Sssshtquote:Op maandag 1 maart 2010 18:13 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, rene, ik heb het idee dat je genegerd wordt door alle mensen hier, klopt dat
Niemand is erquote:Op maandag 1 maart 2010 18:13 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, rene, ik heb het idee dat je genegerd wordt door alle mensen hier, klopt dat
JA MANquote:
Vind het wel grappig dat uitgerekend jij het zegtquote:
yayquote:
Heb je niet gespot vandaagquote:Op maandag 1 maart 2010 18:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA MAN
IK ZAG HET OOK OP DE HANZE
Maar sommige mensen beantwoorden mij wel, zoals ook jij nuquote:Op maandag 1 maart 2010 18:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind het wel grappig dat uitgerekend jij het zegt
zat in blok A en toen in Cquote:Op maandag 1 maart 2010 18:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb je niet gespot vandaag! Was wel leuk?
Joh waan je niet teveelquote:Op maandag 1 maart 2010 18:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar sommige mensen beantwoorden mij wel, zoals ook jij nu
Techniekgebouw? Blok A en C? Blok A en C van het economiegebouw zit ik ook voornamelijk, maar heb morgen (weer) alleen een hoorcollegequote:Op maandag 1 maart 2010 18:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zat in blok A en toen in C
morgen ook zo'n beetje de hele dag
Waar zit jij dan?
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Techniekgebouw? Blok A en C? Blok A en C van het economiegebouw zit ik ook voornamelijk, maar heb morgen (weer) alleen een hoorcollege
Zit 9 van de 10 keer in C, 2e verdieping
Ik bedoelde spotten op het werk, het was namelijk keidruk
Nietquote:Op maandag 1 maart 2010 18:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoe laat moet je morgen werken?
A, echt het bouwkunde deelquote:Op maandag 1 maart 2010 18:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet! Woensdag 7-9
daarna weer college
Maar welk gebouw A of C blok?
Vandaag mocht ik om 15:30 weg. Dus morgen ook gok ikquote:Op maandag 1 maart 2010 18:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe laat ben je in de stad voor de bioscoopfilm
Techniek dus, nvmquote:Op maandag 1 maart 2010 18:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
A, echt het bouwkunde deel's ochtends dacht ik. En vanaf 13:00 zit ik in C 132
Jep.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vandaag mocht ik om 15:30 weg. Dus morgen ook gok ik![]()
Dan weet ik niet hoe laat de bussen rijden of shit moek nog uitzoeken
lijn 11 toch?
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Techniek dus, nvm! Ik zit compleet anders
!
[..]
Jep.
Zeg maar eem hoe laat je weg gaat, probeer ik ook rond die tijd in de stad te zijn!
Gewoon laten zien zou ik zeggenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
ik sms je wel tijdig voordat ik weg mag
welke halte moet ik ook alweer hebben?
en hoe zit dat met die chipkaart
ik heb een weekend OV
Zitten geen scanners in die bussen?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gewoon laten zien zou ik zeggen!!! Anders moet je for safe spelen met een eurokaartje (1,50)
Neequote:Op maandag 1 maart 2010 18:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zitten geen scanners in die bussen?
quote:
waar?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:51 schreef TwyLight het volgende:
Your ban was filed on February 18th, 2010, and expires on March 20th, 2010, which is 19 days from now.
quote:
quote:
Ofkeurs.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:00 schreef TwyLight het volgende:
Hij wil gewoon graag wat aandacht, dat krijgt die IRL namelijk niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |