Moet gelijk aan dit nummer denkenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vallen opstaan en weer doorgaan
Alleen je moet niet te eigenwijs zijn omdat altijd helemaal alleen te doen.quote:
ik ook, maar ik wilde hem niet posten.quote:
Om je een paar goede tikken uit te delen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:04 schreef Black_Ninja het volgende:
Bij deze natuurlijk ook voor iedereen de uitnodiging om het een keer te komen proberen
Ik moet meteen hier aan denken:quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:05 schreef STING het volgende:
Om je een paar goede tikken uit te delen?
Ook dat mag, ook dat moet ik trainenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:05 schreef STING het volgende:
[..]
Legendarische scenequote:
heb je daar een uitnodiging voor nodig?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:05 schreef STING het volgende:
[..]
Welke (vecht)sport?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:12 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ook dat mag, ook dat moet ik trainen
Hehe, klassiekertjequote:
Ninpo Goshinjustu (zelfverdediging) en Ninpo Jissenjutsu (full-contact combat training) de krijgskunst zal ik jullie besparenquote:
Dat eerst lijkt mij wel watquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:17 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ninpo Goshinjustu (zelfvebrevediging) en Ninpo Jissenjutsu (full-contact combat training) de krijgskunst zal ik jullie besparen
ik ben helemaal niet vrolijkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Join the club![]()
Iedereen is vrolijk vandaag![]()
Zal wel door de aankomende lente komen
Ja maar ik wil het beter kunnenquote:
quote:
Kom het een keertje proberenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar ik wil het beter kunnen![]()
Even serieus een vechtsport lijkt mij misschien wel leuk. Alleen ik weet niet of dat een goed idee is ivm met mijn rug.
Ik zal eens kijken. Eigenlijk doe ik op donderdag al iets anders 's avonds.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:32 schreef Black_Ninja het volgende:
[quote]Op zaterdag 27 februari 2010 14:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar ik wil het beter kunnen![]()
Even serieus een vechtsport lijkt mij misschien wel leuk. Alleen ik weet niet of dat een goed idee is ivm met mijn rug.
[..]
Kom het een keertje proberenOp donderdag zitten we in rotterdam, dat is niet al te ver weg van jou en het is een leuke groep
Dan ben ik er over een paar uurquote:
's Maandag is den haagquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken. Eigenlijk doe ik op donderdag al iets anders 's avonds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |