Vooral dat nummertje intrigeert mij. Waarom? Het is niet alsof ze geen tijd hebben even een turfje te zetten ofzo.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
exact!
En dat nr 1 en 2 dan nog even overleggen 'zit ze er tussen? heb je het gevonden?'

Maar wat houdt dat in dan? Je moet toch gewoon stemmen op de mensen waarvan jij denkt dat ze jouw mening het beste weergeven in de raad? Of heb ik wat gemist?quote:

Vergeet vooral dyslexie nietquote:Op maandag 1 maart 2010 13:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij hebben alle kinderen dat tegenwoordig standaard in het pakket zitten

Wat is volgens jou over het algemeen het punt van een SlowChat?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:52 schreef Lotusss het volgende:
Ik mis even het punt van deze Slowchat...
Is dit een "ik-vertel-hier-welke-spannende-en-niet-spannende-dingen-ik-doe-of-ga-doen-vandaag"-chat?

Ik mis het punt van deze post.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:52 schreef Lotusss het volgende:
Is dit een "ik-vertel-hier-welke-spannende-en-niet-spannende-dingen-ik-doe-of-ga-doen-vandaag"-chat?

Welk gedeelte van SLOW chat behoeft uitleg?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:52 schreef Lotusss het volgende:

Misschien posten we te snel!?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Welk gedeelte van SLOW chat behoeft uitleg?

Dat schreef ik. Maar dan Dyslectie.quote:

Disleksie.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat schreef ik. Maar dan Dyslectie.

Neequote:

ow ja, en hij kan ook nog niet zo snel lezen natuurlijk.quote:

Ja dat geeft het wel aan ja. Sonnenallee heb ik na een kwartier uitgezet. Das Leben Der Anderen ademloos uit zitten kijken. Is trouwens met Sebastian Koch, die ook in Zwartboek zo sterk speelde (vonden Carice en ikquote:Op maandag 1 maart 2010 13:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, we hadden het over DDR-films en alles wat daar een béétje onder valt.
Helaas vinden ze films zoals NVA en Sonnenalee dan weer hilarisch en alles wat ook maar een beetje inhoud heeft kut
En kijken doe ik toch wel, ik doe mijn best om alles te zien![]()
Films

Ze is weer naar 10 denk ik, lekker krassen.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Anders mis je mijn punt even!
.
Dat puntje staat schuin. Nee echt!

Dat ga ik vanaf nu ook doen!quote:Op maandag 1 maart 2010 13:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
NeeIk bedoel dat kinderen tegenwoordig over het algemeen niet meer fatsoenlijk kunnen spellen, en dan roepen dat ze dyslexie hebben, lekker makkelijk

Hij? Het is een teefje.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow ja, en hij kan ook nog niet zo snel lezen natuurlijk.
Gauw! schakel over op Jip en Janneke-taal!

Ow. Nou ja, geen punt.quote:

In principe wel. Maar ik heb nog even overwogen of het niet verstandiger is met een PVV aan kop in de peilingen om op een partij te stemmen die groot genoeg is om daar tegenwicht aan te bieden. Maar ik ga toch maar voor een kleinere partij en dan maar hopen dat ze uberhaupt wat te zeggen krijgenquote:Op maandag 1 maart 2010 13:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar wat houdt dat in dan? Je moet toch gewoon stemmen op de mensen waarvan jij denkt dat ze jouw mening het beste weergeven in de raad? Of heb ik wat gemist?

Ik ben nogal "SLOW" van begrip, misschien dat het daarop slaat.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Welk gedeelte van SLOW chat behoeft uitleg?

She puts the Sexy in dyslexia.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
VeulerstMet haar gigantische berepoten.

Over het algemeen zijn er ook zat volwassenen die niet fatsoenlijk spellen en dan roepen ze dat ze analfabeet zijn, ja lekker makkelijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
NeeIk bedoel dat kinderen tegenwoordig over het algemeen niet meer fatsoenlijk kunnen spellen, en dan roepen dat ze dyslexie hebben, lekker makkelijk

Goed, ik heb 'm wel uitgekeken. Maar een meesterwerk is het in geen geval. Ik ga Das Leben Der Anderen heel erg proberen te bekijkenquote:Op maandag 1 maart 2010 13:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat geeft het wel aan ja. Sonnenallee heb ik na een kwartier uitgezet. Das Leben Der Anderen ademloos uit zitten kijken. Is trouwens met Sebastian Koch, die ook in Zwartboek zo sterk speelde (vonden Carice en ik)

Wow thanks nogmaals voor het warme welkomquote:Op maandag 1 maart 2010 13:56 schreef Copycat het volgende:
De Singles slowchat is een paar deuren verder.

Volgende keer binnen komen met een feauteaux van je tetten en alles komt goed.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben nogal "SLOW" van begrip, misschien dat het daarop slaat.![]()
Het is gewoon een serieuze vraag.
Meestal gaat een slowchat in een bepaald subforum wel af en toe over het onderwerp waar dat subforum voor gemaakt is.
Ik maak er dus uit op dat dit gewoon een algemeen "wat deed ik gisteren en wat doe ik vandaag voor coole/niet zo coole dingen" SLOWchat is.
Dank voor het hartelijke welkom trouwens iedereen.
Spread the love around, make peace, not war etc.

Oh. dit is RLS. Real life Soap. Dus. Over de soap die het echte leven is. Maar dan slow, en slap. Dusquote:Op maandag 1 maart 2010 13:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Meestal gaat een slowchat in een bepaald subforum wel af en toe over het onderwerp waar dat subforum voor gemaakt is.
Ik maak er dus uit op dat dit gewoon een algemeen "wat deed ik gisteren en wat doe ik vandaag voor coole/niet zo coole dingen" SLOWchat is.

Thanks voor je aardige begroeting.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wow thanks nogmaals voor het warme welkom

Jij komt hier dissen, jewaids.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]

Ik mis het punt van je bestaanquote:Op maandag 1 maart 2010 14:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Thanks voor je aardige begroeting.
Oh nee, wacht.

Ja da's een uitstekende timing om die film right in yer face te krijgen. Ook nog eens gammel van drie uur in de auto natuurlijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, toen kwam ik wel net van Margraten af waar een oude Amerikaan alleen zonder microfoon het volkslied zong. Toen moest ik al wenen natuurlijk want zijn stem raakte echt dat hele veld. Daarna Der Untergang gekeken. Dat was iets teveel van het slechte. Tju zeg.![]()

Hey, zo'n warme binnenkomer verdient een even warm welkom!quote:Op maandag 1 maart 2010 13:59 schreef Lotusss het volgende:

Alsof nieuwelingen hier welkom zijnquote:Op maandag 1 maart 2010 13:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]

En vooral dat laatste, Harry Loco enzeauxquote:Op maandag 1 maart 2010 13:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]

Oké.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hey, zo'n warme binnenkomer verdient een even warm welkom!

Wehehe, vieze R&P krassertquote:Op maandag 1 maart 2010 13:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]

R&P SC weleens gevolgd?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:59 schreef Lotusss het volgende:

quote:Op maandag 1 maart 2010 13:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]

oh KUT!! nou kan ik niet verzinnen welk nummer dat toch was. Dat eindigde met L.O.V.E.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar dat heb ik bij iedereen
L.O.V.E.

Ik zei "ik mis het punt" hè.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Dank voor de uitleg!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh. dit is RLS. Real life Soap. Dus. Over de soap die het echte leven is. Maar dan slow, en slap. Dus
En welkom. Uiteraard.

Nee.quote:

Ik denk dat ze overvriest.quote:

Daar zijn op élk forum prachtige smileys voor, behalve op Fok.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh KUT!! nou kan ik niet verzinnen welk nummer dat toch was. Dat eindigde met L.O.V.E.
Aaaaaaaaaahhhhh*met kop tegen muur ramt*

quote:Op maandag 1 maart 2010 14:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mwoah, ze kan het wel hebben denk ik

Ook daar gaat het over alles en niets. GC? Idem. SEX SC? Ook al geen constante geile orgie. Helaas.quote:

Ik vind 'r nu al leukquote:

quote:Op maandag 1 maart 2010 14:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Daar zijn op élk forum prachtige smileys voor, behalve op Fok.

Vooral 's avondsquote:Op maandag 1 maart 2010 14:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind 'r nu al leukGroene ogen

quote:Op maandag 1 maart 2010 14:06 schreef Copycat het volgende:
SEX SC? Ook al geen constante geile orgie. Helaas.

Kom ik allemaal niet. Dus vandaar dat ik het een lichtelijk legitieme vraag vond.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook daar gaat het over alles en niets. GC? Idem. SEX SC? Ook al geen constante geile orgie. Helaas.

Het was een erg goeie grap aangaande I was hell, haar ondertitel.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]

Jij vindt wel vaker dingen legitiem, viel me op in je PH.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kom ik allemaal niet. Dus vandaar dat ik het een lichtelijk legitieme vraag vond.
En het was niet de bedoeling om denigrerend over te komen in mijn eerste post.

Zeker welquote:Op maandag 1 maart 2010 14:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]

En ik heb ook gepast zitten gniffelen, maar dat zou ik nooit toegeven.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het was een erg goeie grap aangaande I was hell, haar ondertitel.

el ooo vie ieeeeeequote:Op maandag 1 maart 2010 14:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh KUT!! nou kan ik niet verzinnen welk nummer dat toch was. Dat eindigde met L.O.V.E.
Aaaaaaaaaahhhhh*met kop tegen muur ramt*

Oh. Whehehe.quote:

Que?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij vindt wel vaker dingen legitiem, viel me op in je PH.

Oh gelukkig.point taken.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En ik heb ook gepast zitten gniffelen, maar dat zou ik nooit toegeven.

Haaiquote:Op maandag 1 maart 2010 14:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind 'r nu al leukGroene ogen

ja die ja. Oh wacht, was het Terence Trent d'Arby?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
el ooo vie ieeeeee
Die? Dat was toch een donkere dame met een bos krullen, gut wat was dat nou. . .

Ik vind d'r al een beetje leukerquote:Op maandag 1 maart 2010 14:11 schreef Laysa het volgende:
Volhouden Lotusss...over een half jaar gaan ze wat liever doen

Nee en nee.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat ze Marlboro light rookt.
En in de kroeg rode wodka - redbull bestelt.

Euh, hallo?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja die ja. Oh wacht, was het Terence Trent d'Arby?

"Het" doen met Fokkers, daar komt nóg meer gezeik van dan er al isquote:Op maandag 1 maart 2010 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze is een beetje jong voor je, denk ik.
Misschien wat voor Pietje?

Het heeft niet voor niets fokkenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
"Het" doen met Fokkers, daar komt nóg meer gezeik van dan er al is

Ik heb zo mijn serieuze momenten.quote:

Bij mij werkt het meestal andersomquote:Op maandag 1 maart 2010 14:11 schreef Laysa het volgende:

Mooi zo. Ik word alleen maar verlegen of achterdochtig van mensen die ineens heel erg lief doen.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:11 schreef Laysa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |