Ik rook heel af en toe (gemiddeld 2 sigaretten per maand ofzo) en dan liefst Gauloises of Marlboro.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Flauw trouwens, dan niet even zeggen wat je wel rookt en drinkt.
Ach, we leven allemaal nogquote:Op maandag 1 maart 2010 14:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jezus, je zal hier als nieuweling toch binnenkomen, met deze inquisitie
Ik dacht ff aan Neneh Sherry, maar die is het nietquote:Op maandag 1 maart 2010 14:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja die ja. Oh wacht, was het Terence Trent d'Arby?
Maar vanwaar wilde je die vraag juist hier stellen en niet in bijvoorbeeld de SC van R&P, een subforum dat je vaker bezoekt. Maar desalniettemin:welkom!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:08 schreef Lotusss het volgende:
Kom ik allemaal niet. Dus vandaar dat ik het een lichtelijk legitieme vraag vond.
En het was niet de bedoeling om denigrerend over te komen in mijn eerste post.
Ach, als ik me meteen weg laat jagen dan zegt dat meer over mij dan over jullie hè.quote:
Cherry! Neneh en Eagle Eye.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:17 schreef Marrije het volgende:
Ik dacht ff aan Neneh Sherry, maar die is het niet
Waarom nou niet in Paradiso of hier in De Effenaar.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:18 schreef Gert het volgende:
Noek! 15 mei is er een concert van Lady Gaga in Nederland, Gelredome maar liefst. Weer eens wat anders dan Paradiso. Ben je nog steeds hoteldebotel op 'r?
Voorverkoop start a.s. zaterdag om 10:00 uur!
Ben wel redelijk uitgekeken op de [Singles] reeks... zoek dus een nieuwe gezellige slowchat waar het niet telkens gaat over het wel of niet hebben van een vriendje en dumpen en "ik ben zo zielig want ik heb geen partner" geneuzel.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar vanwaar wilde je die vraag juist hier stellen en niet in bijvoorbeeld de SC van R&P, een subforum dat je vaker bezoekt. Maar desalniettemin:welkom!
En ik voel me niet zo snel gedenigreerd, ben ik veel te arrogant voor.
Ja, Cherry. Maar die is het niet. Kan er ook niet opkomen wie wel, ik hoor het haar zo zeggen, el ooo vieee ieeee. He bah!quote:
Ja, madly.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:18 schreef Gert het volgende:
Noek! 15 mei is er een concert van Lady Gaga in Nederland, Gelredome maar liefst. Weer eens wat anders dan Paradiso. Ben je nog steeds hoteldebotel op 'r?
Voorverkoop start a.s. zaterdag om 10:00 uur!
Godverdomme. Okee, je bent tof.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik rook heel af en toe (gemiddeld 2 sigaretten per maand ofzo) en dan liefst Gauloises of Marlboro.
Mijn favoriete alcoholische drank is wijn ( en nee geen zoete witte wijn)
Tijdens stappen is het gewoon bier omdat de wijn meestal niet te zuipen is, favo merk is Hertog Jan, goede tweede is Jupiler.
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik rook heel af en toe (gemiddeld 2 sigaretten per maand ofzo) en dan liefst Gauloises of Marlboro.
Mijn favoriete alcoholische drank is wijn ( en nee geen zoete witte wijn)
Tijdens stappen is het gewoon bier omdat de wijn meestal niet te zuipen is, favo merk is Hertog Jan, goede tweede is Jupiler.
Ik weet niet of ik nu moet juichen of janken dat Lotuss hier isquote:
Gelukkig neem jij de rol van lieve oom weer plichtsgetrouw op je.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Flikker op man, je weet net zo goed als ik dat dit de teletubbie-versie is van hoe het vroeger had gegaan.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik word alleen maar verlegen of achterdochtig van mensen die ineens heel erg lief doen.
Een invalfietsjuf regelen. Nu al! En dan gaan GaGaan.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, madly.![]()
Ik moet daar ontzettend heen!![]()
Shit, dan fiets ik. Ooooh, wat nu???
Kutkrassers! Zeg het maar, je wil het wel!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben wel redelijk uitgekeken op de [Singles] reeks... zoek dus een nieuwe gezellige slowchat waar het niet telkens gaat over het wel of niet hebben van een vriendje en dumpen en "ik ben zo zielig want ik heb geen partner" geneuzel.
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkig neem jij de rol van lieve oom weer plichtsgetrouw op je.
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Flikker op man, je weet net zo goed als ik dat dit de teletubbie-versie is van hoe het vroeger had gegaan.
Ja, daarom, RLS SC.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Achterdochtig is goed!
Dat zijn de meesten hier
Ik ben geen homewrecker.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet of ik nu moet juichen of janken dat Lotuss hier is![]()
Ik moemoet ook. Anders moet meneer maar wat po-po-pogingen wagen. Na-na-na-na.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een invalfietsjuf regelen. Nu al! En dan gaan GaGaan.
Ligt niet aan jou, ik ben soms ziekelijk jaloersquote:
Ja? Nou, ik vind het nogal triest om eerlijk te zijn en zit er met wat walging naar te kijken. Wat voor titel er dan op mij geplakt wordt zal mij worst wezen.quote:
Het is zaterdagavond! Dan fiets je toch niet?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, madly.![]()
Ik moet daar ontzettend heen!![]()
Shit, dan fiets ik. Ooooh, wat nu???
Oeh, rebel die je d'r bentquote:Op maandag 1 maart 2010 14:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja? Nou, ik vind het nogal triest om eerlijk te zijn en zit er met wat walging naar te kijken. Wat voor titel er dan op mij geplakt wordt zal mij worst wezen.
Hall & Oates?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:20 schreef Marrije het volgende:
Ja, Cherry. Maar die is het niet. Kan er ook niet opkomen wie wel, ik hoor het haar zo zeggen, el ooo vieee ieeee. He bah!
Zoals ik de woorden van mevrouw Rita Verdonk even verbaster:quote:Op maandag 1 maart 2010 14:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kutkrassers! Zeg het maar, je wil het wel!
Ja, die voorverkoop.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is zaterdagavond! Dan fiets je toch niet?
Of.. bedoel je als de voorverkoop start?
Nou dat komt wel goed toch? Desnoods haal ik ze wel voor je, no prob.
Ik vond mezelf allejezus aardig nog. En mijn schuine puntjes waren HOT!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus door onvriendelijk te doen tegen die nieuwe hebben we die ouwe weggejaagd? Ook een prestatie
En dan zijn ze allemaal deaudt en kan dat subforum dichtquote:Op maandag 1 maart 2010 14:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zoals ik de woorden van mevrouw Rita Verdonk even verbaster:
Niet van rechts naar links, maar Recht Door Zee!
Ja Rammstein was toch verneukt? Toch apart, ik heb U2, Metallica en Roger Waters daar gezien en het was drie keer puik.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Concerten in 't Gelredome.
* onverwerkt trauma
Let maar op, over een paar maanden doet iedereen het.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vond mezelf allejezus aardig nog. En mijn schuine puntjes waren HOT!
Ik kán ook aardig zijn ja. Maar alleen als het mezelf voordeel oplevert.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vond mezelf allejezus aardig nog. En mijn schuine puntjes waren HOT!
Kwam er op aan waar je stond, toch?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja Rammstein was toch verneukt? Toch apart, ik heb U2, Metallica en Roger Waters daar gezien en het was drie keer puik.![]()
En trouwens, als er maar één concert is van je ido(o)l(en) dan gá je. Zo ben ik zelfs al een paar keer in die lelijke 020-braadslee geweest.
Was dit een soort Noek-diss?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:32 schreef Lotusss het volgende:
Ow, en die puntjes?
Die zijn blijkbaar ook hot in de Singles Slowchat. Ben je daar meteen helemaal de bom
Ik vond je niet aardig binnenkomen. puntquote:Op maandag 1 maart 2010 14:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik kán ook aardig zijn ja. Maar alleen als het mezelf voordeel oplevert.
Zeker ga je dan, ondanks alle waarschuwingen van iedereen. Vergelijk 't met een kopen van een willekeurig meubelstuk die iedereen lelijk vindtquote:Op maandag 1 maart 2010 14:31 schreef Gert het volgende:
Ja Rammstein was toch verneukt? Toch apart, ik heb U2, Metallica en Roger Waters daar gezien en het was drie keer puik.![]()
En trouwens, als er maar één concert is van je ido(o)l(en) dan gá je. Zo ben ik zelfs al een paar keer in die lelijke 020-braadslee geweest.
Niet iedereen, lul.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker ga je dan, ondanks alle waarschuwingen van iedereen. Vergelijk 't met een kopen van een willekeurig meubelstuk die iedereen lelijk vindt.
Hold up want ik moet eigenlijk weg. Kun je het nog even vasthouden dat gevoel?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was dit een soort Noek-diss?
Want dan ga ik even popcorn pakken
Nee, is wel handig als je weggaat. Dan kan ik alle anti-Noek quotes achter elkaar plakken en komt het harder aan.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Hold up want ik moet eigenlijk weg. Kun je het nog even vasthouden dat gevoel?
Buitenlanders zijn uitgesloten van iedereen, de Geert-gedachte.quote:
Goftedomme, ik ga je wurgen op de meetquote:Op maandag 1 maart 2010 14:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Buitenlanders zijn uitgesloten van iedereen, de Geert-gedachte.
Ja laat maar weten. Concerten van je idolen moét je gewoon heen en je kwam ook zo lyrisch terug van Pink.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, die voorverkoop.
We moeten straks even contacten denk ik, ouwe concertbezoeker, kikkerlikker dat je er rondloopt.
Ja, dat zal wel janken op mijn kussen worden vannacht.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, is wel handig als je weggaat. Dan kan ik alle anti-Noek quotes achter elkaar plakken en komt het harder aan.
Kutkrasserquote:Op maandag 1 maart 2010 14:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel janken op mijn kussen worden vannacht.
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker ga je dan, ondanks alle waarschuwingen van iedereen. Vergelijk 't met een kopen van een willekeurig meubelstuk die iedereen lelijk vindt.
Waarom mag jij wel gewoon foto's van Pietje plaatsen?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heet "karakter tonen"
[ afbeelding ]
* Lotusss mompelt iets van als iemand zo graag roept dat diegene zelfmoord wil plegen, dan wil ze best helpen om het krukje eronder vandaan te trappen...quote:
Varkenskutkrasser.quote:
Shit, die is veel beterquote:Op maandag 1 maart 2010 14:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Varkenskutkrasser.Gelijk sfeer.
Is dat via streams te volgen?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:41 schreef D. het volgende:
Vanavond weer eeen nieuwe RLS
Wilders vs. Bos vanavond om 18:15
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
* Lotusss mompelt iets van als iemand zo graag roept dat diegene zelfmoord wil plegen, dan wil ze best helpen om het krukje eronder vandaan te trappen...
het gaat na de uitzending online door lees ik, ik weet niet hoe dat tijdens de uitzending zit.quote:
Beh beh beh, toch maar 's een keer televisie regelen.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:43 schreef D. het volgende:
[..]
het gaat na de uitzending online door lees ik, ik weet niet hoe dat tijdens de uitzending zit.
Na de tv-uitzending, die een uur duurt, zal het debat nog een half uur online doorgaan op de website van EenVandaag. Het EénVandaag Opiniepanel zal vervolgens een winnaar kiezen uit het debat.quote:
Ja, en da's fijn. Maar dat wat daarvóór zit wil ik ook zienquote:Op maandag 1 maart 2010 14:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Na de tv-uitzending, die een uur duurt, zal het debat nog een half uur online doorgaan op de website van EenVandaag. Het EénVandaag Opiniepanel zal vervolgens een winnaar kiezen uit het debat.
Waarom komen die klapjosties altijd hierheen?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
* Lotusss mompelt iets van als iemand zo graag roept dat diegene zelfmoord wil plegen, dan wil ze best helpen om het krukje eronder vandaan te trappen...
In F&F loopt ook een livestream topique, als ik rechten had had ik het voor ons gestolenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:44 schreef Gert het volgende:
Dus dát wordt weer een topic voor ons forum!![]()
Niet persoonlijk bedoeld hoor, maar het kwam zomaar in mij op. Heb ik ook een keer gezegd toen iemand (om aandacht te krijgen) dat tegen me zei. Nooit meer wat van gehoord. En ja, diegene leeft nog.quote:
Als je zo begint: soort zoekt soort?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom komen die klapjosties altijd hierheen?
Daar mag jij je mee bezig houden de komende twee wekenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Beh beh beh, toch maar 's een keer televisie regelen.
*hint naar Mera, hint naar Mera
Is dat schelden dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Vet dit, nieuw vleesch komt hierheen en krijgt het meteen voor elkaar dat PIETJE of all people haar uitscheld
Er mag gedubbeld worden hoor!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In F&F loopt ook een livestream topique, als ik rechten had had ik het voor ons gestolen
Ja dat blijkt, nu word ik onzekerquote:
Okeequote:Op maandag 1 maart 2010 14:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Daar mag jij je mee bezig houden de komende twee weken![]()
Omdat, zo vangen cowboys indianen!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat blijkt, nu word ik onzeker.
Ik was heul trotsquote:Op maandag 1 maart 2010 14:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Er mag gedubbeld worden hoor!
Maar het mooiste is als je er als eerste bij bent, die Tsunami was perfect. Had je moppie joejedaon!
Ze bedoelde het niet zo. Natúúrlijk is iemand voor de trein duwen veel leuker dan dat gehannes met zo'n krukje en touw, en dat onsmakelijke minutenlange gegorgel daarna.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nu nog even een sneer naar Gert en je hebt ze allemaal
Doe ik goed. En geheel ongewild ook.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Vet dit, nieuw vleesch komt hierheen en krijgt het meteen voor elkaar dat PIETJE of all people haar uitscheld
Nicequote:Op maandag 1 maart 2010 14:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet persoonlijk bedoeld hoor, maar het kwam zomaar in mij op. Heb ik ook een keer gezegd toen iemand (om aandacht te krijgen) dat tegen me zei. Nooit meer wat van gehoord. En ja, diegene leeft nog.
Geen zin in een matige maandag-rel?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze bedoelde het niet zo. Natúúrlijk is iemand voor de trein duwen veel leuker dan dat gehannes met zo'n krukje en touw, en dat onsmakelijke minutenlange gegorgel daarna.
Je had voor het dramatische effect dat laatste zinnetje beter weg kunnen laten.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet persoonlijk bedoeld hoor, maar het kwam zomaar in mij op. Heb ik ook een keer gezegd toen iemand (om aandacht te krijgen) dat tegen me zei. Nooit meer wat van gehoord. En ja, diegene leeft nog.
Hangt er net vanaf hoe mijn bui is. Als ik in een echt sadistische bui ben dan til ik die persoon nog even op als-ie loopt te bungelen, zodat het lijden iets langer, angstiger en pijnlijker is.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze bedoelde het niet zo. Natúúrlijk is iemand voor de trein duwen veel leuker dan dat gehannes met zo'n krukje en touw, en dat onsmakelijke minutenlange gegorgel daarna.
Ik doe niet meequote:Op maandag 1 maart 2010 14:49 schreef Ian_Nick het volgende:
In principe noemde dat wijf mij natuurlijk ook een klapjostie.![]()
![]()
quote:
Oké.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nicequote:Op maandag 1 maart 2010 14:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hangt er net vanaf hoe mijn bui is. Als ik in een echt sadistische bui ben dan til ik die persoon nog even op als-ie loopt te bungelen, zodat het lijden iets langer, angstiger en pijnlijker is.
Zo, nu kennen jullie ook mijn sadistische kant. What's next?
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hangt er net vanaf hoe mijn bui is. Als ik in een echt sadistische bui ben dan til ik die persoon nog even op als-ie loopt te bungelen, zodat het lijden iets langer, angstiger en pijnlijker is.
Ja, dammitquote:Op maandag 1 maart 2010 14:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En je was nét te laat met de camera. Twee keer
Shalalie Shalala...!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:52 schreef Laysa het volgende:
Ik wil die cowboys niet meer horen...nu hek dat schijtliedje weer in mn hoofd
Dat vond je al. Ze drinkt bier en heeft groene ogen. Jullie zijn nu al zusjes!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Sorry jongens, maar ik vind dit een leuk serpent. 14.gif.
En dan zeg jij iets over 'leuke' spelletjesquote:Op maandag 1 maart 2010 14:52 schreef Laysa het volgende:
Ik wil die cowboys niet meer horen...nu hek dat schijtliedje weer in mn hoofd
3 maar.quote:
Ik weet niet eens waar die staat dus ik had een beetje gehoopt dat jij 'm wilde plaatsen.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen zin om de smiley d'r bij te zoeken![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar die staat dus ik had een beetje gehoopt dat jij 'm wilde plaatsen.
Uhuhquote:Op maandag 1 maart 2010 14:53 schreef Laysa het volgende:
Whehehe Lotusss.....overigens...prettig he dat je hier wel gewoon met mensen een gesprek mag aan gaan
Nou dat als je écht sadistisch bent nog even wat geslachtsdelen en eventueel aanwezige tieten met een betonschaar verwijdert, voordat het bungelende vlees sterft?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Props voor jou...ik ook nog nietquote:Op maandag 1 maart 2010 14:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb dat lied, van shalalieshalala nog nooit gehoord. Echt serieus niet.
Met een betonschaar?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou dat als je écht sadistisch bent nog even wat geslachtsdelen en eventueel aanwezige tieten met een betonschaar verwijdert, voordat het bungelende vlees sterft?![]()
Hihi, net Milennium gelezen.
Meh, dit valt weer tegen.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Met een betonschaar?
Nee joh, met een roestig en ietwat bot aardappelschilmesje. Duh.
Ja, dat vermoeden heb ik ook.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Props voor jou...ik ook nog niet...Ik hoop het ook zo te houden
...Iets zegt me dat het een kutlied is
Mensen hebben minder angst voor sterven dan voor pijn.quote:
Ik eet altijd patat.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Met een betonschaar?
Nee joh, met een roestig en ietwat bot aardappelschilmesje. Duh.
Ik woon boven de rivieren hè! Daar heet patat gewoon patat. Bij jullie heet het friet en nóg iets verder naar onderen fgiet.quote:
Op Utecht CS noemen ze het frites, spreek uit: FRIETquote:Op maandag 1 maart 2010 15:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik woon boven de rivieren hè! Daar heet patat gewoon patat. Bij jullie heet het friet en nóg iets verder naar onderen fgiet.
Ah ja!!1 The message is love inderdaad!!quote:Op maandag 1 maart 2010 15:06 schreef Marrije het volgende:
Voor Buuf:
Met dank aan Help, ik zoek...#280 en Help, ik zoek...#280
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:06 schreef Marrije het volgende:
Voor Buuf:
Met dank aan Help, ik zoek...#280 en Help, ik zoek...#280
heb je dat al aangekondigd in het topic voor politieke streams?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Na de tv-uitzending, die een uur duurt, zal het debat nog een half uur online doorgaan op de website van EenVandaag. Het EénVandaag Opiniepanel zal vervolgens een winnaar kiezen uit het debat.
Dus dát wordt weer een topic voor ons forum!![]()
Ja maar in onzichtbare inkt!quote:Op maandag 1 maart 2010 15:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
heb je dat al aangekondigd in het topic voor politieke streams?
Oké.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:13 schreef Copycat het volgende:
So put a quarter in your ass cause you played yourself!
ookquote:Op maandag 1 maart 2010 15:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ah ja!!1 The message is love inderdaad!!Superbedankt, ook namens mijn nachtrust!
Geef toe! Vet nummer!quote:
Ik kom jou ook in elk draadje tegenquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kom jou ook in elk draadje tegen
Volgens mij stalk jij mij anders hoor! hoest met je oor?quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Teun: [Tegenlicht] Waar is de woede? (1 maart 20:55 uur Ned. 2)
Mijn oor is nog steeds au. En lichtelijk duizelig af en toe...quote:Op maandag 1 maart 2010 15:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij stalk jij mij anders hoor! hoest met je oor?
Ik had het over Love is the message en dat ik dat filmpje al in het begin van dit topic postte n.a.v. de TT.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt: nee dus.
Hebben ze allebei bij de Macquote:
Nouhouuuuu.....ik eet verantwoord straks...maaltijdsalade met een cordon bluetjequote:Op maandag 1 maart 2010 15:37 schreef D. het volgende:
[..]
Hebben ze allebei bij de Mac
*overweegt vanavond eens te gaan Maccen omdat het al zo lang geleden is
Ik eet ook verantwoord. Alleen niet iedere dagquote:Op maandag 1 maart 2010 15:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nouhouuuuu.....ik eet verantwoord straks...maaltijdsalade met een cordon bluetje
Als je het helemaal kloppend wil hebben...nee niet je oor hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 15:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij stalk jij mij anders hoor! hoest met je oor?
Geen appeltaart?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu heb ik zin in friet.
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het over Love is the message en dat ik dat filmpje al in het begin van dit topic postte n.a.v. de TT.
lieverd...leef je uit...echt....van mij mag jequote:Op maandag 1 maart 2010 15:40 schreef D. het volgende:
En zo heel ongezond is de Mac niet, zolang je het maar niet iedere dag eet
Niet waar want jij stalkte me afgelopen weekend ook in het [Singles] topic. Terwijl jij daar normaal nooit post.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als je het helemaal kloppend wil hebben...nee niet je oor hoor....maar theoretisch gezien stalken jullie mij
Pardon?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:05 schreef Lotusss het volgende:
Zo. Nu kappen met die patat/friet discussie.
Niet pardon.quote:
Dus jij stelde de vraag, die ik niet zag, maar n.a.v. de TT postte ik de clip, die jij niet zagquote:
Dat kwam omdat ze mij stalktequote:Op maandag 1 maart 2010 15:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet waar want jij stalkte me afgelopen weekend ook in het [Singles] topic. Terwijl jij daar normaal nooit post.
Mjah, tof hoor.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet pardon.
Gefrituurde aardappelreepjes!
Als ik jou toch niet hadquote:Op maandag 1 maart 2010 15:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
lieverd...leef je uit...echt....van mij mag je
Zoals Shakespeare het al zo mooi kon verwoorden:quote:
ik stalkte D_Kquote:Op maandag 1 maart 2010 15:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet waar want jij stalkte me afgelopen weekend ook in het [Singles] topic. Terwijl jij daar normaal nooit post.
Tjuuusss.....Misschien tot strakkiesquote:Op maandag 1 maart 2010 15:45 schreef D. het volgende:
De garagehouder belde of ik 231 euro wil komen brengen. Dat gaan we dus maar ff doen
Later
Oeh, wat is je nummer? Dan bel ik je ook ff.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:45 schreef D. het volgende:
De garagehouder belde of ik 231 euro wil komen brengen. Dat gaan we dus maar ff doen
Later
Shakespeare heeft me nooit zo geboeid eigenlijk. Doe mij maar Chaucer!quote:Op maandag 1 maart 2010 15:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zoals Shakespeare het al zo mooi kon verwoorden:
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
OMG OMG OMG OMGquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Shakespeare heeft me nooit zo geboeid eigenlijk. Doe mij maar Chaucer!![]()
[..]
OMG OMG OMG OMG
Ik stalk niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Shakespeare heeft me nooit zo geboeid eigenlijk. Doe mij maar Chaucer!![]()
[..]
OMG OMG OMG OMG
Alleen toffe mensen stalken mij.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus er komt nog een slinger bokjosties achter je aan hierheen?
Does lievvv....quote:Op maandag 1 maart 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee die hebben een eigen reeks genaamd [Singles]quote:Op maandag 1 maart 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En daar komt ze vandaan, dus technisch gezien noem je haar een bokjostie.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee die hebben een eigen reeks genaamd [Singles]
Jij vond mij tof. Dat heb je twee keer gepost hier. En dat kan je nu niet meer terugnemen. Zo.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar zitten die dan? En waarom ben jij dan nu hier? Hm?
Nee de mensen die achter haar aankomen, einstein!quote:Op maandag 1 maart 2010 15:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En daar komt ze vandaan, dus technisch gezien noem je haar een bokjostie.
Tis alweer voorbij he ?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lees 'm nog maar een keer rustig door:quote:Op maandag 1 maart 2010 15:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee de mensen die achter haar aankomen, einstein!
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee die hebben een eigen reeks genaamd [Singles]
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En daar komt ze vandaan, dus technisch gezien noem je haar een bokjostie.
Te lang uit de running..dan quote je wel eens de verkeerdequote:
Mwoah, het leek erop dat je leuk uit de hoek kon komen, maar je kan ook te graag willen, als het ware.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij vond mij tof. Dat heb je twee keer gepost hier. En dat kan je nu niet meer terugnemen. Zo.
Jij kan het weten.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Te lang uit de running..dan quote je wel eens de verkeerde![]()
Tis bijna net als paardrijden..je moet het onderhouden.
Kudt, Cc is dronken.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:59 schreef Copycat het volgende:
Sluit mij in jullie armen! Dan doe ik heel joviaal.
whehehequote:Op maandag 1 maart 2010 15:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Te lang uit de running..dan quote je wel eens de verkeerde![]()
Tis bijna net als paardrijden..je moet het onderhouden.
Zij komt uit [Singles], jij zegt dat er nog meer bokjosties achter haar aankomen, ik zeg dat die slinger een eigen draadje heeft. Dat wil niet zeggen dat zij deel uitmaakt van de bokjosties uit [Singles] maar die slinger wel. Was dat nou zo lastig?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lees 'm nog maar een keer rustig door:
[..]
[..]
[..]
Whehehe..U heared verkeerd...het probleem is juist dat ik mijn 10 lieve swift flyende wezentjes heb moeten verlaten en nu weer ridder te voet ben.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij kan het weten.
Wat hear I through the grapevine, u loopt niet meer in Azeroth rond?
Prima dan zeg ik nog wel een keer dingen die jij tof vond.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mwoah, het leek erop dat je leuk uit de hoek kon komen, maar je kan ook te graag willen, als het ware.
Stoned! En nu moet ik een filmpje gaan invullen met d'n baas!quote:
Volgens jou hebben bokjosties een eigen thread namelijk [singles]quote:Op maandag 1 maart 2010 15:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zij komt uit [Singles], jij zegt dat er nog meer bokjosties achter haar aankomen, ik zeg dat die slinger een eigen draadje heeft. Dat wil niet zeggen dat zij deel uitmaakt van de bokjosties uit [Singles] maar die slinger wel. Was dat nou zo lastig?
Op het gevaar af een en ander te pletten..okayquote:Op maandag 1 maart 2010 15:59 schreef Copycat het volgende:
Sluit mij in jullie armen! Dan doe ik heel joviaal.
Christ, 11e char? Serieus? Of lees ik verkeerd?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whehehe..U heared verkeerd...het probleem is juist dat ik mijn 10 lieve swift flyende wezentjes heb moeten verlaten en nu weer ridder te voet ben.
Je wil te graag. Nu heb je zelfs dat verneukt.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Prima dan zeg ik nog wel een keer dingen die jij tof vond.
Hertog Jan en Sadistisch.
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens jou hebben bokjosties een eigen thread namelijk [singles]
Daar komt zij vandaan.
Bokjostie.
Dit is nog niets hoor, ik zit pas aan mijn 2e RedBull.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]rustig maar hoor.
Je ritalin uitgewerkt?
Oei, Laysa zat er gisteren ook en komt er dus ook vandaan. Ga je nu iedereen hier een bokjostie noemen?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens jou hebben bokjosties een eigen thread namelijk [singles]
Daar komt zij vandaan.
Bokjostie.
Jappie!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whehehe..U heared verkeerd...het probleem is juist dat ik mijn 10 lieve swift flyende wezentjes heb moeten verlaten en nu weer ridder te voet ben.
Je koffie ...je vergeet de koffiequote:Op maandag 1 maart 2010 16:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is nog niets hoor, ik zit pas aan mijn 2e RedBull.
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:43 schreef D. het volgende:
[..]
Dus jij stelde de vraag, die ik niet zag, maar n.a.v. de TT postte ik de clip, die jij niet zag
Zoeteke hou mijn naam dr buiten wil jequote:Op maandag 1 maart 2010 16:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Oei, Laysa zat er gisteren ook en komt er dus ook vandaan. Ga je nu iedereen hier een bokjostie noemen?
14equote:Op maandag 1 maart 2010 16:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Christ, 11e char? Serieus? Of lees ik verkeerd?
Schrijf even een receptje concerta uit. Dat geeft een beter gedoseerde afgifte!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]rustig maar hoor.
Je ritalin uitgewerkt?
Dat kan-ie vast niet betalen. Concerta wordt meestal niet geheel vergoed via je verzekeringquote:Op maandag 1 maart 2010 16:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Schrijf even een receptje concerta uit. Dat geeft een beter gedoseerde afgifte!
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:02 schreef Laysa het volgende:
Dit gaat bijna amusant worden.....2 kanten die te graag willen
Ja, nee, daar heb ik problemen mee, bokjostiequote:Op maandag 1 maart 2010 16:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Oei, Laysa zat er gisteren ook en komt er dus ook vandaan. Ga je nu iedereen hier een bokjostie noemen?
Vet!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
14e![]()
Maar pas de 1e op blizz.![]()
Jappie goes professional
Buufjenquote:
Wehehe, schattigquote:Op maandag 1 maart 2010 16:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat kan-ie vast niet betalen. Concerta wordt meestal niet geheel vergoed via je verzekering
Tja dat verklaart een hoop!! Naamloze methylfenidaat is lastiger te doseren.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat kan-ie vast niet betalen. Concerta wordt meestal niet geheel vergoed via je verzekering
quote:
Ik pleit al jaren voor een BB. Maar geen harses die het oppakt. Sorry. Wij meisjes uit de provincie zijn helaas niet zo invloedrijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Buufjen![]()
Zorg eens dat er weer een fatsoenlijke rls op TV en innernet te zien is...mijn post quota behoeft een upgrade.
Ja jij, bokjostie!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:08 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wie ik ?? heb je t nog gehaald gister? De 40 stapelaars....ik ben nu mooi weer verslaafd aan dat spellen nog wat....
Doet ik vanaaf wel ff.......ben nu nog hard aan het werk.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vet!Doe ff pm'en welke servert enzeaux, bokjostie
Wat ist skattiequote:
Schijt-user ben ik ookquote:Op maandag 1 maart 2010 16:10 schreef debuurvrouw het volgende:
En nou heb ik heul zin in Bokkejostiepootjes![]()
[ afbeelding ]
Jouw schuld IanBokjostie
We zijn allemaal bokjosties!quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hij denkt serieus dat mijn laatste post voor hem bestemd was ipv een reactie op jou!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja dat verklaart een hoop!! Naamloze methylfenidaat is lastiger te doseren.
Hij is ongesteld en nu noemt hij iedereen bokjostie.quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij is ongesteld en nu noemt hij iedereen bokjostie.
Dat mag ik niet van mijn Goeroe.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schijt-user ben ik ook
Trouwens, niet zeiken, jij kan naar de appie en bokkenpoten halen! Hier heb je ze niet.
Dan beuk je die op zijn muil! Ha!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat mag ik niet van mijn Goeroe.Heb ik weer.
Jot!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
heb je zin in morgen Ian??Denk t wel he....
ophoepelenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Pietje: DNB/Scheltema zegt dat Zalm mag aanblijven, AFM wilde dat Zalm ophoepelde. Commentaar?
ja ik ben nou eenmaal niet zoals de meeste op fok van het afzeik cultuurtje...dat wil niet zeggen dat ik af en toe ook wat probeer, maar meestal komt dat niet eens over...quote:Op maandag 1 maart 2010 16:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat jij in die quote staat![]()
En wáár buiten? Is dur wa goande?
Hoeveel calorieen kost dat?!quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ik ben nou eenmaal niet zoals de meeste op fok van het afzeik cultuurtje...dat wil niet zeggen dat ik af en toe ook wat probeer, maar meestal komt dat niet eens over...![]()
Je hebt het bij haar verknald!quote:
je snapt wel wat ik bedoel...en ik bedoel beide kanten....ow lama...ik ben wel ff weg...quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt het bij haar verknald!![]()
Tissue tegen de tranen?
quote:
ghehehe...ja ian en D_K...geef daar eens antwoord opquote:Op maandag 1 maart 2010 16:18 schreef Anniebab het volgende:
Volgens mij zijn jullie allemaal een klein beetje erg zenuwachtig....
Ja, zit ik godverdomme ineens op het Libelle forum of wat is hier loos?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
dit valt nog onder het reguliere warme bad
Ik ben zenuwachtigquote:Op maandag 1 maart 2010 16:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
ghehehe...ja ian en D_K...geef daar eens antwoord op
Opzouten, hij heeft als ambtenaar soort van "politke" vertrouwen nodig. Dat heeft ie nu niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Pietje: DNB/Scheltema zegt dat Zalm mag aanblijven, AFM wilde dat Zalm ophoepelde. Commentaar?
Afzeiken is eerder een half lauwe douche!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
dit valt nog onder het reguliere warme bad
Meer is beter denk ik in dit geval?quote:
Blokjostiequote:Op maandag 1 maart 2010 16:08 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wie ik ?? heb je t nog gehaald gister? De 40 stapelaars....ik ben nu mooi weer verslaafd aan dat spellen nog wat....
Die newbie kan zich best verdedigen begrijp ik...quote:Op maandag 1 maart 2010 16:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben zenuwachtigEn zo ga ik altijd met newbies om.
Picssssssssssssquote:Op maandag 1 maart 2010 16:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Afzeiken is eerder een half lauwe douche!![]()
De eerste die "worthless without pics" roept is een viezerik!
Ik moet vanmiddag afzwemmen en ik heb het watertrappelen nog niet onder de knie!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:18 schreef Anniebab het volgende:
Volgens mij zijn jullie allemaal een klein beetje erg zenuwachtig....
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik moet vanmiddag afzwemmen en ik heb het watertrappelen nog niet onder de knie!
Jep, heb je de naamswijziging niet gezien? Gert is moeder der admins gewordenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, zit ik godverdomme ineens op het Libelle forum of wat is hier loos?
Potje jeukpoeder in je broek strooien.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik moet vanmiddag afzwemmen en ik heb het watertrappelen nog niet onder de knie!
Over "Meer" ben ik sowieso postiefquote:Op maandag 1 maart 2010 16:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Meer is beter denk ik in dit geval?
Eens.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Opzouten, hij heeft als ambtenaar soort van "politke" vertrouwen nodig. Dat heeft ie nu niet.
Nah, ze deed wel leuk haar best.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:21 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Die newbie kan zich best verdedigen begrijp ik...
Wie is de newbie? Ik toch zeker niet? Kijk eens op mijn profiel voordat je zulke uitspraken doetquote:Op maandag 1 maart 2010 16:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben zenuwachtigEn zo ga ik altijd met newbies om.
als de 7 meter onder water maar luktquote:Op maandag 1 maart 2010 16:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, nee, dat is namelijk niet het eerste dat ik gedaan heb, newbie.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wie is de newbie? Ik toch zeker niet? Kijk eens op mijn profiel voordat je zulke uitspraken doet
7 meter? En ik al die tijd maar trainen op 7 minuten onder water!quote:
Ik wil Ian_Nick wel helpen met oefenen voor die 7 minuten onder water!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
7 meter? En ik al die tijd maar trainen op 7 minuten onder water!
Echt hè...quote:Op maandag 1 maart 2010 16:26 schreef Noek het volgende:
Jappie!
Nou nou, wat wordt er wat afgeplast hier. We zijn so gay vergeleken bij KLB of weet ik veel waar. Zelfs F&F is harder dan wij man.
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik wil Ian_Nick wel helpen met oefenen voor die 7 minuten onder water!
ik ben gewoon een softie.....sollyquote:Op maandag 1 maart 2010 16:26 schreef Noek het volgende:
Jappie!
Nou nou, wat wordt er wat afgeplast hier. We zijn so gay vergeleken bij KLB of weet ik veel waar. Zelfs F&F is harder dan wij man.
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
7 meter? En ik al die tijd maar trainen op 7 minuten onder water!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |