Er zijn nog kaarten, relax.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:38 schreef julian6 het volgende:
Waarom doet die fucking lowlands site het niet. Ik word gek hier
Er zijn zoveel mensen geschrokken door die berichten op Twitter dat de LL-site daardoor overbelast wordt?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:38 schreef julian6 het volgende:
Waarom doet die fucking lowlands site het niet. Ik word gek hier
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:35 schreef Handschoen het volgende:
Ik koop toch echt net een normaal kaartje, en geen combi ticket, dus ze zijn er nog wel gewoon...
Ik kom net terug van werk en lees dat bericht. Ik heb echt geen zin in die stress van vorig jaar.. ZSM ticket in de pocket.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:39 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Er zijn zoveel mensen geschrokken door die berichten op Twitter dat de LL-site daardoor overbelast wordt?
quote:Oeps! Deze link lijkt niet te werken -
Suggesties:
Deze pagina later opnieuw laden
Kopie uit het cachegeheugen van Google weergeven
Zoeken met Google:
Aha, zal inderdaad wel deel van de deal zijn, Walibi is tenslotte eigenaar van het terrein.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:31 schreef wormtrein het volgende:
Dat is een vast aantal, en dus worden die mensen standaard voor 20 euro genaaid![]()
Echt kut, maar als je geen andere keus hebt.. Walibi zal wel een mooie deal met de organisatie hebben
En al die kleine kinderen maar vragen aan hun ouders wat voor een mensen dat zijnquote:Op zondag 28 februari 2010 19:34 schreef Mr.DD het volgende:
Loop je daar als half dode stinkende Lowlander
Sommige mensen krijgen salaris later uitgekeerd. Zo 'logisch' is dat dus niet.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:41 schreef Hpzone het volgende:
Even nogmaals ter tvp: koop dan ook gewoon op de zondag direct je kaartje als je er zo nodig heen moet.
Ja die logica van jou is dus onzin.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:43 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Sommige mensen krijgen salaris later uitgekeerd. Zo 'logisch' is dat dus niet.
Ik had hem al toen hoor, daar niet van.
Ze zijn er nog maar wss niet lang meer. Bestellen via Eventim.nlquote:Op zondag 28 februari 2010 19:44 schreef Lips het volgende:
Zijn ze nou op of niet?? Geen zin om deel 10 helemaal te lezen
Salaris krijg je toch ook al de 6 maanden hiervoor? 25 euro per maand sparen lijkt mij toch niet zo enorm lastig? Wat een onzin, gewoon slechte inschatting.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:43 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Sommige mensen krijgen salaris later uitgekeerd. Zo 'logisch' is dat dus niet.
Ik had hem al toen hoor, daar niet van.
Heb al kaarten maar wil niks missen van de sensatiequote:Op zondag 28 februari 2010 19:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ze zijn er nog maar wss niet lang meer. Bestellen via Eventim.nl
hier welquote:Op zondag 28 februari 2010 19:42 schreef julian6 het volgende:
[..]
CJP kortingscode kan je daar niet invoeren
Er zijn nog kaartenquote:Op zondag 28 februari 2010 19:44 schreef Lips het volgende:
Zijn ze nou op of niet?? Geen zin om deel 10 helemaal te lezen
Die gasten van de organisatie weten wel hoe je de mensen kunt warm houden zegquote:Oeps! Deze link lijkt niet te werken -
Suggesties:
Deze pagina later opnieuw laden
Kopie uit het cachegeheugen van Google weergeven
Kalm blijven, stress doet rare dingen met een mensquote:Op zondag 28 februari 2010 19:51 schreef julian6 het volgende:
Die gasten van de organisatie weten wel hoe je de mensen kunt warm houden zeg![]()
Rustig manquote:Op zondag 28 februari 2010 19:51 schreef julian6 het volgende:
[..]
Die gasten van de organisatie weten wel hoe je de mensen kunt warm houden zeg![]()
Woensdagquote:
props!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:51 schreef PiRANiA het volgende:
Poll: 28 feb:10k kaarten. Wanneer uitverkocht?Maandag 1 maart Dinsdag 2 maart Woensdag 3 maart Donderdag 4 maart Vrijdag 5 maart Zaterdag 6 maart Zondag 7 maart Maandag 8 maart Dinsdag 9 maart Woensdag 10 maart Na woensdag 10 maart
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Vandaar dat de server overbelast isquote:Op zondag 28 februari 2010 19:53 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Rustig man10.000 kaarten is echt niet niks hoor.
Waar? Zet ik hem erin.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:56 schreef PiRANiA het volgende:
Heb ik zo hard mijn best gedaan op de nieuwe OP, zet niemand hem er in
Heel herkenbaar, ik heb mijn vrienden ook op de hoogte gesteld. Ik gokte eerst dat het donderdag uitverkocht zou zijn, maar nu neig ik toch al meer naar dinsdag.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:56 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Vandaar dat de server overbelast is![]()
Een vriend van mij is al zijn LL's vrienden aan het bellen/mailen/faxen/smsen om ze in te lichten over de huidige ontwikkeling. Dinsdag uitverkocht lijkt mij
zoiets jaquote:Op zondag 28 februari 2010 19:57 schreef onderjas het volgende:
Maar en zijn dus minstens 35.000 kaarten verkocht in 1 week?
second thatquote:
Volkskrant ook niet, lolquote:Op zondag 28 februari 2010 19:58 schreef xenobinol het volgende:
Kink FM is niet meer helemaal up-to-date
Lowlands = uitverkocht
Done.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:00 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/LL10
Tja... het blijft een kwestie van vertrouwen. Als het een incidenteel ticket is dat een particulier verkoopt zal die niet ongeldig gemaakt kunnen worden. Wat wel kan is dat de ticket als 'verloren' is doorgegeven, in dat geval zal Eventim deze ongeldig maken en een nieuwe afsturen.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:06 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Oké crosspost:
Shit, in alle paniek voor een vriendin van me een marktplaatskaartje gescoord. Hij verkocht ze wel gewoon voor gewone prijs, had door een foutje teveel tickets. Heb zijn naam, huistelefoonnummer en kan zijn verdere gegevens zo achterhalen, heb hem ook via de telefoon gesproken en hij kwam heel normaal over. Maar Lowlands kan toch niet nagaan welke tickets hij verkoopt? Het is een fysiek ticket en hij vroeg dus geen meerprijs.
Was dat vorig jaar ook niet zo? Of ben ik gek?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:11 schreef stbabylon het volgende:
tuvupu
Wel humor, LL misschien wel eerder uitverkocht dan PP, terwijl dat 3 maanden eerder is
Rekeningnummer googlen. Verder ergens afspreken en niet geld overmaken maar contant geven.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:06 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Oké crosspost:
Shit, in alle paniek voor een vriendin van me een marktplaatskaartje gescoord. Hij verkocht ze wel gewoon voor gewone prijs, had door een foutje teveel tickets. Heb zijn naam, huistelefoonnummer en kan zijn verdere gegevens zo achterhalen, heb hem ook via de telefoon gesproken en hij kwam heel normaal over. Maar Lowlands kan toch niet nagaan welke tickets hij verkoopt? Het is een fysiek ticket en hij vroeg dus geen meerprijs.
Wat wil je nou weten eigenlijk?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:16 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Geld is al overgemaakt... Hoezo, kunnen ze ook dat controleren? Want je kunt toch ook kaartjes kopen voor een vriend en die later laten terugbetalen? Ik heb geen "marktplaats" in de beschrijving gezet uiteraard...
Persoonlijk zou ik het niet doen, gewoon bij Eventim een kaartje kopen, nu kan het nog.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Rekeningnummer googlen. Verder ergens afspreken en niet geld overmaken maar contant geven.
Hij wil gewoon weten of ie zich niet bekocht heeft en maakt zich zorgen.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
HZij wil gewoon weten of ie zich niet bekocht heeft en maakt zich zorgen.
Wat wil jij ?
Je kan natuurlijk het beste het kaartje gewoon ophalen, maar gelukkig is niet iedereen een oplichter op MP dus maak je niet teveel zorgen, zeker aangezien je al zijn gegevens hebt.quote:
Toppie!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:21 schreef julian6 het volgende:
Hartelijk dank voor uw aankoop bij Livenation.nl. Wij hebben uw order van 28-2-10 20:19 ontvangen en bevestigen de aankoop van de volgende toegangskaarten:
==================================================
Artikel: A CAMPINGFLIGHT TO LOWLANDS PARADISE 2010
Aantal: 1
--------------------------------------------------
Totaal: 145,00 EUR
--------------------------------------------------
Plaatscategorie: Vrije plaatskeuze
Prijssoort: CJP
Prijs: 145,00 EUR
Plaats: BIDDINGHUIZEN
Datum: 20-8-10
Tijd: 13:00
Julian is weer een blij man
Jep, al was dat wel de eerste keer (voor zover ik weet). Lowlands was vorig jaar begin mei uitverkocht en Pinkpop was helemaal niet uitverkocht.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Was dat vorig jaar ook niet zo? Of ben ik gek?
A Campingflight to Lowlands Paradise 2009 #1quote:Op zondag 28 februari 2010 20:18 schreef ebeaydojraes het volgende:
hoeveel topics hadden we voor ll2009 tot in augustus?
Ja dat was ik ook ja. Beide. Maar ik verwacht geen vals ticket, heb hem ook gesproken en hij leek okay. Had ook geen flauw idee dat het al uitverkocht was. Laatste vraag voor ik rustig wordquote:Op zondag 28 februari 2010 20:21 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk het beste het kaartje gewoon ophalen, maar gelukkig is niet iedereen een oplichter op MP dus maak je niet teveel zorgen, zeker aangezien je al zijn gegevens hebt.
Ik dacht dat je bang was dat je kaartje geblokkeerd zou worden, wat natuurlijk niet zal gebeuren.
Zou het echt niet vertrouwenquote:Op zondag 28 februari 2010 20:23 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Ja dat was ik ook ja. Beide. Maar ik verwacht geen vals ticket, heb hem ook gesproken en hij leek okay. Had ook geen flauw idee dat het al uitverkocht was. Laatste vraag voor ik rustig word: Ze blokkeren zeker alleen tickets van grote zwarthandelaren door te kijken welke tickets zij hebben opgekocht?
Deze gast gaat zelf ook nog naar Lowlands, dus hij zou het niet riskeren om al zijn tickets geblokkeerd te krijgen.
Ik heb er wel gruwelijk veel zin in, 1e LL voor mij
Nee zal niet geblokkeerd worden.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:23 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Laatste vraag voor ik rustig word: Ze blokkeren zeker alleen tickets van grote zwarthandelaren door te kijken welke tickets zij hebben opgekocht?
Ze gaan geen tickets blokkeren van particulieren die een overtollig kaartje in de verkoop zetten, dat valt niet te controleren. Dus maak je daar maar geen zorgen over. Bij zwarthandelaren is het een ander verhaal, die bestellen meestal grotere aantallen tegelijk, kwestie van steekproefsgewijs kaarten kopen en de overige kaarten uit de zelfde batch worden dan ook geblokkeerd denk ik.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:23 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Laatste vraag voor ik rustig word: Ze blokkeren zeker alleen tickets van grote zwarthandelaren door te kijken welke tickets zij hebben opgekocht?
Hoe kan je grotere aantallen tegelijk bestellen, als je er maar 8 per rekeningnummer kunt kopen?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:29 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ze gaan geen tickets blokkeren van particulieren die een overtollig kaartje in de verkoop zetten, dat valt niet te controleren. Dus maak je daar maar geen zorgen over. Bij zwarthandelaren is het een ander verhaal, die bestellen meestal grotere aantallen tegelijk, kwestie van steekproefsgewijs kaarten kopen en de overige kaarten uit de zelfde batch worden dan ook geblokkeerd denk ik.
Studenten laten kopen voor een kleine vergoeding?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:32 schreef julian6 het volgende:
[..]
Hoe kan je grotere aantallen tegelijk bestellen, als je er maar 8 per keer kunt kopen?
Ze zouden de adressen kunnen vergelijken, maar wel zwarthandelaar is nu zo dom?
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:32 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Studenten laten kopen voor een kleine vergoeding?
Ik mag hopen van nietquote:Op zondag 28 februari 2010 20:33 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ookal zijn er dus nog 10.000 tickets, vind dat het alsnog heel hard gaat. Is toch niet allemaal vanwege Blink 182? Vorig jaar was Arctic Monkeys rond deze tijd al bekend, en toen duurde het veel langer!
Zo is het maar net.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:35 schreef Mathijz het volgende:
je gaat niet naar lowlands voor de muziek
Zo ongeveer gaat het wel, die gasten hebben gewoon een zooi mensen opgetrommeld die tegen een vergoeding een stapel kaarten inkopen. Nu is dat met een festival vaak niet nodig omdat kaarten toch niet zo snel lopen, maar snel uitverkopende concerten zit er gewoon een klein leger achter de schermen om kaarten te bestellen.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:34 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
'Hallo, ik ben een zwarthandelaar maar de ticketsite doet moeilijk. Wil jij voor mij 8 tickets bestellen en bij je thuis laten bezorgen voor een tientje?'
zou me als student zijnde me nou niet bepaald graag lenen voor dat soort praktijken.
En dat dus. Maar het is de enige "grote" band tot nu toe, ik zou niet weten wat voor verklaring er anders voor zou zijn.. Maar ik vond blink 182 ook een flinke bummerquote:
29 ofzo, maar als er geen subforum was dan was dat aantal wel hoger geweest.]quote:Op zondag 28 februari 2010 20:18 schreef ebeaydojraes het volgende:
hoeveel topics hadden we voor ll2009 tot in augustus?
Reden is al eerder uitgelegd (nog niet in dit topic volgens mij), vorig jaar ging de kaartverkoop al relatief snel wat voor veel mensen als een verrassing kwam. Deze mensen willen dit jaar niet achter het net grijpen en de rest van de mensen die willen gaan zien in dat de kaartverkoop hard zal lopen. En ziedaar, een self fulfilling prophecy.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:36 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Nee, ik ook niet. Maar het gaat wel sneller, dus je zou denken dat dat wél met de bands te maken heeft, als in: de vaste lowlandsgangers mét mensen die voor de bands gaan. En daarvan zou je er vorig jaar meer verwachten dan nu. Ofzo.
Precies, ik kocht mijn kaartje altijd al direct, maar ik had genoeg vrienden die tot het allerlaatste moment zaten te wachten. Vorig jaar konden er twee mensen nog net een kaartje kopen tijdens de extra kaarten actie. Nu heeft iedereen het eerste weekend zijn kaarten al gekocht, geen herhaling van het drama van vorig jaar, pleasequote:Op zondag 28 februari 2010 20:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Reden is al eerder uitgelegd (nog niet in dit topic volgens mij), vorig jaar ging de kaartverkoop al relatief snel wat voor veel mensen als een verrassing kwam. Deze mensen willen dit jaar niet achter het net grijpen en de rest van de mensen die willen gaan zien in dat de kaartverkoop hard zal lopen. En ziedaar, een self fulfilling prophecy.
Het probleem wat dit oplevert is dat het waarschijnlijk elk jaar sneller gaan, waardoor je dus over 2 jaar waarschijnlijk op dag 1 al achter je pc moet gaan kruipen bij de start van de kaartverkoop.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:42 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Precies, ik kocht mijn kaartje altijd al direct, maar ik had genoeg vrienden die tot het allerlaatste moment zaten te wachten. Vorig jaar konden er twee mensen nog net een kaartje kopen tijdens de extra kaarten actie. Nu heeft iedereen het eerste weekend zijn kaarten al gekocht, geen herhaling van het drama van vorig jaar, please
Mijn dank voor de complimenten voor de aanpassingen in de OPquote:Op zondag 28 februari 2010 20:43 schreef conobram het volgende:
Mijn complimenten voor de aanpassingen in de OP
Inderdaad, een soort vicieuze cirkel. Over een jaar of 2 heb je dezelfde praktijken als nu bij verschillende dance feesten als Defqon en Qlimax die binnen 1-2 uur 40.000 kaarten verkopenquote:Op zondag 28 februari 2010 20:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Reden is al eerder uitgelegd (nog niet in dit topic volgens mij), vorig jaar ging de kaartverkoop al relatief snel wat voor veel mensen als een verrassing kwam. Deze mensen willen dit jaar niet achter het net grijpen en de rest van de mensen die willen gaan zien in dat de kaartverkoop hard zal lopen. En ziedaar, een self fulfilling prophecy.
Zit wat in, hoewel ik niet bang ben dat LL's binnen enkele jaren in 1 dag uitverkocht raakt.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:44 schreef Dennis101 het volgende:
Het probleem wat dit oplevert is dat het waarschijnlijk elk jaar sneller gaan, waardoor je dus over 2 jaar waarschijnlijk op dag 1 al achter je pc moet gaan kruipen bij de start van de kaartverkoop.
Alleen dat plaatje bovenin mag wel anders.. laat eens een zonnige Lowlands zien!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:43 schreef conobram het volgende:
Mijn complimenten voor de aanpassingen in de OP
Had jij 2 jaar geleden verwacht dat het binnen 2 weken uitverkocht zou zijn (zoals het er nu naar uitziet?)quote:Op zondag 28 februari 2010 20:47 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Zit wat in, hoewel ik niet bang ben dat LL's binnen enkele jaren in 1 dag uitverkocht raakt.
Komt dat deels ook niet door het 'tekort' aan grote dance feesten?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:46 schreef julian6 het volgende:
Inderdaad, een soort vicieuze cirkel. Over een jaar of 2 heb je dezelfde praktijken als nu bij verschillende dance feesten als Defqon en Qlimax die binnen 1-2 uur 40.000 kaarten verkopenEn Mysteryland 60.000 kaarten wat 2,5 maand van te voren was uitverkocht.
Zijn er meer dan genoeg.. bijna 1 voor elke maand van het jaar. Maar van het kaliber Defqon of Qlimax zijn er niet veel nee.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:48 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Komt dat deels ook niet door het 'tekort' aan grote dance feesten?
Nee, ik heb dat niet zien aankomen maar ik vond de verkoop van LL's tickets meestal tergend langzaam gaan. Misschien dat dit een teken is dat er plaats is voor meer dan 1 LL's editie per jaarquote:Op zondag 28 februari 2010 20:48 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Had jij 2 jaar geleden verwacht dat het binnen 2 weken uitverkocht zou zijn (zoals het er nu naar uitziet?)
Kansloosquote:Op zondag 28 februari 2010 20:53 schreef vault_tec het volgende:
xx zegt:
gast
ik heb zo een kanker zin
we gaan we silence discoen als een mangal
we gaan
rennen als een magal
huilen
poepen
alles
Nog nooit zo'n epic blijheid gezien door een lowlands kaartje
Dan heb jij niet opgelet.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:56 schreef ScottTracy het volgende:
Silent Disco was er vorig jaar niet eens en ik hoop dit jaar ook niet, wat een debiel.
Converse compound zondag nacht heb ik toch echt even in een silent disco gestaanquote:Op zondag 28 februari 2010 20:56 schreef ScottTracy het volgende:
Silent Disco was er vorig jaar niet eens en ik hoop dit jaar ook niet, wat een debiel.
Oh, daar ben ik niet geweest. Maar dat verandert verder niks aan mijn puntquote:Op zondag 28 februari 2010 21:01 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Converse compound zondag nacht heb ik toch echt even in een silent disco gestaan?
Waar hoor jij dat?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:06 schreef Mindstate het volgende:
Ik hoor net dat The Prodigy komt? Iemand meer info?
Bron? Ik verwacht ze eigenlijk niet omdat ze er vorig jaar al waren als headliner.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:06 schreef Mindstate het volgende:
op pinkpop toch... Prodigy was er vorig jaarquote:Op zondag 28 februari 2010 21:06 schreef Mindstate het volgende:
Lijkt me wel heel erg stug aangezien ze vorig jaar ook al headliner waren.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:12 schreef Mindstate het volgende:
Vriend van me vertelde dat bij de tourdata van The Prodigy LowLands stond, maar dat is er nu al afgehaald. Is natuurlijk niet officieel oid
Ik heb hem iets verbeterd, maar de kwaliteit van die foto is niet al te bestquote:Op zondag 28 februari 2010 21:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wel cool, misschien die foto wat meer contrast geven? (is wat flets)
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb hem iets verbeterd, maar de kwaliteit van die foto is niet al te best.
Anyway, de nieuwe OP staat in de wiki, als een lieve mod die er even in zet
PiRANiAquote:Op zondag 28 februari 2010 21:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb hem iets verbeterd, maar de kwaliteit van die foto is niet al te best.
Anyway, de nieuwe OP staat in de wiki, als een lieve mod die er even in zet
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:12 schreef Mindstate het volgende:
Vriend van me vertelde dat bij de tourdata van The Prodigy LowLands stond, maar dat is er nu al afgehaald. Is natuurlijk niet officieel oid
Zo'n plaatje in de OP zal de voorpret van iedereen wel versterken heb ik het ideequote:Op zondag 28 februari 2010 21:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Deze staat in de wiki
Dat moet je dan even aanvinken...quote:Op zondag 28 februari 2010 21:23 schreef synthesix het volgende:
Ben ik nou de enige die niet via ideal kan betalen? Alleen maar mastercard of visa...
Ik heb helemaal geen creditcard
Lol!quote:Op zondag 28 februari 2010 21:37 schreef Tourniquet het volgende:
LOL, hier hebben ze wel dagkaarten: http://www.pepetickets.nl(...)x?ProductID=PROD1071![]()
![]()
Ze houden nu oo vast nog wel wat achter.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:44 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het probleem wat dit oplevert is dat het waarschijnlijk elk jaar sneller gaan, waardoor je dus over 2 jaar waarschijnlijk op dag 1 al achter je pc moet gaan kruipen bij de start van de kaartverkoop.
Ik maak morgen wel een mooiequote:
Twas spannend jaquote:
Dagkaarten zijn er niet, dus als je een dagticket besteld krijg je of niks of een 3-daags ticket.quote:
Die was op vorige week zondag kwart over 10 al in de pocket.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:44 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Twas spannend ja
Je hebt je kaartje al neem ik aan?
Ja precies. Boeiendquote:Op zondag 28 februari 2010 21:45 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dagkaarten zijn er niet, dus als je een dagticket besteld krijg je of niks of een 3-daags ticket.
ik denk niks(verwijzen ze naar de voorwaarden ofzo ;p)
http://www.eventim.nl/cgi-bin/a-campingflight-to-lowlands-paradise-kaarten.html?affiliate=ENL&sort_by=event_datum&sort_direction=asc&fun=erdetail&doc=erdetaila&erid=360479quote:
Weer?quote:
Kleurenblind.quote:
NU ISSIE WEER ZWART.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:53 schreef ScottTracy het volgende:
Oh sorry ik ben parttime daltonist.
Vroeger haalde je je kaartjes nog bij de sigarenboerquote:Op zondag 28 februari 2010 21:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
NU ISSIE WEER ZWART.
Oh wacht dat was 'vroeger'.
Vroeger waren er geen kaartjesquote:Op zondag 28 februari 2010 21:55 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Vroeger haalde je je kaartjes nog bij de sigarenboer
En zware shag voor je moeder!quote:Op zondag 28 februari 2010 21:55 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Vroeger haalde je je kaartjes nog bij de sigarenboer
quote:
Nog zo'n saaie band.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:03 schreef Mr.DD het volgende:
What about MGMT? Die kondigden 2 jaar terug aan over 2 jaar terug te zijn
quote:
We gaan het merkenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:05 schreef conobram het volgende:
MGMT live is inderdaad niet zo bijzonder
Nee. Maar vast deze week alsnog.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:05 schreef leeell het volgende:
Is het nu echt bijna uitverkocht?
* leeell is blij dat hij zijn kaartje al heeft
heb dit al een paar keer vermeld. Na het optreden van 2008 hoeven ze imo niet terug te komen...quote:Op zondag 28 februari 2010 22:03 schreef Mr.DD het volgende:
What about MGMT? Die kondigden 2 jaar terug aan over 2 jaar terug te zijn
jezus, das een heel stuk sneller dan vorig jaarquote:Op zondag 28 februari 2010 22:06 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
We gaan het merken
[..]
Nee. Maar vast deze week alsnog.
Nah, doe maar nietquote:
Arctic Monkeys ook niet. Is het echt zo erg?quote:
Nee, je moet ook een keer eens een hapje etenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:21 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Arctic Monkeys ook niet. Is het echt zo erg?
Waaaaat! Komt Depeche Mode!!!!!!!!!!!!1111onequote:Op zondag 28 februari 2010 22:01 schreef ScottTracy het volgende:
OP is mooiAlleen Depeche Mode staat er niet in
Ik denk zingen, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:22 schreef PiRANiA het volgende:
MGMT vind ik echt tof, maar live heb ik geen idee wat ze doen
Met allebei niet eens hoor. Misschien allebei niet zo'n bijzondere performance, maar muzikaal wel top vind ikquote:Op zondag 28 februari 2010 22:21 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Arctic Monkeys ook niet. Is het echt zo erg?
Volgens mij managen zequote:Op zondag 28 februari 2010 22:23 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik denk zingen, maar dat weet ik niet zeker.
In de X-rayquote:Op zondag 28 februari 2010 22:22 schreef Junkie het volgende:
[..]
Waaaaat! Komt Depeche Mode!!!!!!!!!!!!1111one
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:25 schreef Beaudelaire het volgende:
Arctic Monkeys viel tegen, we zijn weggelopen. Redelijke muziek, maar ze hadden er niet veel zin in imo. Speelden gewoon wat nummers en dat was het.
Je moet ervan houden, denk ik. Het is niet echt mijn smaak muziek, al is When the Sun Goes Down een topnummer.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:28 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik stond vooraan. Ze waren perfect. Alleen niet sociaal, maar dat wisten we al.
Al hun nummers zijn topquote:Op zondag 28 februari 2010 22:29 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Je moet ervan houden, denk ik. Het is niet echt mijn smaak muziek, al is When the Sun Goes Down een topnummer.
Ik moest ze gewoon live zienquote:Op zondag 28 februari 2010 22:30 schreef vault_tec het volgende:
Dan ken je imo net zo goed de cd opzetten
Het was zo perfect dat ik maar gewoon weggelopen benquote:Op zondag 28 februari 2010 22:28 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik stond vooraan. Ze waren perfect. Alleen niet sociaal, maar dat wisten we al.
Dat had ik bij Snoop Dogg. Vind het wel leuke muziek, maar ik moest hem gewoon gezien hebben.quote:
Dat dus jaquote:Op zondag 28 februari 2010 22:33 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat had ik bij Snoop Dogg. Vind het wel leuke muziek, maar ik moest hem gewoon gezien hebben.
Na half uurtje weggelopen, jeuzus wat warm.
Als System Of A Down toch zou komen heequote:Op zondag 28 februari 2010 22:43 schreef Junkie het volgende:
Black Rebel Motorcycle Club(nieuw album)
Lostprophets(net nieuw album)
MUSE![]()
Greenday![]()
Pearl Jam
Gossip![]()
The Strokes (nieuw album)
Interpol (nieuw album)
System of a Down![]()
![]()
![]()
AC/DC![]()
Slayer(Zullen ze na 8 jaar SLAYER roepen, dan eindelijk komen?)
Beastie Boys![]()
Massive Attack
Foo Fighters![]()
Incubus
Als dit waar zou zijn...
Je kunt zo vaak net zo goed de cd opzetten. Ik ga soms thuis losser dan bij een concert. The xx is een voorbeeld: zet de cd maar aan en blijf thuis, want het album is 10 keer beter.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:30 schreef vault_tec het volgende:
Dan ken je imo net zo goed de cd opzetten
Julian Casablancas!!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:46 schreef LetItBleed het volgende:
Volgens mij hebben de Strokes in een interview met NME gezegd dat ze maar 2 europese festivals doen dit jaar, en dat zijn die 2 in engeland
Bedoel dat het zonde van je tijd is om heen te gaan als ze alleen gelikt spelen en geen interactie met het publiek hebben. Kon je beter naar een ander optreden gaan. Maar ik heb sowieso al een schurfthekel aan AM.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:48 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Je kunt zo vaak net zo goed de cd opzetten. Ik ga soms thuis losser dan bij een concert. The xx is een voorbeeld: zet de cd maar aan en blijf thuis, want het album is 10 keer beter.
Maar AM, die zijn gewoon goed live. Niet echt boeiend, maar zeker niet slecht. En los gaan in een bomvolle Alpha vinden veel mensen tof. Ik ging ook wel los, maar om me heen niemand
Dat kan. Maar interactie met het publiek hoeft voor mij ook niet altijd hoor, zolang ik mijzelf maar vermaak. Interactie is overratedquote:Op zondag 28 februari 2010 22:54 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Bedoel dat het zonde van je tijd is om heen te gaan als ze alleen gelikt spelen en geen interactie met het publiek hebben. Kon je beter naar een ander optreden gaan. Maar ik heb sowieso al een schurfthekel aan AM.
Ik kijk niet alleenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:59 schreef vault_tec het volgende:
uur lang naar een band kijken die goed klinkt maar voor de rest niks doet
Ik vond er afgelopen LL ook niets aan, maar toen ze een paar jaar terug op LL stonden was het nog minder show, maar de tent ging goed los toen. Het is echt niet zo dat als de band er geen show van maakt dat het dan niet leuk kan zijn.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:59 schreef vault_tec het volgende:
uur lang naar een band kijken die goed klinkt maar voor de rest niks doet
Als een DJ of Band tijdens zijn optreden zelf ook losgaat en het zichtbaar naar zijn zin heeft voegt wat toch wel echt iets toe voor mij.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:59 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Dat kan. Maar interactie met het publiek hoeft voor mij ook niet altijd hoor, zolang ik mijzelf maar vermaak. Interactie is overrated
jij weetquote:Op zondag 28 februari 2010 23:07 schreef julian6 het volgende:
[..]
Als een DJ of Band tijdens zijn optreden zelf ook losgaat en het zichtbaar naar zijn zin heeft voegt wat toch wel echt iets toe voor mij.
Natuurlijk voegt het wat toe, maar het is niet zo dat als hij/hun het niet doen dat het dan ineens slecht is.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:07 schreef julian6 het volgende:
[..]
Als een DJ of Band tijdens zijn optreden zelf ook losgaat en het zichtbaar naar zijn zin heeft voegt wat toch wel echt iets toe voor mij.
Gaat het over Arctic monkeys? Die heb ik dan gemist in de Ahoyquote:Op zondag 28 februari 2010 23:06 schreef vault_tec het volgende:
Vind het een beetje douchebaggerig als een "dure" band (kaartjes voor ahoy waren 70-90 euro) dat de sfeer van het publiek af hangt.
Precies.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:09 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Natuurlijk voegt het wat toe, maar het is niet zo dat als hij/hun het niet doen dat het dan ineens slecht is.
Vindt net dat bericht.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:46 schreef LetItBleed het volgende:
Volgens mij hebben de Strokes in een interview met NME gezegd dat ze maar 2 europese festivals doen dit jaar, en dat zijn die 2 in engeland
Begin van de avond dus nog 10.000...quote:Op zondag 28 februari 2010 23:22 schreef viagraap het volgende:
Maar hoeveel kaarten zijn er nu nog over voor LL ongeveer? Die 10.000 toch-niet-CJP dingen of nog meer?
Heb mijn kaartje gelukkig al
Er was aan 't begin van deze week gestart bij de 55.000 (tog?) en dat zal nu wel ergens rond de 7.000 liggen na deze avond.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:22 schreef viagraap het volgende:
Maar hoeveel kaarten zijn er nu nog over voor LL ongeveer? Die 10.000 toch-niet-CJP dingen of nog meer?
Heb mijn kaartje gelukkig al
tog?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:29 schreef Junkie het volgende:
[..]
Er was aan 't begin van deze week gestart bij de 55.000 (tog?) en dat zal wel ergens rond de 7.000 liggen nu.
NME kijkt alleen naar Engeland. last.fm geeft aan dat ze in ieder geval nog 3 andere festivals doen. Waarschijnlijk wel meer, alleen moeten deze nog vastgelegd of bekendgemaakt worden.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:23 schreef Junkie het volgende:
[..]
Vindt net dat bericht.![]()
Julian Casablancas reveals Strokes' 2010 live plans as band unveil new badge
de reguliere kaarten zijn bijna opquote:Op zondag 28 februari 2010 23:27 schreef Charmedmatzzie het volgende:
ja wtf is dat gedoe met die kaartjes!
ik wil eerst geld hebben voor ik dat ding koop :/
en ook wel wat meer namen
wat akelig ik hoor vandaag allemaal verontrustende shit.. moet i kdit jaar lowlands missen? snapperniksvanjo!
Maar de combi kaarten stonden vanmiddag dus ook op rood, vraag me af of die dubbel geboekte CJP kaarten allemaal reguliere kaarten waren..? Ze staan nu beide weer op groen namelijk.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:33 schreef leeell het volgende:
[..]
de regulierte kaarten zijn bijna op
de combi kaarten zijn er nog
de CJP kaarten zijn er ook nog
ja, volgens mij is het ook niet helemaal goed gegaan daarzo met die kaartenquote:Op zondag 28 februari 2010 23:39 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Maar de combi kaarten stonden vanmiddag dus ook op rood, vraag me af of die dubbel geboekte CJP kaarten allemaal reguliere kaarten waren..? Ze staan nu beide weer op groen namelijk.
Als je wacht tot er meer namen zijn weet je in ieder geval zeker dat je geen kaartje meer kan kopen.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:27 schreef Charmedmatzzie het volgende:
ja wtf is dat gedoe met die kaartjes!
ik wil eerst geld hebben voor ik dat ding koop :/
en ook wel wat meer namen
wat akelig ik hoor vandaag allemaal verontrustende shit.. moet i kdit jaar lowlands missen? snapperniksvanjo!
Waarom?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:40 schreef julian6 het volgende:
Als het een marketingsstunt was om sneller inkomsten te genereren, is dit wel een heel geslaagde geweest..
ik hoop het, en dan als ziggy stardustquote:Op zondag 28 februari 2010 23:46 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Waarom?
Tenzij ze nu per direct een heeeeeele grote artiest moeten betalen. Ik zeg het je, Bowie komt!
Daar dacht ik ook aan maar:quote:Op zondag 28 februari 2010 23:40 schreef julian6 het volgende:
Als het een marketingsstunt was om sneller inkomsten te genereren, is dit wel een heel geslaagde geweest..
Dat is nogal een administratieve rompslomp en een groot deel van die mensen zullen daadwerkelijk omruilen. Oftewel: ze schieten er NIETS mee op.quote:Mensen die vanmiddag een combi-kaart hebben gekocht omdat de reguliere kaarten op uitverkocht stonden kunnen naar info@lowlands.nl mailen indien ze deze kaart willen omruilen.
Engelse toestandenquote:Op maandag 1 maart 2010 00:08 schreef Shodan het volgende:
Precies. Het was gewoon een administratieve fout. Het zal nu wel heel snel gaan. Ik had vanavond contact met een aantal maten, die nu (nadat die 10.000 kaarten weer vrij kwamen) toch wel heel snel een kaartje hebben gekocht. Lowlands verkoopt binnen 2-3 dagen alsnog uit, en dat is voor een festival waar amper tot geen namen bekend zijn gemaakt toch wel een enorme prestatie.
Idem hier, ik heb ook als de wiedeweerga mijn kaartje gekocht net als 2 anderen. Zal vast op meer plekken zo zijn.quote:Op maandag 1 maart 2010 00:08 schreef Shodan het volgende:
Precies. Het was gewoon een administratieve fout. Het zal nu wel heel snel gaan. Ik had vanavond contact met een aantal maten, die nu (nadat die 10.000 kaarten weer vrij kwamen) toch wel heel snel een kaartje hebben gekocht. Lowlands verkoopt binnen 2-3 dagen alsnog uit, en dat is voor een festival waar amper tot geen namen bekend zijn gemaakt toch wel een enorme prestatie.
Ik had vorige week al even een mail naar Mojo gestuurd over dit onderwerp. Ze hebben de vroege vogel actie laten vervallen en daarvoor in plaats de CJP actie in het leven geroepen. Het doel: "meer jongeren een kans geven een kaartje te bemachtigen", Lowlands verkoopt steeds sneller uit en door die kaarten te reserveren voor CJP houders richt je je op een specifieke doelgroep en trek je misschien het CJP ook nog uit het slopquote:Op maandag 1 maart 2010 05:51 schreef stbabylon het volgende:
Dat de reguliere kaarten op rood stonden en de combi niet, was een admin fout, dus die zullen waarschijnlijk wel gewoon uit dezelfde poel komen.
Wat mij 'verontrust' is dat er 10.000 kaarten geblokkeerd zijn voor CJP houders. Het zou toch niet zo mogen zijn dat LL straks uitverkocht is, en er nog (noem maar wat) 4000 kaarten zijn alleen voor CJP-ers. Dat je met CJP nog tot in augustus je kaartje kan kopen.
Mag toch hopen dat het de eerste 10.000 met CJP krijgen korting, maar dan wel uit de gewone poel en als het uitverkocht is, is het uitverkocht, wel of geen CJP.
Ja, maar dan is nog steeds niet duidelijk of er 10.000 CJP kaarten zijn, of dat de eerste 10.000 CJP houders korting krijgen.quote:Op maandag 1 maart 2010 07:10 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik had vorige week al even een mail naar Mojo gestuurd over dit onderwerp. Ze hebben de vroege vogel actie laten vervallen en daarvoor in plaats de CJP actie in het leven geroepen. Het doel: "meer jongeren een kans geven een kaartje te bemachtigen", Lowlands verkoopt steeds sneller uit en door die kaarten te reserveren voor CJP houders richt je je op een specifieke doelgroep en trek je misschien het CJP ook nog uit het slop![]()
Kortom het LL's publiek word te oud volgens Mojo
Oh, die 10 euro korting maakt me niet uit. Tis meer dat ik iedereen een kaartje gun (vooral een aantal trage vriendenquote:
Alsof ze dat nodig zouden hebben. Behalve als ze nu alleen maar kut bands erbij gooien.quote:Op maandag 1 maart 2010 08:35 schreef Bayswater het volgende:
Zelden zo'n commerciele verkooptechniek gezien als Lowlands dit jaar.
Er zijn nog kaarten vrind.quote:Op maandag 1 maart 2010 08:57 schreef chansadres het volgende:
Dit word geen Lowlands voor mij dit jaar...
Na 6 jaar een jaar niet...
Dan maar Pukkelpop.
Lowlands wat doe je
Eh waarom niet? Is nog niet uitverkocht hoor.quote:Op maandag 1 maart 2010 08:57 schreef chansadres het volgende:
Dit word geen Lowlands voor mij dit jaar...
Na 6 jaar een jaar niet...
Dan maar Pukkelpop.
Lowlands wat doe je
Mensen die wachten tot er 'voldoende' bands bekend zijn, hebben vanaf vorig jaar pech. Dat werkt niet meer bij LL. Tis idd vrij vervelend dat je tegenwoordig niet eens meer kan wachten op je loon/stufi, laat staan vakantiegeld. Maar ja, dat hoort er eenmaal bij.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:10 schreef Charmedmatzzie het volgende:
ja maar sommige mensen hebben nu niet meteen geld
of vrienden met geld
of vrienden die mee willen terwijl er nog bijna niks belend is..
ik bedoel als ik nu een kaartje koop, en tis straks uitverkocht, dan zit ik daar alleen (en kan ik de rest van deze maand niet eten..)
dus voor mij dekn ik ook geen ll dit jaar heur :/
Zou wel een stunt zijn. De hele line up van sterren.nl overnemen.quote:Op maandag 1 maart 2010 08:54 schreef onderjas het volgende:
[..]
Alsof ze dat nodig zouden hebben. Behalve als ze nu alleen maar kut bands erbij gooien.
De frustratie spat van het scherm afquote:Op maandag 1 maart 2010 09:43 schreef chansadres het volgende:
Ik kan op dit moment niet het geld neergooien. En eigenlijk wil ik het ook niet. Het is toch van de zotten dat het zo snel uitverkocht raakt. Ik ga een jaar alternatieven zoeken. 6 jaar heb ik me goed vermaakt maar vorig jaar was het anders. Het was asocialer dan andere jaren. Natuurlijk zijn dit maar een paar die de sfeer verminderen maar toch... Over een maandje ga ik kijken wat er te beleven valt. Als er dan nog kaarten zijn, dan ga ik maar mijn gevoel zegt dat dat niet het geval is.
Het is ook een beetje een frustratie. Ik kom gewoon zo graag op dat festival. Zie het als een jeugdliefde, die is veranderd. Misschien toch uit elkaar gegroeid over de jaren. Ik begin nu al een "vroegah was alles betah" man te wordenquote:Op maandag 1 maart 2010 09:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
De frustratie spat van het scherm af
Ik ben nu ruim 31, ga sinds 10 jaar na Lowlands, en mij hoor je niet klagenquote:Op maandag 1 maart 2010 10:05 schreef chansadres het volgende:
[..]
Het is ook een beetje een frustratie. Ik kom gewoon zo graag op dat festival. Zie het als een jeugdliefde, die is veranderd. Misschien toch uit elkaar gegroeid over de jaren. Ik begin nu al een "vroegah was alles betah" man te worden
Juist WEL muziekliefhebbers, die het niet uitmaakt of een band al tig hits hebben. Die weten dat op LL altijd genoeg goede muziek isquote:Op maandag 1 maart 2010 10:06 schreef RedGuy het volgende:
Ik ga dit jaar ook niet, omdat niet iedereen van mijn vriendengroep momenteel het geld heeft.
Vind het ook beetje jammer dat het met amper namen bekend al uitverkocht raakt, en er dit jaar nog meer mensen gaan rondlopen die naar LL gaan omdat het hip is, en niet omdat ze zulke muziekliefhebbers zijn.
Noem het frustatie, maar ik weet niet of het de sfeer ten goede komt.
Sziget dan maar!
Ik dacht dat je vanaf je 10e ging. Maar ik las verkeerd geloof ik.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben nu ruim 31, ga sinds 10 jaar na Lowlands, en mij hoor je niet klagen
Is naar mijn mening nog nooit zo geweest (of het was altijd)quote:Op maandag 1 maart 2010 10:10 schreef RedGuy het volgende:
Kan, maar ik twijfel eraan.
Er gaan elk jaar steeds meer mensen omdat het nu onwijs in is om op Lowlands te zijn, heb ik het idee.
Dat idee heb ik sowieso al jaren bij Lowlands. Kan het fout hebben hoor, ben er nog nooit geweest, maar het wordt altijd enorm gehyped door mensen die naar Lowlands zijn geweest, Pinkpop wordt bijvoorbeeld altijd afgekraakt ("Ga dan naar Lowlands, dat is 10294801 keer leuker!") etc. Weet niet of dat nou echt iets nieuws is eigenlijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:10 schreef RedGuy het volgende:
Kan, maar ik twijfel eraan.
Er gaan elk jaar steeds meer mensen omdat het nu onwijs in is om op Lowlands te zijn, heb ik het idee.
Als je er nog nooit bent geweest kun je ook niet echt oordelen over de sfeer natuurlijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat idee heb ik sowieso al jaren bij Lowlands. Kan het fout hebben hoor, ben er nog nooit geweest, maar het wordt altijd enorm gehyped door mensen die naar Lowlands zijn geweest, Pinkpop wordt bijvoorbeeld altijd afgekraakt ("Ga dan naar Lowlands, dat is 10294801 keer leuker!") etc. Weet niet of dat nou echt iets nieuws is eigenlijk.
Nee het ligt eraan dat het vorig jaar op 1 mei uitverkocht was (wat er weer aan lag aan dat het in 2008 halverwege juli uitverkocht was).quote:Op maandag 1 maart 2010 10:46 schreef steeg het volgende:
zomg 1 maart en LL bijna uitverkocht, vorig jaar op 1 mei uitverkocht het jaar daarvoor pas halverwege juli ofzo. Ongekend! Zou het aan blink 182 liggen?
Precies, ik ben een van degene die wél voor de muziek naar Lowlands gaat, maar ik wacht niet op genoeg goede namen. Die komen vanzelf wel.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:08 schreef stbabylon het volgende:
Juist WEL muziekliefhebbers, die het niet uitmaakt of een band al tig hits hebben. Die weten dat op LL altijd genoeg goede muziek is
Ben je dom? Waarom zou je je kaart op MP zetten als er ook nog witte handel te krijgen is?quote:Op maandag 1 maart 2010 10:39 schreef Mathijz het volgende:
ZIjn nog weinig marktplaats aanbieders trouwens.
Omdat mensen dat ALTIJD doen.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:08 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ben je dom? Waarom zou je je kaart op MP zetten als er ook nog witte handel te krijgen is?
Dat laatste dus.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:06 schreef Ziewoarut het volgende:
Hmm lijkt erop dat Lowlands ook steeds meer een massa feest aan het worden is. Agja als ik ga dan haal ik mijn kaartje pas over twee weken en anders geen LL voor mij dit jaar.
Waar reageer jij nou op?quote:Op maandag 1 maart 2010 11:18 schreef Gewoonik het volgende:
meer?? ze verkopen toch echt maar 55000 kaartjes.
Op de opmerking dat het steeds meer een massafeest wordt, lijkt me... Hij merkt op dat de hoeveelheid verkochte kaartjes al jaren hetzelfde is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |