In Limboland wel.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wordt dat woord nog gebruikt in de moderne Nederlandse taal?
Oké. Ik dacht even "quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Bij ons zeggen ze ''Wa zedde gij?''.
Schandalig inderdaad, hij had "betalen" moeten zeggenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:36 schreef IHVK het volgende:
Wilders zei weer 'Henk en Anja betaalt voor Achmed en Fatima'
Puhahaha. In het Turks hebben we een gezezgde 'Koylu sehrin efendisi'. Geen idee hoe ik dat moet vertalen, maar het is iig een dikke diss naar mensen uit grote steden die dorpjes belachelijk maken.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oké. Ik dacht even "", aangezien de enige Nederlandse persoon die ik het heb horen gebruiken mijn oma is...
. Maar die is geen limbo.
Bewijs dus dat Limburg 50 jaar achterloopt.
Dat zeggen wij ook.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Bij ons zeggen ze ''Wa zedde gij?''.
Het verliest zijn effect een beetje, zo in een onbegrijpbare taal.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Puhahaha. In het Turks hebben we een gezezgde 'Koylu sehrin efendisi'. Geen idee hoe ik dat moet vertalen, maar het is iig een dikke diss naar mensen uit grote steden die dorpjes belachelijk maken.
Nou en. Voor mijn gevoel heb ik je keihard gedisst.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het verliest zijn effect een beetje, zo in een onbegrijpbare taal.
Voor mijn gevoel ben ík nog altijd de overwinnaar hier.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nou en. Voor mijn gevoel heb ik je keihard gedisst.
Tegen mijn grootheidswaan kan niks of niemand op.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel ben ík nog altijd de overwinnaar hier.
Je geeft zelf al toe dat het waan is, ík ben gewoon de overwinnaarquote:Op maandag 1 maart 2010 22:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tegen mijn grootheidswaan kan niks of niemand op.
Niet echt een gezegde, maar een uitspraak van Atatürk: ''Köylü milletin efendisidir!'' (''De dorpeling is de meester van de natie!'').quote:Op maandag 1 maart 2010 22:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Puhahaha. In het Turks hebben we een gezezgde 'Koylu sehrin efendisi'. Geen idee hoe ik dat moet vertalen, maar het is iig een dikke diss naar mensen uit grote steden die dorpjes belachelijk maken.
Oh, ik wist niet dat het van Ataturk kwam.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet echt een gezegde, maar een uitspraak van Atatürk: ''Köylü milletin efendisidir!'' (''De dorpeling is de meester van het volk!'').
Ik ga jou toch ook niet in het Arabisch dissen, andere talen tellen nietquote:Op maandag 1 maart 2010 22:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat het van Ataturk kwam.
Maar goed wik, zie je, dikke dissss.
Slap hoor, wik.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ga jou toch ook niet in het Arabisch dissen, andere talen tellen niet
Die had je laatst al geplaatst.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |