abonnement Unibet Coolblue
pi_78576188
quote:
Op maandag 1 maart 2010 00:08 schreef Shodan het volgende:
Precies. Het was gewoon een administratieve fout. Het zal nu wel heel snel gaan. Ik had vanavond contact met een aantal maten, die nu (nadat die 10.000 kaarten weer vrij kwamen) toch wel heel snel een kaartje hebben gekocht. Lowlands verkoopt binnen 2-3 dagen alsnog uit, en dat is voor een festival waar amper tot geen namen bekend zijn gemaakt toch wel een enorme prestatie.
Idem hier, ik heb ook als de wiedeweerga mijn kaartje gekocht net als 2 anderen. Zal vast op meer plekken zo zijn.
  maandag 1 maart 2010 @ 01:18:05 #252
225706 988012
Niet geraakt is altijd mis
pi_78577387
Ook maar alvast kaartjes gekocht voor mij en een aantal vrienden. Hopelijk gaan ze nog wel wat leuke namen regelen
pi_78577648
Ook maar kaarten gekocht.
  maandag 1 maart 2010 @ 02:51:29 #254
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_78578465
Door al dit gedoeheb ik nu al zin gekregen. Maar het duurt nog een half jaar.
Vandeweek maar een Lowlands dvdtje opzetten als vervanging.


Bekijk deze YouTube-video

Heeft iemand nog leuke/mooie Lowlands foto's?
pi_78579330
Dat de reguliere kaarten op rood stonden en de combi niet, was een admin fout, dus die zullen waarschijnlijk wel gewoon uit dezelfde poel komen.

Wat mij 'verontrust' is dat er 10.000 kaarten geblokkeerd zijn voor CJP houders. Het zou toch niet zo mogen zijn dat LL straks uitverkocht is, en er nog (noem maar wat) 4000 kaarten zijn alleen voor CJP-ers. Dat je met CJP nog tot in augustus je kaartje kan kopen.

Mag toch hopen dat het de eerste 10.000 met CJP krijgen korting, maar dan wel uit de gewone poel en als het uitverkocht is, is het uitverkocht, wel of geen CJP.
pi_78579525
quote:
Op maandag 1 maart 2010 05:51 schreef stbabylon het volgende:
Dat de reguliere kaarten op rood stonden en de combi niet, was een admin fout, dus die zullen waarschijnlijk wel gewoon uit dezelfde poel komen.

Wat mij 'verontrust' is dat er 10.000 kaarten geblokkeerd zijn voor CJP houders. Het zou toch niet zo mogen zijn dat LL straks uitverkocht is, en er nog (noem maar wat) 4000 kaarten zijn alleen voor CJP-ers. Dat je met CJP nog tot in augustus je kaartje kan kopen.

Mag toch hopen dat het de eerste 10.000 met CJP krijgen korting, maar dan wel uit de gewone poel en als het uitverkocht is, is het uitverkocht, wel of geen CJP.
Ik had vorige week al even een mail naar Mojo gestuurd over dit onderwerp. Ze hebben de vroege vogel actie laten vervallen en daarvoor in plaats de CJP actie in het leven geroepen. Het doel: "meer jongeren een kans geven een kaartje te bemachtigen", Lowlands verkoopt steeds sneller uit en door die kaarten te reserveren voor CJP houders richt je je op een specifieke doelgroep en trek je misschien het CJP ook nog uit het slop
Kortom het LL's publiek word te oud volgens Mojo
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_78579900
quote:
Op maandag 1 maart 2010 07:10 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik had vorige week al even een mail naar Mojo gestuurd over dit onderwerp. Ze hebben de vroege vogel actie laten vervallen en daarvoor in plaats de CJP actie in het leven geroepen. Het doel: "meer jongeren een kans geven een kaartje te bemachtigen", Lowlands verkoopt steeds sneller uit en door die kaarten te reserveren voor CJP houders richt je je op een specifieke doelgroep en trek je misschien het CJP ook nog uit het slop
Kortom het LL's publiek word te oud volgens Mojo
Ja, maar dan is nog steeds niet duidelijk of er 10.000 CJP kaarten zijn, of dat de eerste 10.000 CJP houders korting krijgen.
pi_78579917
wat een gezeik om 10 euro korting
pi_78579930
quote:
Op maandag 1 maart 2010 08:21 schreef kikoooooo het volgende:
wat een gezeik om 10 euro korting
Oh, die 10 euro korting maakt me niet uit. Tis meer dat ik iedereen een kaartje gun (vooral een aantal trage vrienden ), en 10.000 kaarten reserveren voor CJP-ers, vind ik niet echt kloppen.
  maandag 1 maart 2010 @ 08:35:09 #260
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_78580041
Zelden zo'n commerciele verkooptechniek gezien als Lowlands dit jaar.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  maandag 1 maart 2010 @ 08:54:59 #261
115062 onderjas
Eigenlijk een trui
pi_78580291
quote:
Op maandag 1 maart 2010 08:35 schreef Bayswater het volgende:
Zelden zo'n commerciele verkooptechniek gezien als Lowlands dit jaar.
Alsof ze dat nodig zouden hebben. Behalve als ze nu alleen maar kut bands erbij gooien.
  maandag 1 maart 2010 @ 08:57:16 #262
134538 chansadres
Black & White
pi_78580335
Dit word geen Lowlands voor mij dit jaar...
Na 6 jaar een jaar niet...
Dan maar Pukkelpop.
Lowlands wat doe je
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  maandag 1 maart 2010 @ 08:57:52 #263
115062 onderjas
Eigenlijk een trui
pi_78580348
quote:
Op maandag 1 maart 2010 08:57 schreef chansadres het volgende:
Dit word geen Lowlands voor mij dit jaar...
Na 6 jaar een jaar niet...
Dan maar Pukkelpop.
Lowlands wat doe je
Er zijn nog kaarten vrind.
pi_78580350
quote:
Op maandag 1 maart 2010 08:57 schreef chansadres het volgende:
Dit word geen Lowlands voor mij dit jaar...
Na 6 jaar een jaar niet...
Dan maar Pukkelpop.
Lowlands wat doe je
Eh waarom niet? Is nog niet uitverkocht hoor.
  maandag 1 maart 2010 @ 09:10:12 #265
209054 Charmedmatzzie
Overal relevant.
pi_78580532
ja maar sommige mensen hebben nu niet meteen geld
of vrienden met geld
of vrienden die mee willen terwijl er nog bijna niks belend is..
ik bedoel als ik nu een kaartje koop, en tis straks uitverkocht, dan zit ik daar alleen (en kan ik de rest van deze maand niet eten..)
dus voor mij dekn ik ook geen ll dit jaar heur :/
pi_78580663
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:10 schreef Charmedmatzzie het volgende:
ja maar sommige mensen hebben nu niet meteen geld
of vrienden met geld
of vrienden die mee willen terwijl er nog bijna niks belend is..
ik bedoel als ik nu een kaartje koop, en tis straks uitverkocht, dan zit ik daar alleen (en kan ik de rest van deze maand niet eten..)
dus voor mij dekn ik ook geen ll dit jaar heur :/
Mensen die wachten tot er 'voldoende' bands bekend zijn, hebben vanaf vorig jaar pech. Dat werkt niet meer bij LL. Tis idd vrij vervelend dat je tegenwoordig niet eens meer kan wachten op je loon/stufi, laat staan vakantiegeld. Maar ja, dat hoort er eenmaal bij.

Voor volgend jaar weet je iig dat je moet gaan sparen
pi_78580821
Ah de website is inmiddels weer bereikbaar
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
  maandag 1 maart 2010 @ 09:43:58 #268
134538 chansadres
Black & White
pi_78581183
Ik kan op dit moment niet het geld neergooien. En eigenlijk wil ik het ook niet. Het is toch van de zotten dat het zo snel uitverkocht raakt. Ik ga een jaar alternatieven zoeken. 6 jaar heb ik me goed vermaakt maar vorig jaar was het anders. Het was asocialer dan andere jaren. Natuurlijk zijn dit maar een paar die de sfeer verminderen maar toch... Over een maandje ga ik kijken wat er te beleven valt. Als er dan nog kaarten zijn, dan ga ik maar mijn gevoel zegt dat dat niet het geval is.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  maandag 1 maart 2010 @ 09:56:18 #269
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_78581472
quote:
Op maandag 1 maart 2010 08:54 schreef onderjas het volgende:

[..]

Alsof ze dat nodig zouden hebben. Behalve als ze nu alleen maar kut bands erbij gooien.
Zou wel een stunt zijn. De hele line up van sterren.nl overnemen.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_78581503
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:43 schreef chansadres het volgende:
Ik kan op dit moment niet het geld neergooien. En eigenlijk wil ik het ook niet. Het is toch van de zotten dat het zo snel uitverkocht raakt. Ik ga een jaar alternatieven zoeken. 6 jaar heb ik me goed vermaakt maar vorig jaar was het anders. Het was asocialer dan andere jaren. Natuurlijk zijn dit maar een paar die de sfeer verminderen maar toch... Over een maandje ga ik kijken wat er te beleven valt. Als er dan nog kaarten zijn, dan ga ik maar mijn gevoel zegt dat dat niet het geval is.
De frustratie spat van het scherm af
  maandag 1 maart 2010 @ 10:05:05 #271
134538 chansadres
Black & White
pi_78581638
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:57 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

De frustratie spat van het scherm af
Het is ook een beetje een frustratie. Ik kom gewoon zo graag op dat festival. Zie het als een jeugdliefde, die is veranderd. Misschien toch uit elkaar gegroeid over de jaren. Ik begin nu al een "vroegah was alles betah" man te worden
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  maandag 1 maart 2010 @ 10:06:42 #272
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_78581666
Ik ga dit jaar ook niet, omdat niet iedereen van mijn vriendengroep momenteel het geld heeft.
Vind het ook beetje jammer dat het met amper namen bekend al uitverkocht raakt, en er dit jaar nog meer mensen gaan rondlopen die naar LL gaan omdat het hip is, en niet omdat ze zulke muziekliefhebbers zijn.

Noem het frustatie, maar ik weet niet of het de sfeer ten goede komt.

Sziget dan maar!
The Most Incredible, Baby
pi_78581675
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:05 schreef chansadres het volgende:

[..]

Het is ook een beetje een frustratie. Ik kom gewoon zo graag op dat festival. Zie het als een jeugdliefde, die is veranderd. Misschien toch uit elkaar gegroeid over de jaren. Ik begin nu al een "vroegah was alles betah" man te worden
Ik ben nu ruim 31, ga sinds 10 jaar na Lowlands, en mij hoor je niet klagen
pi_78581699
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:06 schreef RedGuy het volgende:
Ik ga dit jaar ook niet, omdat niet iedereen van mijn vriendengroep momenteel het geld heeft.
Vind het ook beetje jammer dat het met amper namen bekend al uitverkocht raakt, en er dit jaar nog meer mensen gaan rondlopen die naar LL gaan omdat het hip is, en niet omdat ze zulke muziekliefhebbers zijn.

Noem het frustatie, maar ik weet niet of het de sfeer ten goede komt.

Sziget dan maar!
Juist WEL muziekliefhebbers, die het niet uitmaakt of een band al tig hits hebben. Die weten dat op LL altijd genoeg goede muziek is
  maandag 1 maart 2010 @ 10:10:19 #275
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_78581743
Kan, maar ik twijfel eraan.
Er gaan elk jaar steeds meer mensen omdat het nu onwijs in is om op Lowlands te zijn, heb ik het idee.
The Most Incredible, Baby
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')