In de X-rayquote:Op zondag 28 februari 2010 22:22 schreef Junkie het volgende:
[..]
Waaaaat! Komt Depeche Mode!!!!!!!!!!!!1111one
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:25 schreef Beaudelaire het volgende:
Arctic Monkeys viel tegen, we zijn weggelopen. Redelijke muziek, maar ze hadden er niet veel zin in imo. Speelden gewoon wat nummers en dat was het.
Je moet ervan houden, denk ik. Het is niet echt mijn smaak muziek, al is When the Sun Goes Down een topnummer.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:28 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik stond vooraan. Ze waren perfect. Alleen niet sociaal, maar dat wisten we al.
Al hun nummers zijn topquote:Op zondag 28 februari 2010 22:29 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Je moet ervan houden, denk ik. Het is niet echt mijn smaak muziek, al is When the Sun Goes Down een topnummer.
Ik moest ze gewoon live zienquote:Op zondag 28 februari 2010 22:30 schreef vault_tec het volgende:
Dan ken je imo net zo goed de cd opzetten
Het was zo perfect dat ik maar gewoon weggelopen benquote:Op zondag 28 februari 2010 22:28 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik stond vooraan. Ze waren perfect. Alleen niet sociaal, maar dat wisten we al.
Dat had ik bij Snoop Dogg. Vind het wel leuke muziek, maar ik moest hem gewoon gezien hebben.quote:
Dat dus jaquote:Op zondag 28 februari 2010 22:33 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat had ik bij Snoop Dogg. Vind het wel leuke muziek, maar ik moest hem gewoon gezien hebben.
Na half uurtje weggelopen, jeuzus wat warm.
Als System Of A Down toch zou komen heequote:Op zondag 28 februari 2010 22:43 schreef Junkie het volgende:
Black Rebel Motorcycle Club(nieuw album)
Lostprophets(net nieuw album)
MUSE![]()
Greenday![]()
Pearl Jam
Gossip![]()
The Strokes (nieuw album)
Interpol (nieuw album)
System of a Down![]()
![]()
![]()
AC/DC![]()
Slayer(Zullen ze na 8 jaar SLAYER roepen, dan eindelijk komen?)
Beastie Boys![]()
Massive Attack
Foo Fighters![]()
Incubus
Als dit waar zou zijn...
Je kunt zo vaak net zo goed de cd opzetten. Ik ga soms thuis losser dan bij een concert. The xx is een voorbeeld: zet de cd maar aan en blijf thuis, want het album is 10 keer beter.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:30 schreef vault_tec het volgende:
Dan ken je imo net zo goed de cd opzetten
Julian Casablancas!!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:46 schreef LetItBleed het volgende:
Volgens mij hebben de Strokes in een interview met NME gezegd dat ze maar 2 europese festivals doen dit jaar, en dat zijn die 2 in engeland
Bedoel dat het zonde van je tijd is om heen te gaan als ze alleen gelikt spelen en geen interactie met het publiek hebben. Kon je beter naar een ander optreden gaan. Maar ik heb sowieso al een schurfthekel aan AM.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:48 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Je kunt zo vaak net zo goed de cd opzetten. Ik ga soms thuis losser dan bij een concert. The xx is een voorbeeld: zet de cd maar aan en blijf thuis, want het album is 10 keer beter.
Maar AM, die zijn gewoon goed live. Niet echt boeiend, maar zeker niet slecht. En los gaan in een bomvolle Alpha vinden veel mensen tof. Ik ging ook wel los, maar om me heen niemand
Dat kan. Maar interactie met het publiek hoeft voor mij ook niet altijd hoor, zolang ik mijzelf maar vermaak. Interactie is overratedquote:Op zondag 28 februari 2010 22:54 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Bedoel dat het zonde van je tijd is om heen te gaan als ze alleen gelikt spelen en geen interactie met het publiek hebben. Kon je beter naar een ander optreden gaan. Maar ik heb sowieso al een schurfthekel aan AM.
Ik kijk niet alleenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:59 schreef vault_tec het volgende:
uur lang naar een band kijken die goed klinkt maar voor de rest niks doet
Ik vond er afgelopen LL ook niets aan, maar toen ze een paar jaar terug op LL stonden was het nog minder show, maar de tent ging goed los toen. Het is echt niet zo dat als de band er geen show van maakt dat het dan niet leuk kan zijn.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:59 schreef vault_tec het volgende:
uur lang naar een band kijken die goed klinkt maar voor de rest niks doet
Als een DJ of Band tijdens zijn optreden zelf ook losgaat en het zichtbaar naar zijn zin heeft voegt wat toch wel echt iets toe voor mij.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:59 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Dat kan. Maar interactie met het publiek hoeft voor mij ook niet altijd hoor, zolang ik mijzelf maar vermaak. Interactie is overrated
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |