Voor jezelf beginnen kan, maar dan ben je waarschijnlijk veel meer uren kwijt.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:11 schreef wallofdolls het volgende:
Je kunt ook gewoon voor jezelf beginnen. Of muzikant worden. Maar goed dan ben je weer de slaaf van andere types.
Maar 80 uur voor jezelf is waarschijnlijk nog steeds minder beklemmend dan 40 uur kromliggen voor anderen. Bij mn vader werk ik ook zo 80 uur. Terwijl ik met normaal werk al na 4 x 8 uur de pest krijg.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Voor jezelf beginnen kan, maar dan ben je waarschijnlijk veel meer uren kwijt.
Muzikant worden lijkt me moeilijker, je moet het kunnen, en als je het kan moet je er maar je geld mee zien te verdienen.
Kan ik me inderdaad wat bij voorstellen, maar om nou week na week 80 uur te draaien breekt je ook open.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:16 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Maar 80 uur voor jezelf is waarschijnlijk nog steeds minder beklemmend dan 40 uur kromliggen voor anderen. Bij mn vader werk ik ook zo 80 uur. Terwijl ik met normaal werk al na 4 x 8 uur de pest krijg.
Liever dat dan dat iedereen zou zeggen: "ach ik zie wel, als ik een saai kutbaantje krijg voor 40u p/w is het ook prima."quote:Op zondag 28 februari 2010 08:51 schreef Happel het volgende:
Toch wel grappig dat al die studentjes denken te weten dat alle werknemers een miezerig kutleventje hebben. De toekomst zal echter rooskleurig zijn met al die entrepreneurs hier.
het verschil tussen beschikbaar, en daadwerkelijk werken is kennelijk te moeilijk voor je?quote:Op maandag 1 maart 2010 08:52 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Beschikbaar zijn van maandag tot en met zondag. Dat zijn zeven dagen de week, en geen vijf
True, maar tis wel leuk, die naieve studentjes te horenquote:Op maandag 1 maart 2010 09:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Liever dat dan dat iedereen zou zeggen: "ach ik zie wel, als ik een saai kutbaantje krijg voor 40u p/w is het ook prima."
Ach, zo hoort het toch? Iedereen droomt groot op die leeftijd, en da's maar goed ook.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
True, maar tis wel leuk, die naieve studentjes te horen
14.gifquote:Op maandag 1 maart 2010 09:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ach, zo hoort het toch? Iedereen droomt groot op die leeftijd, en da's maar goed ook.
quote:Op maandag 1 maart 2010 09:11 schreef Ladylike het volgende:
nog 50 werkdagen van 9 tot 5 en dan het nachtleven in
4 lange dagennachten werken als iedereen slaapt of op stap is en dan 3 dagen vrij
quote:Op maandag 1 maart 2010 09:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga van typgeit naar uitbater van een club (over een aantal jaar) dus dat is wel een verschil ja
maar eerst nog ass. bedrijfsleideropwerken duurt ff maar is al gepland door mijn werkgever
Ik zeg succes! Met jouw redenering mag je na een paar maanden fijn jezelf aanmelden op http://www.faillissementen.com/registernl.phpquote:Op maandag 1 maart 2010 10:54 schreef Confetti het volgende:
Zowiezo mensen die niet voor zichzelf starten![]()
De werkgever neemt je aan omdat je hem meer geld oplevert dan kost. Mag je lekker belasting betalen en dan ook nog eens aan de Baas.
Ik ga wel een eigen zaak starten want de domme massa wilt maar al te graag voor je werken.
Vergis je je er alsjeblieft niet in!quote:Op maandag 1 maart 2010 10:54 schreef Confetti het volgende:
De werkgever neemt je aan omdat je hem meer geld oplevert dan kost. Mag je lekker belasting betalen en dan ook nog eens aan de Baas.
Ik ga wel een eigen zaak starten want de domme massa wilt maar al te graag voor je werken.
Prachtig toch, al die mensen die wel even voor zichzelf zullen beginnen en tonnen binnen zullen harken met hun briljante bedrijfsvoering?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vergis je je er alsjeblieft niet in!
Als zelfstandige moet je uiteraard ook belasting afdragen en vaak meer dan waneer je in loondienst bent.
Heb er ook meerdere over de kop zien gaan, ik woon op een bedrijventerrein en er zijn er een aantal die er al jaren staan, bij de rest zit er regelmatig een nieuw bedrijf in was even later weer weg is, en niet om uit te breiden.
Ach, heb wel veel openingsborrels.
en dan tot de ontdekking komen dat ze bijna de helft mogen afdragen aan de Belastingdienstquote:Op maandag 1 maart 2010 13:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Prachtig toch, al die mensen die wel even voor zichzelf zullen beginnen en tonnen binnen zullen harken met hun briljante bedrijfsvoering?
Als TS zich laat prostitueren dan hoeft hij geen geld af te dragen en wordt hij niet meer door zijn baas genaaid. Je mag langer op je bed liggen en je verdient meer geld. Beste van twee wereldenquote:Op maandag 1 maart 2010 13:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan tot de ontdekking komen dat ze bijna de helft mogen afdragen aan de Belastingdienst
geweldig lachwekkend
Ook mooi, die mensen die voor zichzelf denken te beginnen en zo niet 40 uur per week hoeven te werkenquote:Op maandag 1 maart 2010 13:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan tot de ontdekking komen dat ze bijna de helft mogen afdragen aan de Belastingdienst
geweldig lachwekkend
Oh ja, alsof die eigen zaak minder dan 40 uur werk nodig heeftquote:Op maandag 1 maart 2010 13:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ook mooi, die mensen die voor zichzelf denken te beginnen en zo niet 40 uur per week hoeven te werken
Die klapharken denken dat ze met 30 uurtjes in de week hun bedrijf kunnen opstarten
En alles behalve geluk kun je kweken!quote:Op maandag 1 maart 2010 09:19 schreef DJ_Ryow het volgende:
Talent + werklust + connecties + geluk. Hoe meer je van deze dingen hebt hoe minder je een loonslaaf zal zijn.
Ga eerst maar eens een cursus Nederlands volgen, voordat je denkt klaar te zijn voor de grote mensenwereld.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:54 schreef Confetti het volgende:
Inderdaad een behoorlijk kutleven heb jij... En jij studeert af?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:26 schreef Leonidas82 het volgende:
ik rijdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |