quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
er zijn ook geen pi's, dus anders zou je ze ook beledigend moeten zien..quote:Op maandag 1 maart 2010 19:06 schreef IHVK het volgende:
Ik zie hier geen PI's dus neem alle beledigingen zeer serieus!
Sterkte.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Helaas heeft god mij geen blonde haren gegeven, ik ben een nep-Ariër.
Raus!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Helaas heeft god mij geen blonde haren gegeven, ik ben een nep-Ariër.
Gelukkig maken mijn blauwe ogen een hoop goed.quote:
Jij bent wel de vriendelijkste Nazi die ik ben tegengekomenquote:
Dat is juist het schattigequote:Op maandag 1 maart 2010 19:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
hoax, we weten helemaal niet of jij wel schattig bent.
Ayça:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ayça:Ehhh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is een mogelijkheid! Ik had het liever ook niet willen denken, maar ja, nu is het te laat.quote:
Dat is geen mogelijkheid.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is een mogelijkheid! Ik had het liever ook niet willen denken, maar ja, nu is het te laat.
Overtuigend bewijs zeg. Je hebt wel een baard?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dan weet je het nu! Ik heb niet eens een bril!
Neequote:Op maandag 1 maart 2010 19:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Overtuigend bewijs zeg. Je hebt wel een baard?
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ayça:Waarom zet je mijn foto online?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh wat?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
er wordt morgen een jood in elkaar geslagen.
Omdat je een knappe jongeheer bent, die het verdient om aanbeden te worden.quote:
Tja je kan niet alles hebben in het leven. Ik heb wel een goede film gezien.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:57 schreef Ayca het volgende:
Je bent net te laat voor onze interessante msn groepsgesprek
Welke, als ik vragen mag?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tja je kan niet alles hebben in het leven. Ik heb wel een goede film gezien.
Ja. Over het algemeen vond ik hem heel goed. Ik vond in ieder geval goed hoe ze het probleem van een migrerende familie neerzetten. En hoe erg dat fout kan gaan.quote:
Nee, ik heb 'm niet gezien. Misschien maar een keer doen.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja. Over het algemeen vond ik hem heel goed. Ik vond in ieder geval goed hoe ze het probleem van een migrerende familie neerzetten. En hoe erg dat fout kan gaan.
Paar punten van kritiek natuurlijk, maar dat is er altijd bij een film met een beladen onderwerp.
Heb je hem gezien?
Turkse films zijn wel extreem, werd Lux Aeterna gedraaid tijdens dit gedeelte van de film?quote:Their son makes friends with a group of transvestites, helping him to understand why he has felt different all of his life. While liberating, his newfound identity is seen as a disgrace to the rest of his family, leading him to flee from the abuse it produces
Denk dat ze het bij He's a Pirate hebben gehoudenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Turkse films zijn wel extreem, werd Lux Aeterna gedraaid tijdens dit gedeelte van de film?
Wel doen hoor.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, ik heb 'm niet gezien. Misschien maar een keer doen.
Dat is trouwens een miniem verhaallijn overall gezien.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Turkse films zijn wel extreem, werd Lux Aeterna gedraaid tijdens dit gedeelte van de film?
Jij hebt veel tijd voor films, zeker weinig contacturen.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb vandaag The Good, the Bad and the Ugly (uit 1966) gekeken. Het was een lange zit (2 uur en 58 minuten), maar het was het zeker waard.
Zijn travestieten in Istanboel dan typisch stads?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is trouwens een miniem verhaallijn overall gezien.
Maar ook interessant, hoe mensen uit het Oosten omgaan met de stadse dingen.
Dissecrimineerder! Zwartboek was wel goed. En heeft een 8 op imdb, vergeleken met de 6,8 van die even film van jouquote:Geen Lux Aeterna, goede film, niet haten.![]()
Ik zal wel een slechte allochtoon zijn nu, maar ik heb nog geen Nederlandse film gezien die zo goed als deze was. Misschien moet ik Zwartboek keertje kijken.![]()
Natuurlijk wik, wat is dit voor een vraag.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zijn travestieten in Istanboel dan typisch stads?
quote:Dissecrimineerder!
Ik heb maandag en vrijdag geen college, dus dan wil ik wel eens een film kijken. De laatste tijd heb ik meer films gekeken omdat ik veel oude klassiekers (die ik nog niet had gezien) wilde inhalen.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jij hebt veel tijd voor films, zeker weinig contacturen.
Hehe. Films kijken is sowieso tof.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb maandag en vrijdag geen college, dus dan wil ik wel eens een film kijken. De laatste tijd heb ik meer films gekeken omdat ik veel oude klassiekers (die ik nog niet had gezien) wilde inhalen.
Laten wel geld inzamelen.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat voor beeld heeft die Wik toch van Turkije? Jij moet eens nodig een rondreis door Turkije boeken.
Soms, maar ik denk in deze film niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:41 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar zijn controversiële onderwerpen hot in Turkse films? Ziet men films ook als een medium om modernisering aan te moedigen?
Van hoe laat tot hoe laat kun je stemmen dan? Je kunt toch wel ergens een gaatje vinden (waardoor je niets hoeft te skippen)?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:46 schreef IHVK het volgende:
Is het het waard om een college te skippen om te kunnen stemmen?
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat voor beeld heeft die Wik toch van Turkije? Jij moet eens nodig een rondreis door Turkije boeken.
Kan je je moeder/zus/broer/pa/ander familielid niet machtigen?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:46 schreef IHVK het volgende:
Is het het waard om een college te skippen om te kunnen stemmen?
Practicum begint 9 uur, en eindigt rond 1. College is tot half 5.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Van hoe laat tot hoe laat kun je stemmen dan? Je kunt toch wel een gaatje vinden (waardoor je niks hoeft te skippen)?
Maar stel nou dat ik stiekem op Leefbaar wil stemmen.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kan je je moeder/zus/broer/pa/ander familielid niet machtigen?
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar stel nou dat ik stiekem op Leefbaar wil stemmen.
Nee, ik wil liever zelf stemmen eigenlijk. Nog nooit gedaan enzo.
Ook een voetbalfanaat?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:51 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil een t-shirt van de voetbalclub Traxtur maar in NL zijn de net verkrijgbaar ofzo.
Volgens mij moet je zeker tot 19.00 uur kunnen stemmen, maar ik weet het niet zeker. Ik weet ook niet of het ook per gemeente verschilt.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Practicum begint 9 uur, en eindigt rond 1. College is tot half 5.
Hor laat sluiten de stemhokjes?
Nee, ik ben voor Traxtur en Besiktas.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet voor fenerdinges of galatarasay?
Traxtur? Nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:51 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil een t-shirt van de voetbalclub Traxtur maar in NL zijn de net verkrijgbaar ofzo.
Stelletje separatisten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |