Props voor jou...ik ook nog nietquote:Op maandag 1 maart 2010 14:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb dat lied, van shalalieshalala nog nooit gehoord. Echt serieus niet.

Met een betonschaar?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou dat als je écht sadistisch bent nog even wat geslachtsdelen en eventueel aanwezige tieten met een betonschaar verwijdert, voordat het bungelende vlees sterft?![]()
Hihi, net Milennium gelezen.

Meh, dit valt weer tegen.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Met een betonschaar?
Nee joh, met een roestig en ietwat bot aardappelschilmesje. Duh.

Ja, dat vermoeden heb ik ook.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Props voor jou...ik ook nog niet...Ik hoop het ook zo te houden
...Iets zegt me dat het een kutlied is

Mensen hebben minder angst voor sterven dan voor pijn.quote:

Ik eet altijd patat.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Met een betonschaar?
Nee joh, met een roestig en ietwat bot aardappelschilmesje. Duh.

Ik woon boven de rivieren hè! Daar heet patat gewoon patat. Bij jullie heet het friet en nóg iets verder naar onderen fgiet.quote:

Op Utecht CS noemen ze het frites, spreek uit: FRIETquote:Op maandag 1 maart 2010 15:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik woon boven de rivieren hè! Daar heet patat gewoon patat. Bij jullie heet het friet en nóg iets verder naar onderen fgiet.

Ah ja!!1 The message is love inderdaad!!quote:Op maandag 1 maart 2010 15:06 schreef Marrije het volgende:
Voor Buuf:
Met dank aan Help, ik zoek...#280 en Help, ik zoek...#280

quote:Op maandag 1 maart 2010 15:06 schreef Marrije het volgende:
Voor Buuf:
Met dank aan Help, ik zoek...#280 en Help, ik zoek...#280

heb je dat al aangekondigd in het topic voor politieke streams?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Na de tv-uitzending, die een uur duurt, zal het debat nog een half uur online doorgaan op de website van EenVandaag. Het EénVandaag Opiniepanel zal vervolgens een winnaar kiezen uit het debat.
Dus dát wordt weer een topic voor ons forum!![]()

Ja maar in onzichtbare inkt!quote:Op maandag 1 maart 2010 15:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
heb je dat al aangekondigd in het topic voor politieke streams?

Oké.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:13 schreef Copycat het volgende:
So put a quarter in your ass cause you played yourself!

ookquote:Op maandag 1 maart 2010 15:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ah ja!!1 The message is love inderdaad!!Superbedankt, ook namens mijn nachtrust!

Geef toe! Vet nummer!quote:

Ik kom jou ook in elk draadje tegenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |