en je bent ineens 18quote:Op maandag 1 maart 2010 21:10 schreef hc4ftr het volgende:
[..]
ze is 17 en zeker met 1992 in de naam kom je KPD niet binnen
dat bedoel ik ja, ga naar KLB je beklagen over de ONZ'ersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm forever blowing bubbles Pretty bubbles in the air. They fligh so high, they reach the sky And like my dreams they fade and die. Fortune's always hiding I looked everywhere. I'm forever blowing bubbles, pretty bubbles in the air...
KLB - KlaagBaak, natuurlijkquote:Op maandag 1 maart 2010 20:53 schreef Shirley92 het volgende:
Ik zie dat ik hier niet erg gewenst ben dus ik wil naar een ander subforum gaan. Heeft iemand een idee wat voor mij geschikt is? Er is hier niks aan.
ogja het is alweer 2010quote:Op maandag 1 maart 2010 21:12 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Geboortedatum in fobo even aanpassen naar 10-01-92 en je bent ineens 18
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:13 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Dat ding wil ik omgekeerd om, zodat ik met een ultra-bats beweging 2 vrouwen kan neuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |