Hoe kom je op Traxturquote:
Heb je die filmpjes gezien?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Hoe kom je op Traxtur? Ken je iemand die dat clubje ook support?
Jonguh, ga eens integreren in het Turkendom: het Turks heeft geen x in haar alfabet, dus een club uit Turkije kan nooit Traxtur heten!quote:
Wat een fout, zul je me ooit nog kunnen vergeven?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jonguh, ga eens integreren in het Turkendom: het Turks heeft geen x in haar alfabet, dus een Turkse club kan nooit Traxtur heten.
Oh ja.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jonguh, ga eens integreren in het Turkendom: het Turks heeft geen x in haar alfabet, dus een Turkse club kan nooit Traxtur heten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ja.
Daarmee bedoel ik dus het Turkije-Turks. Ik weet ook wel dat andere Turkse staten het wél hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik gezien jaquote:Op maandag 1 maart 2010 22:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je geluisterd naar wat ze roepen en naar de bozkurt isaretleri gekeken?
Oke, ne alaka?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik dus het Turkije-Turks. Ik weet ook wel dat andere Turkse staten het wél hebben.
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:07 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien ja. Oké, ik snap het al
!
Ik ben barmhartig. T'is je al vergeven.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat een fout, zul je me ooit nog kunnen vergeven?Ik schaam me diep!
Ik reageerde op Wik's post waarin hij vroeg of Traxtur de FC Volendam van Turkije is. Daarop zei ik dus dat het geen club uit Turkije kan zijn omdat het Turkije-Turks geen x in haar alfabet heeft.quote:
Traxtur is dus wel een Turkse club. En Wik ging waarschijnlijk af op de spandoek in het filmpje 'We want education in Turkish' (of de andere spandoeken waar 'Turk' op staat). Turkije Turks, Azeri Turks, who cares.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik reageerde op Wik's post waarin hij vroeg of Traxtur de FC Volendam van Turkije is. Daarop zei ik dus dat het geen club uit Turkije kan zijn omdat het Turkije-Turks geen x in haar alfabet heeft.
Dat zou wel fatoe zijn.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Misschien moet ik deze woorden op mijn voorhoofd laten tattoëren.
Ben ik dan een echte Rotteramse straatsoldaat, of is het te emo om gangster te zijn?quote:
Het is wel vrij emo ja.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben ik dan een echte Rotteramse straatsoldaat, of is het te emo om gangster te zijn?
Emo's kom ik niet zo veel tegen, durven die in Roffa de straat niet op, of is die rage weer overquote:
Wat vond de familie?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:18 schreef Ayca het volgende:
Mijn nicht heeft eergister een tattoo laten zetten
Ik weet niet ik zie soms wel, meestal lopen ze in grote groepen.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Emo's kom ik niet zo veel tegen, durven die in Roffa de straat niet op, of is die rage weer over?
Met name gothics zijn kuddedierenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik weet niet ik zie soms wel, meestal lopen ze in grote groepen.
eufemismequote:Op maandag 1 maart 2010 22:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
De een vond het leuk, de ander wat minder
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Tattoo's, piercings, etc.Lichamsverminking.
Dit is alleen geen henna tattoo.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:24 schreef Ayca het volgende:
[..]
Lol die had ik ook laten zetten op vakantie(henna dan he
)
Ik wilde origineel zijn.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:26 schreef Julis het volgende:
[..]
![]()
Hmm, wel wat anders dan op die andere foto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent geen Turk. Dat snap je niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Iemands handtekening laten tattoëren. Wat als je opeens een ingeving krijgt en de persoon/naam in kwestie gaat haten?
Ik weet dat blauwe ogen mooi zijn, maar mensen hoeven het ook weer niet zó letterlijk op te vattenquote:
Ik ben een Turk, maar ik snap het ook niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij bent geen Turk. Dat snap je niet.
Gavur.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben een Turk, maar ik snap het ook niet.
Sorry?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
gan we weer gavur doen jonguh? egte hageneess prat allen so togg, godverdomme heuh
Hoagse Harrie is niet geamuseerd.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
gan we weer gavur doen jonguh? egte hageneess prat allen so togg, godverdomme heuh
In Limboland wel.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wordt dat woord nog gebruikt in de moderne Nederlandse taal?
Oké. Ik dacht even "quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Bij ons zeggen ze ''Wa zedde gij?''.
Schandalig inderdaad, hij had "betalen" moeten zeggenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:36 schreef IHVK het volgende:
Wilders zei weer 'Henk en Anja betaalt voor Achmed en Fatima'
Puhahaha. In het Turks hebben we een gezezgde 'Koylu sehrin efendisi'. Geen idee hoe ik dat moet vertalen, maar het is iig een dikke diss naar mensen uit grote steden die dorpjes belachelijk maken.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oké. Ik dacht even "", aangezien de enige Nederlandse persoon die ik het heb horen gebruiken mijn oma is...
. Maar die is geen limbo.
Bewijs dus dat Limburg 50 jaar achterloopt.
Dat zeggen wij ook.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Bij ons zeggen ze ''Wa zedde gij?''.
Het verliest zijn effect een beetje, zo in een onbegrijpbare taal.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Puhahaha. In het Turks hebben we een gezezgde 'Koylu sehrin efendisi'. Geen idee hoe ik dat moet vertalen, maar het is iig een dikke diss naar mensen uit grote steden die dorpjes belachelijk maken.
Nou en. Voor mijn gevoel heb ik je keihard gedisst.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het verliest zijn effect een beetje, zo in een onbegrijpbare taal.
Voor mijn gevoel ben ík nog altijd de overwinnaar hier.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nou en. Voor mijn gevoel heb ik je keihard gedisst.
Tegen mijn grootheidswaan kan niks of niemand op.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel ben ík nog altijd de overwinnaar hier.
Je geeft zelf al toe dat het waan is, ík ben gewoon de overwinnaarquote:Op maandag 1 maart 2010 22:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tegen mijn grootheidswaan kan niks of niemand op.
Niet echt een gezegde, maar een uitspraak van Atatürk: ''Köylü milletin efendisidir!'' (''De dorpeling is de meester van de natie!'').quote:Op maandag 1 maart 2010 22:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Puhahaha. In het Turks hebben we een gezezgde 'Koylu sehrin efendisi'. Geen idee hoe ik dat moet vertalen, maar het is iig een dikke diss naar mensen uit grote steden die dorpjes belachelijk maken.
Oh, ik wist niet dat het van Ataturk kwam.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet echt een gezegde, maar een uitspraak van Atatürk: ''Köylü milletin efendisidir!'' (''De dorpeling is de meester van het volk!'').
Ik ga jou toch ook niet in het Arabisch dissen, andere talen tellen nietquote:Op maandag 1 maart 2010 22:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat het van Ataturk kwam.
Maar goed wik, zie je, dikke dissss.
Slap hoor, wik.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ga jou toch ook niet in het Arabisch dissen, andere talen tellen niet
Die had je laatst al geplaatst.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |