abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78517950

Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke man/vrouw Niets moet, alles mag, je kunt hier serieus zijn of komen voor een lach; alles heeft een plekje hier. Ook bezette mensen zijn hier welkom.

• Regels: degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
  • Dit is een SC, net als de R&P SC.
  • Het is hier geen datingtopic dus behandel de dames met respect, heren.
  • Het is hier geen datingtopic dus behandel de heren met respect, dames.
  • Roddelen wordt niet op prijs gesteld, evenals ongefundeerde uitlatingen.
  • What happens in [Singles] stays in [Singles].

Singles Chat:
    Hier kan je met elkaar flink offtopic lullen of even privé gaan met elkaar .
    http://irc.tweakers.net/singles

De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.

=======

Geplande Singlesmeet:
  • Bierproeven in een Ierse pub en/of illegale straatrace
  • Ergens in maart? 27 maart?
  • Ergens vanaf een uurtje of 14:00
  • Ergens centraal? Utrecht -> Mick 'O Connells?

Gastenlijstje:
  • Samzz
  • Bos81
  • mr_anonimous
  • Torero
  • Knuffelmeisje
  • FireFox1
  • RealZeus
  • Krengetje
  • stbabylon
  • boudemaniak
  • Ang3l
  • Barbusse
  • Black_Ninja

Kom OOK!
  •   zaterdag 27 februari 2010 @ 13:36:10 #2
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_78517958
    Boodschappen, moet ik ook nog doen
    pi_78517964
    tvp
    pi_78517976
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:34 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Joh, dat gezwam altijd van jouw van "ik ben te laat" Ik stuur vrijwel al mijn PM's zonder enkele bijbedoeling. En van de 50 vrouwen die ik er ooit 1 heb gestuurd, is er 1 echt blijven hangen
    Een investering die en redement van 2% opleverd
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_78517979
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:32 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dat het nu een naampje heeft, maakt het niet anders. Ik deel de mening van Cue dat de boodschap vijf jaar geleden niet anders was, maar de manier waarop jij erin zat wel.
    Hoe bedoel je?
    pi_78517988
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:36 schreef Cue_ het volgende:
    Boodschappen, moet ik ook nog doen
    Oh ja, ik zal mijn auto nog wassen
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_78517990
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je hebt iig al een leuk gesprekje. Zie dat als oefening voor contact IRL. En wie weet komt er volgende keer wel iets leuks uit voort.
    Weet je, ik heb momenteel ook best een leuk contact met iemand, dat ging redelijk spotaan allemaal.

Maar nou komen er weer verhalen over een mogelijke gozer die eigenlijk alleen maar wil neuken en ze weet dat het niet slim is maar hij is zo lekker.

En dat vertellen ze mij dan weer.
    pi_78517991
    tvp
    pi_78517997
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Een investering die en redement van 2% opleverd
    Meer dan genoeg
    What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
    pi_78517998
    Wat zal ik eens gaan doen vandaag?
    pi_78518004
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:37 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Weet je, ik heb momenteel ook best een leuk contact met iemand, dat ging redelijk spotaan allemaal.

Maar nou komen er weer verhalen over een mogelijke gozer die eigenlijk alleen maar wil neuken en ze weet dat het niet slim is maar hij is zo lekker.

Flashback!
    pi_78518010
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:34 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Wat vertel jij haar allemaal?
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
      zaterdag 27 februari 2010 @ 13:38:01 #13
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_78518013
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:36 schreef RealZeus het volgende:
    Hoe bedoel je?
    Dat jij er niet aan toe was om je eigen rol in het grotere geheel te onderkennen.
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
    pi_78518018
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:37 schreef vencodark het volgende:

[..]

Flashback!
    Ja, ik dacht: de sluitpost leest niemand.
    pi_78518027
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:37 schreef vencodark het volgende:
    Wat zal ik eens gaan doen vandaag?
    Je mag mijn auto wassen..

In bikini uiteraard
    pi_78518028
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:37 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Meer dan genoeg
    Zeker weten.
    14 SHADES OF GREY
    pi_78518040
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wat vertel jij haar allemaal?
    Sommige nadelige dingen laat ik maar even weg.
      zaterdag 27 februari 2010 @ 13:39:11 #18
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_78518047
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:36 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
    Je zegt sinds je weet dat je faalangst hebt dat alles gaat veranderen. Geweldig dat je die insteek hebt. Maar het punt blijft dat je aan jezelf meot werken. Of het nu onder het kopje faalangst zit of geen zelfvertrouwen of wat dan ook.

5 jaar geleden was het dat geval ook, alleen had het toen dat kopje faalangst nog niet.

Al heb ik (en meer met mij) wel het gevoel dat je er nu ook echt iets aan wil doen en die mening had je vroeger volgens mij minder. Dan probeerde je anderen ook niet te begrijpen of adviezen aan te nemen (of in ieder geval in mindere mate of kwam het zo over)
    pi_78518051
    Vandaag heb ik geen boodschap aan dingen die ik nog zou moeten doen
    14 SHADES OF GREY
    pi_78518074
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:38 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Je kan net zo gelukkig worden in een relatie, zoals je jezelf voelt
    pi_78518088
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:38 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Bij sommige dingen is dat maar beter ook. Alhoewel als je te veel verzwijgt dat ook niet goed is.
    14 SHADES OF GREY
    pi_78518091
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:38 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dat jij er niet aan toe was om je eigen rol in het grotere geheel te onderkennen.
    Ok.

Maar ik moet wel zeggen dat ik ook dacht dat het alleen een gebrek aan zelfvertrouwen was. En dat zal het ook deels wel zijn, maar door misschien die faalangst aan te pakken heeft dat weer een positieve uitwerking op dat zelfvertrouwen.
      zaterdag 27 februari 2010 @ 13:40:43 #23
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78518097
    Het is Dream theater geworden

Domo Arigato!
    pi_78518132
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je zegt sinds je weet dat je faalangst hebt dat alles gaat veranderen. Geweldig dat je die insteek hebt. Maar het punt blijft dat je aan jezelf meot werken. Of het nu onder het kopje faalangst zit of geen zelfvertrouwen of wat dan ook.

5 jaar geleden was het dat geval ook, alleen had het toen dat kopje faalangst nog niet.

Al heb ik (en meer met mij) wel het gevoel dat je er nu ook echt iets aan wil doen en die mening had je vroeger volgens mij minder. Dan probeerde je anderen ook niet te begrijpen of adviezen aan te nemen (of in ieder geval in mindere mate of kwam het zo over)
    Herkenbaar 5 jaar geleden had ik ook niets aan sommige adviezen. Nu wel Omdat ik veranderen wilde omdat ik mijn leven zat was en het anders wilde gaan doen.
    14 SHADES OF GREY
      zaterdag 27 februari 2010 @ 13:42:32 #25
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_78518147
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:40 schreef RealZeus het volgende:
    Ok.

Maar ik moet wel zeggen dat ik ook dacht dat het alleen een gebrek aan zelfvertrouwen was. En dat zal het ook deels wel zijn, maar door misschien die faalangst aan te pakken heeft dat weer een positieve uitwerking op dat zelfvertrouwen.
    Gebrek aan zelfvertrouwen is een symptoom voor faalangst. Ze hebben dus van alles te maken met elkaar.
    pi_78518150
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:40 schreef Black_Ninja het volgende:
    Het is Dream theater geworden

14 SHADES OF GREY
    pi_78518156
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:38 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Je mag mijn auto wassen..

In bikini uiteraard
    Ik weiger vandaag te reizen.
    pi_78518169
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het punt was dat ik alles in theorie wel wist maar in de praktijk alsnog dichtsloeg en die praktijk leer je juist met iets tegen faalangst.

En dat hangt dus allemaal samen: het is niet dat ik het niet wilde, maar het is nieuw dus eng en straks lukt het niet.

Zoals ik al zei: er is echt veel op terug te voeren. Echt heel veel en daarom denk ik nu de sleutel tot de oplossing in handen te hebben.
    pi_78518180
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:42 schreef vencodark het volgende:

[..]

Anders had je dat wel gedaan
    14 SHADES OF GREY
    pi_78518182
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Herkenbaar 5 jaar geleden had ik ook niets aan sommige adviezen. Nu wel Omdat ik veranderen wilde omdat ik mijn leven zat was en het anders wilde gaan doen.
    Heb -sinds ik hier post- nog niet het idee gehad dat jij in een negatieve spiraal zit
    pi_78518190
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:40 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Bij sommige dingen is dat maar beter ook. Alhoewel als je te veel verzwijgt dat ook niet goed is.
    De ervaring leert mij dat ik dat maar even moet verzwijgen.
    pi_78518209
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:42 schreef vencodark het volgende:

[..]

Over een week zit ik in Zeeland, dan praten we wel verder
      zaterdag 27 februari 2010 @ 13:44:16 #33
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_78518213
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:43 schreef RealZeus het volgende:

Zoals ik al zei: er is echt veel op terug te voeren. Echt heel veel en daarom denk ik nu de sleutel tot de oplossing in handen te hebben.
    Ik hoop het heel erg voor je. Maar besef wel dat het nog steeds hard werken zal zijn en nog steeds dat je je angsten moet overwinnen en nog veel meer. De aanpak zal wss anders zijn, maar het is en blijft werken en vast ook eng.
    pi_78518214
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:43 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Heb -sinds ik hier post- nog niet het idee gehad dat jij in een negatieve spiraal zit
    Dat klopt. Tijn is heel anders gaan posten sinds het begin dat hij hier zat.
    pi_78518230
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:44 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Over een week zit ik in Zeeland, dan praten we wel verder
    Ik moet nog wel nieuwe bikini kopen!
    pi_78518252
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:42 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Gebrek aan zelfvertrouwen is een symptoom voor faalangst. Ze hebben dus van alles te maken met elkaar.
    Ja, en als je echt geen zelfvertrouwen hebt durf je niet op een podium gaan staan zingen en dat is iets wat ik juist wel durf en waar ik me heel lekker en zeker bij voel.

En dat gevoel smaakt naar meer, dat wil ik ook zonder dat ik op een podium sta te zingen.
    pi_78518259
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:44 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik moet nog wel nieuwe bikini kopen!
    Als je echt mijn auto gaat wassen in je bikini, krijg je die van mij kado

Wel uit de Pabo collectie uiteraard
    pi_78518279
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:45 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Als je echt mijn auto gaat wassen in je bikini, krijg je die van mij kado

Haha, ik zal het onthouden! Maar dan wel samen met krengel!
    pi_78518289
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:46 schreef vencodark het volgende:

[..]

Haha, ik zal het onthouden! Maar dan wel samen met krengel!
    Maak me geeeeeeeeeeeek
    pi_78518306
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik hoop het heel erg voor je. Maar besef wel dat het nog steeds hard werken zal zijn en nog steeds dat je je angsten moet overwinnen en nog veel meer. De aanpak zal wss anders zijn, maar het is en blijft werken en vast ook eng.
    Dat klopt, maar het feit dat je de praktijk gaat oefenen scheelt wel. En natuurlijk is het eng. Maar ik wil het.

Ik ben er veel te veel door misgelopen. Niet alleen relationeel maar ook qua werk.
    pi_78518330
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:46 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Maak me geeeeeeeeeeeek
    pi_78518340
    quote:

[..]

Tijn is nu socialer heb ik het idee.

Ok, in sommige dingen denk ik: dat wil ik niet weten, maar goed, het is wel goed dat hij dat durft.
    pi_78518345
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:43 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat is wel eens anders geweest. Het omslagpunt was ongeveer een jaar geleden. Ik zit inderdaad niet meer in een negatieve spiraal. Gelukkig niet. Alhoewel ik soms nog wel dreig terug te vallen.
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:43 schreef RealZeus het volgende:

[..]

De ervaring leert mij dat ik dat maar even moet verzwijgen.
    Ja dat snap ik. Ik verzwijg ook sommige dingen aan het begin.
    quote:

[..]

Dankje
    14 SHADES OF GREY
    pi_78518362
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:47 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ok, in sommige dingen denk ik: dat wil ik niet weten, maar goed, het is wel goed dat hij dat durft.
    Is toch beetje wat Fok voor je kan doen denk ik. Users kunnen je echt wel helpen met dingen. Denk dat dat soms weleens onderschat wordt.
      zaterdag 27 februari 2010 @ 13:48:58 #45
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_78518372
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:46 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat klopt, maar het feit dat je de praktijk gaat oefenen scheelt wel. En natuurlijk is het eng. Maar ik wil het.

Ik ben er veel te veel door misgelopen. Niet alleen relationeel maar ook qua werk.
    Ik ben zeer benieuwd en hoop het beste
    pi_78518378
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:48 schreef vencodark het volgende:

[..]

Is toch beetje wat Fok voor je kan doen denk ik. Users kunnen je echt wel helpen met dingen. Denk dat dat soms weleens onderschat wordt.
    Dat inderdaad.
    pi_78518390
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik ben zeer benieuwd en hoop het beste
    ik ook.
    pi_78518394
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:48 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is wel eens anders geweest. Het omslagpunt was ongeveer een jaar geleden. Ik zit inderdaad niet meer in een negatieve spiraal. Gelukkig niet. Alhoewel ik soms nog wel dreig terug te vallen.

Vol houden jongen!!

Ik heb daar ook in gezeten, en wil daar NOOIT meer in terug vallen

Het leven lacht mij al een jaar toe
      zaterdag 27 februari 2010 @ 13:49:38 #49
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_78518397
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:45 schreef FireFox1 het volgende:
    Lekker compliment voor venco dat je haar alleen die goedkope bende van de Pabo gunt.
    pi_78518403
    quote:

[..]

Alhoewel ik soms nog wel dreig terug te vallen.
    [..]
    Zolang je je dat maar beseft. Dan kun je er namelijk wat tegen doen.
    pi_78518430
    quote:

[..]

Niks mis met ff terugvallen en op je bek gaan. Je hoeft echt niet perfect te zijn en altijd maar happy happy. Hebben zoveel mensen last van, ik ook.
    pi_78518437
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:49 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Lekker compliment voor venco dat je haar alleen die goedkope bende van de Pabo gunt.
    Ook hallo AirwiN
    pi_78518440
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:46 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Maak me geeeeeeeeeeeek
    Maak daar dan alsjeblieft foto's van
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:47 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dankje

Dat klopt dat ik een stuk socialer ben geworden de laatste tijd.

Jij durft ook genoeg hoor.
    14 SHADES OF GREY
      zaterdag 27 februari 2010 @ 13:50:35 #54
    267443 Cue_
    Cuecumbergirl
    pi_78518443
    Nou.. ik ga maar eens de deur uit
    pi_78518452
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:50 schreef vencodark het volgende:

[..]

Niks mis met ff terugvallen en op je bek gaan. Je hoeft echt niet perfect te zijn en altijd maar happy happy. Hebben zoveel mensen last van, ik ook.
    QFT
      zaterdag 27 februari 2010 @ 13:51:10 #56
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_78518459
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:50 schreef FireFox1 het volgende:
    Ook hallo AirwiN
    Hai!
    pi_78518467
    quote:

[..]

Buiten dat: als je geen momenten van ongeluk kent, ken je ook geen geluk.
    pi_78518472
    GODVERDOMME

wat heb ik een goeie vibe vandaag
    Today is the greatest day I've ever known
    Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
    pi_78518494
    Spring is in the air
    pi_78518497
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:51 schreef ArTiC het volgende:
    GODVERDOMME

wat heb ik een goeie vibo vandaag
    Sommige dingen willen we niet weten.
    pi_78518498
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:51 schreef ArTiC het volgende:
    GODVERDOMME

wat heb ik een goeie vibe vandaag
    Join the club

Iedereen is vrolijk vandaag

Zal wel door de aankomende lente komen
    pi_78518501
    Nou ja, bijna dan
    pi_78518530
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:52 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Op jouw na dan
    pi_78518544
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:51 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Buiten dat: als je geen momenten van ongeluk kent, ken je ook geen geluk.
    Dat ook. En je leert opstaan door af en toe te vallen. Alleen niet te vaak.
    pi_78518546
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:52 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Join the club

Nou, ik heb op de site van het KNMI gekeken en ik geloof niet dat we volgende week een zonnetje en 20 graden hebben.
      zaterdag 27 februari 2010 @ 13:53:36 #66
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_78518549
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:52 schreef STING het volgende:
    Spring is in the air
    Als je het maar laat. Ga maar in iemand anders springen.
    pi_78518551
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:52 schreef RealZeus het volgende:

[..]

nee, dus nok eens met voor de 34ste keer hetzelfde zielige verhaal op te houden en doe er eindelijk eens iets aan
    pi_78518558
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:49 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Zolang je je dat maar beseft. Dan kun je er namelijk wat tegen doen.
    Dat weet ik. Ik heb nog steeds gesprekken met mijn behandelaar. Ik wil niet meer terug naar die plek.
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:49 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Vol houden jongen!!

Ik heb daar ook in gezeten, en wil daar NOOIT meer in terug vallen

Het leven lacht mij al een jaar toe
    Dat gaat zeker lukken. Alhoewel het soms wat meer moeite kost.
    14 SHADES OF GREY
    pi_78518566
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:53 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat ook. En je leert opstaan door af en toe te vallen. Alleen niet te vaak.
    Nee, want dan krijg je littekens.

En littekens blijven toch een beetje trekken.
    pi_78518581
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:53 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Als je het maar laat. Ga maar in iemand anders springen.
    Gladly
    pi_78518602
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:54 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nee, want dan krijg je littekens.

En littekens blijven toch een beetje trekken.
    Niks mis met litteken hier en daar. Beter dan geen schaafwondjes en alles maar veilig lopen doen. Zoals jij door geen actie te durven ondernemen.
    pi_78518616
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:53 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat weet ik. Ik heb nog steeds gesprekken met mijn behandelaar. Ik wil niet meer terug naar die plek.
    [..]

Dat gaat zeker lukken. Alhoewel het soms wat meer moeite kost.
    Ik ben een half jaar geleden gestopt met naar de psych gaan. Vooral omdat het eigenlijk niet meer nodig was.

Maar het moet ook wat moeite kosten Des te hoger is de beloning (lees: zelfvertrouwen)
    pi_78518619
    quote:

[..]

Vallen opstaan en weer doorgaan
    14 SHADES OF GREY
    pi_78518665
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:55 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik ben een half jaar geleden gestopt met naar de psych gaan. Vooral omdat het eigenlijk niet meer nodig was.

Maar het moet ook wat moeite kosten Des te hoger is de beloning (lees: zelfvertrouwen)
    Inderdaad. Ik heb al een stuk meer zelfvetrouwen dan een tijd geleden.
    14 SHADES OF GREY
    pi_78518673
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Quote uit Batman Begins
    quote:
    Why do we fall, sir? So that we might learn to pick ourselves up.
    pi_78518716
    Of zoals Herman van Veen zingt:
    "We moeten rennen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan"
    pi_78518742
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Moet gelijk aan dit nummer denken

pi_78518750
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:57 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Quote uit Batman Begins
    [..]

Alleen je moet niet te eigenwijs zijn omdat altijd helemaal alleen te doen.
    14 SHADES OF GREY
    pi_78518755
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:59 schreef STING het volgende:

[..]

Moet gelijk aan dit nummer denken

ik ook, maar ik wilde hem niet posten.
      zaterdag 27 februari 2010 @ 14:03:50 #80
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78518857
    Zelfvertrouwen is het sleutelwoord. Ik had vroeger al geen te kort hier aan maar sinds ik ben begonnen met trainen is het nog veel beter geworden. Wanneer je een paar keer een paar goeden tikken hebt uitgedeeld en je ziet wat je eigenlijk kan ben je niet zo snel meer bang
    Domo Arigato!
      zaterdag 27 februari 2010 @ 14:04:48 #81
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78518894
    Bij deze natuurlijk ook voor iedereen de uitnodiging om het een keer te komen proberen
    Domo Arigato!
    pi_78518917
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 14:04 schreef Black_Ninja het volgende:
    Bij deze natuurlijk ook voor iedereen de uitnodiging om het een keer te komen proberen
    Om je een paar goede tikken uit te delen?
      zaterdag 27 februari 2010 @ 14:10:10 #83
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_78519053
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 14:05 schreef STING het volgende:
    Ik moet meteen hier aan denken:

zaterdag 27 februari 2010 @ 14:12:07 #84
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78519123
    quote:

[..]

Ook dat mag, ook dat moet ik trainen
    Domo Arigato!
      zaterdag 27 februari 2010 @ 14:12:54 #85
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78519147
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 14:10 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Legendarische scene

Was trouwens spontaan ontstaan omdat Ford geen zin meer had in opnames en klaar was met de dag
    Domo Arigato!
    pi_78519189
    quote:

[..]

heb je daar een uitnodiging voor nodig?
    pi_78519195
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 14:12 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Ook dat mag, ook dat moet ik trainen
    Welke (vecht)sport?
    14 SHADES OF GREY
    pi_78519221
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 14:10 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Hehe, klassiekertje
      zaterdag 27 februari 2010 @ 14:15:35 #89
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78519224
    Even een kleine aanpassing in het repertoire:

Domo Arigato!
      zaterdag 27 februari 2010 @ 14:17:04 #90
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78519269
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 14:14 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Welke (vecht)sport?
    Ninpo Goshinjustu (zelfverdediging) en Ninpo Jissenjutsu (full-contact combat training) de krijgskunst zal ik jullie besparen
    Domo Arigato!
    pi_78519488
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 14:17 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Ninpo Goshinjustu (zelfvebrevediging) en Ninpo Jissenjutsu (full-contact combat training) de krijgskunst zal ik jullie besparen
    Dat eerst lijkt mij wel wat
    14 SHADES OF GREY
      zaterdag 27 februari 2010 @ 14:26:17 #92
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78519523
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 14:24 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat eerst lijkt mij wel wat
    Ga je gang
    Domo Arigato!
    pi_78519554
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 13:52 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Join the club

ik ben helemaal niet vrolijk
    pi_78519634
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 14:26 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Ga je gang
    Ja maar ik wil het beter kunnen

Even serieus een vechtsport lijkt mij misschien wel leuk. Alleen ik weet niet of dat een goed idee is ivm met mijn rug.
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 14:27 schreef krengetje het volgende:

[..]

ik ben helemaal niet vrolijk
    Knuffel
    Moet ik je komen opvrolijken?
    14 SHADES OF GREY
      zaterdag 27 februari 2010 @ 14:32:00 #95
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78519685
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 14:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Even serieus een vechtsport lijkt mij misschien wel leuk. Alleen ik weet niet of dat een goed idee is ivm met mijn rug.
    Kom het een keertje proberen Op donderdag zitten we in rotterdam, dat is niet al te ver weg van jou en het is een leuke groep
    Domo Arigato!
    pi_78519754
    das goed tijntje
    pi_78519824
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 14:32 schreef Black_Ninja het volgende:
    [quote]Op zaterdag 27 februari 2010 14:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

[..]

Kom het een keertje proberen Op donderdag zitten we in rotterdam, dat is niet al te ver weg van jou en het is een leuke groep
    Ik zal eens kijken. Eigenlijk doe ik op donderdag al iets anders 's avonds.
    14 SHADES OF GREY
    pi_78519831
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 14:34 schreef krengetje het volgende:
    das goed tijntje
    Dan ben ik er over een paar uur
    14 SHADES OF GREY
      zaterdag 27 februari 2010 @ 14:49:04 #99
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_78520175
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 14:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik zal eens kijken. Eigenlijk doe ik op donderdag al iets anders 's avonds.
    's Maandag is den haag of 's zondags oegstgeest
    Domo Arigato!
    pi_78520278
    Whehe, na de wasserette geracet tegen een Bentley. Nou ja, race... Wat een gigantisch krachtsverschil

Tegen deze dus:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')