Niks mis met ff terugvallen en op je bek gaan. Je hoeft echt niet perfect te zijn en altijd maar happy happy. Hebben zoveel mensen last van, ik ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel eens anders geweest.Het omslagpunt was ongeveer een jaar geleden.
Ik zit inderdaad niet meer in een negatieve spiraal. Gelukkig niet. Alhoewel ik soms nog wel dreig terug te vallen.
![]()
Ook hallo AirwiNquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker compliment voor venco dat je haar alleen die goedkope bende van de Pabo gunt.
Maak daar dan alsjeblieft foto's vanquote:
Dankjequote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tijn is nu socialer heb ik het idee.
Ok, in sommige dingen denk ik: dat wil ik niet weten,maar goed, het is wel goed dat hij dat durft.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niks mis met ff terugvallen en op je bek gaan. Je hoeft echt niet perfect te zijn en altijd maar happy happy. Hebben zoveel mensen last van, ik ook.
Hai!quote:
Buiten dat: als je geen momenten van ongeluk kent, ken je ook geen geluk.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niks mis met ff terugvallen en op je bek gaan. Je hoeft echt niet perfect te zijn en altijd maar happy happy. Hebben zoveel mensen last van, ik ook.
Sommige dingen willen we niet weten.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:51 schreef ArTiC het volgende:
GODVERDOMME
wat heb ik een goeie vibo vandaag
Join the clubquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:51 schreef ArTiC het volgende:
GODVERDOMME
wat heb ik een goeie vibe vandaag
Op jouw na danquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sommige dingen willen we niet weten.
Dat ook. En je leert opstaan door af en toe te vallen. Alleen niet te vaak.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Buiten dat: als je geen momenten van ongeluk kent, ken je ook geen geluk.
Nou, ik heb op de site van het KNMI gekeken en ik geloof niet dat we volgende week een zonnetje en 20 graden hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Join the club![]()
Iedereen is vrolijk vandaag![]()
Zal wel door de aankomende lente komen
Als je het maar laat.quote:
nee, dus nok eens met voor de 34ste keer hetzelfde zielige verhaal op te houden en doe er eindelijk eens iets aanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sommige dingen willen we niet weten.
Dat weet ik. Ik heb nog steeds gesprekken met mijn behandelaar. Ik wil niet meer terug naar die plek.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zolang je je dat maar beseft.Dan kun je er namelijk wat tegen doen.
Dat gaat zeker lukken. Alhoewel het soms wat meer moeite kost.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vol houden jongen!!![]()
Ik heb daar ook in gezeten, en wil daar NOOIT meer in terug vallen![]()
Het leven lacht mij al een jaar toe
Nee, want dan krijg je littekens.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat ook. En je leert opstaan door af en toe te vallen. Alleen niet te vaak.
Gladlyquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je het maar laat.Ga maar in iemand anders springen.
Niks mis met litteken hier en daar. Beter dan geen schaafwondjes en alles maar veilig lopen doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, want dan krijg je littekens.
En littekens blijven toch een beetje trekken.
Ik ben een half jaar geleden gestopt met naar de psych gaan. Vooral omdat het eigenlijk niet meer nodig was.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik heb nog steeds gesprekken met mijn behandelaar. Ik wil niet meer terug naar die plek.
[..]
Dat gaat zeker lukken. Alhoewel het soms wat meer moeite kost.
Vallen opstaan en weer doorgaanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben een half jaar geleden gestopt met naar de psych gaan. Vooral omdat het eigenlijk niet meer nodig was.
Maar het moet ook wat moeite kostenDes te hoger is de beloning (lees: zelfvertrouwen)
Quote uit Batman Beginsquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vallen opstaan en weer doorgaan
quote:Why do we fall, sir? So that we might learn to pick ourselves up.
Moet gelijk aan dit nummer denkenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vallen opstaan en weer doorgaan
Alleen je moet niet te eigenwijs zijn omdat altijd helemaal alleen te doen.quote:
ik ook, maar ik wilde hem niet posten.quote:
Om je een paar goede tikken uit te delen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:04 schreef Black_Ninja het volgende:
Bij deze natuurlijk ook voor iedereen de uitnodiging om het een keer te komen proberen
Ik moet meteen hier aan denken:quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:05 schreef STING het volgende:
Om je een paar goede tikken uit te delen?
Ook dat mag, ook dat moet ik trainenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:05 schreef STING het volgende:
[..]
Legendarische scenequote:
heb je daar een uitnodiging voor nodig?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:05 schreef STING het volgende:
[..]
Welke (vecht)sport?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:12 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ook dat mag, ook dat moet ik trainen
Hehe, klassiekertjequote:
Ninpo Goshinjustu (zelfverdediging) en Ninpo Jissenjutsu (full-contact combat training) de krijgskunst zal ik jullie besparenquote:
Dat eerst lijkt mij wel watquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:17 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ninpo Goshinjustu (zelfvebrevediging) en Ninpo Jissenjutsu (full-contact combat training) de krijgskunst zal ik jullie besparen
ik ben helemaal niet vrolijkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Join the club![]()
Iedereen is vrolijk vandaag![]()
Zal wel door de aankomende lente komen
Ja maar ik wil het beter kunnenquote:
quote:
Kom het een keertje proberenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar ik wil het beter kunnen![]()
Even serieus een vechtsport lijkt mij misschien wel leuk. Alleen ik weet niet of dat een goed idee is ivm met mijn rug.
Ik zal eens kijken. Eigenlijk doe ik op donderdag al iets anders 's avonds.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:32 schreef Black_Ninja het volgende:
[quote]Op zaterdag 27 februari 2010 14:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar ik wil het beter kunnen![]()
Even serieus een vechtsport lijkt mij misschien wel leuk. Alleen ik weet niet of dat een goed idee is ivm met mijn rug.
[..]
Kom het een keertje proberenOp donderdag zitten we in rotterdam, dat is niet al te ver weg van jou en het is een leuke groep
Dan ben ik er over een paar uurquote:
's Maandag is den haagquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken. Eigenlijk doe ik op donderdag al iets anders 's avonds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |