quote:Op maandag 1 maart 2010 19:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ayça:Ehhh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is een mogelijkheid! Ik had het liever ook niet willen denken, maar ja, nu is het te laat.quote:
Dat is geen mogelijkheid.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is een mogelijkheid! Ik had het liever ook niet willen denken, maar ja, nu is het te laat.
Overtuigend bewijs zeg. Je hebt wel een baard?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dan weet je het nu! Ik heb niet eens een bril!
Neequote:Op maandag 1 maart 2010 19:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Overtuigend bewijs zeg. Je hebt wel een baard?
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ayça:Waarom zet je mijn foto online?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh wat?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
er wordt morgen een jood in elkaar geslagen.
Omdat je een knappe jongeheer bent, die het verdient om aanbeden te worden.quote:
Tja je kan niet alles hebben in het leven. Ik heb wel een goede film gezien.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:57 schreef Ayca het volgende:
Je bent net te laat voor onze interessante msn groepsgesprek
Welke, als ik vragen mag?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tja je kan niet alles hebben in het leven. Ik heb wel een goede film gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |