Een investering die en redement van 2% opleverdquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Joh, dat gezwam altijd van jouw van "ik ben te laat" Ik stuur vrijwel al mijn PM's zonder enkele bijbedoeling. En van de 50 vrouwen die ik er ooit 1 heb gestuurd, is er 1 echt blijven hangen
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat het nu een naampje heeft, maakt het niet anders. Ik deel de mening van Cue dat de boodschap vijf jaar geleden niet anders was, maar de manier waarop jij erin zat wel.
Oh ja, ik zal mijn auto nog wassenquote:
Weet je, ik heb momenteel ook best een leuk contact met iemand, dat ging redelijk spotaan allemaal.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt iig al een leuk gesprekje. Zie dat als oefening voor contact IRL. En wie weet komt er volgende keer wel iets leuks uit voort.
Meer dan genoegquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een investering die en redement van 2% opleverd
Flashback!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Weet je, ik heb momenteel ook best een leuk contact met iemand, dat ging redelijk spotaan allemaal.
Maar nou komen er weer verhalen over een mogelijke gozer die eigenlijk alleen maar wil neuken en ze weet dat het niet slim is maar hij is zo lekker.![]()
En dat vertellen ze mij dan weer.
Wat vertel jij haar allemaal?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Weet je, ik heb momenteel ook best een leuk contact met iemand, dat ging redelijk spotaan allemaal.
Maar nou komen er weer verhalen over een mogelijke gozer die eigenlijk alleen maar wil neuken en ze weet dat het niet slim is maar hij is zo lekker.![]()
En dat vertellen ze mij dan weer.
Dat jij er niet aan toe was om je eigen rol in het grotere geheel te onderkennen.quote:
Je mag mijn auto wassen..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:37 schreef vencodark het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen vandaag?
Zeker weten.quote:
Je zegt sinds je weet dat je faalangst hebt dat alles gaat veranderen. Geweldig dat je die insteek hebt. Maar het punt blijft dat je aan jezelf meot werken. Of het nu onder het kopje faalangst zit of geen zelfvertrouwen of wat dan ook.quote:
Je kan net zo gelukkig worden in een relatie, zoals je jezelf voeltquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sommige nadelige dingen laat ik maar even weg.
Bij sommige dingen is dat maar beter ook. Alhoewel als je te veel verzwijgt dat ook niet goed is.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sommige nadelige dingen laat ik maar even weg.
Ok.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat jij er niet aan toe was om je eigen rol in het grotere geheel te onderkennen.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je zegt sinds je weet dat je faalangst hebt dat alles gaat veranderen. Geweldig dat je die insteek hebt. Maar het punt blijft dat je aan jezelf meot werken. Of het nu onder het kopje faalangst zit of geen zelfvertrouwen of wat dan ook.
5 jaar geleden was het dat geval ook, alleen had het toen dat kopje faalangst nog niet.
Al heb ik (en meer met mij) wel het gevoel dat je er nu ook echt iets aan wil doen en die mening had je vroeger volgens mij minder. Dan probeerde je anderen ook niet te begrijpen of adviezen aan te nemen (of in ieder geval in mindere mate of kwam het zo over)
Gebrek aan zelfvertrouwen is een symptoom voor faalangst. Ze hebben dus van alles te maken met elkaar.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:40 schreef RealZeus het volgende:
Ok.![]()
Maar ik moet wel zeggen dat ik ook dacht dat het alleen een gebrek aan zelfvertrouwen was. En dat zal het ook deels wel zijn, maar door misschien die faalangst aan te pakken heeft dat weer een positieve uitwerking op dat zelfvertrouwen.
quote:
Ik weiger vandaag te reizen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je mag mijn auto wassen..
In bikini uiteraard
Het punt was dat ik alles in theorie wel wist maar in de praktijk alsnog dichtsloeg en die praktijk leer je juist met iets tegen faalangst.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je zegt sinds je weet dat je faalangst hebt dat alles gaat veranderen. Geweldig dat je die insteek hebt. Maar het punt blijft dat je aan jezelf meot werken. Of het nu onder het kopje faalangst zit of geen zelfvertrouwen of wat dan ook.
5 jaar geleden was het dat geval ook, alleen had het toen dat kopje faalangst nog niet.
Al heb ik (en meer met mij) wel het gevoel dat je er nu ook echt iets aan wil doen en die mening had je vroeger volgens mij minder. Dan probeerde je anderen ook niet te begrijpen of adviezen aan te nemen (of in ieder geval in mindere mate of kwam het zo over)
Anders had je dat wel gedaanquote:
Heb -sinds ik hier post- nog niet het idee gehad dat jij in een negatieve spiraal zitquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Herkenbaar5 jaar geleden had ik ook niets aan sommige adviezen. Nu wel
Omdat ik veranderen wilde omdat ik mijn leven zat was en het anders wilde gaan doen.
De ervaring leert mij dat ik dat maar even moet verzwijgen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij sommige dingen is dat maar beter ook. Alhoewel als je te veel verzwijgt dat ook niet goed is.
Over een week zit ik in Zeeland, dan praten we wel verderquote:
Ik hoop het heel erg voor je. Maar besef wel dat het nog steeds hard werken zal zijn en nog steeds dat je je angsten moet overwinnen en nog veel meer. De aanpak zal wss anders zijn, maar het is en blijft werken en vast ook eng.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:43 schreef RealZeus het volgende:
Zoals ik al zei: er is echt veel op terug te voeren. Echt heel veel en daarom denk ik nu de sleutel tot de oplossing in handen te hebben.
Dat klopt. Tijn is heel anders gaan posten sinds het begin dat hij hier zat.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb -sinds ik hier post- nog niet het idee gehad dat jij in een negatieve spiraal zit
Ik moet nog wel nieuwe bikini kopen!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Over een week zit ik in Zeeland, dan praten we wel verder
Ja, en als je echt geen zelfvertrouwen hebt durf je niet op een podium gaan staan zingen en dat is iets wat ik juist wel durf en waar ik me heel lekker en zeker bij voel.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gebrek aan zelfvertrouwen is een symptoom voor faalangst. Ze hebben dus van alles te maken met elkaar.
Als je echt mijn auto gaat wassen in je bikini, krijg je die van mij kadoquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moet nog wel nieuwe bikini kopen!
Haha, ik zal het onthouden! Maar dan wel samen met krengel!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als je echt mijn auto gaat wassen in je bikini, krijg je die van mij kado![]()
Wel uit de Pabo collectie uiteraard
Maak me geeeeeeeeeeeekquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, ik zal het onthouden! Maar dan wel samen met krengel!
Dat klopt, maar het feit dat je de praktijk gaat oefenen scheelt wel. En natuurlijk is het eng. Maar ik wil het.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hoop het heel erg voor je. Maar besef wel dat het nog steeds hard werken zal zijn en nog steeds dat je je angsten moet overwinnen en nog veel meer. De aanpak zal wss anders zijn, maar het is en blijft werken en vast ook eng.
Tijn is nu socialer heb ik het idee.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat klopt. Tijn is heel anders gaan posten sinds het begin dat hij hier zat.
Dat is wel eens anders geweest.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb -sinds ik hier post- nog niet het idee gehad dat jij in een negatieve spiraal zit
Ja dat snap ik. Ik verzwijg ook sommige dingen aan het begin.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De ervaring leert mij dat ik dat maar even moet verzwijgen.
Dankjequote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat klopt. Tijn is heel anders gaan posten sinds het begin dat hij hier zat.
Is toch beetje wat Fok voor je kan doen denk ik. Users kunnen je echt wel helpen met dingen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tijn is nu socialer heb ik het idee.
Ok, in sommige dingen denk ik: dat wil ik niet weten,maar goed, het is wel goed dat hij dat durft.
Ik ben zeer benieuwd en hoop het bestequote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het feit dat je de praktijk gaat oefenen scheelt wel. En natuurlijk is het eng. Maar ik wil het.
Ik ben er veel te veel door misgelopen. Niet alleen relationeel maar ook qua werk.
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is toch beetje wat Fok voor je kan doen denk ik. Users kunnen je echt wel helpen met dingen.Denk dat dat soms weleens onderschat wordt.
ik ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd en hoop het beste
Vol houden jongen!!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel eens anders geweest.Het omslagpunt was ongeveer een jaar geleden.
Ik zit inderdaad niet meer in een negatieve spiraal. Gelukkig niet. Alhoewel ik soms nog wel dreig terug te vallen.
![]()
Lekker compliment voor venco dat je haar alleen die goedkope bende van de Pabo gunt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:45 schreef FireFox1 het volgende:
Wel uit de Pabo collectie uiteraard
Zolang je je dat maar beseft.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alhoewel ik soms nog wel dreig terug te vallen.![]()
[..]
Niks mis met ff terugvallen en op je bek gaan. Je hoeft echt niet perfect te zijn en altijd maar happy happy. Hebben zoveel mensen last van, ik ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel eens anders geweest.Het omslagpunt was ongeveer een jaar geleden.
Ik zit inderdaad niet meer in een negatieve spiraal. Gelukkig niet. Alhoewel ik soms nog wel dreig terug te vallen.
![]()
Ook hallo AirwiNquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker compliment voor venco dat je haar alleen die goedkope bende van de Pabo gunt.
Maak daar dan alsjeblieft foto's vanquote:
Dankjequote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tijn is nu socialer heb ik het idee.
Ok, in sommige dingen denk ik: dat wil ik niet weten,maar goed, het is wel goed dat hij dat durft.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niks mis met ff terugvallen en op je bek gaan. Je hoeft echt niet perfect te zijn en altijd maar happy happy. Hebben zoveel mensen last van, ik ook.
Hai!quote:
Buiten dat: als je geen momenten van ongeluk kent, ken je ook geen geluk.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niks mis met ff terugvallen en op je bek gaan. Je hoeft echt niet perfect te zijn en altijd maar happy happy. Hebben zoveel mensen last van, ik ook.
Sommige dingen willen we niet weten.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:51 schreef ArTiC het volgende:
GODVERDOMME
wat heb ik een goeie vibo vandaag
Join the clubquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:51 schreef ArTiC het volgende:
GODVERDOMME
wat heb ik een goeie vibe vandaag
Op jouw na danquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sommige dingen willen we niet weten.
Dat ook. En je leert opstaan door af en toe te vallen. Alleen niet te vaak.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Buiten dat: als je geen momenten van ongeluk kent, ken je ook geen geluk.
Nou, ik heb op de site van het KNMI gekeken en ik geloof niet dat we volgende week een zonnetje en 20 graden hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Join the club![]()
Iedereen is vrolijk vandaag![]()
Zal wel door de aankomende lente komen
Als je het maar laat.quote:
nee, dus nok eens met voor de 34ste keer hetzelfde zielige verhaal op te houden en doe er eindelijk eens iets aanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sommige dingen willen we niet weten.
Dat weet ik. Ik heb nog steeds gesprekken met mijn behandelaar. Ik wil niet meer terug naar die plek.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zolang je je dat maar beseft.Dan kun je er namelijk wat tegen doen.
Dat gaat zeker lukken. Alhoewel het soms wat meer moeite kost.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vol houden jongen!!![]()
Ik heb daar ook in gezeten, en wil daar NOOIT meer in terug vallen![]()
Het leven lacht mij al een jaar toe
Nee, want dan krijg je littekens.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat ook. En je leert opstaan door af en toe te vallen. Alleen niet te vaak.
Gladlyquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je het maar laat.Ga maar in iemand anders springen.
Niks mis met litteken hier en daar. Beter dan geen schaafwondjes en alles maar veilig lopen doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, want dan krijg je littekens.
En littekens blijven toch een beetje trekken.
Ik ben een half jaar geleden gestopt met naar de psych gaan. Vooral omdat het eigenlijk niet meer nodig was.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik heb nog steeds gesprekken met mijn behandelaar. Ik wil niet meer terug naar die plek.
[..]
Dat gaat zeker lukken. Alhoewel het soms wat meer moeite kost.
Vallen opstaan en weer doorgaanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben een half jaar geleden gestopt met naar de psych gaan. Vooral omdat het eigenlijk niet meer nodig was.
Maar het moet ook wat moeite kostenDes te hoger is de beloning (lees: zelfvertrouwen)
Quote uit Batman Beginsquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vallen opstaan en weer doorgaan
quote:Why do we fall, sir? So that we might learn to pick ourselves up.
Moet gelijk aan dit nummer denkenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vallen opstaan en weer doorgaan
Alleen je moet niet te eigenwijs zijn omdat altijd helemaal alleen te doen.quote:
ik ook, maar ik wilde hem niet posten.quote:
Om je een paar goede tikken uit te delen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:04 schreef Black_Ninja het volgende:
Bij deze natuurlijk ook voor iedereen de uitnodiging om het een keer te komen proberen
Ik moet meteen hier aan denken:quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:05 schreef STING het volgende:
Om je een paar goede tikken uit te delen?
Ook dat mag, ook dat moet ik trainenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:05 schreef STING het volgende:
[..]
Legendarische scenequote:
heb je daar een uitnodiging voor nodig?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:05 schreef STING het volgende:
[..]
Welke (vecht)sport?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:12 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ook dat mag, ook dat moet ik trainen
Hehe, klassiekertjequote:
Ninpo Goshinjustu (zelfverdediging) en Ninpo Jissenjutsu (full-contact combat training) de krijgskunst zal ik jullie besparenquote:
Dat eerst lijkt mij wel watquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:17 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ninpo Goshinjustu (zelfvebrevediging) en Ninpo Jissenjutsu (full-contact combat training) de krijgskunst zal ik jullie besparen
ik ben helemaal niet vrolijkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Join the club![]()
Iedereen is vrolijk vandaag![]()
Zal wel door de aankomende lente komen
Ja maar ik wil het beter kunnenquote:
quote:
Kom het een keertje proberenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar ik wil het beter kunnen![]()
Even serieus een vechtsport lijkt mij misschien wel leuk. Alleen ik weet niet of dat een goed idee is ivm met mijn rug.
Ik zal eens kijken. Eigenlijk doe ik op donderdag al iets anders 's avonds.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:32 schreef Black_Ninja het volgende:
[quote]Op zaterdag 27 februari 2010 14:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar ik wil het beter kunnen![]()
Even serieus een vechtsport lijkt mij misschien wel leuk. Alleen ik weet niet of dat een goed idee is ivm met mijn rug.
[..]
Kom het een keertje proberenOp donderdag zitten we in rotterdam, dat is niet al te ver weg van jou en het is een leuke groep
Dan ben ik er over een paar uurquote:
's Maandag is den haagquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken. Eigenlijk doe ik op donderdag al iets anders 's avonds.
Rijdt zalig zo'n ding, als het de W12 uitvoering was heeft nog een lekkere schop onder je kont ookquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:52 schreef FireFox1 het volgende:
Whehe, na de wasserette geracet tegen een Bentley. Nou ja, race...Wat een gigantisch krachtsverschil
![]()
Tegen deze dus:
[ afbeelding ]
Door aardig te doen, vriendelijk te zijn en gewoon leuk mee te pratenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:54 schreef Socios het volgende:
Hoe kan men een PM van een leuke FOK!ster bemachtigen dan?
Wat voor geluid en wat voor auto?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:54 schreef Kreator het volgende:
mijn auto maakt ineens een raar geluid weer.. vorige maand koppeling...wat nu weer...
Okey, dankjewel.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:57 schreef Black_Ninja het volgende:
Door aardig te doen, vriendelijk te zijn en gewoon leuk mee te praten
Vorige week tegen een Leon 2.0 geracet.... en gewonnenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:53 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Rijdt zalig zo'n ding, als het de W12 uitvoering was heeft nog een lekkere schop onder je kont ook
Wat rij jij dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vorige week tegen een Leon 2.0 geracet.... en gewonnen
en wist die Seat ook dat je tegen hem aan het racen was? of ben je zo iemand die stiekem doet en dan snel wegspeert bij het verkeerslicht?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vorige week tegen een Leon 2.0 geracet.... en gewonnen
alsof er iets los zit. golf 3 gti 16v.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:57 schreef Black_Ninja het volgende:
Wat voor geluid en wat voor auto?
quote:
Rattel fluit of rammel?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
alsof er iets los zit. golf 3 gti 16v.
Rammel. Ja drukgroep is ook vervangen, want die was ook stuk geloof ik.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:07 schreef Black_Ninja het volgende:
Rattel fluit of rammel?
Is de druk groep van je koppeling ook vervangen?
Dat gaat wel af inderdaad, alhoewel je inderdaad geen kans maakt tegen een W12quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide zijn van mij, maar ik rij vooral in de 156, en mijn pa in de 146 (links dus)
1st gen 156 (eerste bouwjaar)?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide zijn van mij, maar ik rij vooral in de 156, en mijn pa in de 146 (links dus)
Ik heb vrijwel nooit problemen met mijn Alfa's *klopt af*quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:07 schreef ArTiC het volgende:
tja Golf...en dan zeggen ze iets over Alfa's en electronica storingen en rammeltjes
Ben nu aan mijn tweede Golf V bezig en weer knipperen er overal lampjes die uit moeten blijven en vorige week viel het hele dashboard + onboard navigatie uit...best kut midden in Antwerpen
Is inderdaad 1st gen. Uit '98quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
1st gen 156 (eerste bouwjaar)?
De 146 is gelukkig een TS en geen boxer...wat een ramp was dat
Garantie halen, moeilijk te zeggen of er iets niet goed is gegaan bij je koppeling maar kans is zeker aanwezigquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Rammel. Ja drukgroep is ook vervangen, want die was ook stuk geloof ik.
Nu ja, zal zo eens gaan luisteren wat het is.
Nou, ik maak tegen wel meer supercars geen kansquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:09 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Dat gaat wel af inderdaad, alhoewel je inderdaad geen kans maakt tegen een W12
Die hebben vaker motorproblemen dan de types vanaf eind 99/2000quote:
Ik ken de problemen (ben ook lid van het AR156 forum) Ik heb alle onderhoudsboekjes etc. De auto heeft in zijn 11 jarige bestaan vrijwel nooit problemen gehad... Oh ja, er is 3 weken geleden een ander motor in gekomenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die hebben vaker motorproblemen dan de types vanaf eind 99/2000![]()
niet dat bij jou het geval hoeft te zijn maar ik heb er al veel met een kapotte motor gezien inmiddels
Ach, supercars zijn ook niet allesquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, ik maak tegen wel meer supercars geen kans
daar heb je het alquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ken de problemen (ben ook lid van het AR156 forum) Ik heb alle onderhoudsboekjes etc. De auto heeft in zijn 11 jarige bestaan vrijwel nooit problemen gehad... Oh ja, er is 3 weken geleden een ander motor in gekomen
Want de eerste motor had het kort voordat ik hem kocht begeven
De swap is perfect gegaan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daar heb je het al
nou, dan zit je (als de swap goed gedaan is) iig goed
Die liggen te krikken, terwijl wij hier zitten te lullenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:29 schreef Black_Ninja het volgende:
wat een stilte trouwens, waar zijn alle meiden heen?
Weg net zoals iedereen die niet van auto's houdtquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:29 schreef Black_Ninja het volgende:
wat een stilte trouwens, waar zijn alle meiden heen?
Dat dus.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weg net zoals iedereen die niet van auto's houdt
Is op je werk zijn ook weg zijn?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weg net zoals iedereen die niet van auto's houdt
Ja, want dat zijn de enige twee mogelijkheden, RZ of auto's...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:40 schreef ArTiC het volgende:
als jullie leiver naar het gejank van RZ luisteren: ga jullie gang
uhuh, want als er 3 mensen over een auto praten kunnen 10 anderen geen ander gesprek voerenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, want dat zijn de enige twee mogelijkheden, RZ of auto's...
Ja tenzij je zit te lurkenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:39 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Is op je werk zijn ook weg zijn?
meelezen maar niet posten hier en niet met je werk bezig zijn.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:58 schreef Cue_ het volgende:
Gvd de afvalheffing en rioolheffingszaken zijn ook binnen![]()
Define werkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
meelezen maar niet posten hier en niet met je werk bezig zijn.
Werkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:09 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Define werk![]()
Ach ik heb wel tijd over om hier te posten en ook nog om met de hond te spelen
Hoofdprogrammeur bij een autotechnisch bedrijf. Vandaar dat ik ook weet hoe veel semi-supercars rijdenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Werk![]()
Wat voor werk doe jij eigenlijk?
Kan je mijn Alfa ook even upgradenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:14 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Hoofdprogrammeur bij een autotechnisch bedrijf. Vandaar dat ik ook weet hoe veel semi-supercars rijden
Coolquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:14 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Hoofdprogrammeur bij een autotechnisch bedrijf. Vandaar dat ik ook weet hoe veel semi-supercars rijden
Ik zal hier wel eens overleggenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kan je mijn Alfa ook even upgraden
*knuffel*quote:
Volgende keer wil ik die Bentley dus wel bijhouden hequote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:21 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik zal hier wel eens overleggen
Tot dat je op verjaardagen komt en de discussie komt "wat is de stoerste auto die jij hebt gereden?" komt. Dan mag je plots niet meer mee doenquote:
Tenzij daar ook andere software in ligt natuurlijkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgende keer wil ik die Bentley dus wel bijhouden he
Er zit een boardcomputer in mijn auto (denk ik)quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:24 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Tenzij daar ook andere software in ligt natuurlijk
Hoelang moet ie het volhouden?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er zit een boardcomputer in mijn auto (denk ik)
Als jij met 1 druk op de knop mijn auto van 150 naar 250 pk krijgt noem ik je god
kwart mijlquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:31 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Hoelang moet ie het volhouden?
Ik merk het.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:50 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Sowieso is het rustig vandaag
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:50 schreef Black_Ninja het volgende:
Wilde me collega een hondenras laten zien.
Even een weekend aahhhhh momentje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Not my kinda dawgquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:50 schreef Black_Ninja het volgende:
Wilde me collega een hondenras laten zien.
Even een weekend aahhhhh momentje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
je moest aan mij denken?quote:
Ik wilde zeggen een labrador/golden retriever maar dat gaat lastig worden met 47 kilo. Welk merk is dit geworden dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze, en nog eentje lopen er bij mij rond
Ok, oude foto, inmiddels is dit mannetje 47 kilo
Golden Retrieverquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:11 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen een labrador/golden retriever maar dat gaat lastig worden met 47 kilo. Welk merk is dit geworden dan?
een labradorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:11 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen een labrador/golden retriever maar dat gaat lastig worden met 47 kilo. Welk merk is dit geworden dan?
47 Kg voor een goldy?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Golden Retriever
Het teefje wordt bij haar 2e loopsheid (over ongeveer 2 maanden) gedekt (voor de purbertjes onder ons: Nee, niet door mij)
Dus straks allemaal kleine Retrievertjes hier
ik haal ze altijd door elkaar...de ene is langharig en de ander kortharig toch?quote:
En Goldies zijn alleen maar blond/geel te krijgen, Lab's in blond/geel, zwart en choco bruinquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik haal ze altijd door elkaar...de ene is langharig en de ander kortharig toch?
Dat mag ook helemaal niet meerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Golden Retriever
Het teefje wordt bij haar 2e loopsheid (over ongeveer 2 maanden) gedekt (voor de purbertjes onder ons: Nee, niet door mij)
Dus straks allemaal kleine Retrievertjes hier
Zijn eetlust is ook echt niet normaal...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:14 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
47 Kg voor een goldy?Mijn lab van 45kg was al 2x zo groot als de gemiddelde lab
Ah dat zal dan ook wel helpen. Die van ons was geen gram te zwaar maar wel echt groot. Hij was ras zuiver (vader was meervoudig show kampioen) maar mensen dachten vaak dat het een kruising met een rottweiler was. Tegen dat sleuren is een makkelijke oplossing trouwens als je het vervelend gaat vindenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zijn eetlust is ook echt niet normaal...Maar zijn vader woog ook rond de 45 kilo. Als hij er vandoor gaat terwijl hij aan de riem zit, wordt ik ook meegesleurd. Soms vraag ik me ook af wie-wie uitlaat
![]()
Hij is ook te zwaar volgens de dokter
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:04 schreef krengetje het volgende:
omg.. mn oma vond mn tepelpiercing helemaal geweldig en daarna begon te te praten over sex en klaarkomen
75 Ofzoquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nah ja, je hebt iig je oma nog.Hoe oud is ze?
foto'squote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:04 schreef krengetje het volgende:
omg.. mn oma vond mn tepelpiercing helemaal geweldig en daarna begon te te praten over sex en klaarkomen
bijna goed..raad nog eensquote:
ze dacht ook dat ik met mn vch klaar kwam als ik ging rennen enzo..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zo klinkt ze wel ja! Maar dan krijg je weleens info die je liever had geweten blijkbaar.
Huh? Met je vch klaar als je ging rennen? Die snap ik niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:13 schreef krengetje het volgende:
[..]
ze dacht ook dat ik met mn vch klaar kwam als ik ging rennen enzo..
ik ook nietquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Huh? Met je vch klaar als je ging rennen? Die snap ik niet.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oooooh nu snap ik hm wel!Maar dat is niet zo?
zoveel gedaan dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:21 schreef Cue_ het volgende:
Ik was daarnet bijna in slaap gevallen.. nu vet moe
Wat is er mis met in slaap vallen? Ik had het net bijna tijdens Jungle Book.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:21 schreef Cue_ het volgende:
Ik was daarnet bijna in slaap gevallen.. nu vet moe
Constant klaarkomen lijkt me toch niet lekker hoor.quote:
Heb geen wekker gezet en straks bezoek en moet nog koken enzoquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:24 schreef vencodark het volgende:
Wat is er mis met in slaap vallen? Ik had het net bijna tijdens Jungle Book.
Hoe laat heb je het bezoek?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb geen wekker gezet en straks bezoek en moet nog koken enzo
over een uur ongeveer?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:28 schreef vencodark het volgende:
Hoe laat heb je het bezoek?
En koken moet je doen, wat wordt het?
lekker!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
over een uur ongeveer?
Rijst, sperziebonen, kip en wat sausjes erbij.
Met jusquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:30 schreef Socios het volgende:
Ik heb rode bieten en aardappelen op.
Oh das lekker vroegquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
over een uur ongeveer?
Rijst, sperziebonen, kip en wat sausjes erbij.
Hij eet mee, dus heb alle tijd. Heb al voorgesneden, dus nu even wachten tot ie wat meer in de buurt isquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh das lekker vroegLeuk.
Dan moet je wel op tijd eten, opruimen, omkleden, haar doen etc.
Ik zie het wel.quote:
Ooh gezellig.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij eet mee, dus heb alle tijd. Heb al voorgesneden, dus nu even wachten tot ie wat meer in de buurt is
Opruimen hoeft niet, omkleden hoeft niet, haren doen uh borstel erdoorheen straks.. Klaar
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:34 schreef vencodark het volgende:
Ooh gezellig.![]()
![]()
Alvast fijne avond want ik ga hier eten. Of ik sms nog. Kan ook.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Gewoon veel wodka zuipen, krijg je het ook warm van.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:04 schreef mrbox het volgende:
Tering, koud hierKachel weer defect... Wel gezellig allemaal kaarsen aangedaan
Q!!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon veel wodka zuipen, krijg je het ook warm van.
En hoe is het met jouw humeur?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:15 schreef krengetje het volgende:
[..]
al weer een beetje een beter humeur?
gaat wel hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe is het met jouw humeur?
Mooiquote:
Je kan nog wel zitten ?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:19 schreef stbabylon het volgende:
zo, lekker boerenkool met worst gegeten bij pa&mamet bitterkoekjesijs als toetje
![]()
![]()
Dat heb je wel goed gezien! I just really suck at this.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar ging wat mis!![]()
[ link | afbeelding ]
Ik zou geld vragenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:27 schreef vencodark het volgende:
Pff, ik word soms zo moe van mijn ouders he. Altijd dat gezeik met die computer. Ik lijk wel een fucking helpdesk medewerker.
Net een vriend gebeld voor pc-hulp. Misschien denkt hij nu ook zoals jou.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:27 schreef vencodark het volgende:
Pff, ik word soms zo moe van mijn ouders he. Altijd dat gezeik met die computer. Ik lijk wel een fucking helpdesk medewerker.
Een vriend is wat anders dan je dochter vragen. Die nog bij je in huis woont en altijd kan helpen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:29 schreef Imperfect-Angel het volgende:
![]()
![]()
[..]
Net een vriend gebeld voor pc-hulp. Misschien denkt hij nu ook zoals jou.![]()
Haha, als oud IT'er is het bij nog erger...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:27 schreef vencodark het volgende:
Ik heb ze gewoon alle installatie rechten ontnomenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een vriend is wat anders dan je dochter vragen. Die nog bij je in huis woont en altijd kan helpen.Ik word er vaak zo chagrijnig van.
Ik vraag gewoon keihard 50 euro voor niet-familie ledenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bijna wel he. 1 euro per half uur.
Ja, maar jij krijgt er geld voor denk ik? Dan is het ook anders he. Je kiest er dan ook wel voor nog met dat werk bezig te zijn. Ik niet eigenlijk. Maar heb er van de mensen thuis nog het meest verstand van en daarom moet ik mijn ouders altijd helpen met van die kutdingetjes.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Haha, als oud IT'er is het bij nog erger...
Sterker nog; Heb hier 3 PC van een vriend, een collega van mijn vader en mijn advocaat () staan om gerepareerd te worden...
Je hebt ook mensen die weigeren iets zelf te leren. Heb een vriendin die kan niet zelfstandig muziek op haar ipod zetten of een film downloaden. Dat moet haar ex dan doen. Ik heb vorige week geleerd hoe ik films kan downloaden en ben nu bezig met nog meer 24.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een vriend is wat anders dan je dochter vragen. Die nog bij je in huis woont en altijd kan helpen.Ik word er vaak zo chagrijnig van.
Zo werkt het bij ons niet. Het zijn altijd van die vage dingen. Waarom bijv. outlook opstart als mijn mam naar de inbox van msn gaat.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon alle installatie rechten ontnomen![]()
werkt erg goed moet ik zeggen. Alles wat ze nodig hebben staat er toch al op
Kassaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bijna wel he. 1 euro per half uur.
Ja, ik kies ervoor.. Mede dankzij mijn side-job heb ik een prijzige auto kunnen aanschaffenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar jij krijgt er geld voor denk ik? Dan is het ook anders he. Je kiest er dan ook wel voor nog met dat werk bezig te zijn. Ik niet eigenlijk. Maar heb er van de mensen thuis nog het meest verstand van en daarom moet ik mijn ouders altijd helpen met van die kutdingetjes.
Beter... Ik zou willen dat ik wat meer verstand heb van computersquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Haha, als oud IT'er is het bij nog erger...
Sterker nog; Heb hier 3 PC van een vriend, een collega van mijn vader en mijn advocaat () staan om gerepareerd te worden...
Maar jij bent een voormalig pro, ik niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon keihard 50 euro voor niet-familie leden
Ik kan het mijn ouders (en vooral mijn moeder) 120 keer uitleggen en ze begrijpt er nog niets van.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:33 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die weigeren iets zelf te leren. Heb een vriendin die kan niet zelfstandig muziek op haar ipod zetten of een film downloaden. Dat moet haar ex dan doen. Ik heb vorige week geleerd hoe ik films kan downloaden en ben nu bezig met nog meer 24.
Nee, dat wil je echt nietquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beter... Ik zou willen dat ik wat meer verstand heb van computers
Jawel... Want het is echt erg met mij gesteld hoorquote:
Laat gewoon haar stap voor stap de stappen opschrijven. Af en toe word ik ook nog wel gebeld maar deze strategie werkt redelijkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar jij bent een voormalig pro, ik niet.![]()
[..]
Ik kan het mijn ouders (en vooral mijn moeder) 120 keer uitleggen en ze begrijpt er nog niets van.
Oh, dat is dan wel veel ja. Het heeft denk ik ook wel zijn voor -en nadelen ervan. Ik heb 2 jaar kappersopleiding gedaan. Ben gestopt omdat ik toch wat inzicht mistte enzo. Maar mijn familie (ouders, broertje, zus) vonden zelf dat ik prima knipte en verfde. Heb nog zo'n 3 á 4 jaar hun voor niets geknipt enzo. Maar na 4 jaar ben ik gekapt. Was het zo spuugzat.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, ik kies ervoor.. Mede dankzij mijn side-job heb ik een prijzige auto kunnen aanschaffen
Betekend wel dat ik soms (inclusief mijn gewone job) 55/60 uur per week maak
Nee, het gaat steeds om kleine probleempjes. Van die dingetjes. Kan niet goed uitleggen of voorbeelden geven. En zulke briefjes raakt ze kwijt of ze snapt het nog niet. Het is echt hopeloos.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Laat gewoon haar stap voor stap de stappen opschrijven. Af en toe word ik ook nog wel gebeld maar deze strategie werkt redelijk
Ik deed het vroeger ook voor free... Maar daar ben ik helemaal mee gestoptquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, dat is dan wel veel ja. Het heeft denk ik ook wel zijn voor -en nadelen ervan. Ik heb 2 jaar kappersopleiding gedaan. Ben gestopt omdat ik toch wat inzicht mistte enzo. Maar mijn familie (ouders, broertje, zus) vonden zelf dat ik prima knipte en verfde. Heb nog zo'n 3 á 4 jaar hun voor niets geknipt enzo. Maar na 4 jaar ben ik gekapt. Was het zo spuugzat.
Indd. Als het gratis kan, dan zullen ze gebruik van je maken ook hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik deed het vroeger ook voor free... Maar daar ben ik helemaal mee gestoptMensen (zelfs vreemden) belde mij om de haverklap om advies, en om hun computer te fixen. Toen ik geld voor vroeg, raakte ik 3 kwart van mijn "klanten" kwijt
Gierige Hollanders
Jij betaalt gewoon terwijl de persoon die het gratis doet, de computer net zo goed maakt of zelfs beter is?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik deed het vroeger ook voor free... Maar daar ben ik helemaal mee gestoptMensen (zelfs vreemden) belde mij om de haverklap om advies, en om hun computer te fixen. Toen ik geld voor vroeg, raakte ik 3 kwart van mijn "klanten" kwijt
Gierige Hollanders
Ik heb 3 jaar in een computer winkel als TD'er gewerkt. Daar vroegen ze gewoon 75 euro voor een herinstallatie wat ik binnen een half uur gefixed had. Inclusief alle driversquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij betaalt gewoon terwijl de persoon die het gratis doet, de computer net zo goed maakt of zelfs beter is?
rechtsonderin van je scherm staat...%...even terug naar 100 zettenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:52 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Kan iemand mij gratisuitleggen hoe ik het beeld van mijn internetscherm weer normaal krijg? Zit nu met een uitvergroting.
Zoomniveau wijzigenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:52 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Kan iemand mij gratisuitleggen hoe ik het beeld van mijn internetscherm weer normaal krijg? Zit nu met een uitvergroting.
Dat hoopte ik ook, maar als ik daar ben is het toch weer:"Het ding doet zo raar."quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. Als het gratis kan, dan zullen ze gebruik van je maken ook hoorZou lekker zijn als ik uit huis was, dan hoef ik 'nooit' meer op te komen draven om de boel te fixen. Wat zouden mijn ouders zonder me moeten.
Oh, ik weet wat het kost... Ik heb ook genoeg geld naar de computer winkel gebracht, maar ze hebben hem nooit kunnen maken.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar in een computer winkel als TD'er gewerkt. Daar vroegen ze gewoon 75 euro voor een herinstallatie wat ik binnen een half uur gefixed had. Inclusief alle drivers
Thanx!!!!!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
rechtsonderin van je scherm staat...%...even terug naar 100 zetten
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik weet wat het kost... Ik heb ook genoeg geld naar de computer winkel gebracht, maar ze hebben hem nooit kunnen maken.
Mits Firefox: View - Zoom - Zoom in or outquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:52 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Become a DIY'er!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik weet wat het kost... Ik heb ook genoeg geld naar de computer winkel gebracht, maar ze hebben hem nooit kunnen maken.
* dewintermuis speelt ook graag voor nerdquote:
Ja, het is wel kut. De harde schijf is gewoon 100% goed, maar ze weten niet wat er wel aan de hand is. Ik denk zelf het moederboard.quote:
Ik doe het wel voor je... Voor jouw maak ik een uitzondering...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dan heb je iig je data nog.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het is wel kut. De harde schijf is gewoon 100% goed, maar ze weten niet wat er wel aan de hand is. Ik denk zelf het moederboard.
Ik denk niet dat je hem kan makenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik doe het wel voor je... Voor jouw maak ik een uitzondering...
Jij betaald in natura
Suit yourselfquote:
Ja, dat staat al op de nieuwe laptop. Maar ik baal wel, want het was een fuckin fijne laptopquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, dan heb je iig je data nog.
Ik heb echt niet alleen de computerwinkel er naar laten kijken hoor... Ook computerspecialisten bij mij in de familie. Die kunnen er ook niks mee, of ze krijgen hem voor 5 dagen aan de praat.quote:
Ik had dat met mijn mobiel. Die ging hartstikke kapot en die was ook zo fijn.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat staat al op de nieuwe laptop. Maar ik baal wel, want het was een fuckin fijne laptop
Da's lastiger, een desktop is toch wat makkelijker uit elkaar te halen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat staat al op de nieuwe laptop. Maar ik baal wel, want het was een fuckin fijne laptop
Kan altijd een poging wagen hequote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb echt niet alleen de computerwinkel er naar laten kijken hoor... Ook computerspecialisten bij mij in de familie. Die kunnen er ook niks mee, of ze krijgen hem voor 5 dagen aan de praat.
What makes you think you can
Hahaha, dealquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kan altijd een poging wagen he
Vooraf betalen bitte.![]()
Als het me niet lukt, krijg je hetzelfde bedrag gewoon weer terug
Aiighhttt *voelt zich business-mannetje*quote:
Je lijkt wel een dealer.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Aiighhttt *voelt zich business-mannetje*
Eerder een P.I.M.Pquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |