Ik kan je accepteren,quote:Op maandag 1 maart 2010 21:14 schreef Shirley92 het volgende:
@iedereen: Ik maak wel een topic in de klaagbaak. Dit is i.i.g. mijn laatste post hier. Tenzij mensen mij wel kunnen accepteren.
Dan zie ik je daarquote:Op maandag 1 maart 2010 21:14 schreef Shirley92 het volgende:
@iedereen: Ik maak wel een topic in de klaagbaak. Dit is i.i.g. mijn laatste post hier. Tenzij mensen mij wel kunnen accepteren.
ze doet het nog ookquote:Op maandag 1 maart 2010 21:14 schreef Shirley92 het volgende:
jij doet het alleen voor de sexquote:
hm, spelen we hard to get?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:14 schreef Shirley92 het volgende:
Wanneer ben je een veteraan??quote:Op maandag 1 maart 2010 21:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Flikker een end heen pannekoek.
Bijna alle users in dit topic zitten hier nog maar een paar maanden.
fok veteranen
goddamn soms kunnen gasten so sad zijn he
Laat mij je accepteren en dat kan maar op 1 manier echtquote:Op maandag 1 maart 2010 21:14 schreef Shirley92 het volgende:
Na 3 of 4 maanden ben je geen veteraan.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:16 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Wanneer ben je een veteraan??
Na 10.000 post??
Als je niet meer bruin kan worden in de zon omdat je zolang binnen hebt gezeten dat je huid gewoon gestorven isquote:Op maandag 1 maart 2010 21:16 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Na 10.000 post??
Of je moet een zonnebank als bed hebben..quote:Op maandag 1 maart 2010 21:17 schreef a.stegeman het volgende:
[..]
Als je niet meer bruin kan worden in de zon omdat je zolang binnen hebt gezeten dat je huid gewoon gestorven is
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:16 schreef a.stegeman het volgende:
[..]
Laat mij je accepteren en dat kan maar op 1 manier echt
[ afbeelding ]
pervquote:
nou als je al zeker een jaar of 5 bezig bent, kom je aardig in de richting vind ik?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:16 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Na 10.000 post??
Wat nou jullie!!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Na 3 of 4 maanden ben je geen veteraan.
Maar goed jullie vinden jezelf na al die maanden al ekte fok veteranen dus.
Dat is dan best sneu
Ericquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het als enige raar dat dat gezegd werd dus dan zullen jullie het er wel mee eens zijn toch?quote:
[V S&G] Fok!sters Sexy en Gewaagd deel #59quote:Op maandag 1 maart 2010 21:09 schreef Shirley92 het volgende:
@hc4ftr: Daarom vroeg ik al naar een ander subforum. Ik heb hier volgens mij niks meer te zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |