abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78517950

Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke man/vrouw Niets moet, alles mag, je kunt hier serieus zijn of komen voor een lach; alles heeft een plekje hier. Ook bezette mensen zijn hier welkom.

• Regels: degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
  • Dit is een SC, net als de R&P SC.
  • Het is hier geen datingtopic dus behandel de dames met respect, heren.
  • Het is hier geen datingtopic dus behandel de heren met respect, dames.
  • Roddelen wordt niet op prijs gesteld, evenals ongefundeerde uitlatingen.
  • What happens in [Singles] stays in [Singles].

Singles Chat:
    Hier kan je met elkaar flink offtopic lullen of even privé gaan met elkaar .
    http://irc.tweakers.net/singles

De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.

=======

Geplande Singlesmeet:
  • Bierproeven in een Ierse pub en/of illegale straatrace
  • Ergens in maart? 27 maart?
  • Ergens vanaf een uurtje of 14:00
  • Ergens centraal? Utrecht -> Mick 'O Connells?

Gastenlijstje:
  • Samzz
  • Bos81
  • mr_anonimous
  • Torero
  • Knuffelmeisje
  • FireFox1
  • RealZeus
  • Krengetje
  • stbabylon
  • boudemaniak
  • Ang3l
  • Barbusse
  • Black_Ninja

Kom OOK!
  •   zaterdag 27 februari 2010 @ 13:36:10 #2
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_78517958
    Boodschappen, moet ik ook nog doen
    pi_78517964
    tvp
    pi_78517976
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:34 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Joh, dat gezwam altijd van jouw van "ik ben te laat" Ik stuur vrijwel al mijn PM's zonder enkele bijbedoeling. En van de 50 vrouwen die ik er ooit 1 heb gestuurd, is er 1 echt blijven hangen
    Een investering die en redement van 2% opleverd
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_78517979
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:32 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dat het nu een naampje heeft, maakt het niet anders. Ik deel de mening van Cue dat de boodschap vijf jaar geleden niet anders was, maar de manier waarop jij erin zat wel.
    Hoe bedoel je?
    pi_78517988
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:36 schreef Cue_ het volgende:
    Boodschappen, moet ik ook nog doen
    Oh ja, ik zal mijn auto nog wassen
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_78517990
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je hebt iig al een leuk gesprekje. Zie dat als oefening voor contact IRL. En wie weet komt er volgende keer wel iets leuks uit voort.
    Weet je, ik heb momenteel ook best een leuk contact met iemand, dat ging redelijk spotaan allemaal.

Maar nou komen er weer verhalen over een mogelijke gozer die eigenlijk alleen maar wil neuken en ze weet dat het niet slim is maar hij is zo lekker.

En dat vertellen ze mij dan weer.
    pi_78517991
    tvp
    pi_78517997
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Een investering die en redement van 2% opleverd
    Meer dan genoeg
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_78517998
    Wat zal ik eens gaan doen vandaag?
    pi_78518004
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:37 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Weet je, ik heb momenteel ook best een leuk contact met iemand, dat ging redelijk spotaan allemaal.

Maar nou komen er weer verhalen over een mogelijke gozer die eigenlijk alleen maar wil neuken en ze weet dat het niet slim is maar hij is zo lekker.

Flashback!
    pi_78518010
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:34 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Wat vertel jij haar allemaal?
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
      zaterdag 27 februari 2010 @ 13:38:01 #13
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_78518013
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:36 schreef RealZeus het volgende:
    Hoe bedoel je?
    Dat jij er niet aan toe was om je eigen rol in het grotere geheel te onderkennen.
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
    pi_78518018
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:37 schreef vencodark het volgende:

[..]

Flashback!
    Ja, ik dacht: de sluitpost leest niemand.
    pi_78518027
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:37 schreef vencodark het volgende:
    Wat zal ik eens gaan doen vandaag?
    Je mag mijn auto wassen..

In bikini uiteraard
    pi_78518028
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:37 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Meer dan genoeg
    Zeker weten.
    14 SHADES OF GREY
    pi_78518040
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wat vertel jij haar allemaal?
    Sommige nadelige dingen laat ik maar even weg.
      zaterdag 27 februari 2010 @ 13:39:11 #18
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_78518047
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:36 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
    Je zegt sinds je weet dat je faalangst hebt dat alles gaat veranderen. Geweldig dat je die insteek hebt. Maar het punt blijft dat je aan jezelf meot werken. Of het nu onder het kopje faalangst zit of geen zelfvertrouwen of wat dan ook.

5 jaar geleden was het dat geval ook, alleen had het toen dat kopje faalangst nog niet.

Al heb ik (en meer met mij) wel het gevoel dat je er nu ook echt iets aan wil doen en die mening had je vroeger volgens mij minder. Dan probeerde je anderen ook niet te begrijpen of adviezen aan te nemen (of in ieder geval in mindere mate of kwam het zo over)
    pi_78518051
    Vandaag heb ik geen boodschap aan dingen die ik nog zou moeten doen
    14 SHADES OF GREY
    pi_78518074
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:38 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Je kan net zo gelukkig worden in een relatie, zoals je jezelf voelt
    pi_78518088
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:38 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Bij sommige dingen is dat maar beter ook. Alhoewel als je te veel verzwijgt dat ook niet goed is.
    14 SHADES OF GREY
    pi_78518091
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:38 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dat jij er niet aan toe was om je eigen rol in het grotere geheel te onderkennen.
    Ok.

Maar ik moet wel zeggen dat ik ook dacht dat het alleen een gebrek aan zelfvertrouwen was. En dat zal het ook deels wel zijn, maar door misschien die faalangst aan te pakken heeft dat weer een positieve uitwerking op dat zelfvertrouwen.
      zaterdag 27 februari 2010 @ 13:40:43 #23
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78518097
    Het is Dream theater geworden

Domo Arigato!
    pi_78518132
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je zegt sinds je weet dat je faalangst hebt dat alles gaat veranderen. Geweldig dat je die insteek hebt. Maar het punt blijft dat je aan jezelf meot werken. Of het nu onder het kopje faalangst zit of geen zelfvertrouwen of wat dan ook.

5 jaar geleden was het dat geval ook, alleen had het toen dat kopje faalangst nog niet.

Al heb ik (en meer met mij) wel het gevoel dat je er nu ook echt iets aan wil doen en die mening had je vroeger volgens mij minder. Dan probeerde je anderen ook niet te begrijpen of adviezen aan te nemen (of in ieder geval in mindere mate of kwam het zo over)
    Herkenbaar 5 jaar geleden had ik ook niets aan sommige adviezen. Nu wel Omdat ik veranderen wilde omdat ik mijn leven zat was en het anders wilde gaan doen.
    14 SHADES OF GREY
      zaterdag 27 februari 2010 @ 13:42:32 #25
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_78518147
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:40 schreef RealZeus het volgende:
    Ok.

Maar ik moet wel zeggen dat ik ook dacht dat het alleen een gebrek aan zelfvertrouwen was. En dat zal het ook deels wel zijn, maar door misschien die faalangst aan te pakken heeft dat weer een positieve uitwerking op dat zelfvertrouwen.
    Gebrek aan zelfvertrouwen is een symptoom voor faalangst. Ze hebben dus van alles te maken met elkaar.
    pi_78518150
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:40 schreef Black_Ninja het volgende:
    Het is Dream theater geworden

14 SHADES OF GREY
    pi_78518156
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:38 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Je mag mijn auto wassen..

In bikini uiteraard
    Ik weiger vandaag te reizen.
    pi_78518169
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het punt was dat ik alles in theorie wel wist maar in de praktijk alsnog dichtsloeg en die praktijk leer je juist met iets tegen faalangst.

En dat hangt dus allemaal samen: het is niet dat ik het niet wilde, maar het is nieuw dus eng en straks lukt het niet.

Zoals ik al zei: er is echt veel op terug te voeren. Echt heel veel en daarom denk ik nu de sleutel tot de oplossing in handen te hebben.
    pi_78518180
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:42 schreef vencodark het volgende:

[..]

Anders had je dat wel gedaan
    14 SHADES OF GREY
    pi_78518182
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Herkenbaar 5 jaar geleden had ik ook niets aan sommige adviezen. Nu wel Omdat ik veranderen wilde omdat ik mijn leven zat was en het anders wilde gaan doen.
    Heb -sinds ik hier post- nog niet het idee gehad dat jij in een negatieve spiraal zit
    pi_78518190
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:40 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Bij sommige dingen is dat maar beter ook. Alhoewel als je te veel verzwijgt dat ook niet goed is.
    De ervaring leert mij dat ik dat maar even moet verzwijgen.
    pi_78518209
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:42 schreef vencodark het volgende:

[..]

Over een week zit ik in Zeeland, dan praten we wel verder
      zaterdag 27 februari 2010 @ 13:44:16 #33
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_78518213
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:43 schreef RealZeus het volgende:

Zoals ik al zei: er is echt veel op terug te voeren. Echt heel veel en daarom denk ik nu de sleutel tot de oplossing in handen te hebben.
    Ik hoop het heel erg voor je. Maar besef wel dat het nog steeds hard werken zal zijn en nog steeds dat je je angsten moet overwinnen en nog veel meer. De aanpak zal wss anders zijn, maar het is en blijft werken en vast ook eng.
    pi_78518214
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:43 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Heb -sinds ik hier post- nog niet het idee gehad dat jij in een negatieve spiraal zit
    Dat klopt. Tijn is heel anders gaan posten sinds het begin dat hij hier zat.
    pi_78518230
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:44 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Over een week zit ik in Zeeland, dan praten we wel verder
    Ik moet nog wel nieuwe bikini kopen!
    pi_78518252
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:42 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Gebrek aan zelfvertrouwen is een symptoom voor faalangst. Ze hebben dus van alles te maken met elkaar.
    Ja, en als je echt geen zelfvertrouwen hebt durf je niet op een podium gaan staan zingen en dat is iets wat ik juist wel durf en waar ik me heel lekker en zeker bij voel.

En dat gevoel smaakt naar meer, dat wil ik ook zonder dat ik op een podium sta te zingen.
    pi_78518259
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:44 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik moet nog wel nieuwe bikini kopen!
    Als je echt mijn auto gaat wassen in je bikini, krijg je die van mij kado

Wel uit de Pabo collectie uiteraard
    pi_78518279
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:45 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Als je echt mijn auto gaat wassen in je bikini, krijg je die van mij kado

Haha, ik zal het onthouden! Maar dan wel samen met krengel!
    pi_78518289
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:46 schreef vencodark het volgende:

[..]

Haha, ik zal het onthouden! Maar dan wel samen met krengel!
    Maak me geeeeeeeeeeeek
    pi_78518306
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik hoop het heel erg voor je. Maar besef wel dat het nog steeds hard werken zal zijn en nog steeds dat je je angsten moet overwinnen en nog veel meer. De aanpak zal wss anders zijn, maar het is en blijft werken en vast ook eng.
    Dat klopt, maar het feit dat je de praktijk gaat oefenen scheelt wel. En natuurlijk is het eng. Maar ik wil het.

Ik ben er veel te veel door misgelopen. Niet alleen relationeel maar ook qua werk.
    pi_78518330
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:46 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Maak me geeeeeeeeeeeek
    pi_78518340
    quote:

[..]

Tijn is nu socialer heb ik het idee.

Ok, in sommige dingen denk ik: dat wil ik niet weten, maar goed, het is wel goed dat hij dat durft.
    pi_78518345
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:43 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat is wel eens anders geweest. Het omslagpunt was ongeveer een jaar geleden. Ik zit inderdaad niet meer in een negatieve spiraal. Gelukkig niet. Alhoewel ik soms nog wel dreig terug te vallen.
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:43 schreef RealZeus het volgende:

[..]

De ervaring leert mij dat ik dat maar even moet verzwijgen.
    Ja dat snap ik. Ik verzwijg ook sommige dingen aan het begin.
    quote:

[..]

Dankje
    14 SHADES OF GREY
    pi_78518362
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:47 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ok, in sommige dingen denk ik: dat wil ik niet weten, maar goed, het is wel goed dat hij dat durft.
    Is toch beetje wat Fok voor je kan doen denk ik. Users kunnen je echt wel helpen met dingen. Denk dat dat soms weleens onderschat wordt.
      zaterdag 27 februari 2010 @ 13:48:58 #45
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_78518372
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:46 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat klopt, maar het feit dat je de praktijk gaat oefenen scheelt wel. En natuurlijk is het eng. Maar ik wil het.

Ik ben er veel te veel door misgelopen. Niet alleen relationeel maar ook qua werk.
    Ik ben zeer benieuwd en hoop het beste
    pi_78518378
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:48 schreef vencodark het volgende:

[..]

Is toch beetje wat Fok voor je kan doen denk ik. Users kunnen je echt wel helpen met dingen. Denk dat dat soms weleens onderschat wordt.
    Dat inderdaad.
    pi_78518390
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik ben zeer benieuwd en hoop het beste
    ik ook.
    pi_78518394
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:48 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is wel eens anders geweest. Het omslagpunt was ongeveer een jaar geleden. Ik zit inderdaad niet meer in een negatieve spiraal. Gelukkig niet. Alhoewel ik soms nog wel dreig terug te vallen.

Vol houden jongen!!

Ik heb daar ook in gezeten, en wil daar NOOIT meer in terug vallen

Het leven lacht mij al een jaar toe
      zaterdag 27 februari 2010 @ 13:49:38 #49
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_78518397
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:45 schreef FireFox1 het volgende:
    Lekker compliment voor venco dat je haar alleen die goedkope bende van de Pabo gunt.
    pi_78518403
    quote:

[..]

Alhoewel ik soms nog wel dreig terug te vallen.
    [..]
    Zolang je je dat maar beseft. Dan kun je er namelijk wat tegen doen.
    pi_78518430
    quote:

[..]

Niks mis met ff terugvallen en op je bek gaan. Je hoeft echt niet perfect te zijn en altijd maar happy happy. Hebben zoveel mensen last van, ik ook.
    pi_78518437
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:49 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Lekker compliment voor venco dat je haar alleen die goedkope bende van de Pabo gunt.
    Ook hallo AirwiN
    pi_78518440
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:46 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Maak me geeeeeeeeeeeek
    Maak daar dan alsjeblieft foto's van
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:47 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dankje

Dat klopt dat ik een stuk socialer ben geworden de laatste tijd.

Jij durft ook genoeg hoor.
    14 SHADES OF GREY
      zaterdag 27 februari 2010 @ 13:50:35 #54
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_78518443
    Nou.. ik ga maar eens de deur uit
    pi_78518452
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:50 schreef vencodark het volgende:

[..]

Niks mis met ff terugvallen en op je bek gaan. Je hoeft echt niet perfect te zijn en altijd maar happy happy. Hebben zoveel mensen last van, ik ook.
    QFT
      zaterdag 27 februari 2010 @ 13:51:10 #56
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_78518459
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:50 schreef FireFox1 het volgende:
    Ook hallo AirwiN
    Hai!
    pi_78518467
    quote:

[..]

Buiten dat: als je geen momenten van ongeluk kent, ken je ook geen geluk.
    pi_78518472
    GODVERDOMME

wat heb ik een goeie vibe vandaag
    Today is the greatest day I've ever known
    Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
    pi_78518494
    Spring is in the air
    pi_78518497
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:51 schreef ArTiC het volgende:
    GODVERDOMME

wat heb ik een goeie vibo vandaag
    Sommige dingen willen we niet weten.
    pi_78518498
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:51 schreef ArTiC het volgende:
    GODVERDOMME

wat heb ik een goeie vibe vandaag
    Join the club

Iedereen is vrolijk vandaag

Zal wel door de aankomende lente komen
    pi_78518501
    Nou ja, bijna dan
    pi_78518530
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:52 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Op jouw na dan
    pi_78518544
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:51 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Buiten dat: als je geen momenten van ongeluk kent, ken je ook geen geluk.
    Dat ook. En je leert opstaan door af en toe te vallen. Alleen niet te vaak.
    pi_78518546
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:52 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Join the club

Nou, ik heb op de site van het KNMI gekeken en ik geloof niet dat we volgende week een zonnetje en 20 graden hebben.
      zaterdag 27 februari 2010 @ 13:53:36 #66
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_78518549
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:52 schreef STING het volgende:
    Spring is in the air
    Als je het maar laat. Ga maar in iemand anders springen.
    pi_78518551
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:52 schreef RealZeus het volgende:

[..]

nee, dus nok eens met voor de 34ste keer hetzelfde zielige verhaal op te houden en doe er eindelijk eens iets aan
    pi_78518558
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:49 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Zolang je je dat maar beseft. Dan kun je er namelijk wat tegen doen.
    Dat weet ik. Ik heb nog steeds gesprekken met mijn behandelaar. Ik wil niet meer terug naar die plek.
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:49 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Vol houden jongen!!

Ik heb daar ook in gezeten, en wil daar NOOIT meer in terug vallen

Het leven lacht mij al een jaar toe
    Dat gaat zeker lukken. Alhoewel het soms wat meer moeite kost.
    14 SHADES OF GREY
    pi_78518566
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:53 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat ook. En je leert opstaan door af en toe te vallen. Alleen niet te vaak.
    Nee, want dan krijg je littekens.

En littekens blijven toch een beetje trekken.
    pi_78518581
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:53 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Als je het maar laat. Ga maar in iemand anders springen.
    Gladly
    pi_78518602
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:54 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nee, want dan krijg je littekens.

En littekens blijven toch een beetje trekken.
    Niks mis met litteken hier en daar. Beter dan geen schaafwondjes en alles maar veilig lopen doen. Zoals jij door geen actie te durven ondernemen.
    pi_78518616
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:53 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat weet ik. Ik heb nog steeds gesprekken met mijn behandelaar. Ik wil niet meer terug naar die plek.
    [..]

Dat gaat zeker lukken. Alhoewel het soms wat meer moeite kost.
    Ik ben een half jaar geleden gestopt met naar de psych gaan. Vooral omdat het eigenlijk niet meer nodig was.

Maar het moet ook wat moeite kosten Des te hoger is de beloning (lees: zelfvertrouwen)
    pi_78518619
    quote:

[..]

Vallen opstaan en weer doorgaan
    14 SHADES OF GREY
    pi_78518665
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:55 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik ben een half jaar geleden gestopt met naar de psych gaan. Vooral omdat het eigenlijk niet meer nodig was.

Maar het moet ook wat moeite kosten Des te hoger is de beloning (lees: zelfvertrouwen)
    Inderdaad. Ik heb al een stuk meer zelfvetrouwen dan een tijd geleden.
    14 SHADES OF GREY
    pi_78518673
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Quote uit Batman Begins
    quote:
    Why do we fall, sir? So that we might learn to pick ourselves up.
    pi_78518716
    Of zoals Herman van Veen zingt:
    "We moeten rennen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan"
    pi_78518742
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Moet gelijk aan dit nummer denken

pi_78518750
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:57 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Quote uit Batman Begins
    [..]

Alleen je moet niet te eigenwijs zijn omdat altijd helemaal alleen te doen.
    14 SHADES OF GREY
    pi_78518755
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:59 schreef STING het volgende:

[..]

Moet gelijk aan dit nummer denken

ik ook, maar ik wilde hem niet posten.
      zaterdag 27 februari 2010 @ 14:03:50 #80
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78518857
    Zelfvertrouwen is het sleutelwoord. Ik had vroeger al geen te kort hier aan maar sinds ik ben begonnen met trainen is het nog veel beter geworden. Wanneer je een paar keer een paar goeden tikken hebt uitgedeeld en je ziet wat je eigenlijk kan ben je niet zo snel meer bang
    Domo Arigato!
      zaterdag 27 februari 2010 @ 14:04:48 #81
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78518894
    Bij deze natuurlijk ook voor iedereen de uitnodiging om het een keer te komen proberen
    Domo Arigato!
    pi_78518917
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 14:04 schreef Black_Ninja het volgende:
    Bij deze natuurlijk ook voor iedereen de uitnodiging om het een keer te komen proberen
    Om je een paar goede tikken uit te delen?
      zaterdag 27 februari 2010 @ 14:10:10 #83
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_78519053
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 14:05 schreef STING het volgende:
    Ik moet meteen hier aan denken:

zaterdag 27 februari 2010 @ 14:12:07 #84
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78519123
    quote:

[..]

Ook dat mag, ook dat moet ik trainen
    Domo Arigato!
      zaterdag 27 februari 2010 @ 14:12:54 #85
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78519147
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 14:10 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Legendarische scene

Was trouwens spontaan ontstaan omdat Ford geen zin meer had in opnames en klaar was met de dag
    Domo Arigato!
    pi_78519189
    quote:

[..]

heb je daar een uitnodiging voor nodig?
    pi_78519195
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 14:12 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Ook dat mag, ook dat moet ik trainen
    Welke (vecht)sport?
    14 SHADES OF GREY
    pi_78519221
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 14:10 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Hehe, klassiekertje
      zaterdag 27 februari 2010 @ 14:15:35 #89
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78519224
    Even een kleine aanpassing in het repertoire:

Domo Arigato!
      zaterdag 27 februari 2010 @ 14:17:04 #90
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78519269
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 14:14 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Welke (vecht)sport?
    Ninpo Goshinjustu (zelfverdediging) en Ninpo Jissenjutsu (full-contact combat training) de krijgskunst zal ik jullie besparen
    Domo Arigato!
    pi_78519488
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 14:17 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Ninpo Goshinjustu (zelfvebrevediging) en Ninpo Jissenjutsu (full-contact combat training) de krijgskunst zal ik jullie besparen
    Dat eerst lijkt mij wel wat
    14 SHADES OF GREY
      zaterdag 27 februari 2010 @ 14:26:17 #92
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78519523
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 14:24 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat eerst lijkt mij wel wat
    Ga je gang
    Domo Arigato!
    pi_78519554
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:52 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Join the club

ik ben helemaal niet vrolijk
    pi_78519634
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 14:26 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Ga je gang
    Ja maar ik wil het beter kunnen

Even serieus een vechtsport lijkt mij misschien wel leuk. Alleen ik weet niet of dat een goed idee is ivm met mijn rug.
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 14:27 schreef krengetje het volgende:

[..]

ik ben helemaal niet vrolijk
    Knuffel
    Moet ik je komen opvrolijken?
    14 SHADES OF GREY
      zaterdag 27 februari 2010 @ 14:32:00 #95
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78519685
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 14:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Even serieus een vechtsport lijkt mij misschien wel leuk. Alleen ik weet niet of dat een goed idee is ivm met mijn rug.
    Kom het een keertje proberen Op donderdag zitten we in rotterdam, dat is niet al te ver weg van jou en het is een leuke groep
    Domo Arigato!
    pi_78519754
    das goed tijntje
    pi_78519824
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 14:32 schreef Black_Ninja het volgende:
    [quote]Op zaterdag 27 februari 2010 14:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

[..]

Kom het een keertje proberen Op donderdag zitten we in rotterdam, dat is niet al te ver weg van jou en het is een leuke groep
    Ik zal eens kijken. Eigenlijk doe ik op donderdag al iets anders 's avonds.
    14 SHADES OF GREY
    pi_78519831
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 14:34 schreef krengetje het volgende:
    das goed tijntje
    Dan ben ik er over een paar uur
    14 SHADES OF GREY
      zaterdag 27 februari 2010 @ 14:49:04 #99
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78520175
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 14:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik zal eens kijken. Eigenlijk doe ik op donderdag al iets anders 's avonds.
    's Maandag is den haag of 's zondags oegstgeest
    Domo Arigato!
    pi_78520278
    Whehe, na de wasserette geracet tegen een Bentley. Nou ja, race... Wat een gigantisch krachtsverschil

Tegen deze dus:

zaterdag 27 februari 2010 @ 14:53:52 #101
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78520305
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 14:52 schreef FireFox1 het volgende:
    Whehe, na de wasserette geracet tegen een Bentley. Nou ja, race... Wat een gigantisch krachtsverschil

Tegen deze dus:

[ afbeelding ]
    Rijdt zalig zo'n ding, als het de W12 uitvoering was heeft nog een lekkere schop onder je kont ook
    Domo Arigato!
      Official ESF Kreviewer zaterdag 27 februari 2010 @ 14:54:22 #102
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_78520323
    mijn auto maakt ineens een raar geluid weer. . vorige maand koppeling...wat nu weer...
    pi_78520332
    Hoe kan men een PM van een leuke FOK!ster bemachtigen dan?
      zaterdag 27 februari 2010 @ 14:57:08 #104
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78520403
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 14:54 schreef Socios het volgende:
    Hoe kan men een PM van een leuke FOK!ster bemachtigen dan?
    Door aardig te doen, vriendelijk te zijn en gewoon leuk mee te praten
    Domo Arigato!
      zaterdag 27 februari 2010 @ 14:57:26 #105
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78520414
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 14:54 schreef Kreator het volgende:
    mijn auto maakt ineens een raar geluid weer. . vorige maand koppeling...wat nu weer...
    Wat voor geluid en wat voor auto?
    Domo Arigato!
    pi_78520450
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 14:57 schreef Black_Ninja het volgende:
    Door aardig te doen, vriendelijk te zijn en gewoon leuk mee te praten
    Okey, dankjewel.
    pi_78520472
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 14:53 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Rijdt zalig zo'n ding, als het de W12 uitvoering was heeft nog een lekkere schop onder je kont ook
    Vorige week tegen een Leon 2.0 geracet.... en gewonnen
    pi_78520491
    Nice! Waar was dat?
    pi_78520496
    Mittag!
      zaterdag 27 februari 2010 @ 15:02:29 #110
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78520547
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 14:59 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Wat rij jij dan?
    Domo Arigato!
    pi_78520593
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 14:59 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

en wist die Seat ook dat je tegen hem aan het racen was? of ben je zo iemand die stiekem doet en dan snel wegspeert bij het verkeerslicht?
      Official ESF Kreviewer zaterdag 27 februari 2010 @ 15:04:33 #112
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_78520599
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 14:57 schreef Black_Ninja het volgende:
    Wat voor geluid en wat voor auto?
    alsof er iets los zit. golf 3 gti 16v.
    pi_78520639
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 15:02 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Wat rij jij dan?

Beide zijn van mij, maar ik rij vooral in de 156, en mijn pa in de 146 (links dus)
    pi_78520679
    tja Golf...en dan zeggen ze iets over Alfa's en electronica storingen en rammeltjes
    Ben nu aan mijn tweede Golf V bezig en weer knipperen er overal lampjes die uit moeten blijven en vorige week viel het hele dashboard + onboard navigatie uit...best kut midden in Antwerpen
      zaterdag 27 februari 2010 @ 15:07:54 #115
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78520683
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 15:04 schreef Kreator het volgende:

[..]

alsof er iets los zit. golf 3 gti 16v.
    Rattel fluit of rammel?

Is de druk groep van je koppeling ook vervangen?
    Domo Arigato!
      Official ESF Kreviewer zaterdag 27 februari 2010 @ 15:09:07 #116
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_78520711
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 15:07 schreef Black_Ninja het volgende:
    Rattel fluit of rammel?

Is de druk groep van je koppeling ook vervangen?
    Rammel. Ja drukgroep is ook vervangen, want die was ook stuk geloof ik.
    Nu ja, zal zo eens gaan luisteren wat het is.
      zaterdag 27 februari 2010 @ 15:09:13 #117
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78520717
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 15:06 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

Beide zijn van mij, maar ik rij vooral in de 156, en mijn pa in de 146 (links dus)
    Dat gaat wel af inderdaad, alhoewel je inderdaad geen kans maakt tegen een W12
    Domo Arigato!
    pi_78520721
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 15:06 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

1st gen 156 (eerste bouwjaar)?

De 146 is gelukkig een TS en geen boxer...wat een ramp was dat
    pi_78520723
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 15:07 schreef ArTiC het volgende:
    tja Golf...en dan zeggen ze iets over Alfa's en electronica storingen en rammeltjes
    Ben nu aan mijn tweede Golf V bezig en weer knipperen er overal lampjes die uit moeten blijven en vorige week viel het hele dashboard + onboard navigatie uit...best kut midden in Antwerpen
    Ik heb vrijwel nooit problemen met mijn Alfa's *klopt af*
    pi_78520755
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 15:09 schreef ArTiC het volgende:

[..]

1st gen 156 (eerste bouwjaar)?

De 146 is gelukkig een TS en geen boxer...wat een ramp was dat
    Is inderdaad 1st gen. Uit '98
      zaterdag 27 februari 2010 @ 15:11:24 #121
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78520779
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 15:09 schreef Kreator het volgende:

[..]

Rammel. Ja drukgroep is ook vervangen, want die was ook stuk geloof ik.
    Nu ja, zal zo eens gaan luisteren wat het is.
    Garantie halen, moeilijk te zeggen of er iets niet goed is gegaan bij je koppeling maar kans is zeker aanwezig
    Domo Arigato!
    pi_78520782
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 15:09 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Dat gaat wel af inderdaad, alhoewel je inderdaad geen kans maakt tegen een W12
    Nou, ik maak tegen wel meer supercars geen kans
    pi_78520791
    quote:
    Jankerd
    pi_78520854
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 15:10 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Is inderdaad 1st gen. Uit '98
    Die hebben vaker motorproblemen dan de types vanaf eind 99/2000
    niet dat bij jou het geval hoeft te zijn maar ik heb er al veel met een kapotte motor gezien inmiddels
    pi_78520905
    zo hebben alle Alfa's wel 'iets'

de 33/75 was gewoon overall een drama qua electronica
    de 145/146 hadden problemen met de boxer motoren, de TS blokken deden het een stuk beter
    de 147 heeft snel een kapotte aandrijfas
    de 156's die het eerst van de band kwamen draaien vaker in de soep
    pi_78520911
    en toch blijf je Alfist
    pi_78520926
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 15:14 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Die hebben vaker motorproblemen dan de types vanaf eind 99/2000
    niet dat bij jou het geval hoeft te zijn maar ik heb er al veel met een kapotte motor gezien inmiddels
    Ik ken de problemen (ben ook lid van het AR156 forum) Ik heb alle onderhoudsboekjes etc. De auto heeft in zijn 11 jarige bestaan vrijwel nooit problemen gehad... Oh ja, er is 3 weken geleden een ander motor in gekomen

Want de eerste motor had het kort voordat ik hem kocht begeven
    pi_78520929
    Vette auto´s.
      zaterdag 27 februari 2010 @ 15:17:48 #130
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78520943
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 15:11 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nou, ik maak tegen wel meer supercars geen kans
    Ach, supercars zijn ook niet alles
    Domo Arigato!
    pi_78520956
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 15:17 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik ken de problemen (ben ook lid van het AR156 forum) Ik heb alle onderhoudsboekjes etc. De auto heeft in zijn 11 jarige bestaan vrijwel nooit problemen gehad... Oh ja, er is 3 weken geleden een ander motor in gekomen

Want de eerste motor had het kort voordat ik hem kocht begeven
    daar heb je het al

nou, dan zit je (als de swap goed gedaan is) iig goed
    pi_78520957
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 15:16 schreef ArTiC het volgende:
    en toch blijf je Alfist
    pi_78520974
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 15:18 schreef ArTiC het volgende:

[..]

daar heb je het al

nou, dan zit je (als de swap goed gedaan is) iig goed
    De swap is perfect gegaan.

Mijn auto heeft bijna 2 ton gelopen.. de motor pas 1 ton
      zaterdag 27 februari 2010 @ 15:29:25 #134
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78521214
    wat een stilte trouwens, waar zijn alle meiden heen?
    Domo Arigato!
    pi_78521248
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 15:29 schreef Black_Ninja het volgende:
    Die liggen te krikken, terwijl wij hier zitten te lullen
    pi_78521256
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 15:29 schreef Black_Ninja het volgende:
    Weg net zoals iedereen die niet van auto's houdt
    14 SHADES OF GREY
    pi_78521307
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 15:31 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat dus.
      zaterdag 27 februari 2010 @ 15:39:07 #138
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78521438
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 15:31 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Is op je werk zijn ook weg zijn?
    Domo Arigato!
    pi_78521485
    als jullie leiver naar het gejank van RZ luisteren: ga jullie gang
    pi_78521624
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 15:40 schreef ArTiC het volgende:
    als jullie leiver naar het gejank van RZ luisteren: ga jullie gang
    Ja, want dat zijn de enige twee mogelijkheden, RZ of auto's...
    pi_78521656
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 15:47 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja, want dat zijn de enige twee mogelijkheden, RZ of auto's...
    uhuh, want als er 3 mensen over een auto praten kunnen 10 anderen geen ander gesprek voeren
      zaterdag 27 februari 2010 @ 15:49:57 #142
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_78521678
    Was ik weer
    pi_78521764
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 15:39 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Is op je werk zijn ook weg zijn?
    Ja tenzij je zit te lurken
    14 SHADES OF GREY
      zaterdag 27 februari 2010 @ 15:58:23 #144
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78521866
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 15:53 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja tenzij je zit te lurken
    Define lurken
    Domo Arigato!
      zaterdag 27 februari 2010 @ 15:58:31 #145
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_78521872
    Gvd de afvalheffing en rioolheffingszaken zijn ook binnen
      zaterdag 27 februari 2010 @ 15:58:34 #146
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78521878
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 15:49 schreef Cue_ het volgende:
    Was ik weer
    Domo Arigato!
    pi_78522063
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 15:58 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Define lurken
    meelezen maar niet posten hier en niet met je werk bezig zijn.
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 15:58 schreef Cue_ het volgende:
    Gvd de afvalheffing en rioolheffingszaken zijn ook binnen
    Ik ook
    14 SHADES OF GREY
      zaterdag 27 februari 2010 @ 16:09:19 #148
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78522170
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 16:05 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

meelezen maar niet posten hier en niet met je werk bezig zijn.
    Define werk

Ach ik heb wel tijd over om hier te posten en ook nog om met de hond te spelen
    Domo Arigato!
    pi_78522261
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 16:09 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Define werk

Ach ik heb wel tijd over om hier te posten en ook nog om met de hond te spelen
    Werk

Wat voor werk doe jij eigenlijk?
    14 SHADES OF GREY
      zaterdag 27 februari 2010 @ 16:14:11 #150
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78522320
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 16:12 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Werk

Wat voor werk doe jij eigenlijk?
    Hoofdprogrammeur bij een autotechnisch bedrijf. Vandaar dat ik ook weet hoe veel semi-supercars rijden
    Domo Arigato!
    pi_78522481
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 16:14 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Hoofdprogrammeur bij een autotechnisch bedrijf. Vandaar dat ik ook weet hoe veel semi-supercars rijden
    Kan je mijn Alfa ook even upgraden
    pi_78522521
    pi_78522532
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 16:14 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Cool
    14 SHADES OF GREY
      zaterdag 27 februari 2010 @ 16:21:44 #154
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78522554
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 16:19 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Kan je mijn Alfa ook even upgraden
    Ik zal hier wel eens overleggen
    Domo Arigato!
    pi_78522558
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 16:20 schreef krengetje het volgende:

*knuffel*
    pi_78522574
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 16:20 schreef krengetje het volgende:

Verleidelijke smiley
    pi_78522580
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 16:21 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Ik zal hier wel eens overleggen
    Volgende keer wil ik die Bentley dus wel bijhouden he
      zaterdag 27 februari 2010 @ 16:22:58 #158
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78522600
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 16:21 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Cool
    Tot dat je op verjaardagen komt en de discussie komt "wat is de stoerste auto die jij hebt gereden?" komt. Dan mag je plots niet meer mee doen
    Domo Arigato!
    pi_78522601
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 16:21 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

*knuffel*
    mn humeur is weer beter
      zaterdag 27 februari 2010 @ 16:24:04 #160
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78522623
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 16:22 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Volgende keer wil ik die Bentley dus wel bijhouden he
    Tenzij daar ook andere software in ligt natuurlijk
    Domo Arigato!
    pi_78522632
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 16:22 schreef STING het volgende:

[..]

Verleidelijke smiley
    gapen is toch niet verleidelijk
    pi_78522665
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 16:24 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Tenzij daar ook andere software in ligt natuurlijk
    Er zit een boardcomputer in mijn auto (denk ik)

Als jij met 1 druk op de knop mijn auto van 150 naar 250 pk krijgt noem ik je god
    pi_78522679
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 16:23 schreef krengetje het volgende:

[..]

mn humeur is weer beter
      zaterdag 27 februari 2010 @ 16:31:47 #164
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78522826
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 16:25 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Er zit een boardcomputer in mijn auto (denk ik)

Als jij met 1 druk op de knop mijn auto van 150 naar 250 pk krijgt noem ik je god
    Hoelang moet ie het volhouden?
    Domo Arigato!
    pi_78522865
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 16:31 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Hoelang moet ie het volhouden?
    kwart mijl
      zaterdag 27 februari 2010 @ 16:38:22 #166
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78523016
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 16:33 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

kwart mijl
    Dan gaat het me wel lukken
    Domo Arigato!
    pi_78523049
    Slaperig!
    pi_78523358
    Gelijk gekilled geloof ik.
      zaterdag 27 februari 2010 @ 16:50:37 #169
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78523362
    Wilde me collega een hondenras laten zien.

Even een weekend aahhhhh momentje

Domo Arigato!
      zaterdag 27 februari 2010 @ 16:50:58 #170
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78523372
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 16:50 schreef vencodark het volgende:
    Gelijk gekilled geloof ik.
    Sowieso is het rustig vandaag
    Domo Arigato!
    pi_78523400
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 16:50 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Sowieso is het rustig vandaag
    Ik merk het.
      zaterdag 27 februari 2010 @ 16:53:02 #172
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_78523444
    quote:

[ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
    pi_78523680
    quote:

[ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    Not my kinda dawg
      zaterdag 27 februari 2010 @ 17:03:20 #174
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78523709
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 17:02 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Not my kinda dawg
    Wat zou jij dan kiezen?
    Domo Arigato!
    pi_78523876
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 17:03 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Wat zou jij dan kiezen?

Deze, en nog eentje lopen er bij mij rond

Ok, oude foto, inmiddels is dit mannetje 47 kilo
    pi_78523916
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 16:53 schreef automatic_ het volgende:

[..]

je moest aan mij denken?
      zaterdag 27 februari 2010 @ 17:11:01 #177
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78523948
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 17:08 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Deze, en nog eentje lopen er bij mij rond

Ok, oude foto, inmiddels is dit mannetje 47 kilo
    Ik wilde zeggen een labrador/golden retriever maar dat gaat lastig worden met 47 kilo. Welk merk is dit geworden dan?
    Domo Arigato!
    pi_78524033
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 17:11 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Ik wilde zeggen een labrador/golden retriever maar dat gaat lastig worden met 47 kilo. Welk merk is dit geworden dan?
    Golden Retriever

Het teefje wordt bij haar 2e loopsheid (over ongeveer 2 maanden) gedekt (voor de purbertjes onder ons: Nee, niet door mij)

Dus straks allemaal kleine Retrievertjes hier
    pi_78524039
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 17:11 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

een labrador

golden retriever dus
    pi_78524070
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 17:13 schreef ArTiC het volgende:

[..]

een labrador

golden retriever dus
    Fail
      zaterdag 27 februari 2010 @ 17:14:57 #181
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78524073
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 17:13 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Golden Retriever

Het teefje wordt bij haar 2e loopsheid (over ongeveer 2 maanden) gedekt (voor de purbertjes onder ons: Nee, niet door mij)

47 Kg voor een goldy? Mijn lab van 45kg was al 2x zo groot als de gemiddelde lab
    Domo Arigato!
    pi_78524103
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 17:14 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Fail
    ik haal ze altijd door elkaar...de ene is langharig en de ander kortharig toch?
      zaterdag 27 februari 2010 @ 17:17:56 #183
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78524164
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 17:15 schreef ArTiC het volgende:

[..]

ik haal ze altijd door elkaar...de ene is langharig en de ander kortharig toch?
    En Goldies zijn alleen maar blond/geel te krijgen, Lab's in blond/geel, zwart en choco bruin
    Domo Arigato!
    pi_78524165
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 17:13 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Golden Retriever

Dat mag ook helemaal niet meer

Ik noem het gewoon hond klaar.
    14 SHADES OF GREY
    pi_78524212
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 17:14 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

47 Kg voor een goldy? Mijn lab van 45kg was al 2x zo groot als de gemiddelde lab
    Zijn eetlust is ook echt niet normaal... Maar zijn vader woog ook rond de 45 kilo. Als hij er vandoor gaat terwijl hij aan de riem zit, wordt ik ook meegesleurd. Soms vraag ik me ook af wie-wie uitlaat

Hij is ook te zwaar volgens de dokter
    pi_78524215
    als ze het maar op z'n hondjes doen
    pi_78524388
    Honden.
      zaterdag 27 februari 2010 @ 17:25:53 #188
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78524402
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 17:19 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zijn eetlust is ook echt niet normaal... Maar zijn vader woog ook rond de 45 kilo. Als hij er vandoor gaat terwijl hij aan de riem zit, wordt ik ook meegesleurd. Soms vraag ik me ook af wie-wie uitlaat

Hij is ook te zwaar volgens de dokter
    Ah dat zal dan ook wel helpen. Die van ons was geen gram te zwaar maar wel echt groot. Hij was ras zuiver (vader was meervoudig show kampioen) maar mensen dachten vaak dat het een kruising met een rottweiler was. Tegen dat sleuren is een makkelijke oplossing trouwens als je het vervelend gaat vinden
    Domo Arigato!
      zaterdag 27 februari 2010 @ 17:26:16 #189
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78524410
    Bijna weekend voor mij
    Domo Arigato!
    pi_78524506
    Gemeentes

In plaats van dat ze je nou eerst eens vragen of je automatisch wil betalen: nee hoor, ik krijg de rekening voor het rioolrecht met 5 acceptgiro's en een machtigingskaart.

Het kan allemaal zoveel goedkoper door dat eerst eens te vragen en dan dingen op te sturen.
      † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2010 @ 17:36:16 #191
    220133 De_Kardinaal
    sapiens sine operibus
    pi_78524680
    Gelukkig betaal ik geen ene stuiver aan de gemeente
    pi_78525350
    Wat een zakelijk gedoe hier en dat in het weekend!
    pi_78525401
    "Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
    pi_78525424
    omg.. mn oma vond mn tepelpiercing helemaal geweldig en daarna begon te te praten over sex en klaarkomen
    pi_78525433
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 18:04 schreef krengetje het volgende:
    omg.. mn oma vond mn tepelpiercing helemaal geweldig en daarna begon te te praten over sex en klaarkomen

Nah ja, je hebt iig je oma nog. Hoe oud is ze?
    pi_78525567
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 18:04 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nah ja, je hebt iig je oma nog. Hoe oud is ze?
    75 Ofzo maar ze is echt stoer
    pi_78525587
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 18:09 schreef krengetje het volgende:

[..]

75 Ofzo maar ze is echt stoer
    Zo klinkt ze wel ja! Maar dan krijg je weleens info die je liever niet had geweten blijkbaar.
    pi_78525607
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 18:04 schreef krengetje het volgende:
    foto's
    pi_78525626
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 18:11 schreef ArTiC het volgende:

[..]

foto's
    van mijn oma?
    pi_78525649
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 18:11 schreef krengetje het volgende:

[..]

van mijn oma?
    bijna goed..raad nog eens
    pi_78525658
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 18:10 schreef vencodark het volgende:

[..]

Zo klinkt ze wel ja! Maar dan krijg je weleens info die je liever had geweten blijkbaar.
    ze dacht ook dat ik met mn vch klaar kwam als ik ging rennen enzo..
    pi_78525708
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 18:13 schreef krengetje het volgende:

[..]

ze dacht ook dat ik met mn vch klaar kwam als ik ging rennen enzo..
    Huh? Met je vch klaar als je ging rennen? Die snap ik niet.
    pi_78525710
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 18:12 schreef ArTiC het volgende:

[..]

bijna goed..raad nog eens
    euh.. ik heb geen flauw idee
    pi_78525741
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 18:14 schreef vencodark het volgende:

[..]

Huh? Met je vch klaar als je ging rennen? Die snap ik niet.
    ik ook niet
    pi_78525757
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 18:15 schreef krengetje het volgende:

[..]

ik ook niet
    Wat is vch?
    pi_78525810
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 18:16 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wat is vch?
    clitpiercing,
    pi_78525881
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 18:17 schreef krengetje het volgende:

[..]

clitpiercing,
    Oooooh nu snap ik hm wel! Maar dat is niet zo?
    pi_78525909
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 18:20 schreef vencodark het volgende:

[..]

Oooooh nu snap ik hm wel! Maar dat is niet zo?
    anders rende ik de hele dag
      zaterdag 27 februari 2010 @ 18:21:38 #209
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_78525923
    Ik was daarnet bijna in slaap gevallen.. nu vet moe
    pi_78525930
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 18:21 schreef krengetje het volgende:

[..]

"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
      † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2010 @ 18:23:23 #211
    220133 De_Kardinaal
    sapiens sine operibus
    pi_78525962
    pi_78525973
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 18:21 schreef Cue_ het volgende:
    zoveel gedaan dan?
    pi_78526003
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 18:21 schreef Cue_ het volgende:
    Wat is er mis met in slaap vallen? Ik had het net bijna tijdens Jungle Book.
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 18:21 schreef krengetje het volgende:

[..]

Constant klaarkomen lijkt me toch niet lekker hoor.
    pi_78526014
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 18:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
    pi_78526055
    ik lig nu lekker in bad met heel veel badedas
      zaterdag 27 februari 2010 @ 18:27:37 #216
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_78526085
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 18:23 schreef krengetje het volgende:

[..]

zoveel gedaan dan?
    Nee dat niet, maar ik heb soms die momenten
      zaterdag 27 februari 2010 @ 18:28:06 #217
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_78526104
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 18:24 schreef vencodark het volgende:

Wat is er mis met in slaap vallen? Ik had het net bijna tijdens Jungle Book.
    Heb geen wekker gezet en straks bezoek en moet nog koken enzo
      † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2010 @ 18:28:42 #218
    220133 De_Kardinaal
    sapiens sine operibus
    pi_78526121
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 18:24 schreef vencodark het volgende:

[..]

pi_78526126
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 18:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heb geen wekker gezet en straks bezoek en moet nog koken enzo
    Hoe laat heb je het bezoek?
    En koken moet je doen, wat wordt het?
      zaterdag 27 februari 2010 @ 18:29:42 #220
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_78526150
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 18:28 schreef vencodark het volgende:

Hoe laat heb je het bezoek?
    En koken moet je doen, wat wordt het?
    over een uur ongeveer?
    Rijst, sperziebonen, kip en wat sausjes erbij.
    pi_78526168
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 18:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

over een uur ongeveer?
    lekker!
    pi_78526170
    Ik heb rode bieten en aardappelen op.
      zaterdag 27 februari 2010 @ 18:31:19 #223
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_78526188
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 18:30 schreef krengetje het volgende:

[..]

lekker!
    Dat gaat het wel worden ja
      zaterdag 27 februari 2010 @ 18:31:36 #224
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_78526192
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 18:30 schreef Socios het volgende:
    Ik heb rode bieten en aardappelen op.
    Met jus
    pi_78526202
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 18:28 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]
    pi_78526209
    ik heb chili op
    pi_78526219
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 18:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

over een uur ongeveer?
    Oh das lekker vroeg Leuk.
    Dan moet je wel op tijd eten, opruimen, omkleden, haar doen etc.
      zaterdag 27 februari 2010 @ 18:32:53 #228
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_78526226
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 18:32 schreef vencodark het volgende:

[..]
    Beetje leeg bericht zo
      zaterdag 27 februari 2010 @ 18:33:27 #229
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_78526240
    quote:

[..]

Oh das lekker vroeg Leuk.
    Dan moet je wel op tijd eten, opruimen, omkleden, haar doen etc.
    Hij eet mee, dus heb alle tijd. Heb al voorgesneden, dus nu even wachten tot ie wat meer in de buurt is

Opruimen hoeft niet, omkleden hoeft niet, haren doen uh borstel erdoorheen straks.. Klaar
    pi_78526265
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 18:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Beetje leeg bericht zo
    Ik zie het wel.
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 18:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hij eet mee, dus heb alle tijd. Heb al voorgesneden, dus nu even wachten tot ie wat meer in de buurt is

Opruimen hoeft niet, omkleden hoeft niet, haren doen uh borstel erdoorheen straks.. Klaar
    Ooh gezellig.
    Alvast fijne avond want ik ga hier eten. Of ik sms nog. Kan ook.
      zaterdag 27 februari 2010 @ 18:37:19 #231
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_78526320
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 18:34 schreef vencodark het volgende:

Ooh gezellig.
    Alvast fijne avond want ik ga hier eten. Of ik sms nog. Kan ook.

Eet smakelijk meis we spreken elkaar
      † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2010 @ 18:47:58 #232
    220133 De_Kardinaal
    sapiens sine operibus
    pi_78526621
    quote:

[..]

[ afbeelding ]
    Daar ging wat mis!

pi_78526957
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 18:32 schreef krengetje het volgende:
    ik heb chili op
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    14 SHADES OF GREY
    pi_78527131
    Tering, koud hier Kachel weer defect... Wel gezellig allemaal kaarsen aangedaan
    You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
    pi_78527208
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:04 schreef mrbox het volgende:
    Tering, koud hier Kachel weer defect... Wel gezellig allemaal kaarsen aangedaan
    Gewoon veel wodka zuipen, krijg je het ook warm van.
    For great justice!
      zaterdag 27 februari 2010 @ 19:10:50 #236
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_78527361
    Tvp

Patat gehad
    “What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
    pi_78527425
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:10 schreef Samzz het volgende:
    Tvp

Patat gehad
    Ik ook!!

trouwens.
      zaterdag 27 februari 2010 @ 19:13:30 #238
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_78527459
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:12 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik ook!!

trouwens.
    Hi
    pi_78527486
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:06 schreef Q. het volgende:

[..]

Gewoon veel wodka zuipen, krijg je het ook warm van.
    Q!!
    pi_78527536
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:12 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik ook!!

trouwens.
    al weer een beetje een beter humeur?
    pi_78527560
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:15 schreef krengetje het volgende:

[..]

al weer een beetje een beter humeur?
    En hoe is het met jouw humeur?
    14 SHADES OF GREY
    pi_78527598
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:16 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En hoe is het met jouw humeur?
    gaat wel hoor
    pi_78527683
    zo, lekker boerenkool met worst gegeten bij pa&ma met bitterkoekjesijs als toetje
    pi_78527749
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:17 schreef krengetje het volgende:

[..]

gaat wel hoor
    Mooi
    Een kreng met een rothumeur moeten wij niet hebben hier
    14 SHADES OF GREY
    pi_78527810
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:19 schreef stbabylon het volgende:
    zo, lekker boerenkool met worst gegeten bij pa&ma met bitterkoekjesijs als toetje
    Je kan nog wel zitten ?
      zaterdag 27 februari 2010 @ 19:24:44 #246
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_78527899
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:22 schreef mrbox het volgende:

[..]

Je kan nog wel zitten ?
    Waarom snap ik die vraag niet?
    pi_78527916
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 18:47 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Daar ging wat mis!

[ link | afbeelding ]
    Dat heb je wel goed gezien! I just really suck at this.
    pi_78527926
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:24 schreef Samzz het volgende:

[..]

Waarom snap ik die vraag niet?
    Waarom ik waarschijnlijk wel?
    pi_78527951
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:22 schreef mrbox het volgende:

[..]

Je kan nog wel zitten ?
    Ja hoor, geen probleem
    pi_78528001
    Pff, ik word soms zo moe van mijn ouders he. Altijd dat gezeik met die computer. Ik lijk wel een fucking helpdesk medewerker.
    pi_78528110
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:27 schreef vencodark het volgende:
    Pff, ik word soms zo moe van mijn ouders he. Altijd dat gezeik met die computer. Ik lijk wel een fucking helpdesk medewerker.
    Ik zou geld vragen
    14 SHADES OF GREY
    pi_78528117
    quote:
    Net een vriend gebeld voor pc-hulp. Misschien denkt hij nu ook zoals jou.
    Wild horses run unbridled or their spirit dies...
    pi_78528158
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:29 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Net een vriend gebeld voor pc-hulp. Misschien denkt hij nu ook zoals jou.
    Een vriend is wat anders dan je dochter vragen. Die nog bij je in huis woont en altijd kan helpen. Ik word er vaak zo chagrijnig van.
    pi_78528165
    quote:
    Haha, als oud IT'er is het bij nog erger...

Sterker nog; Heb hier 3 PC van een vriend, een collega van mijn vader en mijn advocaat ( ) staan om gerepareerd te worden...
    pi_78528198
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:29 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik zou geld vragen
    Bijna wel he. 1 euro per half uur.
    pi_78528220
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:30 schreef vencodark het volgende:

[..]

Een vriend is wat anders dan je dochter vragen. Die nog bij je in huis woont en altijd kan helpen. Ik word er vaak zo chagrijnig van.
    Ik heb ze gewoon alle installatie rechten ontnomen werkt erg goed moet ik zeggen. Alles wat ze nodig hebben staat er toch al op
    pi_78528222
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:31 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik vraag gewoon keihard 50 euro voor niet-familie leden
    pi_78528234
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:30 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Sterker nog; Heb hier 3 PC van een vriend, een collega van mijn vader en mijn advocaat ( ) staan om gerepareerd te worden...
    Ja, maar jij krijgt er geld voor denk ik? Dan is het ook anders he. Je kiest er dan ook wel voor nog met dat werk bezig te zijn. Ik niet eigenlijk. Maar heb er van de mensen thuis nog het meest verstand van en daarom moet ik mijn ouders altijd helpen met van die kutdingetjes.
      zaterdag 27 februari 2010 @ 19:33:17 #259
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_78528268
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:25 schreef vencodark het volgende:

[..]

Waarom ik waarschijnlijk wel?
    Ik denk dat ik m ook wel snap ja...
    pi_78528283
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:30 schreef vencodark het volgende:

[..]

Je hebt ook mensen die weigeren iets zelf te leren. Heb een vriendin die kan niet zelfstandig muziek op haar ipod zetten of een film downloaden. Dat moet haar ex dan doen. Ik heb vorige week geleerd hoe ik films kan downloaden en ben nu bezig met nog meer 24.
    pi_78528284
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:32 schreef mrbox het volgende:

[..]

Ik heb ze gewoon alle installatie rechten ontnomen werkt erg goed moet ik zeggen. Alles wat ze nodig hebben staat er toch al op
    Zo werkt het bij ons niet. Het zijn altijd van die vage dingen. Waarom bijv. outlook opstart als mijn mam naar de inbox van msn gaat. Dat soort domme dingen. En waarom het cd brandprogramma weg is.
    pi_78528290
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:31 schreef vencodark het volgende:

[..]

Kassa

Bij mij is het andersom mijn vader weet meer van computers dan ik. Mag ook wel aangezien hij ICT-er is
    14 SHADES OF GREY
    pi_78528304
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:32 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja, maar jij krijgt er geld voor denk ik? Dan is het ook anders he. Je kiest er dan ook wel voor nog met dat werk bezig te zijn. Ik niet eigenlijk. Maar heb er van de mensen thuis nog het meest verstand van en daarom moet ik mijn ouders altijd helpen met van die kutdingetjes.
    Ja, ik kies ervoor.. Mede dankzij mijn side-job heb ik een prijzige auto kunnen aanschaffen

Betekend wel dat ik soms (inclusief mijn gewone job) 55/60 uur per week maak
      zaterdag 27 februari 2010 @ 19:34:35 #264
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_78528318
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:30 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Beter... Ik zou willen dat ik wat meer verstand heb van computers
    pi_78528329
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:32 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik vraag gewoon keihard 50 euro voor niet-familie leden
    Maar jij bent een voormalig pro, ik niet.
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:33 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Je hebt ook mensen die weigeren iets zelf te leren. Heb een vriendin die kan niet zelfstandig muziek op haar ipod zetten of een film downloaden. Dat moet haar ex dan doen. Ik heb vorige week geleerd hoe ik films kan downloaden en ben nu bezig met nog meer 24.
    Ik kan het mijn ouders (en vooral mijn moeder) 120 keer uitleggen en ze begrijpt er nog niets van.
    pi_78528347
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:34 schreef Samzz het volgende:

[..]

Beter... Ik zou willen dat ik wat meer verstand heb van computers
    Nee, dat wil je echt niet
      zaterdag 27 februari 2010 @ 19:36:08 #267
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_78528388
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:35 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nee, dat wil je echt niet
    Jawel... Want het is echt erg met mij gesteld hoor
    pi_78528400
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:34 schreef vencodark het volgende:

[..]

Maar jij bent een voormalig pro, ik niet.
    [..]

Ik kan het mijn ouders (en vooral mijn moeder) 120 keer uitleggen en ze begrijpt er nog niets van.
    Laat gewoon haar stap voor stap de stappen opschrijven. Af en toe word ik ook nog wel gebeld maar deze strategie werkt redelijk
    pi_78528405
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:34 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ja, ik kies ervoor.. Mede dankzij mijn side-job heb ik een prijzige auto kunnen aanschaffen

Betekend wel dat ik soms (inclusief mijn gewone job) 55/60 uur per week maak
    Oh, dat is dan wel veel ja. Het heeft denk ik ook wel zijn voor -en nadelen ervan. Ik heb 2 jaar kappersopleiding gedaan. Ben gestopt omdat ik toch wat inzicht mistte enzo. Maar mijn familie (ouders, broertje, zus) vonden zelf dat ik prima knipte en verfde. Heb nog zo'n 3 á 4 jaar hun voor niets geknipt enzo. Maar na 4 jaar ben ik gekapt. Was het zo spuugzat.
    pi_78528448
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:36 schreef mrbox het volgende:

[..]

Laat gewoon haar stap voor stap de stappen opschrijven. Af en toe word ik ook nog wel gebeld maar deze strategie werkt redelijk
    Nee, het gaat steeds om kleine probleempjes. Van die dingetjes. Kan niet goed uitleggen of voorbeelden geven. En zulke briefjes raakt ze kwijt of ze snapt het nog niet. Het is echt hopeloos.
    En ze doet vaak van die schijtspelletjes op voormalige lycossites, weet je wel. Die demo's. En hoorde van iemand dat die de boel enorm kan vertragen.
    pi_78528495
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:36 schreef vencodark het volgende:

[..]

Oh, dat is dan wel veel ja. Het heeft denk ik ook wel zijn voor -en nadelen ervan. Ik heb 2 jaar kappersopleiding gedaan. Ben gestopt omdat ik toch wat inzicht mistte enzo. Maar mijn familie (ouders, broertje, zus) vonden zelf dat ik prima knipte en verfde. Heb nog zo'n 3 á 4 jaar hun voor niets geknipt enzo. Maar na 4 jaar ben ik gekapt. Was het zo spuugzat.
    Ik deed het vroeger ook voor free... Maar daar ben ik helemaal mee gestopt Mensen (zelfs vreemden) belde mij om de haverklap om advies, en om hun computer te fixen. Toen ik geld voor vroeg, raakte ik 3 kwart van mijn "klanten" kwijt

Gierige Hollanders
    pi_78528558
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:39 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik deed het vroeger ook voor free... Maar daar ben ik helemaal mee gestopt Mensen (zelfs vreemden) belde mij om de haverklap om advies, en om hun computer te fixen. Toen ik geld voor vroeg, raakte ik 3 kwart van mijn "klanten" kwijt

Gierige Hollanders
    Indd. Als het gratis kan, dan zullen ze gebruik van je maken ook hoor Zou lekker zijn als ik uit huis was, dan hoef ik 'nooit' meer op te komen draven om de boel te fixen. Wat zouden mijn ouders zonder me moeten.
      zaterdag 27 februari 2010 @ 19:42:46 #273
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_78528593
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:39 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Gierige Hollanders
    Jij betaalt gewoon terwijl de persoon die het gratis doet, de computer net zo goed maakt of zelfs beter is?
      zaterdag 27 februari 2010 @ 19:44:28 #274
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_78528675
    Hmmmm.... Ik heb vandaag de hele dag in m'n rijlaarzen rondgelopen. Was vergeten hoe fijn ze zitten en hoe fijn het voetbed is
    pi_78528742
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jij betaalt gewoon terwijl de persoon die het gratis doet, de computer net zo goed maakt of zelfs beter is?
    Ik heb 3 jaar in een computer winkel als TD'er gewerkt. Daar vroegen ze gewoon 75 euro voor een herinstallatie wat ik binnen een half uur gefixed had. Inclusief alle drivers
    pi_78528972
    Kan iemand mij gratis uitleggen hoe ik het beeld van mijn internetscherm weer normaal krijg? Zit nu met een uitvergroting.
    pi_78529016
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:52 schreef Imperfect-Angel het volgende:
    Kan iemand mij gratis uitleggen hoe ik het beeld van mijn internetscherm weer normaal krijg? Zit nu met een uitvergroting.
    rechtsonderin van je scherm staat...%...even terug naar 100 zetten
    pi_78529018
    quote:
    Zoomniveau wijzigen
    14 SHADES OF GREY
    pi_78529087
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:41 schreef vencodark het volgende:

[..]

Indd. Als het gratis kan, dan zullen ze gebruik van je maken ook hoor Zou lekker zijn als ik uit huis was, dan hoef ik 'nooit' meer op te komen draven om de boel te fixen. Wat zouden mijn ouders zonder me moeten.
    Dat hoopte ik ook, maar als ik daar ben is het toch weer:"Het ding doet zo raar."

Gek hè, als je virussen spaart. En toen er een keer een anti-vrusprogramma op stond hebben ze dat er af gehaald.

Ik zeg altijd:"Bel broer maar."
    Mijn broer heeft er namelijk meer verstand van dan ik en die heeft al ettelijke malen dat ding moeten herinstalleren.

Mijn ouders zouden beter af zijn met een MSX en vooral geen internet.
      zaterdag 27 februari 2010 @ 19:55:06 #280
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_78529109
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:46 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik heb 3 jaar in een computer winkel als TD'er gewerkt. Daar vroegen ze gewoon 75 euro voor een herinstallatie wat ik binnen een half uur gefixed had. Inclusief alle drivers
    Oh, ik weet wat het kost... Ik heb ook genoeg geld naar de computer winkel gebracht, maar ze hebben hem nooit kunnen maken.
    pi_78529126
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:53 schreef Laysa het volgende:

[..]

rechtsonderin van je scherm staat...%...even terug naar 100 zetten
    Thanx!!!!!
    pi_78529143
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:55 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh, ik weet wat het kost... Ik heb ook genoeg geld naar de computer winkel gebracht, maar ze hebben hem nooit kunnen maken.
    RIP aan de nabestaanden.
    pi_78529197
    quote:
    Mits Firefox: View - Zoom - Zoom in or out

Pfff.. te laat
    pi_78529212
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:55 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Thanx!!!!!
    Youre Welcome my dear
    pi_78529222
    quote:

[..]

Become a DIY'er!
    echte mannen kopen ook bij zeeman, floortje dessing is <3, ingvar kamprad for president
    pi_78529235
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:57 schreef dewintermuis het volgende:

[..]

Become a DIY'er!
    * dewintermuis speelt ook graag voor nerd
    echte mannen kopen ook bij zeeman, floortje dessing is <3, ingvar kamprad for president
      zaterdag 27 februari 2010 @ 19:58:04 #287
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_78529244
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:55 schreef RealZeus het volgende:

[..]

RIP aan de nabestaanden.
    Ja, het is wel kut. De harde schijf is gewoon 100% goed, maar ze weten niet wat er wel aan de hand is. Ik denk zelf het moederboard.
    pi_78529261
    quote:

[..]

Ik doe het wel voor je... Voor jouw maak ik een uitzondering...

Jij betaald in natura
    pi_78529305
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, het is wel kut. De harde schijf is gewoon 100% goed, maar ze weten niet wat er wel aan de hand is. Ik denk zelf het moederboard.
    Nou, dan heb je iig je data nog.
      zaterdag 27 februari 2010 @ 19:59:31 #290
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_78529318
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:58 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik doe het wel voor je... Voor jouw maak ik een uitzondering...

Jij betaald in natura
    Ik denk niet dat je hem kan maken
    pi_78529332
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:59 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je hem kan maken
    Suit yourself
      zaterdag 27 februari 2010 @ 19:59:59 #292
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_78529338
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:59 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nou, dan heb je iig je data nog.
    Ja, dat staat al op de nieuwe laptop. Maar ik baal wel, want het was een fuckin fijne laptop
      zaterdag 27 februari 2010 @ 20:00:56 #293
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_78529380
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 19:59 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Suit yourself
    Ik heb echt niet alleen de computerwinkel er naar laten kijken hoor... Ook computerspecialisten bij mij in de familie. Die kunnen er ook niks mee, of ze krijgen hem voor 5 dagen aan de praat.

What makes you think you can
    pi_78529388
    quote:

[..]

Ja, dat staat al op de nieuwe laptop. Maar ik baal wel, want het was een fuckin fijne laptop
    Ik had dat met mijn mobiel. Die ging hartstikke kapot en die was ook zo fijn. Mijn nieuwe is best traag en niet zo goed gewoon. En mijn oude smsjes allemaal kwijt.
    pi_78529391
    quote:

[..]

Da's lastiger, een desktop is toch wat makkelijker uit elkaar te halen.
    pi_78529498
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 20:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik heb echt niet alleen de computerwinkel er naar laten kijken hoor... Ook computerspecialisten bij mij in de familie. Die kunnen er ook niks mee, of ze krijgen hem voor 5 dagen aan de praat.

What makes you think you can
    Kan altijd een poging wagen he

Vooraf betalen bitte.
    Als het me niet lukt, krijg je hetzelfde bedrag gewoon weer terug
      zaterdag 27 februari 2010 @ 20:03:49 #297
    191665 Samzz
    Patagonische supergirl
    pi_78529521
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 20:03 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Kan altijd een poging wagen he

Vooraf betalen bitte.
    Als het me niet lukt, krijg je hetzelfde bedrag gewoon weer terug
    Hahaha, deal
    pi_78529559
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 20:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hahaha, deal
    Aiighhttt *voelt zich business-mannetje*
    pi_78529583
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 20:04 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Aiighhttt *voelt zich business-mannetje*
    Je lijkt wel een dealer.
    pi_78529613
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 20:05 schreef vencodark het volgende:

[..]

Je lijkt wel een dealer.
    Eerder een P.I.M.P
    pi_78529627
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 20:05 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Eerder een P.I.M.P
    Sammz wordt verhuurd?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')