Als ik jou toch niet hadquote:Op maandag 1 maart 2010 15:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
lieverd...leef je uit...echt....van mij mag je

Zoals Shakespeare het al zo mooi kon verwoorden:quote:

ik stalkte D_Kquote:Op maandag 1 maart 2010 15:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet waar want jij stalkte me afgelopen weekend ook in het [Singles] topic. Terwijl jij daar normaal nooit post.

Tjuuusss.....Misschien tot strakkiesquote:Op maandag 1 maart 2010 15:45 schreef D. het volgende:
De garagehouder belde of ik 231 euro wil komen brengen. Dat gaan we dus maar ff doen
Later

Oeh, wat is je nummer? Dan bel ik je ook ff.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:45 schreef D. het volgende:
De garagehouder belde of ik 231 euro wil komen brengen. Dat gaan we dus maar ff doen
Later

Shakespeare heeft me nooit zo geboeid eigenlijk. Doe mij maar Chaucer!quote:Op maandag 1 maart 2010 15:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zoals Shakespeare het al zo mooi kon verwoorden:
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
OMG OMG OMG OMGquote:

quote:Op maandag 1 maart 2010 15:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Shakespeare heeft me nooit zo geboeid eigenlijk. Doe mij maar Chaucer!![]()
[..]
OMG OMG OMG OMG

Ik stalk niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Shakespeare heeft me nooit zo geboeid eigenlijk. Doe mij maar Chaucer!![]()
[..]
OMG OMG OMG OMG

Alleen toffe mensen stalken mij.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus er komt nog een slinger bokjosties achter je aan hierheen?

Does lievvv....quote:Op maandag 1 maart 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]

Nee die hebben een eigen reeks genaamd [Singles]quote:Op maandag 1 maart 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]

En daar komt ze vandaan, dus technisch gezien noem je haar een bokjostie.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee die hebben een eigen reeks genaamd [Singles]

Jij vond mij tof. Dat heb je twee keer gepost hier. En dat kan je nu niet meer terugnemen. Zo.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar zitten die dan? En waarom ben jij dan nu hier? Hm?

Nee de mensen die achter haar aankomen, einstein!quote:Op maandag 1 maart 2010 15:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En daar komt ze vandaan, dus technisch gezien noem je haar een bokjostie.

Tis alweer voorbij he ?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |