Een investering die en redement van 2% opleverdquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Joh, dat gezwam altijd van jouw van "ik ben te laat" Ik stuur vrijwel al mijn PM's zonder enkele bijbedoeling. En van de 50 vrouwen die ik er ooit 1 heb gestuurd, is er 1 echt blijven hangen
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat het nu een naampje heeft, maakt het niet anders. Ik deel de mening van Cue dat de boodschap vijf jaar geleden niet anders was, maar de manier waarop jij erin zat wel.
Oh ja, ik zal mijn auto nog wassenquote:
Weet je, ik heb momenteel ook best een leuk contact met iemand, dat ging redelijk spotaan allemaal.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt iig al een leuk gesprekje. Zie dat als oefening voor contact IRL. En wie weet komt er volgende keer wel iets leuks uit voort.
Meer dan genoegquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een investering die en redement van 2% opleverd
Flashback!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Weet je, ik heb momenteel ook best een leuk contact met iemand, dat ging redelijk spotaan allemaal.
Maar nou komen er weer verhalen over een mogelijke gozer die eigenlijk alleen maar wil neuken en ze weet dat het niet slim is maar hij is zo lekker.![]()
En dat vertellen ze mij dan weer.
Wat vertel jij haar allemaal?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Weet je, ik heb momenteel ook best een leuk contact met iemand, dat ging redelijk spotaan allemaal.
Maar nou komen er weer verhalen over een mogelijke gozer die eigenlijk alleen maar wil neuken en ze weet dat het niet slim is maar hij is zo lekker.![]()
En dat vertellen ze mij dan weer.
Dat jij er niet aan toe was om je eigen rol in het grotere geheel te onderkennen.quote:
Je mag mijn auto wassen..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:37 schreef vencodark het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen vandaag?
Zeker weten.quote:
Je zegt sinds je weet dat je faalangst hebt dat alles gaat veranderen. Geweldig dat je die insteek hebt. Maar het punt blijft dat je aan jezelf meot werken. Of het nu onder het kopje faalangst zit of geen zelfvertrouwen of wat dan ook.quote:
Je kan net zo gelukkig worden in een relatie, zoals je jezelf voeltquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sommige nadelige dingen laat ik maar even weg.
Bij sommige dingen is dat maar beter ook. Alhoewel als je te veel verzwijgt dat ook niet goed is.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sommige nadelige dingen laat ik maar even weg.
Ok.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat jij er niet aan toe was om je eigen rol in het grotere geheel te onderkennen.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je zegt sinds je weet dat je faalangst hebt dat alles gaat veranderen. Geweldig dat je die insteek hebt. Maar het punt blijft dat je aan jezelf meot werken. Of het nu onder het kopje faalangst zit of geen zelfvertrouwen of wat dan ook.
5 jaar geleden was het dat geval ook, alleen had het toen dat kopje faalangst nog niet.
Al heb ik (en meer met mij) wel het gevoel dat je er nu ook echt iets aan wil doen en die mening had je vroeger volgens mij minder. Dan probeerde je anderen ook niet te begrijpen of adviezen aan te nemen (of in ieder geval in mindere mate of kwam het zo over)
Gebrek aan zelfvertrouwen is een symptoom voor faalangst. Ze hebben dus van alles te maken met elkaar.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:40 schreef RealZeus het volgende:
Ok.![]()
Maar ik moet wel zeggen dat ik ook dacht dat het alleen een gebrek aan zelfvertrouwen was. En dat zal het ook deels wel zijn, maar door misschien die faalangst aan te pakken heeft dat weer een positieve uitwerking op dat zelfvertrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |