Maar de grote vraag is: hoe vind je dat?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:37 schreef robby0123 het volgende:
Als je doet wat je graag doet, neem het van mij aan dan zijn zelfs 12 tot 14u per dag werken geen probleem, volgens mij moet je gewoon iets vinden wat je graag doet...
Je wordt er dus ranzig dik van.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:55 schreef Kickstart het volgende:
[..]
Het levende voorbeeld
[ afbeelding ]
Daar zijn hele goede arbeids- en loopbaanpsychologen voor.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar de grote vraag is: hoe vind je dat?
Daar ben ik namelijk wel eens benieuwd naar, het is zo makkelijk gezegd, maar hoe kom je daar nu écht achter?
Nou?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:09 schreef jack4ya het volgende:
Misschien een suffe vraag hoor, maar wát studeert TS uberhaupt?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:55 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Wat is dit voor kulverhaal? Bij welke baan heb je 2000 euro per maand vrij te besteden?
Dat stapelsysteem zie je ook overal terug in dat bedrijfquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:55 schreef Kickstart het volgende:
[..]
Het levende voorbeeld
[ afbeelding ]
Misschien heeft maar 5% een leuke baan, 25% een redelijke baan, en voor de overige 70% is het gewoon bikkelen. Die 70% begint op de maandag alweer over het weekend, en als het woensdag is dan is de week weer doormidden, en vrijdag wordt er gesproken over wie er nog wat gaat zuipen dit weekend.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:46 schreef kikoooooo het volgende:
Een leuke baan zoeken. Dat helpt écht.
Dat doe je uiteindeljk dan toch zelf..quote:Op zondag 28 februari 2010 11:57 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Misschien heeft maar 5% een leuke baan, 25% een redelijke baan, en voor de overige 70% is het gewoon bikkelen. Die 70% begint op de maandag alweer over het weekend, en als het woensdag is dan is de week weer doormidden, en vrijdag wordt er gesproken over wie er nog wat gaat zuipen dit weekend.
Leuk idee, maar dan moet je toch wel wat verstand hebben van kleding, meubelstoffen e.d.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:21 schreef Aya-KeAi het volgende:
Eigen bedrijf in kleding of meubels opstarten, laten maken in China (eigen fabriek kopen is een goede zet) en vervolgens exporteren naar Europa. Ik ben zoveel mensen hier tegengekomen die 8.000+ euro in de maand verdienen.
eenmalige cursus doen?quote:Op zondag 28 februari 2010 14:14 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Leuk idee, maar dan moet je toch wel wat verstand hebben van kleding, meubelstoffen e.d.
Je komt wel netjes op zondag het vlees snijden neem ik aan?quote:Op zondag 28 februari 2010 18:02 schreef draaijer het volgende:
Ik werk van 7am tot 7pm.. Ik heb ook een bloedhekel aan 9-5.. Prutsers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |