abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 februari 2010 @ 01:53:08 #51
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_78542612
quote:
Op zondag 28 februari 2010 01:51 schreef Equites het volgende:

[..]

Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor
Doe ik ook niet, je vraag was alleen een beetje vreemd dus dacht ik leg je even uit dat er ook vrouwen zijn die werken....welkom in de 21ste eeuw.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 28 februari 2010 @ 01:54:15 #52
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_78542631
quote:
Op zondag 28 februari 2010 01:53 schreef snakelady het volgende:

[..]

Doe ik ook niet, je vraag was alleen een beetje vreemd dus dacht ik leg je even uit dat er ook vrouwen zijn die werken....welkom in de 21ste eeuw.
Ik heb op mijn werk ook vrouwen rondlopen hoor en die maken iets meer uren dan jou gok ik. Dus dat is niets nieuws voor me.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  zondag 28 februari 2010 @ 01:55:16 #53
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_78542640
quote:
Op zondag 28 februari 2010 01:54 schreef Equites het volgende:

[..]

Ik heb op mijn werk ook vrouwen rondlopen hoor en die maken iets meer uren dan jou gok ik. Dus dat is niets nieuws voor me.
Weet jij hoeveel uren ik maak dan?
Maar kan best dat ze meer uren maken, is dat erg dan of is dat van belang?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_78542645
Als je zelfstandige bent en je eenmanszaak loopt nog niet geweldig moet je leuren om opdrachten. Netwerken, glimlachen, handjes schudden. Als je voor een baas werkt kun je die met een beetje geluk grotendeels mijden en gewoon je gang gaan zonder kruiperig te hoeven doen.
  zondag 28 februari 2010 @ 02:01:35 #55
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_78542727
quote:
Op zondag 28 februari 2010 01:55 schreef ShadyLane het volgende:
Als je zelfstandige bent en je eenmanszaak loopt nog niet geweldig moet je leuren om opdrachten. Netwerken, glimlachen, handjes schudden. Als je voor een baas werkt kun je die met een beetje geluk grotendeels mijden en gewoon je gang gaan zonder kruiperig te hoeven doen.
Dat wel ja, maar dat vind ik dan weer minder erg.
Nu krijg ik de meeste klanten via mond op mond reclame dus hoef ik niet meer zo de "leuren"om opdrachten.

Ach ja, zo heeft ieder werk wel iets denk ik.
pi_78543075
Ts wil straks naar een onbewoond eiland gaan verhuizen en daar leven van wat het land opbrengt....anders zie ik niet in hoe jij in deze maatschappij wilt leven...geld zul je moeten verdienen als loonslaaf voor 40 uur per week of zelfstandige voor nog veel meer uren....en als uitkeringgerechtige ben je ook afhankelijk van de maatschappij...dus 3 x niets maar ja zo is het leven nu eenmaal ...wen er maar vast aan
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_78543593
Ik heb laatst ook ongeveer zo'n topic gemaakt om vervolgens te worden afgefikt.
Conclusie: Eensch en FOK! zit vol ambitieloze mensen die het allemaal wel goed vinden
Ga weg
pi_78543599
En dan toch zeiken dat je en 9 tot 5 mentaliteit hebt.
Fear is the grease of society.
pi_78543982
quote:
Op zondag 28 februari 2010 01:50 schreef elfzesendertig het volgende:
Mensen die denken dat elke 40-uursbaan een levende hel is
Dat is het ook Ik heb meerdere stages gelopen en vaak behandelen ze je gewoon als vuil, elke ochtend vroeg me bed uit om lange dagen te maken 5x per week terwijl ik uit het raam blije gezichten in de trein zie om half 1 waarna mijn dagdroom over vrijheid onderbroken wordt door een knippend geluid van vingers met een snauw erachter " verdomme ff doorwerken je kan straks pauze houden " , in het donker aankomen en gaan.
Nee, ik verafschuw het loonslaafkantoorhokjes9tot5leven.
Ik haal mijn opleiding zodat ik dat als stok achter de deur heb, volg mijn dromen en maak goed geld met gedurfde stappen zodat ik binnen 10 jaar vanuit een hangmat in het caribisch gebied lachend terug denk aan al die lemmings met hun nietszeggende kutleventje als een werkmier dag in dag uit, wasted life.
Al ben ik erg bang dat ik op een dag wakker wordt getrouwd 2 kinderen 9 tot 5 kantoorbaantje en werken voor me hypotheek en een vakantie in de zomer, comformiteitsdrang
  zondag 28 februari 2010 @ 04:23:25 #60
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_78544056
Ik ga met plezier naar het werk maar begrijp TS wel.

TS moet eens het Venus Project lezen. Vast iets voor hem.
Persoonlijk, ik werk als Systeem/netwerk beheerder op een scholengemeenschap. Leuke collega's, leuk werk. En leuke Jailbait rondom.

Ik ga met plezier naar het werk, en in het Venus Project zou ik ook met plezier verder werken!
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
  zondag 28 februari 2010 @ 08:51:48 #61
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78544936
Toch wel grappig dat al die studentjes denken te weten dat alle werknemers een miezerig kutleventje hebben. De toekomst zal echter rooskleurig zijn met al die entrepreneurs hier.

Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_78545159
Zoals ik het lees is Nederland over 15 jaar een paar multinationals rijker...

Ik ben blij met mijn "zekere" baantje. Wel 7 dagen per week beschikbaar zijn maar daar staat tegenover dat ik overuren 165% uitbetaald krijg, weekenden 135% krijg en moet ik werken op een dag dat ik roostervrij ben dan krijg ik 145% en extra verlofuren. Vakantie nemen is nooit een probleem. Goede werktijden en ik zwaai vrolijk naar alle mensen die in de file staan want ik ben hun altijd voor

Nee geef mij maar mijn "zekere" baantje
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
  zondag 28 februari 2010 @ 09:42:50 #63
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_78545181
Ik ben van plan snel rijk te worden zodat ik de fase van loonslaaf kan overslaan.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  zondag 28 februari 2010 @ 09:58:31 #64
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_78545278
Het leven is sowieso kut, loonslaaf of niet.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_78545287
Deels eensch met TS: zolang je geen goede opleiding hebt afgerond is het ook een hel om een loonslaaf te zijn. Maar er zit wel een heel groot verschil tussen het hersendodende werk dat ik nu 40 uur per week doe om mijn studie te betalen en de baan die ik waarschijnlijk krijg na mijn studie.

Nu nog even vier jaar doorbijten...
pi_78545304
quote:
Op zondag 28 februari 2010 09:42 schreef VeX- het volgende:
Ik ben van plan snel rijk te worden zodat ik de fase van loonslaaf kan overslaan.
Succes!

Ik spreek je over 5 jaar als je de straatkrant verkoopt voor de v&d.
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_78545504
Als ts trouwens echt uit 82 komt, getuige zijn username, dan wordt het godverdomme wel een keer tijd dat je klaar bent met die school van je. Je bent bijna 30
  zondag 28 februari 2010 @ 10:23:43 #68
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_78545550
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 23:37 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Ik zag net deze advertentie in de krant staan. De slavendrijvers durven er gewoon bij te zetten dat je 7 dagen in de week beschikbaar moet zijn.
Veel horeca/catering werk is in het weekende, dus nogal logisch dat ze zeker willen zijn dat je ook in het weekeinde gaat werken...betkent gewoon dat je dus je vrijde ' weekend' niet per definitie in het weekend valt. Huilie.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_78545555
Zoek een baan waarbij je veel onderweg bent ik ben ook loonslaaf, maar zit heerlijk veel in de auto kriskras door Nederland. Na een 4tal stages op mijn MBO en HBO-opleiding ben ik blijven hangen op mijn afstudeerplek. Werd helemaal gek achter het bureau, 40 uur per week. Nu gelukkig een andere baan.
pi_78545662
quote:
Op zondag 28 februari 2010 10:24 schreef kikoooooo het volgende:
Zoek een baan waarbij je veel onderweg bent ik ben ook loonslaaf, maar zit heerlijk veel in de auto kriskras door Nederland. Na een 4tal stages op mijn MBO en HBO-opleiding ben ik blijven hangen op mijn afstudeerplek. Werd helemaal gek achter het bureau, 40 uur per week. Nu gelukkig een andere baan.
Koerier zijn heb je na een tijd ook wel gezien toch?
5 Ferrari's op videoband!
pi_78545688
quote:
Op zondag 28 februari 2010 10:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Koerier zijn heb je na een tijd ook wel gezien toch?
Ik ben geen koerier Zit ook nog wel dagen op kantoor hoor.
  zondag 28 februari 2010 @ 10:36:11 #72
153506 Captain_Fabulous
pi_78545696
quote:
Op zondag 28 februari 2010 00:00 schreef loeki_de_leeuw het volgende:

[..]

Nee hoor, het is een heel goed lopend bedrijf, dus je kunt je uren echt wel maken daar. Maar ik werk momenteel 6 dagen per week, en moet er niet aan denken om die ene vrije dag in de week ook nog te moeten werken. Vandaar dat ik op deze advertentie nooit zou reageren, hoewel het me best een leuke baan lijkt.
Gast, niemand werkt 7 dagen per week in een normale baan. De vakbonden zouden daar gehakt van maken. Ze willen gewoon dat jij in het topseizoen bijvoorbeeld maandag en dinsdag vrij hebt, ipv het weekend...
  zondag 28 februari 2010 @ 10:39:13 #73
153506 Captain_Fabulous
pi_78545737
quote:
Op zondag 28 februari 2010 04:16 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Dat is het ook Ik heb meerdere stages gelopen en vaak behandelen ze je gewoon als vuil, elke ochtend vroeg me bed uit om lange dagen te maken 5x per week terwijl ik uit het raam blije gezichten in de trein zie om half 1 waarna mijn dagdroom over vrijheid onderbroken wordt door een knippend geluid van vingers met een snauw erachter " verdomme ff doorwerken je kan straks pauze houden "
Als je op 1 stage zo behandeld wordt, is het toeval. Jij maakt het er kennelijk naar.
  zondag 28 februari 2010 @ 10:45:08 #74
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_78545827
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 23:37 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Ik zag net deze advertentie in de krant staan. De slavendrijvers durven er gewoon bij te zetten dat je 7 dagen in de week beschikbaar moet zijn.

[..]
ja, want BBQ'en/gourmetten etc kan je elke dag bij mooi weer! dus moet ook iemand dat spul brengen & ophalen! (en afwassen!)

vast een ad van easybbq.nl
pi_78545866
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 23:29 schreef Levolution het volgende:
Eens met de klacht.
Ik probeer nu dan ook met zo weinig mogelijk inspanning en zo veel mogelijk rendement mijn opleiding af te ronden zodat ik zekerheid heb, maar ik weiger een loonslaaf te worden. Ik zie wel wat er van komt. Ambitie heb ik wel, maar niet om loonslaaf te worden.
Ik quote je ff voor over een paar jaar
quote:
Op zondag 28 februari 2010 04:16 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Dat is het ook Ik heb meerdere stages gelopen en vaak behandelen ze je gewoon als vuil, elke ochtend vroeg me bed uit om lange dagen te maken 5x per week terwijl ik uit het raam blije gezichten in de trein zie om half 1 waarna mijn dagdroom over vrijheid onderbroken wordt door een knippend geluid van vingers met een snauw erachter " verdomme ff doorwerken je kan straks pauze houden " , in het donker aankomen en gaan.
Nee, ik verafschuw het loonslaafkantoorhokjes9tot5leven.
Ik haal mijn opleiding zodat ik dat als stok achter de deur heb, volg mijn dromen en maak goed geld met gedurfde stappen zodat ik binnen 10 jaar vanuit een hangmat in het caribisch gebied lachend terug denk aan al die lemmings met hun nietszeggende kutleventje als een werkmier dag in dag uit, wasted life.
Al ben ik erg bang dat ik op een dag wakker wordt getrouwd 2 kinderen 9 tot 5 kantoorbaantje en werken voor me hypotheek en een vakantie in de zomer, comformiteitsdrang
En ook jij quote ik ff voor over een paar jaar

[ Bericht 55% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2010 10:50:00 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')