Sssshtquote:Op maandag 1 maart 2010 18:13 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, rene, ik heb het idee dat je genegerd wordt door alle mensen hier, klopt dat
Niemand is erquote:Op maandag 1 maart 2010 18:13 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, rene, ik heb het idee dat je genegerd wordt door alle mensen hier, klopt dat
JA MANquote:
Vind het wel grappig dat uitgerekend jij het zegtquote:
yayquote:
Heb je niet gespot vandaagquote:Op maandag 1 maart 2010 18:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA MAN
IK ZAG HET OOK OP DE HANZE
Maar sommige mensen beantwoorden mij wel, zoals ook jij nuquote:Op maandag 1 maart 2010 18:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind het wel grappig dat uitgerekend jij het zegt
zat in blok A en toen in Cquote:Op maandag 1 maart 2010 18:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb je niet gespot vandaag! Was wel leuk?
Joh waan je niet teveelquote:Op maandag 1 maart 2010 18:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar sommige mensen beantwoorden mij wel, zoals ook jij nu
Techniekgebouw? Blok A en C? Blok A en C van het economiegebouw zit ik ook voornamelijk, maar heb morgen (weer) alleen een hoorcollegequote:Op maandag 1 maart 2010 18:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zat in blok A en toen in C
morgen ook zo'n beetje de hele dag
Waar zit jij dan?
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Techniekgebouw? Blok A en C? Blok A en C van het economiegebouw zit ik ook voornamelijk, maar heb morgen (weer) alleen een hoorcollege
Zit 9 van de 10 keer in C, 2e verdieping
Ik bedoelde spotten op het werk, het was namelijk keidruk
Nietquote:Op maandag 1 maart 2010 18:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoe laat moet je morgen werken?
A, echt het bouwkunde deelquote:Op maandag 1 maart 2010 18:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet! Woensdag 7-9
daarna weer college
Maar welk gebouw A of C blok?
Vandaag mocht ik om 15:30 weg. Dus morgen ook gok ikquote:Op maandag 1 maart 2010 18:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe laat ben je in de stad voor de bioscoopfilm
Techniek dus, nvmquote:Op maandag 1 maart 2010 18:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
A, echt het bouwkunde deel's ochtends dacht ik. En vanaf 13:00 zit ik in C 132
Jep.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vandaag mocht ik om 15:30 weg. Dus morgen ook gok ik![]()
Dan weet ik niet hoe laat de bussen rijden of shit moek nog uitzoeken
lijn 11 toch?
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Techniek dus, nvm! Ik zit compleet anders
!
[..]
Jep.
Zeg maar eem hoe laat je weg gaat, probeer ik ook rond die tijd in de stad te zijn!
Gewoon laten zien zou ik zeggenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
ik sms je wel tijdig voordat ik weg mag
welke halte moet ik ook alweer hebben?
en hoe zit dat met die chipkaart
ik heb een weekend OV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |