exact!quote:Op maandag 1 maart 2010 13:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En dat je dan zo je paspoort moet geven, en een nummertje krijgt, en dat dan nummer twee je aanvinkt op de lijst, en dat je dan je nummertje inlevert bij persoon 3, en dat vier dan zegt dat je naar je hokje mag.En dat je dan de enige bent in het stemlokaal (op die vier mensen na) Briljant!
Vooral dat nummertje intrigeert mij. Waarom? Het is niet alsof ze geen tijd hebben even een turfje te zetten ofzo.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
exact!
En dat nr 1 en 2 dan nog even overleggen 'zit ze er tussen? heb je het gevonden?'
Maar wat houdt dat in dan? Je moet toch gewoon stemmen op de mensen waarvan jij denkt dat ze jouw mening het beste weergeven in de raad? Of heb ik wat gemist?quote:
Vergeet vooral dyslexie nietquote:Op maandag 1 maart 2010 13:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij hebben alle kinderen dat tegenwoordig standaard in het pakket zitten
Wat is volgens jou over het algemeen het punt van een SlowChat?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:52 schreef Lotusss het volgende:
Ik mis even het punt van deze Slowchat...
Is dit een "ik-vertel-hier-welke-spannende-en-niet-spannende-dingen-ik-doe-of-ga-doen-vandaag"-chat?
Ik mis het punt van deze post.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:52 schreef Lotusss het volgende:
Is dit een "ik-vertel-hier-welke-spannende-en-niet-spannende-dingen-ik-doe-of-ga-doen-vandaag"-chat?
Welk gedeelte van SLOW chat behoeft uitleg?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:52 schreef Lotusss het volgende:
Misschien posten we te snel!?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Welk gedeelte van SLOW chat behoeft uitleg?
Dat schreef ik. Maar dan Dyslectie.quote:
Disleksie.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat schreef ik. Maar dan Dyslectie.
Neequote:
ow ja, en hij kan ook nog niet zo snel lezen natuurlijk.quote:
Ja dat geeft het wel aan ja. Sonnenallee heb ik na een kwartier uitgezet. Das Leben Der Anderen ademloos uit zitten kijken. Is trouwens met Sebastian Koch, die ook in Zwartboek zo sterk speelde (vonden Carice en ikquote:Op maandag 1 maart 2010 13:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, we hadden het over DDR-films en alles wat daar een béétje onder valt.
Helaas vinden ze films zoals NVA en Sonnenalee dan weer hilarisch en alles wat ook maar een beetje inhoud heeft kut
En kijken doe ik toch wel, ik doe mijn best om alles te zien![]()
Films
Ze is weer naar 10 denk ik, lekker krassen.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Anders mis je mijn punt even!
.
Dat puntje staat schuin. Nee echt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |