1800.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:23 schreef DeLuna het volgende:
Hoeveel zou een vakantie van 2 weken naar Shanghai kosten?
quote:
Antwerpen bijvoorbeeld?quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 14:26 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Lijkt me hartstikke interessant, maar ik zou eerder ergens anders heengaan
Bravo!quote:
Ik denk het. Ik moest er ooit zijn voor een schermwedstrijd. Mijn ouders besloten toen om mee te gaan en hebben zulks een bedrag neergeteld per persoon.quote:
Zwemmen kan ik ook in de achtertuinquote:
Hoax, jij past in z'n geheel in alleen die helm!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik denk het. Ik moest er ooit zijn voor een schermwedstrijd. Mijn ouders besloten toen om mee te gaan en hebben zulks een bedrag neergeteld per persoon.
Hoe is het daar?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik denk het. Ik moest er ooit zijn voor een schermwedstrijd. Mijn ouders besloten toen om mee te gaan en hebben zulks een bedrag neergeteld per persoon.
Klopt.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel waar hij altijd over praat!
Gast, jij deed toch aan onderwaterhockeyquote:Op maandag 1 maart 2010 14:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:28 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Zwemmen kan ik ook in de achtertuin
Konijn doet polo toch?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast, jij deed toch aan onderwaterhockey
Van wat ik ervan kon zien heel bijzonder, maar ik heb me meer beziggehouden met de wedstrijden dan met het land zelf. Mijn ouders vonden het heel bijzonder.quote:
Onderwaterhockeyquote:Op maandag 1 maart 2010 14:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lolquote:Op maandag 1 maart 2010 14:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, okequote:Op maandag 1 maart 2010 14:30 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Van wat ik ervan kon zien heel bijzonder, maar ik heb me meer beziggehouden met de wedstrijden dan met het land zelf. Mijn ouders vonden het heel bijzonder.
Kutquote:Op maandag 1 maart 2010 14:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Haha, okeEn hoe ging het met schermen?
Dat hebben wij ook eens gedaan maar dat is best lastigquote:
Waterpolo jaquote:
Ja godver, dat zei je eerstquote:
Ik heb ooit nog een kwartfinale ingevallen ja. Dat was in Keulen.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja godver, dat zei je eerstSchermen is veel toffer though
Aja, vandaar dat je die Kolnfee kendequote:Op maandag 1 maart 2010 14:33 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik heb ooit nog een kwartfinale ingevallen ja. Dat was in Keulen.
Watvoor 'n fee?quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 14:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aja, vandaar dat je die Kolnfee kende
Koln Feequote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 14:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Koln FeeDat is de mascotte van Keulen
Ik ken alleen de tandenfeequote:Op maandag 1 maart 2010 @ 14:38 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ken je die niet?Daar zijn echt shirts en hemden mee volgedrukt. Is de stadsmascotte
Neenquote:
Kut Googlequote:
Ja vind je het gek. Heb jij een gepantserde auto?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:48 schreef DeLuna het volgende:
WTF. Het scheelt gewoon 400 euro per persoon als je uit Brussel vertrekt in plaats van Amsterdam.![]()
Dat is bij veel meer landen zo. Schiphol is duur. Als je binnen Europa wilt reizen kun je soms ook veel goedkoper via bijv Weeze in Duitslandquote:Op maandag 1 maart 2010 14:48 schreef DeLuna het volgende:
WTF. Het scheelt gewoon 400 euro per persoon als je uit Brussel vertrekt in plaats van Amsterdam.![]()
Tot vanavond bij de filmquote:Op maandag 1 maart 2010 14:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Veel plezier! Lau en Ravi zijn nu al opweg hierheen
Nee, maar toch.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja vind je het gek. Heb jij een gepantserde auto?
Jezusquote:Op maandag 1 maart 2010 14:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Veel plezier! Lau en Ravi zijn nu al opweg hierheen
Ik heb geen verstand van vliegen, ik heb echt nog nooit gevlogen. Maar dat het verschil zo groot is vind ik bizar.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:50 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat is bij veel meer landen zo. Schiphol is duur. Als je binnen Europa wilt reizen kun je soms ook veel goedkoper via bijv Weeze in Duitsland
Ofwel nog ff neuken in de steegjesquote:
Dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 1 maart 2010 @ 14:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ofwel nog ff neuken in de steegjes
Hoezo wil je Charleroi kopen, je woont toch prima zo?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:53 schreef Jotcha het volgende:
Wat kost Charleroi dan? Da's geloof ik helemaal goedkoop.
Weinig ruimte voor de F16's hier.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:55 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hoezo wil je Charleroi kopen, je woont toch prima zo?
Even kijkenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:53 schreef Jotcha het volgende:
0vluchten voldoen aan uw zoekcriteriaquote:Op maandag 1 maart 2010 14:53 schreef Jotcha het volgende:
Ik had al zo'n vermoedenquote:
Jullie zijn pluisjes, gekkiequote:
Ik weet het. Als ik het had geweten was ik ook gegaan. Al lijkt die film me walgelijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Stom
Bart, ik heb nog chocoladedingen die ik toch niet mag eten, zal ik die maar meenemen?
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:57 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoedenDaar moet je ook gewoon naar het vliegtuig lopen, ze hebben geen slurf etc.
quote:
Awhquote:Op maandag 1 maart 2010 @ 14:57 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik weet het. Als ik het had geweten was ik ook gegaan. Al lijkt die film me walgelijk.
Nou, als dat heel veel geld scheeltquote:Op maandag 1 maart 2010 @ 14:57 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoedenDaar moet je ook gewoon naar het vliegtuig lopen, ze hebben geen slurf etc.
Ja maar nu moet ik letten op mijn gedrag want je bent blauwquote:Op maandag 1 maart 2010 14:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]Hoeist?
[..]
AwhNou ja. Volgende keer.
Ja, straks krijg je een note!quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 14:59 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja maar nu moet ik letten op mijn gedrag want je bent blauw
Jaaaa, goed wel, net een sollicitatiebrief verstuurdquote:
Ooohquote:Op maandag 1 maart 2010 @ 15:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaa, goed wel, net een sollicitatiebrief verstuurd![]()
![]()
En daar?
Inderdaad. We mochten trouwens ook alleen handbagage mee, scheelde weer geld. Handbagage voor een weekquote:
Zeker met Easyjet?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Inderdaad. We mochten trouwens ook alleen handbagage mee, scheelde weer geld. Handbagage voor een week
Dankje, maar komt vast goed...want de zon schijnt!quote:Op maandag 1 maart 2010 15:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OoohSucces. Alvast.
Wel okéMorgen maar kado's gaan kopen.
Ryanair. Ik twijfelde nog om zo'n minivliegtuigje te kopen tot ik de prijs zag. 28 euroquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 15:01 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Als je het maar uit je hoofd laat om net als Benno L. zo'n noteboekje mee te gaan nemen
Ja voor mijn buurmeisje, die wil nagellakquote:Op maandag 1 maart 2010 @ 15:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dankje, maar komt vast goed...want de zon schijnt!
Kado's?![]()
Ja, die kan ook.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ryanair. Ik twijfelde nog om zo'n minivliegtuigje te kopen tot ik de prijs zag. 28 euroDie dingen zijn in de winkel nog geen 5 euro man
Hihi. En hoe oud is ze?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]! Nee. Gek.
[..]
Ja voor mijn buurmeisje, die wil nagellak
Zonzonzonzonzonzonzon!quote:
Mooi.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zonzonzonzonzonzonzon!![]()
(lees: goed!)
Jij beetje blij vandaag?
Oeh jaquote:Op maandag 1 maart 2010 14:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Stom
Bart, ik heb nog chocoladedingen die ik toch niet mag eten, zal ik die maar meenemen?
Nijnquote:
Nee, hoezo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Half?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:25 schreef nijnja het volgende:
Kusjes ana iedereen die hoi zei
Ik ben er maar half namelijk![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, hoezo?Zie je nou welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar ik hou wel van je hoorquote:
Wat is er dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:29 schreef Sjoegerd het volgende:
Okay fack it, ik ga volgend jaar lekker MBO doen.
Nou, dan doe je dat toch lekkerquote:Op maandag 1 maart 2010 15:29 schreef Sjoegerd het volgende:
Waarom?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:29 schreef Sjoegerd het volgende:
Wat zou je anders doen dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:29 schreef Sjoegerd het volgende:
quote:
Ik kan niet meer leren, motivatie is totaal weg en wil gewoon werken enzo.quote:
Je gaat dus 4 dagen werken en 1 dag school?quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 15:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kan niet meer leren, motivatie is totaal weg en wil gewoon werken enzo.
Als het kan als havist op een mbo 4 opleiding die ik leuk vind, dan ja.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je gaat dus 4 dagen werken en 1 dag school?
Ik ken het, maar ik ben gelukkig bijna klaarquote:Op maandag 1 maart 2010 15:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kan niet meer leren, motivatie is totaal weg en wil gewoon werken enzo.
Je weet dat die mogelijkheid ook op hbo is?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je gaat dus 4 dagen werken en 1 dag school?
Waarom zou het niet kunnen als havist?quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 15:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als het kan als havist op een mbo 4 opleiding die ik leuk vind, dan ja.
Ik doe én geen HBO, en ik wil fulltime naar school, dus ik verdiep me er niet zo inquote:Op maandag 1 maart 2010 @ 15:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je weet dat die mogelijkheid ook op hbo is?
Alles wat ik zag bij motorvoertuigentechniek bij het ROC kwam neer dat je een vergelijkbare MBO2 vooropleiding moet hebben. Kan ik ook wel begrijpen qua praktijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waarom zou het niet kunnen als havist?
Er zijn genoeg mbo4opleidingen die dat zo doen. Thom deed het ook met MBO4 ICT dacht ik.
Omdat ik eerst nog niet wist wat ik na deze opleiding ging doen heb ik dus wel naar de mogelijkheden gekekenquote:Op maandag 1 maart 2010 15:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik doe én geen HBO, en ik wil fulltime naar school, dus ik verdiep me er niet zo in
quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 15:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Alles wat ik zag bij motorvoertuigentechniek bij het ROC kwam neer dat je een vergelijkbare MBO2 vooropleiding moet hebben. Kan ik ook wel begrijpen qua praktijk.
Oké. Neuh, ik wil dat niet heurquote:Op maandag 1 maart 2010 @ 15:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat ik eerst nog niet wist wat ik na deze opleiding ging doen heb ik dus wel naar de mogelijkheden gekeken
Nouja ik mis wel ervaring wat die gasten wel hebben. Ik pak dan in verhouding wel dingen sneller op, maar toch.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]! Zal toch niet, ik zou ze een keer bellen.
[..]
Oké. Neuh, ik wil dat niet heurIk wil gewoon hierna ook fulltime naar school
Half 5 tot max 6.. Maar geloof op Nijenoord ofzo.quote:
Als ik door zou gaan met school dan zou ik ook gewoon fulltime gaanquote:Op maandag 1 maart 2010 15:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]! Zal toch niet, ik zou ze een keer bellen.
[..]
Oké. Neuh, ik wil dat niet heurIk wil gewoon hierna ook fulltime naar school
Hoe bedoel je dit dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 15:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nouja ik mis wel ervaring wat die gasten wel hebben. Ik pak dan in verhouding wel dingen sneller op, maar toch.
O ik pas om 19:00 op NN1.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Half 5 tot max 6.. Maar geloof op Nijenoord ofzo.
Dat ik sneller dingen begrijp als de gemiddelde vmbo leerling die op het mbo zit.. Heb ik vorig jaar ook ervaren op het MBO.quote:
Ik ken het, Bis Laterquote:Op maandag 1 maart 2010 15:41 schreef nijnja het volgende:
Eigenlijk ben ik er helemaal neit!
Want mama helpen![]()
Dan ben ik allang weer wegquote:
Tsja, de gemiddelde MBO'er.quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 15:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat ik sneller dingen begrijp als de gemiddelde vmbo leerling die op het mbo zit.. Heb ik vorig jaar ook ervaren op het MBO.
Juistquote:
Smakelijkquote:
quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:24 schreef -SG- het volgende:
[..]
Vandaag ook niet gedaan.
Heb nog wel liggen.
Wtfquote:Op maandag 1 maart 2010 16:18 schreef Jotcha het volgende:
http://link.marktplaats.nl/309681851
Sjoerd!
Wij gebruiken altijd speciale was, die we ooit eens van de dealer hadden gekregen.. Weet het merk zo niet meer maar zit in een wit doorzichtige fles...quote:
Da's wel erg langquote:Op maandag 1 maart 2010 16:35 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wij gebruiken altijd speciale was, die we ooit eens van de dealer hadden gekregen.. Weet het merk zo niet meer maar zit in een wit doorzichtige fles...
Perfect spul!
Eerst even muggen verwijderen met bug spray, dan dat spul erop tijdens het wassen, en als laatste even met speciale velgenreiniger(Mcquiars) de velgen schoonmaken..![]()
Ik ben voor een normale wasbeurt vaak 2 uur bezig per auto, alleen buitenkant..![]()
We doen ze ook weleens door de wasstraat, maar daar worden ze niet echt heel schoon van.
Mwah, dan zijn ze wel direct goed schoon.quote:
In 20 minuten doe ik de hele auto 1 keer.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, dan zijn ze wel direct goed schoon.
en de 206 doe ik trouwens minder lang over hoor.. 1.5 uur..
Eerst natspuiten, bugspray erop, 4 minutjes in laten werken, eraf spoelen, en daarna was ik de auto per paneel 2 a 3 keer.
Ik wil mijn auto nog een keer goed wassen, kleien, waxen etc.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, dan zijn ze wel direct goed schoon.
en de 206 doe ik trouwens minder lang over hoor.. 1.5 uur..
Eerst natspuiten, bugspray erop, 4 minutjes in laten werken, eraf spoelen, en daarna was ik de auto per paneel 2 a 3 keer.
Ik zou gaan huilen als ik jou wasquote:Op maandag 1 maart 2010 16:47 schreef Rauw. het volgende:
Whehehehe, zit ik alweer de halve dag te WoWen
Smart?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:44 schreef Jotcha het volgende:
[..]
In 20 minuten doe ik de hele auto 1 keer.
Van de buitenkant jaquote:Op maandag 1 maart 2010 16:51 schreef Rauw. het volgende:
[..]
En dan heb je je auto brandschoon in 20 minuten?
Panty eroverheen en 99,999% gaat weg.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:54 schreef mstr het volgende:
Volgens mij haalt vliegenspray nooit alle troep weg
Daar moet je je auto voor kleien
Inderdaad.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:54 schreef mstr het volgende:
Volgens mij haalt vliegenspray nooit alle troep weg
Daar moet je je auto voor kleien
Doe daarna eens een boterhamzakje over je hand, en wrijf er dan nog eens overheen. Ben benieuwd of het helemaal glad aanvoelt.quote:
Ah, ik ga meestal even met quick detailer erover. en maak hem tussendoor droog met een zeem.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Van de buitenkant jaGewassen, vliegenspray op de voorkant, velgen schoon, sponningen etc.
Boterhamzakjequote:Op maandag 1 maart 2010 16:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Doe daarna eens een boterhamzakje over je hand, en wrijf er dan nog eens overheen. Ben benieuwd of het helemaal glad aanvoelt.
Neem aan dat ze gewoon geld kregenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:55 schreef mstr het volgende:
Zullen de fanboys dit ook weer goed proberen te praten?
http://www.spitsnieuws.nl(...)an_kinderarbeid.html
Jaquote:Op maandag 1 maart 2010 16:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet dat verhaal dat ik ooit verteld heb hè?
Wij hebben die ICE van Turtle.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ah, ik ga meestal even met quick detailer erover. en maak hem tussendoor droog met een zeem.
Oh, waar ik werk gebruiken we ontkalkt water. Als die op is wel de zeem ja.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ah, ik ga meestal even met quick detailer erover. en maak hem tussendoor droog met een zeem.
Ik ga van de zomer ook een goed setje aanschaffen om hem weer helemaal in topconditie te krijgenquote:
Immer mequiars.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ga van de zomer ook een goed setje aanschaffen om hem weer helemaal in topconditie te krijgen
Ik kwam van de week een handleiding tegen ergens waar alles duidelijk in staat wat je moet hebben en welke volgorde en hoe.quote:
Als je dat aanschaft ben je geen eens een liefhebber meer.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wij hadden ooit dit spul eens gekregen:
http://www.swissvax.com/
Geweldig!!!
Ik heb vrienden die een cursus gehad hebben van Mequiars zelf...quote:Op maandag 1 maart 2010 17:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kwam van de week een handleiding tegen ergens waar alles duidelijk in staat wat je moet hebben en welke volgorde en hoe.
quote:
Toch lees ik ook goede dingen over Mothers.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als je dat aanschaft ben je geen eens een liefhebber meer.
Dan ben je gewoon een mongool
mwah, het werd wel prachtig schoon..quote:Op maandag 1 maart 2010 17:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als je dat aanschaft ben je geen eens een liefhebber meer.
Dan ben je gewoon een mongool
Kijk, dat is leuk.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb vrienden die een cursus gehad hebben van Mequiars zelf...
Club waar ik bij zit word door Mequiars gesponsord
quote:
Een boterhamzakje als condoom gebruiken, omdat je zo nodig seks wilt hebben en geen condoom voor handen hebt.quote:
Poorboy's is ook goed...quote:Op maandag 1 maart 2010 17:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Toch lees ik ook goede dingen over Mothers.
Dat is dus ook de reden waarom ik de mijne helemaal schoon wil maken, hij is nu 9½ jaar oud.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:03 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, het werd wel prachtig schoon..
De lak werd echt weer zo goed als toen hij net uit de fabriek kwam.. zelfs de dealer had zoiets van, wat een geweldig spul!
www.carclean.nlquote:Op maandag 1 maart 2010 17:05 schreef Marco001 het volgende:
hmmzz, dat Mothers is niet eens erg duur...
Zal dat merk even onthouden.
Dat is beter dan de afgelopen 2 maandquote:Op maandag 1 maart 2010 17:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je zou maar de meeste posts hebben geplaatst de afgelopen maand
Ik loop op je inquote:Op maandag 1 maart 2010 17:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is beter dan de afgelopen 2 maand![]()
Het zijn er bijna 1000 of zoquote:Op maandag 1 maart 2010 17:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik loop op je in
het scheelde niet veel
zo'n 800 posts of zoquote:Op maandag 1 maart 2010 17:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het zijn er bijna 1000 of zoen van mij mag je
Yeh, goede sitequote:Op maandag 1 maart 2010 17:05 schreef mstr het volgende:
[..]
www.carclean.nl
En een mooie handleiding:
http://forum.carclean.nl/(...)-top-te-krijgen.aspx
quote:
Sssshtquote:Op maandag 1 maart 2010 18:13 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, rene, ik heb het idee dat je genegerd wordt door alle mensen hier, klopt dat
Niemand is erquote:Op maandag 1 maart 2010 18:13 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, rene, ik heb het idee dat je genegerd wordt door alle mensen hier, klopt dat
JA MANquote:
Vind het wel grappig dat uitgerekend jij het zegtquote:
yayquote:
Heb je niet gespot vandaagquote:Op maandag 1 maart 2010 18:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA MAN
IK ZAG HET OOK OP DE HANZE
Maar sommige mensen beantwoorden mij wel, zoals ook jij nuquote:Op maandag 1 maart 2010 18:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind het wel grappig dat uitgerekend jij het zegt
zat in blok A en toen in Cquote:Op maandag 1 maart 2010 18:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb je niet gespot vandaag! Was wel leuk?
Joh waan je niet teveelquote:Op maandag 1 maart 2010 18:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar sommige mensen beantwoorden mij wel, zoals ook jij nu
Techniekgebouw? Blok A en C? Blok A en C van het economiegebouw zit ik ook voornamelijk, maar heb morgen (weer) alleen een hoorcollegequote:Op maandag 1 maart 2010 18:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zat in blok A en toen in C
morgen ook zo'n beetje de hele dag
Waar zit jij dan?
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Techniekgebouw? Blok A en C? Blok A en C van het economiegebouw zit ik ook voornamelijk, maar heb morgen (weer) alleen een hoorcollege
Zit 9 van de 10 keer in C, 2e verdieping
Ik bedoelde spotten op het werk, het was namelijk keidruk
Nietquote:Op maandag 1 maart 2010 18:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoe laat moet je morgen werken?
A, echt het bouwkunde deelquote:Op maandag 1 maart 2010 18:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet! Woensdag 7-9
daarna weer college
Maar welk gebouw A of C blok?
Vandaag mocht ik om 15:30 weg. Dus morgen ook gok ikquote:Op maandag 1 maart 2010 18:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe laat ben je in de stad voor de bioscoopfilm
Techniek dus, nvmquote:Op maandag 1 maart 2010 18:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
A, echt het bouwkunde deel's ochtends dacht ik. En vanaf 13:00 zit ik in C 132
Jep.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vandaag mocht ik om 15:30 weg. Dus morgen ook gok ik![]()
Dan weet ik niet hoe laat de bussen rijden of shit moek nog uitzoeken
lijn 11 toch?
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Techniek dus, nvm! Ik zit compleet anders
!
[..]
Jep.
Zeg maar eem hoe laat je weg gaat, probeer ik ook rond die tijd in de stad te zijn!
Gewoon laten zien zou ik zeggenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
ik sms je wel tijdig voordat ik weg mag
welke halte moet ik ook alweer hebben?
en hoe zit dat met die chipkaart
ik heb een weekend OV
Zitten geen scanners in die bussen?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gewoon laten zien zou ik zeggen!!! Anders moet je for safe spelen met een eurokaartje (1,50)
Neequote:Op maandag 1 maart 2010 18:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zitten geen scanners in die bussen?
quote:
waar?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:51 schreef TwyLight het volgende:
Your ban was filed on February 18th, 2010, and expires on March 20th, 2010, which is 19 days from now.
quote:
quote:
Ofkeurs.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:00 schreef TwyLight het volgende:
Hij wil gewoon graag wat aandacht, dat krijgt die IRL namelijk niet
?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
oooh oooh
heim wat doe je met mijn laptop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |