Hangt er net vanaf hoe mijn bui is. Als ik in een echt sadistische bui ben dan til ik die persoon nog even op als-ie loopt te bungelen, zodat het lijden iets langer, angstiger en pijnlijker is.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze bedoelde het niet zo. Natúúrlijk is iemand voor de trein duwen veel leuker dan dat gehannes met zo'n krukje en touw, en dat onsmakelijke minutenlange gegorgel daarna.
Ik doe niet meequote:Op maandag 1 maart 2010 14:49 schreef Ian_Nick het volgende:
In principe noemde dat wijf mij natuurlijk ook een klapjostie.![]()
![]()
quote:
Oké.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet persoonlijk bedoeld hoor, maar het kwam zomaar in mij op. Heb ik ook een keer gezegd toen iemand (om aandacht te krijgen) dat tegen me zei. Nooit meer wat van gehoord. En ja, diegene leeft nog.
Nicequote:Op maandag 1 maart 2010 14:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hangt er net vanaf hoe mijn bui is. Als ik in een echt sadistische bui ben dan til ik die persoon nog even op als-ie loopt te bungelen, zodat het lijden iets langer, angstiger en pijnlijker is.
Zo, nu kennen jullie ook mijn sadistische kant. What's next?
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hangt er net vanaf hoe mijn bui is. Als ik in een echt sadistische bui ben dan til ik die persoon nog even op als-ie loopt te bungelen, zodat het lijden iets langer, angstiger en pijnlijker is.
Ja, dammitquote:Op maandag 1 maart 2010 14:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En je was nét te laat met de camera. Twee keer
Shalalie Shalala...!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:52 schreef Laysa het volgende:
Ik wil die cowboys niet meer horen...nu hek dat schijtliedje weer in mn hoofd
Dat vond je al. Ze drinkt bier en heeft groene ogen. Jullie zijn nu al zusjes!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Sorry jongens, maar ik vind dit een leuk serpent. 14.gif.
En dan zeg jij iets over 'leuke' spelletjesquote:Op maandag 1 maart 2010 14:52 schreef Laysa het volgende:
Ik wil die cowboys niet meer horen...nu hek dat schijtliedje weer in mn hoofd
3 maar.quote:
Ik weet niet eens waar die staat dus ik had een beetje gehoopt dat jij 'm wilde plaatsen.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen zin om de smiley d'r bij te zoeken![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar die staat dus ik had een beetje gehoopt dat jij 'm wilde plaatsen.
Uhuhquote:Op maandag 1 maart 2010 14:53 schreef Laysa het volgende:
Whehehe Lotusss.....overigens...prettig he dat je hier wel gewoon met mensen een gesprek mag aan gaan
Nou dat als je écht sadistisch bent nog even wat geslachtsdelen en eventueel aanwezige tieten met een betonschaar verwijdert, voordat het bungelende vlees sterft?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Props voor jou...ik ook nog nietquote:Op maandag 1 maart 2010 14:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb dat lied, van shalalieshalala nog nooit gehoord. Echt serieus niet.
Met een betonschaar?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou dat als je écht sadistisch bent nog even wat geslachtsdelen en eventueel aanwezige tieten met een betonschaar verwijdert, voordat het bungelende vlees sterft?![]()
Hihi, net Milennium gelezen.
Meh, dit valt weer tegen.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Met een betonschaar?
Nee joh, met een roestig en ietwat bot aardappelschilmesje. Duh.
Ja, dat vermoeden heb ik ook.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Props voor jou...ik ook nog niet...Ik hoop het ook zo te houden
...Iets zegt me dat het een kutlied is
Mensen hebben minder angst voor sterven dan voor pijn.quote:
Ik eet altijd patat.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Met een betonschaar?
Nee joh, met een roestig en ietwat bot aardappelschilmesje. Duh.
Ik woon boven de rivieren hč! Daar heet patat gewoon patat. Bij jullie heet het friet en nóg iets verder naar onderen fgiet.quote:
Op Utecht CS noemen ze het frites, spreek uit: FRIETquote:Op maandag 1 maart 2010 15:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik woon boven de rivieren hč! Daar heet patat gewoon patat. Bij jullie heet het friet en nóg iets verder naar onderen fgiet.
Ah ja!!1 The message is love inderdaad!!quote:Op maandag 1 maart 2010 15:06 schreef Marrije het volgende:
Voor Buuf:
Met dank aan Help, ik zoek...#280 en Help, ik zoek...#280
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:06 schreef Marrije het volgende:
Voor Buuf:
Met dank aan Help, ik zoek...#280 en Help, ik zoek...#280
heb je dat al aangekondigd in het topic voor politieke streams?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Na de tv-uitzending, die een uur duurt, zal het debat nog een half uur online doorgaan op de website van EenVandaag. Het EénVandaag Opiniepanel zal vervolgens een winnaar kiezen uit het debat.
Dus dát wordt weer een topic voor ons forum!![]()
Ja maar in onzichtbare inkt!quote:Op maandag 1 maart 2010 15:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
heb je dat al aangekondigd in het topic voor politieke streams?
Oké.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:13 schreef Copycat het volgende:
So put a quarter in your ass cause you played yourself!
ookquote:Op maandag 1 maart 2010 15:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ah ja!!1 The message is love inderdaad!!Superbedankt, ook namens mijn nachtrust!
Geef toe! Vet nummer!quote:
Ik kom jou ook in elk draadje tegenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |