Maar de grote vraag is: hoe vind je dat?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:37 schreef robby0123 het volgende:
Als je doet wat je graag doet, neem het van mij aan dan zijn zelfs 12 tot 14u per dag werken geen probleem, volgens mij moet je gewoon iets vinden wat je graag doet...
Je wordt er dus ranzig dik van.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:55 schreef Kickstart het volgende:
[..]
Het levende voorbeeld
[ afbeelding ]
Daar zijn hele goede arbeids- en loopbaanpsychologen voor.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar de grote vraag is: hoe vind je dat?
Daar ben ik namelijk wel eens benieuwd naar, het is zo makkelijk gezegd, maar hoe kom je daar nu écht achter?
Nou?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:09 schreef jack4ya het volgende:
Misschien een suffe vraag hoor, maar wát studeert TS uberhaupt?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:55 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Wat is dit voor kulverhaal? Bij welke baan heb je 2000 euro per maand vrij te besteden?
Dat stapelsysteem zie je ook overal terug in dat bedrijfquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:55 schreef Kickstart het volgende:
[..]
Het levende voorbeeld
[ afbeelding ]
Misschien heeft maar 5% een leuke baan, 25% een redelijke baan, en voor de overige 70% is het gewoon bikkelen. Die 70% begint op de maandag alweer over het weekend, en als het woensdag is dan is de week weer doormidden, en vrijdag wordt er gesproken over wie er nog wat gaat zuipen dit weekend.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:46 schreef kikoooooo het volgende:
Een leuke baan zoeken. Dat helpt écht.
Dat doe je uiteindeljk dan toch zelf..quote:Op zondag 28 februari 2010 11:57 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Misschien heeft maar 5% een leuke baan, 25% een redelijke baan, en voor de overige 70% is het gewoon bikkelen. Die 70% begint op de maandag alweer over het weekend, en als het woensdag is dan is de week weer doormidden, en vrijdag wordt er gesproken over wie er nog wat gaat zuipen dit weekend.
Leuk idee, maar dan moet je toch wel wat verstand hebben van kleding, meubelstoffen e.d.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:21 schreef Aya-KeAi het volgende:
Eigen bedrijf in kleding of meubels opstarten, laten maken in China (eigen fabriek kopen is een goede zet) en vervolgens exporteren naar Europa. Ik ben zoveel mensen hier tegengekomen die 8.000+ euro in de maand verdienen.
eenmalige cursus doen?quote:Op zondag 28 februari 2010 14:14 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Leuk idee, maar dan moet je toch wel wat verstand hebben van kleding, meubelstoffen e.d.
Je komt wel netjes op zondag het vlees snijden neem ik aan?quote:Op zondag 28 februari 2010 18:02 schreef draaijer het volgende:
Ik werk van 7am tot 7pm.. Ik heb ook een bloedhekel aan 9-5.. Prutsers
Maar kom je qua inkomsten evenredig uit?quote:Op maandag 1 maart 2010 09:11 schreef Ladylike het volgende:
nog 50 werkdagen van 9 tot 5 en dan het nachtleven in
4 lange dagennachten werken als iedereen slaapt of op stap is en dan 3 dagen vrij
Ga meer verdienenquote:Op maandag 1 maart 2010 09:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar kom je qua inkomsten evenredig uit?
nou dan zeg ik nu al vaarwel, aangezien al de vrouwen in mijn fam., behalve mijn zus en nichtjes al borstkanker gehad hebben en ik mijn moeder als laatste 4 jaar geleden af heb mogen geven aan die ziekte.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:15 schreef kikoooooo het volgende:
Vrouwen hebben een grotere kans op borstkanker als ze regelmatig nachtdiensten draaien
Zo, dat doe je goed.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou dan zeg ik nu al vaarwel, aangezien al de vrouwen in mijn fam., behalve mijn zus en nichtjes al borstkanker gehad hebben en ik mijn moeder als laatste 4 jaar geleden af heb mogen geven aan die ziekte.
Maar ik leef toch al van dag tot dag
Ik ga van typgeit naar uitbater van een club (over een aantal jaar) dus dat is wel een verschil jaquote:Op maandag 1 maart 2010 09:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zo, dat doe je goed.Of was je eerst conciërge?
Want de rest van de bedrijven waar je contact en misschien klanditiie vandaan moet halen werken niet op kantoortijden?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:10 schreef BrandX het volgende:
Een eigen bedrijf beginnen. Dan kan je in grote mate zelf je werktijden bepalen.
Dan moet je ook niet een enorm huis willen hebben..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:04 schreef NoShitSherlock het volgende:
Weet je wat nog wel het ergst is aan dat 9-5 leven is dat je later eigenlijk vooral voor je lasten werkt en je dus per maand nog maar 200/300 euro over houdt om vrij te besteden. Dat je dan dus 3 van de 4 weken eigenlijk gewoon werkt om gewoon je basis lasten te kunnen betalen.![]()
Als je gewoon 2000 euro in de maand vrij te besteden had dan was het nog niet zo erg.
En die domme Nederlanders maar weer elke dag haasten en stressenquote:Op maandag 1 maart 2010 11:51 schreef s.evans het volgende:
lang leven werken in spanje. Ik begin elke dag om 11 uur en dan werk ik tot niet al te laat
Da's inderdaad net waar je je prioriteiten legt. Ik vind het fijn om de tijd dat ik niet werk in een lekker huis te zitten met genoeg ruimte. Daar betaal ik dus ook voor.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:42 schreef Fingon het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet een enorm huis willen hebben..
Ga vertalen, ideaal thuiswerk...ik ben zelf persoonlijk liever onder de mensen, maar vertaalwerk betaalt goed, en kan allemaal achter je eigen pc.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:34 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 ook dit topic volgt. Langer dan 40 uur (thuis)werken vindt hij geen probleem, in loondienst werken des te meer...
Dat kan ook.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ga vertalen, ideaal thuiswerk...ik ben zelf persoonlijk liever onder de mensen, maar vertaalwerk betaalt goed, en kan allemaal achter je eigen pc.
En het is freelance.
Bouw een netwerk op, ga op een plek wonen waar het goedkoop is en probeer ook artikelen te gaan schrijvenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ga vertalen, ideaal thuiswerk...ik ben zelf persoonlijk liever onder de mensen, maar vertaalwerk betaalt goed, en kan allemaal achter je eigen pc.
En het is freelance.
Het beste is om aan de grens met Tsjechië te gaan wonen, in West-Duitsland te werken en boodschappen en uitgaan net over de grens in Tsjechië. Dan kan je heel rijk worden.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bouw een netwerk op, ga op een plek wonen waar het goedkoop is en probeer ook artikelen te gaan schrijven
Huisje koop je daar voor 20kquote:Op maandag 1 maart 2010 21:59 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Het beste is om aan de grens met Tsjechië te gaan wonen, in West-Duitsland te werken en boodschappen en uitgaan net over de grens in Tsjechië. Dan kan je heel rijk worden.
helaas behoor ik tot de overige 70%quote:Op zondag 28 februari 2010 11:57 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Misschien heeft maar 5% een leuke baan, 25% een redelijke baan, en voor de overige 70% is het gewoon bikkelen. Die 70% begint op de maandag alweer over het weekend, en als het woensdag is dan is de week weer doormidden, en vrijdag wordt er gesproken over wie er nog wat gaat zuipen dit weekend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |