Waar? Zet ik hem erin.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:56 schreef PiRANiA het volgende:
Heb ik zo hard mijn best gedaan op de nieuwe OP, zet niemand hem er in
Heel herkenbaar, ik heb mijn vrienden ook op de hoogte gesteld. Ik gokte eerst dat het donderdag uitverkocht zou zijn, maar nu neig ik toch al meer naar dinsdag.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:56 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Vandaar dat de server overbelast is![]()
Een vriend van mij is al zijn LL's vrienden aan het bellen/mailen/faxen/smsen om ze in te lichten over de huidige ontwikkeling. Dinsdag uitverkocht lijkt mij
zoiets jaquote:Op zondag 28 februari 2010 19:57 schreef onderjas het volgende:
Maar en zijn dus minstens 35.000 kaarten verkocht in 1 week?
second thatquote:
Volkskrant ook niet, lolquote:Op zondag 28 februari 2010 19:58 schreef xenobinol het volgende:
Kink FM is niet meer helemaal up-to-date
Lowlands = uitverkocht
Done.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:00 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/LL10
Tja... het blijft een kwestie van vertrouwen. Als het een incidenteel ticket is dat een particulier verkoopt zal die niet ongeldig gemaakt kunnen worden. Wat wel kan is dat de ticket als 'verloren' is doorgegeven, in dat geval zal Eventim deze ongeldig maken en een nieuwe afsturen.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:06 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Oké crosspost:
Shit, in alle paniek voor een vriendin van me een marktplaatskaartje gescoord. Hij verkocht ze wel gewoon voor gewone prijs, had door een foutje teveel tickets. Heb zijn naam, huistelefoonnummer en kan zijn verdere gegevens zo achterhalen, heb hem ook via de telefoon gesproken en hij kwam heel normaal over. Maar Lowlands kan toch niet nagaan welke tickets hij verkoopt? Het is een fysiek ticket en hij vroeg dus geen meerprijs.
Was dat vorig jaar ook niet zo? Of ben ik gek?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:11 schreef stbabylon het volgende:
tuvupu
Wel humor, LL misschien wel eerder uitverkocht dan PP, terwijl dat 3 maanden eerder is
Rekeningnummer googlen. Verder ergens afspreken en niet geld overmaken maar contant geven.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:06 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Oké crosspost:
Shit, in alle paniek voor een vriendin van me een marktplaatskaartje gescoord. Hij verkocht ze wel gewoon voor gewone prijs, had door een foutje teveel tickets. Heb zijn naam, huistelefoonnummer en kan zijn verdere gegevens zo achterhalen, heb hem ook via de telefoon gesproken en hij kwam heel normaal over. Maar Lowlands kan toch niet nagaan welke tickets hij verkoopt? Het is een fysiek ticket en hij vroeg dus geen meerprijs.
Wat wil je nou weten eigenlijk?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:16 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Geld is al overgemaakt... Hoezo, kunnen ze ook dat controleren? Want je kunt toch ook kaartjes kopen voor een vriend en die later laten terugbetalen? Ik heb geen "marktplaats" in de beschrijving gezet uiteraard...
Persoonlijk zou ik het niet doen, gewoon bij Eventim een kaartje kopen, nu kan het nog.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Rekeningnummer googlen. Verder ergens afspreken en niet geld overmaken maar contant geven.
Hij wil gewoon weten of ie zich niet bekocht heeft en maakt zich zorgen.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
HZij wil gewoon weten of ie zich niet bekocht heeft en maakt zich zorgen.
Wat wil jij ?
Je kan natuurlijk het beste het kaartje gewoon ophalen, maar gelukkig is niet iedereen een oplichter op MP dus maak je niet teveel zorgen, zeker aangezien je al zijn gegevens hebt.quote:
Toppie!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:21 schreef julian6 het volgende:
Hartelijk dank voor uw aankoop bij Livenation.nl. Wij hebben uw order van 28-2-10 20:19 ontvangen en bevestigen de aankoop van de volgende toegangskaarten:
==================================================
Artikel: A CAMPINGFLIGHT TO LOWLANDS PARADISE 2010
Aantal: 1
--------------------------------------------------
Totaal: 145,00 EUR
--------------------------------------------------
Plaatscategorie: Vrije plaatskeuze
Prijssoort: CJP
Prijs: 145,00 EUR
Plaats: BIDDINGHUIZEN
Datum: 20-8-10
Tijd: 13:00
Julian is weer een blij man
Jep, al was dat wel de eerste keer (voor zover ik weet). Lowlands was vorig jaar begin mei uitverkocht en Pinkpop was helemaal niet uitverkocht.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Was dat vorig jaar ook niet zo? Of ben ik gek?
A Campingflight to Lowlands Paradise 2009 #1quote:Op zondag 28 februari 2010 20:18 schreef ebeaydojraes het volgende:
hoeveel topics hadden we voor ll2009 tot in augustus?
Ja dat was ik ook ja. Beide. Maar ik verwacht geen vals ticket, heb hem ook gesproken en hij leek okay. Had ook geen flauw idee dat het al uitverkocht was. Laatste vraag voor ik rustig wordquote:Op zondag 28 februari 2010 20:21 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk het beste het kaartje gewoon ophalen, maar gelukkig is niet iedereen een oplichter op MP dus maak je niet teveel zorgen, zeker aangezien je al zijn gegevens hebt.
Ik dacht dat je bang was dat je kaartje geblokkeerd zou worden, wat natuurlijk niet zal gebeuren.
Zou het echt niet vertrouwenquote:Op zondag 28 februari 2010 20:23 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Ja dat was ik ook ja. Beide. Maar ik verwacht geen vals ticket, heb hem ook gesproken en hij leek okay. Had ook geen flauw idee dat het al uitverkocht was. Laatste vraag voor ik rustig word: Ze blokkeren zeker alleen tickets van grote zwarthandelaren door te kijken welke tickets zij hebben opgekocht?
Deze gast gaat zelf ook nog naar Lowlands, dus hij zou het niet riskeren om al zijn tickets geblokkeerd te krijgen.
Ik heb er wel gruwelijk veel zin in, 1e LL voor mij
Nee zal niet geblokkeerd worden.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:23 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Laatste vraag voor ik rustig word: Ze blokkeren zeker alleen tickets van grote zwarthandelaren door te kijken welke tickets zij hebben opgekocht?
Ze gaan geen tickets blokkeren van particulieren die een overtollig kaartje in de verkoop zetten, dat valt niet te controleren. Dus maak je daar maar geen zorgen over. Bij zwarthandelaren is het een ander verhaal, die bestellen meestal grotere aantallen tegelijk, kwestie van steekproefsgewijs kaarten kopen en de overige kaarten uit de zelfde batch worden dan ook geblokkeerd denk ik.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:23 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Laatste vraag voor ik rustig word: Ze blokkeren zeker alleen tickets van grote zwarthandelaren door te kijken welke tickets zij hebben opgekocht?
Hoe kan je grotere aantallen tegelijk bestellen, als je er maar 8 per rekeningnummer kunt kopen?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:29 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ze gaan geen tickets blokkeren van particulieren die een overtollig kaartje in de verkoop zetten, dat valt niet te controleren. Dus maak je daar maar geen zorgen over. Bij zwarthandelaren is het een ander verhaal, die bestellen meestal grotere aantallen tegelijk, kwestie van steekproefsgewijs kaarten kopen en de overige kaarten uit de zelfde batch worden dan ook geblokkeerd denk ik.
Studenten laten kopen voor een kleine vergoeding?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:32 schreef julian6 het volgende:
[..]
Hoe kan je grotere aantallen tegelijk bestellen, als je er maar 8 per keer kunt kopen?
Ze zouden de adressen kunnen vergelijken, maar wel zwarthandelaar is nu zo dom?
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:32 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Studenten laten kopen voor een kleine vergoeding?
Ik mag hopen van nietquote:Op zondag 28 februari 2010 20:33 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ookal zijn er dus nog 10.000 tickets, vind dat het alsnog heel hard gaat. Is toch niet allemaal vanwege Blink 182? Vorig jaar was Arctic Monkeys rond deze tijd al bekend, en toen duurde het veel langer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |