quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
er zijn ook geen pi's, dus anders zou je ze ook beledigend moeten zien..quote:Op maandag 1 maart 2010 19:06 schreef IHVK het volgende:
Ik zie hier geen PI's dus neem alle beledigingen zeer serieus!
Sterkte.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Helaas heeft god mij geen blonde haren gegeven, ik ben een nep-Ariër.
Raus!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Helaas heeft god mij geen blonde haren gegeven, ik ben een nep-Ariër.
Gelukkig maken mijn blauwe ogen een hoop goed.quote:
Jij bent wel de vriendelijkste Nazi die ik ben tegengekomenquote:
Dat is juist het schattigequote:Op maandag 1 maart 2010 19:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
hoax, we weten helemaal niet of jij wel schattig bent.
Ayça:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ayça:Ehhh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is een mogelijkheid! Ik had het liever ook niet willen denken, maar ja, nu is het te laat.quote:
Dat is geen mogelijkheid.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is een mogelijkheid! Ik had het liever ook niet willen denken, maar ja, nu is het te laat.
Overtuigend bewijs zeg. Je hebt wel een baard?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dan weet je het nu! Ik heb niet eens een bril!
Neequote:Op maandag 1 maart 2010 19:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Overtuigend bewijs zeg. Je hebt wel een baard?
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ayça:Waarom zet je mijn foto online?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh wat?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
er wordt morgen een jood in elkaar geslagen.
Omdat je een knappe jongeheer bent, die het verdient om aanbeden te worden.quote:
Tja je kan niet alles hebben in het leven. Ik heb wel een goede film gezien.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:57 schreef Ayca het volgende:
Je bent net te laat voor onze interessante msn groepsgesprek
Welke, als ik vragen mag?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tja je kan niet alles hebben in het leven. Ik heb wel een goede film gezien.
Ja. Over het algemeen vond ik hem heel goed. Ik vond in ieder geval goed hoe ze het probleem van een migrerende familie neerzetten. En hoe erg dat fout kan gaan.quote:
Nee, ik heb 'm niet gezien. Misschien maar een keer doen.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja. Over het algemeen vond ik hem heel goed. Ik vond in ieder geval goed hoe ze het probleem van een migrerende familie neerzetten. En hoe erg dat fout kan gaan.
Paar punten van kritiek natuurlijk, maar dat is er altijd bij een film met een beladen onderwerp.
Heb je hem gezien?
Turkse films zijn wel extreem, werd Lux Aeterna gedraaid tijdens dit gedeelte van de film?quote:Their son makes friends with a group of transvestites, helping him to understand why he has felt different all of his life. While liberating, his newfound identity is seen as a disgrace to the rest of his family, leading him to flee from the abuse it produces
Denk dat ze het bij He's a Pirate hebben gehoudenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Turkse films zijn wel extreem, werd Lux Aeterna gedraaid tijdens dit gedeelte van de film?
Wel doen hoor.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, ik heb 'm niet gezien. Misschien maar een keer doen.
Dat is trouwens een miniem verhaallijn overall gezien.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Turkse films zijn wel extreem, werd Lux Aeterna gedraaid tijdens dit gedeelte van de film?
Jij hebt veel tijd voor films, zeker weinig contacturen.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb vandaag The Good, the Bad and the Ugly (uit 1966) gekeken. Het was een lange zit (2 uur en 58 minuten), maar het was het zeker waard.
Zijn travestieten in Istanboel dan typisch stads?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is trouwens een miniem verhaallijn overall gezien.
Maar ook interessant, hoe mensen uit het Oosten omgaan met de stadse dingen.
Dissecrimineerder! Zwartboek was wel goed. En heeft een 8 op imdb, vergeleken met de 6,8 van die even film van jouquote:Geen Lux Aeterna, goede film, niet haten.![]()
Ik zal wel een slechte allochtoon zijn nu, maar ik heb nog geen Nederlandse film gezien die zo goed als deze was. Misschien moet ik Zwartboek keertje kijken.![]()
Natuurlijk wik, wat is dit voor een vraag.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zijn travestieten in Istanboel dan typisch stads?
quote:Dissecrimineerder!
Ik heb maandag en vrijdag geen college, dus dan wil ik wel eens een film kijken. De laatste tijd heb ik meer films gekeken omdat ik veel oude klassiekers (die ik nog niet had gezien) wilde inhalen.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jij hebt veel tijd voor films, zeker weinig contacturen.
Hehe. Films kijken is sowieso tof.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb maandag en vrijdag geen college, dus dan wil ik wel eens een film kijken. De laatste tijd heb ik meer films gekeken omdat ik veel oude klassiekers (die ik nog niet had gezien) wilde inhalen.
Laten wel geld inzamelen.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat voor beeld heeft die Wik toch van Turkije? Jij moet eens nodig een rondreis door Turkije boeken.
Soms, maar ik denk in deze film niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:41 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar zijn controversiële onderwerpen hot in Turkse films? Ziet men films ook als een medium om modernisering aan te moedigen?
Van hoe laat tot hoe laat kun je stemmen dan? Je kunt toch wel ergens een gaatje vinden (waardoor je niets hoeft te skippen)?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:46 schreef IHVK het volgende:
Is het het waard om een college te skippen om te kunnen stemmen?
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat voor beeld heeft die Wik toch van Turkije? Jij moet eens nodig een rondreis door Turkije boeken.
Kan je je moeder/zus/broer/pa/ander familielid niet machtigen?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:46 schreef IHVK het volgende:
Is het het waard om een college te skippen om te kunnen stemmen?
Practicum begint 9 uur, en eindigt rond 1. College is tot half 5.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Van hoe laat tot hoe laat kun je stemmen dan? Je kunt toch wel een gaatje vinden (waardoor je niks hoeft te skippen)?
Maar stel nou dat ik stiekem op Leefbaar wil stemmen.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kan je je moeder/zus/broer/pa/ander familielid niet machtigen?
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar stel nou dat ik stiekem op Leefbaar wil stemmen.
Nee, ik wil liever zelf stemmen eigenlijk. Nog nooit gedaan enzo.
Ook een voetbalfanaat?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:51 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil een t-shirt van de voetbalclub Traxtur maar in NL zijn de net verkrijgbaar ofzo.
Volgens mij moet je zeker tot 19.00 uur kunnen stemmen, maar ik weet het niet zeker. Ik weet ook niet of het ook per gemeente verschilt.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Practicum begint 9 uur, en eindigt rond 1. College is tot half 5.
Hor laat sluiten de stemhokjes?
Nee, ik ben voor Traxtur en Besiktas.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet voor fenerdinges of galatarasay?
Traxtur? Nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:51 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil een t-shirt van de voetbalclub Traxtur maar in NL zijn de net verkrijgbaar ofzo.
Stelletje separatisten!quote:
Hoe kom je op Traxturquote:
Heb je die filmpjes gezien?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Hoe kom je op Traxtur? Ken je iemand die dat clubje ook support?
Jonguh, ga eens integreren in het Turkendom: het Turks heeft geen x in haar alfabet, dus een club uit Turkije kan nooit Traxtur heten!quote:
Wat een fout, zul je me ooit nog kunnen vergeven?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jonguh, ga eens integreren in het Turkendom: het Turks heeft geen x in haar alfabet, dus een Turkse club kan nooit Traxtur heten.
Oh ja.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jonguh, ga eens integreren in het Turkendom: het Turks heeft geen x in haar alfabet, dus een Turkse club kan nooit Traxtur heten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ja.
Daarmee bedoel ik dus het Turkije-Turks. Ik weet ook wel dat andere Turkse staten het wél hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik gezien jaquote:Op maandag 1 maart 2010 22:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je geluisterd naar wat ze roepen en naar de bozkurt isaretleri gekeken?
Oke, ne alaka?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik dus het Turkije-Turks. Ik weet ook wel dat andere Turkse staten het wél hebben.
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:07 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien ja. Oké, ik snap het al
!
Ik ben barmhartig. T'is je al vergeven.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat een fout, zul je me ooit nog kunnen vergeven?Ik schaam me diep!
Ik reageerde op Wik's post waarin hij vroeg of Traxtur de FC Volendam van Turkije is. Daarop zei ik dus dat het geen club uit Turkije kan zijn omdat het Turkije-Turks geen x in haar alfabet heeft.quote:
Traxtur is dus wel een Turkse club. En Wik ging waarschijnlijk af op de spandoek in het filmpje 'We want education in Turkish' (of de andere spandoeken waar 'Turk' op staat). Turkije Turks, Azeri Turks, who cares.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik reageerde op Wik's post waarin hij vroeg of Traxtur de FC Volendam van Turkije is. Daarop zei ik dus dat het geen club uit Turkije kan zijn omdat het Turkije-Turks geen x in haar alfabet heeft.
Dat zou wel fatoe zijn.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Misschien moet ik deze woorden op mijn voorhoofd laten tattoëren.
Ben ik dan een echte Rotteramse straatsoldaat, of is het te emo om gangster te zijn?quote:
Het is wel vrij emo ja.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben ik dan een echte Rotteramse straatsoldaat, of is het te emo om gangster te zijn?
Emo's kom ik niet zo veel tegen, durven die in Roffa de straat niet op, of is die rage weer overquote:
Wat vond de familie?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:18 schreef Ayca het volgende:
Mijn nicht heeft eergister een tattoo laten zetten
Ik weet niet ik zie soms wel, meestal lopen ze in grote groepen.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Emo's kom ik niet zo veel tegen, durven die in Roffa de straat niet op, of is die rage weer over?
Met name gothics zijn kuddedierenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik weet niet ik zie soms wel, meestal lopen ze in grote groepen.
eufemismequote:Op maandag 1 maart 2010 22:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
De een vond het leuk, de ander wat minder
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Tattoo's, piercings, etc.Lichamsverminking.
Dit is alleen geen henna tattoo.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:24 schreef Ayca het volgende:
[..]
Lol die had ik ook laten zetten op vakantie(henna dan he
)
Ik wilde origineel zijn.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:26 schreef Julis het volgende:
[..]
![]()
Hmm, wel wat anders dan op die andere foto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent geen Turk. Dat snap je niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Iemands handtekening laten tattoëren. Wat als je opeens een ingeving krijgt en de persoon/naam in kwestie gaat haten?
Ik weet dat blauwe ogen mooi zijn, maar mensen hoeven het ook weer niet zó letterlijk op te vattenquote:
Ik ben een Turk, maar ik snap het ook niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij bent geen Turk. Dat snap je niet.
Gavur.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben een Turk, maar ik snap het ook niet.
Sorry?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
gan we weer gavur doen jonguh? egte hageneess prat allen so togg, godverdomme heuh
Hoagse Harrie is niet geamuseerd.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
gan we weer gavur doen jonguh? egte hageneess prat allen so togg, godverdomme heuh
In Limboland wel.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wordt dat woord nog gebruikt in de moderne Nederlandse taal?
Oké. Ik dacht even "quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Bij ons zeggen ze ''Wa zedde gij?''.
Schandalig inderdaad, hij had "betalen" moeten zeggenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:36 schreef IHVK het volgende:
Wilders zei weer 'Henk en Anja betaalt voor Achmed en Fatima'
Puhahaha. In het Turks hebben we een gezezgde 'Koylu sehrin efendisi'. Geen idee hoe ik dat moet vertalen, maar het is iig een dikke diss naar mensen uit grote steden die dorpjes belachelijk maken.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oké. Ik dacht even "", aangezien de enige Nederlandse persoon die ik het heb horen gebruiken mijn oma is...
. Maar die is geen limbo.
Bewijs dus dat Limburg 50 jaar achterloopt.
Dat zeggen wij ook.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Bij ons zeggen ze ''Wa zedde gij?''.
Het verliest zijn effect een beetje, zo in een onbegrijpbare taal.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Puhahaha. In het Turks hebben we een gezezgde 'Koylu sehrin efendisi'. Geen idee hoe ik dat moet vertalen, maar het is iig een dikke diss naar mensen uit grote steden die dorpjes belachelijk maken.
Nou en. Voor mijn gevoel heb ik je keihard gedisst.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het verliest zijn effect een beetje, zo in een onbegrijpbare taal.
Voor mijn gevoel ben ík nog altijd de overwinnaar hier.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nou en. Voor mijn gevoel heb ik je keihard gedisst.
Tegen mijn grootheidswaan kan niks of niemand op.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel ben ík nog altijd de overwinnaar hier.
Je geeft zelf al toe dat het waan is, ík ben gewoon de overwinnaarquote:Op maandag 1 maart 2010 22:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tegen mijn grootheidswaan kan niks of niemand op.
Niet echt een gezegde, maar een uitspraak van Atatürk: ''Köylü milletin efendisidir!'' (''De dorpeling is de meester van de natie!'').quote:Op maandag 1 maart 2010 22:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Puhahaha. In het Turks hebben we een gezezgde 'Koylu sehrin efendisi'. Geen idee hoe ik dat moet vertalen, maar het is iig een dikke diss naar mensen uit grote steden die dorpjes belachelijk maken.
Oh, ik wist niet dat het van Ataturk kwam.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet echt een gezegde, maar een uitspraak van Atatürk: ''Köylü milletin efendisidir!'' (''De dorpeling is de meester van het volk!'').
Ik ga jou toch ook niet in het Arabisch dissen, andere talen tellen nietquote:Op maandag 1 maart 2010 22:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat het van Ataturk kwam.
Maar goed wik, zie je, dikke dissss.
Slap hoor, wik.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ga jou toch ook niet in het Arabisch dissen, andere talen tellen niet
Die had je laatst al geplaatst.quote:
Jawel, maar het ligt in Arnhem en ik weet niet eens waar de school ligt. Ik ken Arnhem verder totaal niet, wedden dat ik verdwaald raak.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
dit was toch de opleiding die je graag wilde doen?
Daar hebben ze telefoons met google maps voor uitgevondenquote:Op maandag 1 maart 2010 23:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel, maar het ligt in Arnhem en ik weet niet eens waar de school ligt. Ik ken Arnhem verder totaal niet, wedden dat ik verdwaald raak.![]()
Oh, en bedankt Julis en TM.
Ja maar ik heb geen smartphone, dus.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daar hebben ze telefoons met google maps voor uitgevonden.
En 9292ov.nl.
en anders ga ja van tevoren toch gewoon een keer met het ov er naartoe, zodat je op je eerste schooldaag meteen weet waar het is?
Koop een NS-trajectkaart/kortingskaart? Ga met een vriend/vriendin die wel een ov-kaart heeft!quote:Op maandag 1 maart 2010 23:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen smartphone, dus.
Ja dat moet ik maar eens doen. Kan ik weer 30 euro aan kaartje gaan uitgeven. Heb niet eens ov. Goddamn.
Je hebt toch stufi? Waarom heb je daar geen OV-kaart bij dan? Of krijg je die nog?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen smartphone, dus.
Ja dat moet ik maar eens doen. Kan ik weer 30 euro aan kaartje gaan uitgeven. Heb niet eens ov. Goddamn.
Hmmm... ik zie wel. Ben bang.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Koop een NS-trajectkaart/kortingskaart? Ga met een vriend/vriendin die wel een ov-kaart heeft!
Nee, moet geld terug betalen aan stufi. Het kutte met deze school is dus dat ik eigenlijk eerder zou beginnen maar de opleiding toen vol zat, toen zeiden ze dat ik in februari zou beginnen, niks van gehoord. En dan sturen ze paar dagen terug een brief dat mijn school volgende week begint. Heb verder ook geen boeken enzo. Uff uff.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je hebt toch stufi? Waarom heb je daar geen OV-kaart bij dan? Of krijg je die nog?
Wijsheid komt met de jaren!quote:Op maandag 1 maart 2010 23:15 schreef Bortecinem het volgende:
Ik moet opeens denken aan mijn eerste opleiding na de middelbare toen ik nog 16 was. Er zat toen een meisje van 20 in mijn klas, ik vond haar echt een failure dat ze op haar 20ste nog geen MBO diploma had en nu nog opnieuw aan een opleiding begon.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blijkbaar.quote:
''Kafani kirarim senin!''quote:Op maandag 1 maart 2010 23:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Blijkbaar.![]()
Mijn moeder zegt dat als ik deze opleiding niet afmaak dat ze dan mijn hoofd breekt.![]()
Hahaha idd.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
''Kafani kirarim senin!''![]()
Turkse ouderlijke dreigementen.![]()
Hahahha.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Mij nichtje dreigde haar zusje vroeger met ''Beynini kirarim senin!'' (''Ik breek je hersenen!'').![]()
dat kan helemaal niet ze zijn te zacht daarvoor daarom zal je ze eerder scheuren of pletten maar niet breken dit argument gebruikte je toen vast ookquote:Op maandag 1 maart 2010 23:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Mij nichtje dreigde haar zusje vroeger met ''Beynini kirarim senin!'' (''Ik breek je hersenen!'').![]()
In Turkije was een vriendin van mijn oma een keer bij ons op visite gekomen met haar kleindochter. Die zat steeds herrie te maken; roept die vriendin van mijn oma ineens naar dat kind ''Gavur dürzünün dölü! Geberdirin seni! Anasina çekmis bu!''.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahahha.![]()
Mijn moeder roept standaard 'Geberdirimm' (Ik vermoord je!!).
LOLquote:Op maandag 1 maart 2010 23:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In Turkije was een vrienden van mijn oma een keer bij ons op visite gekomen met haar kleindochter. Die zat steeds herrie te maken, dus roept de vriendin van mijn oma ineens naar haar ''Gavur dürzünün dölü! Geberdirin seni! Anasina çekmis!''.
Turkse moeders zijn echte agressors.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Komt daar die Turkse agressie vandaan? Het wordt er van jongs af aan door moederlief ingestampt!
Want jij hebt al wel je diploma?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:15 schreef Bortecinem het volgende:
Ik moet opeens denken aan mijn eerste opleiding na de middelbare toen ik nog 16 was. Er zat toen een meisje van 20 in mijn klas, ik vond haar echt een failure dat ze op haar 20ste nog geen MBO diploma had en nu nog opnieuw aan een opleiding begon.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aglanilacak halimize gülüyoruz.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
LOL
Dat is nog niks. Heb je ooit een Adanali horen schelden? Mijn opa begint en eindigt zijn zin standaard met 'Anasini avradini'.![]()
Echt waar, ana, avrat, baci, yenge, teyze, niks of niemand wordt gespaard.
Hoi AryaMehr.quote:
Ik voel met je mee, borte.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turkse moeders zijn echte agressors.
Idd.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aglanilacak halimize gülüyoruz.![]()
We lachen om iets waar je beter om zou kunnen huilen.
Mijn moeder is best rustig eigenlijk. Ik heb haar nog nooit een scheldwoord horen gebruiken.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turkse moeders zijn echte agressors.
Ik heb mijn moeder ook nog nooit horen schelden. Nee, één keer wel. Verder nooit.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn moeder is best rustig eigenlijk. Ik heb haar nog nooit een scheldwoord horen gebruiken.
Je zit op het VMBO en je hebt het lef om kritiek op anderen te geven? Haal vooral die veer uit je kont omdat een paar slijmerds als Rookert je de hemel inprijzen met je Wikipedia-kennis.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoi AryaMehr.![]()
Je hebt geen bal begrepen van mijn reactie maar dat maakt niet uit. Ik ben al veel te blij dat je terug bent.![]()
![]()
HAHAHAHAHA. Ik ben nu serieus hardop aan het lachen. Echt waar.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je zit op het VMBO en je hebt het lef om kritiek op anderen te geven? Haal vooral die veer uit je kont omdat een paar slijmerds als Rookert je de hemel inprijzen met je Wikipedia-kennis.
Laatste opmerking overigens.
Het zijn ook steeds terugkerende onderwerpen in dit topic. Dus zo gek is je déjà vu niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:35 schreef IHVK het volgende:
Huh ik dacht dat ik in een topic van een paar maanden geleden was beland.
Ze valt natuurlijk in het niet bij jouw Encyclopedia Britannica kennis, dat is waarquote:Op maandag 1 maart 2010 23:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je zit op het VMBO en je hebt het lef om kritiek op anderen te geven? Haal vooral die veer uit je kont omdat een paar slijmerds als Rookert je de hemel inprijzen met je Wikipedia-kennis.
Laatste opmerking overigens.
Slijmbal.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze valt natuurlijk in het niet bij jouw Encyclopedia Britannica kennis, dat is waar
Kom dan met iets vernieuwends!quote:Op maandag 1 maart 2010 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het zijn ook steeds terugkerende onderwerpen in dit topic. Dus zo gek is je déjà vu niet.
I hope so.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:53 schreef Rookert het volgende:
Hey het komt wel goed met je schooltje hoorGewoon even die boeken regelen enzo en anders kom je daar met lege handen, maar dat vinden ze niet erg aangezien zij die brief zo fucking laat hebben verstuurd en jou dus weinig blaam treft. Dus komt het allemaal wel goed en voel je je nu chill
Taksiiquote:Op maandag 1 maart 2010 23:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Neem een non-alcoholisch drankje keroll![]()
Iedere dag standaard een pakje mee naar school voor bij de boterhammen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:01 schreef Bortecinem het volgende:
Taksi was vroeger mijn favo drankje. Maar nu vind ik het te zoet.
Nog steedsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Iedere dag standaard een pakje mee naar school voor bij de boterhammen.
Autmatenkoffie op de uni is echt te slecht voor woordenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee.Ik slurp tegenwoordig koffie of warme choco uit de automaat.
Anders een flesje water.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Autmatenkoffie op de uni is echt te slecht voor woorden.
Tja, bij gebrek aan beter...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Autmatenkoffie op de uni is echt te slecht voor woorden.
Ik had er dan ook een een berg slagroom op gespoten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:08 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb vandaag trouwens hele lekkere chocolademelk gemaakt.![]()
Melk met een scheutje kokosmelk en stukjes melkchocolade warm laten worden totdat de choco helemaal is gesmolten en daarna opdrinken. Wel een klein glaasje nemen, is erg machtig. Echt heerlijk.
Maar het is al heel erg machtig (en een caloriebom) door de kokosmelk en stukjes chocolade.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik had er dan ook een een berg slagroom op gespoten.Maar het klinkt in ieder geval wel lekker.
Adam iyi konusuyor.quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:43 schreef Ayca het volgende:
Eigenlijk is je navel best een raar ding, zo'n gat midden in je buik..
Zelfonderzoekquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:43 schreef Ayca het volgende:
Eigenlijk is je navel best een raar ding, zo'n gat midden in je buik..
Goeie slaap?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 07:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
wat deden jullie nog zo laat online, slechte slaap hoor!
Nasilsin Julis?quote:
Sjooongejonge, slecht hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:41 schreef Rookert het volgende:
Ik ga voor het eerst een college skippenGisteren laatste opdracht ingeleverd, donderdag wordt die besproken in werkgroep en volgende week is het vak klaar. Er staan geen slides op BB, maar wel college volgens het rooster
Ik heb nooit wat geskippedquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:48 schreef maartjeh het volgende:
Sjooongejonge, slecht hoor.Valt me van je tegen!
Neuh, maar ik zit ook niet (meer) op school.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb nooit wat geskippedVind jij het dan wel nuttig klinken?
Oja, jij was al 20quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:13 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Neuh, maar ik zit ook niet (meer) op school.
Heb je bevestiging nodig dat het niet zo isquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:32 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Doe normaal, ik ben niet bejaard hoor.
Neehoor, absoluut niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heb je bevestiging nodig dat het niet zo is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |