Ja. Over het algemeen vond ik hem heel goed. Ik vond in ieder geval goed hoe ze het probleem van een migrerende familie neerzetten. En hoe erg dat fout kan gaan.quote:
Nee, ik heb 'm niet gezien. Misschien maar een keer doen.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja. Over het algemeen vond ik hem heel goed. Ik vond in ieder geval goed hoe ze het probleem van een migrerende familie neerzetten. En hoe erg dat fout kan gaan.
Paar punten van kritiek natuurlijk, maar dat is er altijd bij een film met een beladen onderwerp.
Heb je hem gezien?
Turkse films zijn wel extreem, werd Lux Aeterna gedraaid tijdens dit gedeelte van de film?quote:Their son makes friends with a group of transvestites, helping him to understand why he has felt different all of his life. While liberating, his newfound identity is seen as a disgrace to the rest of his family, leading him to flee from the abuse it produces
Denk dat ze het bij He's a Pirate hebben gehoudenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Turkse films zijn wel extreem, werd Lux Aeterna gedraaid tijdens dit gedeelte van de film?
Wel doen hoor.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, ik heb 'm niet gezien. Misschien maar een keer doen.
Dat is trouwens een miniem verhaallijn overall gezien.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Turkse films zijn wel extreem, werd Lux Aeterna gedraaid tijdens dit gedeelte van de film?
Jij hebt veel tijd voor films, zeker weinig contacturen.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb vandaag The Good, the Bad and the Ugly (uit 1966) gekeken. Het was een lange zit (2 uur en 58 minuten), maar het was het zeker waard.
Zijn travestieten in Istanboel dan typisch stads?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is trouwens een miniem verhaallijn overall gezien.
Maar ook interessant, hoe mensen uit het Oosten omgaan met de stadse dingen.
Dissecrimineerder! Zwartboek was wel goed. En heeft een 8 op imdb, vergeleken met de 6,8 van die even film van jouquote:Geen Lux Aeterna, goede film, niet haten.![]()
Ik zal wel een slechte allochtoon zijn nu, maar ik heb nog geen Nederlandse film gezien die zo goed als deze was. Misschien moet ik Zwartboek keertje kijken.![]()
Natuurlijk wik, wat is dit voor een vraag.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zijn travestieten in Istanboel dan typisch stads?
quote:Dissecrimineerder!
Ik heb maandag en vrijdag geen college, dus dan wil ik wel eens een film kijken. De laatste tijd heb ik meer films gekeken omdat ik veel oude klassiekers (die ik nog niet had gezien) wilde inhalen.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jij hebt veel tijd voor films, zeker weinig contacturen.
Hehe. Films kijken is sowieso tof.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb maandag en vrijdag geen college, dus dan wil ik wel eens een film kijken. De laatste tijd heb ik meer films gekeken omdat ik veel oude klassiekers (die ik nog niet had gezien) wilde inhalen.
Laten wel geld inzamelen.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat voor beeld heeft die Wik toch van Turkije? Jij moet eens nodig een rondreis door Turkije boeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |