Hoe kom je op Traxturquote:
Heb je die filmpjes gezien?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Hoe kom je op Traxtur? Ken je iemand die dat clubje ook support?
Jonguh, ga eens integreren in het Turkendom: het Turks heeft geen x in haar alfabet, dus een club uit Turkije kan nooit Traxtur heten!quote:
Wat een fout, zul je me ooit nog kunnen vergeven?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jonguh, ga eens integreren in het Turkendom: het Turks heeft geen x in haar alfabet, dus een Turkse club kan nooit Traxtur heten.
Oh ja.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jonguh, ga eens integreren in het Turkendom: het Turks heeft geen x in haar alfabet, dus een Turkse club kan nooit Traxtur heten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ja.
Daarmee bedoel ik dus het Turkije-Turks. Ik weet ook wel dat andere Turkse staten het wél hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik gezien jaquote:Op maandag 1 maart 2010 22:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je geluisterd naar wat ze roepen en naar de bozkurt isaretleri gekeken?
Oke, ne alaka?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik dus het Turkije-Turks. Ik weet ook wel dat andere Turkse staten het wél hebben.
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:07 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien ja. Oké, ik snap het al
!
Ik ben barmhartig. T'is je al vergeven.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat een fout, zul je me ooit nog kunnen vergeven?Ik schaam me diep!
Ik reageerde op Wik's post waarin hij vroeg of Traxtur de FC Volendam van Turkije is. Daarop zei ik dus dat het geen club uit Turkije kan zijn omdat het Turkije-Turks geen x in haar alfabet heeft.quote:
Traxtur is dus wel een Turkse club. En Wik ging waarschijnlijk af op de spandoek in het filmpje 'We want education in Turkish' (of de andere spandoeken waar 'Turk' op staat). Turkije Turks, Azeri Turks, who cares.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik reageerde op Wik's post waarin hij vroeg of Traxtur de FC Volendam van Turkije is. Daarop zei ik dus dat het geen club uit Turkije kan zijn omdat het Turkije-Turks geen x in haar alfabet heeft.
Dat zou wel fatoe zijn.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Misschien moet ik deze woorden op mijn voorhoofd laten tattoëren.
Ben ik dan een echte Rotteramse straatsoldaat, of is het te emo om gangster te zijn?quote:
Het is wel vrij emo ja.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben ik dan een echte Rotteramse straatsoldaat, of is het te emo om gangster te zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |