quote:
Nog zo'n saaie band.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:03 schreef Mr.DD het volgende:
What about MGMT? Die kondigden 2 jaar terug aan over 2 jaar terug te zijn
quote:
We gaan het merkenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:05 schreef conobram het volgende:
MGMT live is inderdaad niet zo bijzonder
Nee. Maar vast deze week alsnog.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:05 schreef leeell het volgende:
Is het nu echt bijna uitverkocht?
* leeell is blij dat hij zijn kaartje al heeft
heb dit al een paar keer vermeld. Na het optreden van 2008 hoeven ze imo niet terug te komen...quote:Op zondag 28 februari 2010 22:03 schreef Mr.DD het volgende:
What about MGMT? Die kondigden 2 jaar terug aan over 2 jaar terug te zijn
jezus, das een heel stuk sneller dan vorig jaarquote:Op zondag 28 februari 2010 22:06 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
We gaan het merken
[..]
Nee. Maar vast deze week alsnog.
Nah, doe maar nietquote:
Arctic Monkeys ook niet. Is het echt zo erg?quote:
Nee, je moet ook een keer eens een hapje etenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:21 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Arctic Monkeys ook niet. Is het echt zo erg?
Waaaaat! Komt Depeche Mode!!!!!!!!!!!!1111onequote:Op zondag 28 februari 2010 22:01 schreef ScottTracy het volgende:
OP is mooiAlleen Depeche Mode staat er niet in
Ik denk zingen, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:22 schreef PiRANiA het volgende:
MGMT vind ik echt tof, maar live heb ik geen idee wat ze doen
Met allebei niet eens hoor. Misschien allebei niet zo'n bijzondere performance, maar muzikaal wel top vind ikquote:Op zondag 28 februari 2010 22:21 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Arctic Monkeys ook niet. Is het echt zo erg?
Volgens mij managen zequote:Op zondag 28 februari 2010 22:23 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik denk zingen, maar dat weet ik niet zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |