Ik rook heel af en toe (gemiddeld 2 sigaretten per maand ofzo) en dan liefst Gauloises of Marlboro.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Flauw trouwens, dan niet even zeggen wat je wel rookt en drinkt.
Ach, we leven allemaal nogquote:Op maandag 1 maart 2010 14:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jezus, je zal hier als nieuweling toch binnenkomen, met deze inquisitie
Ik dacht ff aan Neneh Sherry, maar die is het nietquote:Op maandag 1 maart 2010 14:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja die ja. Oh wacht, was het Terence Trent d'Arby?
Maar vanwaar wilde je die vraag juist hier stellen en niet in bijvoorbeeld de SC van R&P, een subforum dat je vaker bezoekt. Maar desalniettemin:welkom!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:08 schreef Lotusss het volgende:
Kom ik allemaal niet. Dus vandaar dat ik het een lichtelijk legitieme vraag vond.
En het was niet de bedoeling om denigrerend over te komen in mijn eerste post.
Ach, als ik me meteen weg laat jagen dan zegt dat meer over mij dan over jullie hè.quote:
Cherry! Neneh en Eagle Eye.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:17 schreef Marrije het volgende:
Ik dacht ff aan Neneh Sherry, maar die is het niet
Waarom nou niet in Paradiso of hier in De Effenaar.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:18 schreef Gert het volgende:
Noek! 15 mei is er een concert van Lady Gaga in Nederland, Gelredome maar liefst. Weer eens wat anders dan Paradiso. Ben je nog steeds hoteldebotel op 'r?
Voorverkoop start a.s. zaterdag om 10:00 uur!
Ben wel redelijk uitgekeken op de [Singles] reeks... zoek dus een nieuwe gezellige slowchat waar het niet telkens gaat over het wel of niet hebben van een vriendje en dumpen en "ik ben zo zielig want ik heb geen partner" geneuzel.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar vanwaar wilde je die vraag juist hier stellen en niet in bijvoorbeeld de SC van R&P, een subforum dat je vaker bezoekt. Maar desalniettemin:welkom!
En ik voel me niet zo snel gedenigreerd, ben ik veel te arrogant voor.
Ja, Cherry. Maar die is het niet. Kan er ook niet opkomen wie wel, ik hoor het haar zo zeggen, el ooo vieee ieeee. He bah!quote:
Ja, madly.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:18 schreef Gert het volgende:
Noek! 15 mei is er een concert van Lady Gaga in Nederland, Gelredome maar liefst. Weer eens wat anders dan Paradiso. Ben je nog steeds hoteldebotel op 'r?
Voorverkoop start a.s. zaterdag om 10:00 uur!
Godverdomme. Okee, je bent tof.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik rook heel af en toe (gemiddeld 2 sigaretten per maand ofzo) en dan liefst Gauloises of Marlboro.
Mijn favoriete alcoholische drank is wijn ( en nee geen zoete witte wijn)
Tijdens stappen is het gewoon bier omdat de wijn meestal niet te zuipen is, favo merk is Hertog Jan, goede tweede is Jupiler.
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik rook heel af en toe (gemiddeld 2 sigaretten per maand ofzo) en dan liefst Gauloises of Marlboro.
Mijn favoriete alcoholische drank is wijn ( en nee geen zoete witte wijn)
Tijdens stappen is het gewoon bier omdat de wijn meestal niet te zuipen is, favo merk is Hertog Jan, goede tweede is Jupiler.
Ik weet niet of ik nu moet juichen of janken dat Lotuss hier isquote:
Gelukkig neem jij de rol van lieve oom weer plichtsgetrouw op je.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Flikker op man, je weet net zo goed als ik dat dit de teletubbie-versie is van hoe het vroeger had gegaan.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik word alleen maar verlegen of achterdochtig van mensen die ineens heel erg lief doen.
Een invalfietsjuf regelen. Nu al! En dan gaan GaGaan.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, madly.![]()
Ik moet daar ontzettend heen!![]()
Shit, dan fiets ik. Ooooh, wat nu???
Kutkrassers! Zeg het maar, je wil het wel!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben wel redelijk uitgekeken op de [Singles] reeks... zoek dus een nieuwe gezellige slowchat waar het niet telkens gaat over het wel of niet hebben van een vriendje en dumpen en "ik ben zo zielig want ik heb geen partner" geneuzel.
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkig neem jij de rol van lieve oom weer plichtsgetrouw op je.
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Flikker op man, je weet net zo goed als ik dat dit de teletubbie-versie is van hoe het vroeger had gegaan.
Ja, daarom, RLS SC.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Achterdochtig is goed!
Dat zijn de meesten hier
Ik ben geen homewrecker.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet of ik nu moet juichen of janken dat Lotuss hier is![]()
Ik moemoet ook. Anders moet meneer maar wat po-po-pogingen wagen. Na-na-na-na.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een invalfietsjuf regelen. Nu al! En dan gaan GaGaan.
Ligt niet aan jou, ik ben soms ziekelijk jaloersquote:
Ja? Nou, ik vind het nogal triest om eerlijk te zijn en zit er met wat walging naar te kijken. Wat voor titel er dan op mij geplakt wordt zal mij worst wezen.quote:
Het is zaterdagavond! Dan fiets je toch niet?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, madly.![]()
Ik moet daar ontzettend heen!![]()
Shit, dan fiets ik. Ooooh, wat nu???
Oeh, rebel die je d'r bentquote:Op maandag 1 maart 2010 14:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja? Nou, ik vind het nogal triest om eerlijk te zijn en zit er met wat walging naar te kijken. Wat voor titel er dan op mij geplakt wordt zal mij worst wezen.
Hall & Oates?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:20 schreef Marrije het volgende:
Ja, Cherry. Maar die is het niet. Kan er ook niet opkomen wie wel, ik hoor het haar zo zeggen, el ooo vieee ieeee. He bah!
Zoals ik de woorden van mevrouw Rita Verdonk even verbaster:quote:Op maandag 1 maart 2010 14:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kutkrassers! Zeg het maar, je wil het wel!
Ja, die voorverkoop.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is zaterdagavond! Dan fiets je toch niet?
Of.. bedoel je als de voorverkoop start?
Nou dat komt wel goed toch? Desnoods haal ik ze wel voor je, no prob.
Ik vond mezelf allejezus aardig nog. En mijn schuine puntjes waren HOT!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus door onvriendelijk te doen tegen die nieuwe hebben we die ouwe weggejaagd? Ook een prestatie
En dan zijn ze allemaal deaudt en kan dat subforum dichtquote:Op maandag 1 maart 2010 14:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zoals ik de woorden van mevrouw Rita Verdonk even verbaster:
Niet van rechts naar links, maar Recht Door Zee!
Ja Rammstein was toch verneukt? Toch apart, ik heb U2, Metallica en Roger Waters daar gezien en het was drie keer puik.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Concerten in 't Gelredome.
* onverwerkt trauma
Let maar op, over een paar maanden doet iedereen het.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vond mezelf allejezus aardig nog. En mijn schuine puntjes waren HOT!
Ik kán ook aardig zijn ja. Maar alleen als het mezelf voordeel oplevert.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vond mezelf allejezus aardig nog. En mijn schuine puntjes waren HOT!
Kwam er op aan waar je stond, toch?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja Rammstein was toch verneukt? Toch apart, ik heb U2, Metallica en Roger Waters daar gezien en het was drie keer puik.![]()
En trouwens, als er maar één concert is van je ido(o)l(en) dan gá je. Zo ben ik zelfs al een paar keer in die lelijke 020-braadslee geweest.
Was dit een soort Noek-diss?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:32 schreef Lotusss het volgende:
Ow, en die puntjes?
Die zijn blijkbaar ook hot in de Singles Slowchat. Ben je daar meteen helemaal de bom
Ik vond je niet aardig binnenkomen. puntquote:Op maandag 1 maart 2010 14:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik kán ook aardig zijn ja. Maar alleen als het mezelf voordeel oplevert.
Zeker ga je dan, ondanks alle waarschuwingen van iedereen. Vergelijk 't met een kopen van een willekeurig meubelstuk die iedereen lelijk vindtquote:Op maandag 1 maart 2010 14:31 schreef Gert het volgende:
Ja Rammstein was toch verneukt? Toch apart, ik heb U2, Metallica en Roger Waters daar gezien en het was drie keer puik.![]()
En trouwens, als er maar één concert is van je ido(o)l(en) dan gá je. Zo ben ik zelfs al een paar keer in die lelijke 020-braadslee geweest.
Niet iedereen, lul.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker ga je dan, ondanks alle waarschuwingen van iedereen. Vergelijk 't met een kopen van een willekeurig meubelstuk die iedereen lelijk vindt.
Hold up want ik moet eigenlijk weg. Kun je het nog even vasthouden dat gevoel?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was dit een soort Noek-diss?
Want dan ga ik even popcorn pakken
Nee, is wel handig als je weggaat. Dan kan ik alle anti-Noek quotes achter elkaar plakken en komt het harder aan.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Hold up want ik moet eigenlijk weg. Kun je het nog even vasthouden dat gevoel?
Buitenlanders zijn uitgesloten van iedereen, de Geert-gedachte.quote:
Goftedomme, ik ga je wurgen op de meetquote:Op maandag 1 maart 2010 14:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Buitenlanders zijn uitgesloten van iedereen, de Geert-gedachte.
Ja laat maar weten. Concerten van je idolen moét je gewoon heen en je kwam ook zo lyrisch terug van Pink.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, die voorverkoop.
We moeten straks even contacten denk ik, ouwe concertbezoeker, kikkerlikker dat je er rondloopt.
Ja, dat zal wel janken op mijn kussen worden vannacht.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, is wel handig als je weggaat. Dan kan ik alle anti-Noek quotes achter elkaar plakken en komt het harder aan.
Kutkrasserquote:Op maandag 1 maart 2010 14:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel janken op mijn kussen worden vannacht.
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker ga je dan, ondanks alle waarschuwingen van iedereen. Vergelijk 't met een kopen van een willekeurig meubelstuk die iedereen lelijk vindt.
Waarom mag jij wel gewoon foto's van Pietje plaatsen?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heet "karakter tonen"
[ afbeelding ]
* Lotusss mompelt iets van als iemand zo graag roept dat diegene zelfmoord wil plegen, dan wil ze best helpen om het krukje eronder vandaan te trappen...quote:
Varkenskutkrasser.quote:
Shit, die is veel beterquote:Op maandag 1 maart 2010 14:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Varkenskutkrasser.Gelijk sfeer.
Is dat via streams te volgen?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:41 schreef D. het volgende:
Vanavond weer eeen nieuwe RLS
Wilders vs. Bos vanavond om 18:15
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
* Lotusss mompelt iets van als iemand zo graag roept dat diegene zelfmoord wil plegen, dan wil ze best helpen om het krukje eronder vandaan te trappen...
het gaat na de uitzending online door lees ik, ik weet niet hoe dat tijdens de uitzending zit.quote:
Beh beh beh, toch maar 's een keer televisie regelen.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:43 schreef D. het volgende:
[..]
het gaat na de uitzending online door lees ik, ik weet niet hoe dat tijdens de uitzending zit.
Na de tv-uitzending, die een uur duurt, zal het debat nog een half uur online doorgaan op de website van EenVandaag. Het EénVandaag Opiniepanel zal vervolgens een winnaar kiezen uit het debat.quote:
Ja, en da's fijn. Maar dat wat daarvóór zit wil ik ook zienquote:Op maandag 1 maart 2010 14:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Na de tv-uitzending, die een uur duurt, zal het debat nog een half uur online doorgaan op de website van EenVandaag. Het EénVandaag Opiniepanel zal vervolgens een winnaar kiezen uit het debat.
Waarom komen die klapjosties altijd hierheen?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
* Lotusss mompelt iets van als iemand zo graag roept dat diegene zelfmoord wil plegen, dan wil ze best helpen om het krukje eronder vandaan te trappen...
In F&F loopt ook een livestream topique, als ik rechten had had ik het voor ons gestolenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:44 schreef Gert het volgende:
Dus dát wordt weer een topic voor ons forum!![]()
Niet persoonlijk bedoeld hoor, maar het kwam zomaar in mij op. Heb ik ook een keer gezegd toen iemand (om aandacht te krijgen) dat tegen me zei. Nooit meer wat van gehoord. En ja, diegene leeft nog.quote:
Als je zo begint: soort zoekt soort?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom komen die klapjosties altijd hierheen?
Daar mag jij je mee bezig houden de komende twee wekenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Beh beh beh, toch maar 's een keer televisie regelen.
*hint naar Mera, hint naar Mera
Is dat schelden dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Vet dit, nieuw vleesch komt hierheen en krijgt het meteen voor elkaar dat PIETJE of all people haar uitscheld
Er mag gedubbeld worden hoor!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In F&F loopt ook een livestream topique, als ik rechten had had ik het voor ons gestolen
Ja dat blijkt, nu word ik onzekerquote:
Okeequote:Op maandag 1 maart 2010 14:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Daar mag jij je mee bezig houden de komende twee weken![]()
Omdat, zo vangen cowboys indianen!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat blijkt, nu word ik onzeker.
Ik was heul trotsquote:Op maandag 1 maart 2010 14:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Er mag gedubbeld worden hoor!
Maar het mooiste is als je er als eerste bij bent, die Tsunami was perfect. Had je moppie joejedaon!
Ze bedoelde het niet zo. Natúúrlijk is iemand voor de trein duwen veel leuker dan dat gehannes met zo'n krukje en touw, en dat onsmakelijke minutenlange gegorgel daarna.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nu nog even een sneer naar Gert en je hebt ze allemaal
Doe ik goed. En geheel ongewild ook.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Vet dit, nieuw vleesch komt hierheen en krijgt het meteen voor elkaar dat PIETJE of all people haar uitscheld
Nicequote:Op maandag 1 maart 2010 14:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet persoonlijk bedoeld hoor, maar het kwam zomaar in mij op. Heb ik ook een keer gezegd toen iemand (om aandacht te krijgen) dat tegen me zei. Nooit meer wat van gehoord. En ja, diegene leeft nog.
Geen zin in een matige maandag-rel?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze bedoelde het niet zo. Natúúrlijk is iemand voor de trein duwen veel leuker dan dat gehannes met zo'n krukje en touw, en dat onsmakelijke minutenlange gegorgel daarna.
Je had voor het dramatische effect dat laatste zinnetje beter weg kunnen laten.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet persoonlijk bedoeld hoor, maar het kwam zomaar in mij op. Heb ik ook een keer gezegd toen iemand (om aandacht te krijgen) dat tegen me zei. Nooit meer wat van gehoord. En ja, diegene leeft nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |