Inderdaad.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:54 schreef mstr het volgende:
Volgens mij haalt vliegenspray nooit alle troep weg
Daar moet je je auto voor kleien
Doe daarna eens een boterhamzakje over je hand, en wrijf er dan nog eens overheen. Ben benieuwd of het helemaal glad aanvoelt.quote:
Ah, ik ga meestal even met quick detailer erover. en maak hem tussendoor droog met een zeem.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Van de buitenkant jaGewassen, vliegenspray op de voorkant, velgen schoon, sponningen etc.
Boterhamzakjequote:Op maandag 1 maart 2010 16:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Doe daarna eens een boterhamzakje over je hand, en wrijf er dan nog eens overheen. Ben benieuwd of het helemaal glad aanvoelt.
Neem aan dat ze gewoon geld kregenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:55 schreef mstr het volgende:
Zullen de fanboys dit ook weer goed proberen te praten?
http://www.spitsnieuws.nl(...)an_kinderarbeid.html
Jaquote:Op maandag 1 maart 2010 16:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet dat verhaal dat ik ooit verteld heb hè?
Wij hebben die ICE van Turtle.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ah, ik ga meestal even met quick detailer erover. en maak hem tussendoor droog met een zeem.
Oh, waar ik werk gebruiken we ontkalkt water. Als die op is wel de zeem ja.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ah, ik ga meestal even met quick detailer erover. en maak hem tussendoor droog met een zeem.
Ik ga van de zomer ook een goed setje aanschaffen om hem weer helemaal in topconditie te krijgenquote:
Immer mequiars.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ga van de zomer ook een goed setje aanschaffen om hem weer helemaal in topconditie te krijgen
Ik kwam van de week een handleiding tegen ergens waar alles duidelijk in staat wat je moet hebben en welke volgorde en hoe.quote:
Als je dat aanschaft ben je geen eens een liefhebber meer.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wij hadden ooit dit spul eens gekregen:
http://www.swissvax.com/
Geweldig!!!
Ik heb vrienden die een cursus gehad hebben van Mequiars zelf...quote:Op maandag 1 maart 2010 17:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kwam van de week een handleiding tegen ergens waar alles duidelijk in staat wat je moet hebben en welke volgorde en hoe.
quote:
Toch lees ik ook goede dingen over Mothers.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als je dat aanschaft ben je geen eens een liefhebber meer.
Dan ben je gewoon een mongool
mwah, het werd wel prachtig schoon..quote:Op maandag 1 maart 2010 17:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als je dat aanschaft ben je geen eens een liefhebber meer.
Dan ben je gewoon een mongool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |