Zo is het maar net.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:35 schreef Mathijz het volgende:
je gaat niet naar lowlands voor de muziek
Zo ongeveer gaat het wel, die gasten hebben gewoon een zooi mensen opgetrommeld die tegen een vergoeding een stapel kaarten inkopen. Nu is dat met een festival vaak niet nodig omdat kaarten toch niet zo snel lopen, maar snel uitverkopende concerten zit er gewoon een klein leger achter de schermen om kaarten te bestellen.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:34 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
'Hallo, ik ben een zwarthandelaar maar de ticketsite doet moeilijk. Wil jij voor mij 8 tickets bestellen en bij je thuis laten bezorgen voor een tientje?'
zou me als student zijnde me nou niet bepaald graag lenen voor dat soort praktijken.
En dat dus. Maar het is de enige "grote" band tot nu toe, ik zou niet weten wat voor verklaring er anders voor zou zijn.. Maar ik vond blink 182 ook een flinke bummerquote:
29 ofzo, maar als er geen subforum was dan was dat aantal wel hoger geweest.]quote:Op zondag 28 februari 2010 20:18 schreef ebeaydojraes het volgende:
hoeveel topics hadden we voor ll2009 tot in augustus?
Reden is al eerder uitgelegd (nog niet in dit topic volgens mij), vorig jaar ging de kaartverkoop al relatief snel wat voor veel mensen als een verrassing kwam. Deze mensen willen dit jaar niet achter het net grijpen en de rest van de mensen die willen gaan zien in dat de kaartverkoop hard zal lopen. En ziedaar, een self fulfilling prophecy.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:36 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Nee, ik ook niet. Maar het gaat wel sneller, dus je zou denken dat dat wél met de bands te maken heeft, als in: de vaste lowlandsgangers mét mensen die voor de bands gaan. En daarvan zou je er vorig jaar meer verwachten dan nu. Ofzo.
Precies, ik kocht mijn kaartje altijd al direct, maar ik had genoeg vrienden die tot het allerlaatste moment zaten te wachten. Vorig jaar konden er twee mensen nog net een kaartje kopen tijdens de extra kaarten actie. Nu heeft iedereen het eerste weekend zijn kaarten al gekocht, geen herhaling van het drama van vorig jaar, pleasequote:Op zondag 28 februari 2010 20:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Reden is al eerder uitgelegd (nog niet in dit topic volgens mij), vorig jaar ging de kaartverkoop al relatief snel wat voor veel mensen als een verrassing kwam. Deze mensen willen dit jaar niet achter het net grijpen en de rest van de mensen die willen gaan zien in dat de kaartverkoop hard zal lopen. En ziedaar, een self fulfilling prophecy.
Het probleem wat dit oplevert is dat het waarschijnlijk elk jaar sneller gaan, waardoor je dus over 2 jaar waarschijnlijk op dag 1 al achter je pc moet gaan kruipen bij de start van de kaartverkoop.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:42 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Precies, ik kocht mijn kaartje altijd al direct, maar ik had genoeg vrienden die tot het allerlaatste moment zaten te wachten. Vorig jaar konden er twee mensen nog net een kaartje kopen tijdens de extra kaarten actie. Nu heeft iedereen het eerste weekend zijn kaarten al gekocht, geen herhaling van het drama van vorig jaar, please
Mijn dank voor de complimenten voor de aanpassingen in de OPquote:Op zondag 28 februari 2010 20:43 schreef conobram het volgende:
Mijn complimenten voor de aanpassingen in de OP
Inderdaad, een soort vicieuze cirkel. Over een jaar of 2 heb je dezelfde praktijken als nu bij verschillende dance feesten als Defqon en Qlimax die binnen 1-2 uur 40.000 kaarten verkopenquote:Op zondag 28 februari 2010 20:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Reden is al eerder uitgelegd (nog niet in dit topic volgens mij), vorig jaar ging de kaartverkoop al relatief snel wat voor veel mensen als een verrassing kwam. Deze mensen willen dit jaar niet achter het net grijpen en de rest van de mensen die willen gaan zien in dat de kaartverkoop hard zal lopen. En ziedaar, een self fulfilling prophecy.
Zit wat in, hoewel ik niet bang ben dat LL's binnen enkele jaren in 1 dag uitverkocht raakt.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:44 schreef Dennis101 het volgende:
Het probleem wat dit oplevert is dat het waarschijnlijk elk jaar sneller gaan, waardoor je dus over 2 jaar waarschijnlijk op dag 1 al achter je pc moet gaan kruipen bij de start van de kaartverkoop.
Alleen dat plaatje bovenin mag wel anders.. laat eens een zonnige Lowlands zien!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:43 schreef conobram het volgende:
Mijn complimenten voor de aanpassingen in de OP
Had jij 2 jaar geleden verwacht dat het binnen 2 weken uitverkocht zou zijn (zoals het er nu naar uitziet?)quote:Op zondag 28 februari 2010 20:47 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Zit wat in, hoewel ik niet bang ben dat LL's binnen enkele jaren in 1 dag uitverkocht raakt.
Komt dat deels ook niet door het 'tekort' aan grote dance feesten?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:46 schreef julian6 het volgende:
Inderdaad, een soort vicieuze cirkel. Over een jaar of 2 heb je dezelfde praktijken als nu bij verschillende dance feesten als Defqon en Qlimax die binnen 1-2 uur 40.000 kaarten verkopenEn Mysteryland 60.000 kaarten wat 2,5 maand van te voren was uitverkocht.
Zijn er meer dan genoeg.. bijna 1 voor elke maand van het jaar. Maar van het kaliber Defqon of Qlimax zijn er niet veel nee.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:48 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Komt dat deels ook niet door het 'tekort' aan grote dance feesten?
Nee, ik heb dat niet zien aankomen maar ik vond de verkoop van LL's tickets meestal tergend langzaam gaan. Misschien dat dit een teken is dat er plaats is voor meer dan 1 LL's editie per jaarquote:Op zondag 28 februari 2010 20:48 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Had jij 2 jaar geleden verwacht dat het binnen 2 weken uitverkocht zou zijn (zoals het er nu naar uitziet?)
Kansloosquote:Op zondag 28 februari 2010 20:53 schreef vault_tec het volgende:
xx zegt:
gast
ik heb zo een kanker zin
we gaan we silence discoen als een mangal
we gaan
rennen als een magal
huilen
poepen
alles
Nog nooit zo'n epic blijheid gezien door een lowlands kaartje
Dan heb jij niet opgelet.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:56 schreef ScottTracy het volgende:
Silent Disco was er vorig jaar niet eens en ik hoop dit jaar ook niet, wat een debiel.
Converse compound zondag nacht heb ik toch echt even in een silent disco gestaanquote:Op zondag 28 februari 2010 20:56 schreef ScottTracy het volgende:
Silent Disco was er vorig jaar niet eens en ik hoop dit jaar ook niet, wat een debiel.
Oh, daar ben ik niet geweest. Maar dat verandert verder niks aan mijn puntquote:Op zondag 28 februari 2010 21:01 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Converse compound zondag nacht heb ik toch echt even in een silent disco gestaan?
Waar hoor jij dat?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:06 schreef Mindstate het volgende:
Ik hoor net dat The Prodigy komt? Iemand meer info?
Bron? Ik verwacht ze eigenlijk niet omdat ze er vorig jaar al waren als headliner.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:06 schreef Mindstate het volgende:
op pinkpop toch... Prodigy was er vorig jaarquote:Op zondag 28 februari 2010 21:06 schreef Mindstate het volgende:
Lijkt me wel heel erg stug aangezien ze vorig jaar ook al headliner waren.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:12 schreef Mindstate het volgende:
Vriend van me vertelde dat bij de tourdata van The Prodigy LowLands stond, maar dat is er nu al afgehaald. Is natuurlijk niet officieel oid
Ik heb hem iets verbeterd, maar de kwaliteit van die foto is niet al te bestquote:Op zondag 28 februari 2010 21:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wel cool, misschien die foto wat meer contrast geven? (is wat flets)
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb hem iets verbeterd, maar de kwaliteit van die foto is niet al te best.
Anyway, de nieuwe OP staat in de wiki, als een lieve mod die er even in zet
PiRANiAquote:Op zondag 28 februari 2010 21:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb hem iets verbeterd, maar de kwaliteit van die foto is niet al te best.
Anyway, de nieuwe OP staat in de wiki, als een lieve mod die er even in zet
quote:Op zondag 28 februari 2010 21:12 schreef Mindstate het volgende:
Vriend van me vertelde dat bij de tourdata van The Prodigy LowLands stond, maar dat is er nu al afgehaald. Is natuurlijk niet officieel oid
Zo'n plaatje in de OP zal de voorpret van iedereen wel versterken heb ik het ideequote:Op zondag 28 februari 2010 21:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Deze staat in de wiki
Dat moet je dan even aanvinken...quote:Op zondag 28 februari 2010 21:23 schreef synthesix het volgende:
Ben ik nou de enige die niet via ideal kan betalen? Alleen maar mastercard of visa...
Ik heb helemaal geen creditcard
Lol!quote:Op zondag 28 februari 2010 21:37 schreef Tourniquet het volgende:
LOL, hier hebben ze wel dagkaarten: http://www.pepetickets.nl(...)x?ProductID=PROD1071![]()
![]()
Ze houden nu oo vast nog wel wat achter.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:44 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het probleem wat dit oplevert is dat het waarschijnlijk elk jaar sneller gaan, waardoor je dus over 2 jaar waarschijnlijk op dag 1 al achter je pc moet gaan kruipen bij de start van de kaartverkoop.
Ik maak morgen wel een mooiequote:
Twas spannend jaquote:
Dagkaarten zijn er niet, dus als je een dagticket besteld krijg je of niks of een 3-daags ticket.quote:
Die was op vorige week zondag kwart over 10 al in de pocket.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:44 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Twas spannend ja
Je hebt je kaartje al neem ik aan?
Ja precies. Boeiendquote:Op zondag 28 februari 2010 21:45 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dagkaarten zijn er niet, dus als je een dagticket besteld krijg je of niks of een 3-daags ticket.
ik denk niks(verwijzen ze naar de voorwaarden ofzo ;p)
http://www.eventim.nl/cgi-bin/a-campingflight-to-lowlands-paradise-kaarten.html?affiliate=ENL&sort_by=event_datum&sort_direction=asc&fun=erdetail&doc=erdetaila&erid=360479quote:
Weer?quote:
Kleurenblind.quote:
NU ISSIE WEER ZWART.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:53 schreef ScottTracy het volgende:
Oh sorry ik ben parttime daltonist.
Vroeger haalde je je kaartjes nog bij de sigarenboerquote:Op zondag 28 februari 2010 21:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
NU ISSIE WEER ZWART.
Oh wacht dat was 'vroeger'.
Vroeger waren er geen kaartjesquote:Op zondag 28 februari 2010 21:55 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Vroeger haalde je je kaartjes nog bij de sigarenboer
En zware shag voor je moeder!quote:Op zondag 28 februari 2010 21:55 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Vroeger haalde je je kaartjes nog bij de sigarenboer
quote:
Nog zo'n saaie band.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:03 schreef Mr.DD het volgende:
What about MGMT? Die kondigden 2 jaar terug aan over 2 jaar terug te zijn
quote:
We gaan het merkenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:05 schreef conobram het volgende:
MGMT live is inderdaad niet zo bijzonder
Nee. Maar vast deze week alsnog.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:05 schreef leeell het volgende:
Is het nu echt bijna uitverkocht?
* leeell is blij dat hij zijn kaartje al heeft
heb dit al een paar keer vermeld. Na het optreden van 2008 hoeven ze imo niet terug te komen...quote:Op zondag 28 februari 2010 22:03 schreef Mr.DD het volgende:
What about MGMT? Die kondigden 2 jaar terug aan over 2 jaar terug te zijn
jezus, das een heel stuk sneller dan vorig jaarquote:Op zondag 28 februari 2010 22:06 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
We gaan het merken
[..]
Nee. Maar vast deze week alsnog.
Nah, doe maar nietquote:
Arctic Monkeys ook niet. Is het echt zo erg?quote:
Nee, je moet ook een keer eens een hapje etenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:21 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Arctic Monkeys ook niet. Is het echt zo erg?
Waaaaat! Komt Depeche Mode!!!!!!!!!!!!1111onequote:Op zondag 28 februari 2010 22:01 schreef ScottTracy het volgende:
OP is mooiAlleen Depeche Mode staat er niet in
Ik denk zingen, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:22 schreef PiRANiA het volgende:
MGMT vind ik echt tof, maar live heb ik geen idee wat ze doen
Met allebei niet eens hoor. Misschien allebei niet zo'n bijzondere performance, maar muzikaal wel top vind ikquote:Op zondag 28 februari 2010 22:21 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Arctic Monkeys ook niet. Is het echt zo erg?
Volgens mij managen zequote:Op zondag 28 februari 2010 22:23 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik denk zingen, maar dat weet ik niet zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |