oh KUT!! nou kan ik niet verzinnen welk nummer dat toch was. Dat eindigde met L.O.V.E.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar dat heb ik bij iedereen
L.O.V.E.
Ik zei "ik mis het punt" hè.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank voor de uitleg!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh. dit is RLS. Real life Soap. Dus. Over de soap die het echte leven is. Maar dan slow, en slap. Dus
En welkom. Uiteraard.
Nee.quote:
Ik denk dat ze overvriest.quote:
Daar zijn op élk forum prachtige smileys voor, behalve op Fok.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh KUT!! nou kan ik niet verzinnen welk nummer dat toch was. Dat eindigde met L.O.V.E.
Aaaaaaaaaahhhhh*met kop tegen muur ramt*
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mwoah, ze kan het wel hebben denk ik
Ook daar gaat het over alles en niets. GC? Idem. SEX SC? Ook al geen constante geile orgie. Helaas.quote:
Ik vind 'r nu al leukquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Daar zijn op élk forum prachtige smileys voor, behalve op Fok.
Vooral 's avondsquote:Op maandag 1 maart 2010 14:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind 'r nu al leukGroene ogen
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:06 schreef Copycat het volgende:
SEX SC? Ook al geen constante geile orgie. Helaas.
Kom ik allemaal niet. Dus vandaar dat ik het een lichtelijk legitieme vraag vond.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook daar gaat het over alles en niets. GC? Idem. SEX SC? Ook al geen constante geile orgie. Helaas.
Het was een erg goeie grap aangaande I was hell, haar ondertitel.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij vindt wel vaker dingen legitiem, viel me op in je PH.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kom ik allemaal niet. Dus vandaar dat ik het een lichtelijk legitieme vraag vond.
En het was niet de bedoeling om denigrerend over te komen in mijn eerste post.
Zeker welquote:Op maandag 1 maart 2010 14:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En ik heb ook gepast zitten gniffelen, maar dat zou ik nooit toegeven.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het was een erg goeie grap aangaande I was hell, haar ondertitel.
el ooo vie ieeeeeequote:Op maandag 1 maart 2010 14:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh KUT!! nou kan ik niet verzinnen welk nummer dat toch was. Dat eindigde met L.O.V.E.
Aaaaaaaaaahhhhh*met kop tegen muur ramt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |