Ik rook heel af en toe (gemiddeld 2 sigaretten per maand ofzo) en dan liefst Gauloises of Marlboro.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Flauw trouwens, dan niet even zeggen wat je wel rookt en drinkt.
Ach, we leven allemaal nogquote:Op maandag 1 maart 2010 14:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jezus, je zal hier als nieuweling toch binnenkomen, met deze inquisitie
Ik dacht ff aan Neneh Sherry, maar die is het nietquote:Op maandag 1 maart 2010 14:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja die ja. Oh wacht, was het Terence Trent d'Arby?
Maar vanwaar wilde je die vraag juist hier stellen en niet in bijvoorbeeld de SC van R&P, een subforum dat je vaker bezoekt. Maar desalniettemin:welkom!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:08 schreef Lotusss het volgende:
Kom ik allemaal niet. Dus vandaar dat ik het een lichtelijk legitieme vraag vond.
En het was niet de bedoeling om denigrerend over te komen in mijn eerste post.
Ach, als ik me meteen weg laat jagen dan zegt dat meer over mij dan over jullie hè.quote:
Cherry! Neneh en Eagle Eye.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:17 schreef Marrije het volgende:
Ik dacht ff aan Neneh Sherry, maar die is het niet
Waarom nou niet in Paradiso of hier in De Effenaar.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:18 schreef Gert het volgende:
Noek! 15 mei is er een concert van Lady Gaga in Nederland, Gelredome maar liefst. Weer eens wat anders dan Paradiso. Ben je nog steeds hoteldebotel op 'r?
Voorverkoop start a.s. zaterdag om 10:00 uur!
Ben wel redelijk uitgekeken op de [Singles] reeks... zoek dus een nieuwe gezellige slowchat waar het niet telkens gaat over het wel of niet hebben van een vriendje en dumpen en "ik ben zo zielig want ik heb geen partner" geneuzel.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar vanwaar wilde je die vraag juist hier stellen en niet in bijvoorbeeld de SC van R&P, een subforum dat je vaker bezoekt. Maar desalniettemin:welkom!
En ik voel me niet zo snel gedenigreerd, ben ik veel te arrogant voor.
Ja, Cherry. Maar die is het niet. Kan er ook niet opkomen wie wel, ik hoor het haar zo zeggen, el ooo vieee ieeee. He bah!quote:
Ja, madly.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:18 schreef Gert het volgende:
Noek! 15 mei is er een concert van Lady Gaga in Nederland, Gelredome maar liefst. Weer eens wat anders dan Paradiso. Ben je nog steeds hoteldebotel op 'r?
Voorverkoop start a.s. zaterdag om 10:00 uur!
Godverdomme. Okee, je bent tof.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik rook heel af en toe (gemiddeld 2 sigaretten per maand ofzo) en dan liefst Gauloises of Marlboro.
Mijn favoriete alcoholische drank is wijn ( en nee geen zoete witte wijn)
Tijdens stappen is het gewoon bier omdat de wijn meestal niet te zuipen is, favo merk is Hertog Jan, goede tweede is Jupiler.
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik rook heel af en toe (gemiddeld 2 sigaretten per maand ofzo) en dan liefst Gauloises of Marlboro.
Mijn favoriete alcoholische drank is wijn ( en nee geen zoete witte wijn)
Tijdens stappen is het gewoon bier omdat de wijn meestal niet te zuipen is, favo merk is Hertog Jan, goede tweede is Jupiler.
Ik weet niet of ik nu moet juichen of janken dat Lotuss hier isquote:
Gelukkig neem jij de rol van lieve oom weer plichtsgetrouw op je.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Flikker op man, je weet net zo goed als ik dat dit de teletubbie-versie is van hoe het vroeger had gegaan.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik word alleen maar verlegen of achterdochtig van mensen die ineens heel erg lief doen.
Een invalfietsjuf regelen. Nu al! En dan gaan GaGaan.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, madly.![]()
Ik moet daar ontzettend heen!![]()
Shit, dan fiets ik. Ooooh, wat nu???
Kutkrassers! Zeg het maar, je wil het wel!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben wel redelijk uitgekeken op de [Singles] reeks... zoek dus een nieuwe gezellige slowchat waar het niet telkens gaat over het wel of niet hebben van een vriendje en dumpen en "ik ben zo zielig want ik heb geen partner" geneuzel.
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkig neem jij de rol van lieve oom weer plichtsgetrouw op je.
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Flikker op man, je weet net zo goed als ik dat dit de teletubbie-versie is van hoe het vroeger had gegaan.
Ja, daarom, RLS SC.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Achterdochtig is goed!
Dat zijn de meesten hier
Ik ben geen homewrecker.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet of ik nu moet juichen of janken dat Lotuss hier is![]()
Ik moemoet ook. Anders moet meneer maar wat po-po-pogingen wagen. Na-na-na-na.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een invalfietsjuf regelen. Nu al! En dan gaan GaGaan.
Ligt niet aan jou, ik ben soms ziekelijk jaloersquote:
Ja? Nou, ik vind het nogal triest om eerlijk te zijn en zit er met wat walging naar te kijken. Wat voor titel er dan op mij geplakt wordt zal mij worst wezen.quote:
Het is zaterdagavond! Dan fiets je toch niet?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, madly.![]()
Ik moet daar ontzettend heen!![]()
Shit, dan fiets ik. Ooooh, wat nu???
Oeh, rebel die je d'r bentquote:Op maandag 1 maart 2010 14:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja? Nou, ik vind het nogal triest om eerlijk te zijn en zit er met wat walging naar te kijken. Wat voor titel er dan op mij geplakt wordt zal mij worst wezen.
Hall & Oates?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:20 schreef Marrije het volgende:
Ja, Cherry. Maar die is het niet. Kan er ook niet opkomen wie wel, ik hoor het haar zo zeggen, el ooo vieee ieeee. He bah!
Zoals ik de woorden van mevrouw Rita Verdonk even verbaster:quote:Op maandag 1 maart 2010 14:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kutkrassers! Zeg het maar, je wil het wel!
Ja, die voorverkoop.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is zaterdagavond! Dan fiets je toch niet?
Of.. bedoel je als de voorverkoop start?
Nou dat komt wel goed toch? Desnoods haal ik ze wel voor je, no prob.
Ik vond mezelf allejezus aardig nog. En mijn schuine puntjes waren HOT!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus door onvriendelijk te doen tegen die nieuwe hebben we die ouwe weggejaagd? Ook een prestatie
En dan zijn ze allemaal deaudt en kan dat subforum dichtquote:Op maandag 1 maart 2010 14:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zoals ik de woorden van mevrouw Rita Verdonk even verbaster:
Niet van rechts naar links, maar Recht Door Zee!
Ja Rammstein was toch verneukt? Toch apart, ik heb U2, Metallica en Roger Waters daar gezien en het was drie keer puik.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Concerten in 't Gelredome.
* onverwerkt trauma
Let maar op, over een paar maanden doet iedereen het.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vond mezelf allejezus aardig nog. En mijn schuine puntjes waren HOT!
Ik kán ook aardig zijn ja. Maar alleen als het mezelf voordeel oplevert.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vond mezelf allejezus aardig nog. En mijn schuine puntjes waren HOT!
Kwam er op aan waar je stond, toch?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja Rammstein was toch verneukt? Toch apart, ik heb U2, Metallica en Roger Waters daar gezien en het was drie keer puik.![]()
En trouwens, als er maar één concert is van je ido(o)l(en) dan gá je. Zo ben ik zelfs al een paar keer in die lelijke 020-braadslee geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |