Rijdt zalig zo'n ding, als het de W12 uitvoering was heeft nog een lekkere schop onder je kont ookquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:52 schreef FireFox1 het volgende:
Whehe, na de wasserette geracet tegen een Bentley. Nou ja, race...Wat een gigantisch krachtsverschil
![]()
Tegen deze dus:
[ afbeelding ]
Door aardig te doen, vriendelijk te zijn en gewoon leuk mee te pratenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:54 schreef Socios het volgende:
Hoe kan men een PM van een leuke FOK!ster bemachtigen dan?
Wat voor geluid en wat voor auto?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:54 schreef Kreator het volgende:
mijn auto maakt ineens een raar geluid weer.. vorige maand koppeling...wat nu weer...
Okey, dankjewel.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:57 schreef Black_Ninja het volgende:
Door aardig te doen, vriendelijk te zijn en gewoon leuk mee te praten
Vorige week tegen een Leon 2.0 geracet.... en gewonnenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:53 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Rijdt zalig zo'n ding, als het de W12 uitvoering was heeft nog een lekkere schop onder je kont ook
Wat rij jij dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vorige week tegen een Leon 2.0 geracet.... en gewonnen
en wist die Seat ook dat je tegen hem aan het racen was? of ben je zo iemand die stiekem doet en dan snel wegspeert bij het verkeerslicht?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vorige week tegen een Leon 2.0 geracet.... en gewonnen
alsof er iets los zit. golf 3 gti 16v.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:57 schreef Black_Ninja het volgende:
Wat voor geluid en wat voor auto?
quote:
Rattel fluit of rammel?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
alsof er iets los zit. golf 3 gti 16v.
Rammel. Ja drukgroep is ook vervangen, want die was ook stuk geloof ik.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:07 schreef Black_Ninja het volgende:
Rattel fluit of rammel?
Is de druk groep van je koppeling ook vervangen?
Dat gaat wel af inderdaad, alhoewel je inderdaad geen kans maakt tegen een W12quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide zijn van mij, maar ik rij vooral in de 156, en mijn pa in de 146 (links dus)
1st gen 156 (eerste bouwjaar)?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide zijn van mij, maar ik rij vooral in de 156, en mijn pa in de 146 (links dus)
Ik heb vrijwel nooit problemen met mijn Alfa's *klopt af*quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:07 schreef ArTiC het volgende:
tja Golf...en dan zeggen ze iets over Alfa's en electronica storingen en rammeltjes
Ben nu aan mijn tweede Golf V bezig en weer knipperen er overal lampjes die uit moeten blijven en vorige week viel het hele dashboard + onboard navigatie uit...best kut midden in Antwerpen
Is inderdaad 1st gen. Uit '98quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
1st gen 156 (eerste bouwjaar)?
De 146 is gelukkig een TS en geen boxer...wat een ramp was dat
Garantie halen, moeilijk te zeggen of er iets niet goed is gegaan bij je koppeling maar kans is zeker aanwezigquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Rammel. Ja drukgroep is ook vervangen, want die was ook stuk geloof ik.
Nu ja, zal zo eens gaan luisteren wat het is.
Nou, ik maak tegen wel meer supercars geen kansquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:09 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Dat gaat wel af inderdaad, alhoewel je inderdaad geen kans maakt tegen een W12
Die hebben vaker motorproblemen dan de types vanaf eind 99/2000quote:
Ik ken de problemen (ben ook lid van het AR156 forum) Ik heb alle onderhoudsboekjes etc. De auto heeft in zijn 11 jarige bestaan vrijwel nooit problemen gehad... Oh ja, er is 3 weken geleden een ander motor in gekomenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die hebben vaker motorproblemen dan de types vanaf eind 99/2000![]()
niet dat bij jou het geval hoeft te zijn maar ik heb er al veel met een kapotte motor gezien inmiddels
Ach, supercars zijn ook niet allesquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, ik maak tegen wel meer supercars geen kans
daar heb je het alquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ken de problemen (ben ook lid van het AR156 forum) Ik heb alle onderhoudsboekjes etc. De auto heeft in zijn 11 jarige bestaan vrijwel nooit problemen gehad... Oh ja, er is 3 weken geleden een ander motor in gekomen
Want de eerste motor had het kort voordat ik hem kocht begeven
De swap is perfect gegaan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daar heb je het al
nou, dan zit je (als de swap goed gedaan is) iig goed
Die liggen te krikken, terwijl wij hier zitten te lullenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:29 schreef Black_Ninja het volgende:
wat een stilte trouwens, waar zijn alle meiden heen?
Weg net zoals iedereen die niet van auto's houdtquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:29 schreef Black_Ninja het volgende:
wat een stilte trouwens, waar zijn alle meiden heen?
Dat dus.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weg net zoals iedereen die niet van auto's houdt
Is op je werk zijn ook weg zijn?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weg net zoals iedereen die niet van auto's houdt
Ja, want dat zijn de enige twee mogelijkheden, RZ of auto's...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:40 schreef ArTiC het volgende:
als jullie leiver naar het gejank van RZ luisteren: ga jullie gang
uhuh, want als er 3 mensen over een auto praten kunnen 10 anderen geen ander gesprek voerenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, want dat zijn de enige twee mogelijkheden, RZ of auto's...
Ja tenzij je zit te lurkenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:39 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Is op je werk zijn ook weg zijn?
meelezen maar niet posten hier en niet met je werk bezig zijn.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:58 schreef Cue_ het volgende:
Gvd de afvalheffing en rioolheffingszaken zijn ook binnen![]()
Define werkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
meelezen maar niet posten hier en niet met je werk bezig zijn.
Werkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:09 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Define werk![]()
Ach ik heb wel tijd over om hier te posten en ook nog om met de hond te spelen
Hoofdprogrammeur bij een autotechnisch bedrijf. Vandaar dat ik ook weet hoe veel semi-supercars rijdenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Werk![]()
Wat voor werk doe jij eigenlijk?
Kan je mijn Alfa ook even upgradenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:14 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Hoofdprogrammeur bij een autotechnisch bedrijf. Vandaar dat ik ook weet hoe veel semi-supercars rijden
Coolquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:14 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Hoofdprogrammeur bij een autotechnisch bedrijf. Vandaar dat ik ook weet hoe veel semi-supercars rijden
Ik zal hier wel eens overleggenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kan je mijn Alfa ook even upgraden
*knuffel*quote:
Volgende keer wil ik die Bentley dus wel bijhouden hequote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:21 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik zal hier wel eens overleggen
Tot dat je op verjaardagen komt en de discussie komt "wat is de stoerste auto die jij hebt gereden?" komt. Dan mag je plots niet meer mee doenquote:
Tenzij daar ook andere software in ligt natuurlijkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgende keer wil ik die Bentley dus wel bijhouden he
Er zit een boardcomputer in mijn auto (denk ik)quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:24 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Tenzij daar ook andere software in ligt natuurlijk
Hoelang moet ie het volhouden?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er zit een boardcomputer in mijn auto (denk ik)
Als jij met 1 druk op de knop mijn auto van 150 naar 250 pk krijgt noem ik je god
kwart mijlquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:31 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Hoelang moet ie het volhouden?
Ik merk het.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:50 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Sowieso is het rustig vandaag
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:50 schreef Black_Ninja het volgende:
Wilde me collega een hondenras laten zien.
Even een weekend aahhhhh momentje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Not my kinda dawgquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:50 schreef Black_Ninja het volgende:
Wilde me collega een hondenras laten zien.
Even een weekend aahhhhh momentje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
je moest aan mij denken?quote:
Ik wilde zeggen een labrador/golden retriever maar dat gaat lastig worden met 47 kilo. Welk merk is dit geworden dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze, en nog eentje lopen er bij mij rond
Ok, oude foto, inmiddels is dit mannetje 47 kilo
Golden Retrieverquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:11 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen een labrador/golden retriever maar dat gaat lastig worden met 47 kilo. Welk merk is dit geworden dan?
een labradorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:11 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen een labrador/golden retriever maar dat gaat lastig worden met 47 kilo. Welk merk is dit geworden dan?
47 Kg voor een goldy?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Golden Retriever
Het teefje wordt bij haar 2e loopsheid (over ongeveer 2 maanden) gedekt (voor de purbertjes onder ons: Nee, niet door mij)
Dus straks allemaal kleine Retrievertjes hier
ik haal ze altijd door elkaar...de ene is langharig en de ander kortharig toch?quote:
En Goldies zijn alleen maar blond/geel te krijgen, Lab's in blond/geel, zwart en choco bruinquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik haal ze altijd door elkaar...de ene is langharig en de ander kortharig toch?
Dat mag ook helemaal niet meerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Golden Retriever
Het teefje wordt bij haar 2e loopsheid (over ongeveer 2 maanden) gedekt (voor de purbertjes onder ons: Nee, niet door mij)
Dus straks allemaal kleine Retrievertjes hier
Zijn eetlust is ook echt niet normaal...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:14 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
47 Kg voor een goldy?Mijn lab van 45kg was al 2x zo groot als de gemiddelde lab
Ah dat zal dan ook wel helpen. Die van ons was geen gram te zwaar maar wel echt groot. Hij was ras zuiver (vader was meervoudig show kampioen) maar mensen dachten vaak dat het een kruising met een rottweiler was. Tegen dat sleuren is een makkelijke oplossing trouwens als je het vervelend gaat vindenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zijn eetlust is ook echt niet normaal...Maar zijn vader woog ook rond de 45 kilo. Als hij er vandoor gaat terwijl hij aan de riem zit, wordt ik ook meegesleurd. Soms vraag ik me ook af wie-wie uitlaat
![]()
Hij is ook te zwaar volgens de dokter
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:04 schreef krengetje het volgende:
omg.. mn oma vond mn tepelpiercing helemaal geweldig en daarna begon te te praten over sex en klaarkomen
75 Ofzoquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nah ja, je hebt iig je oma nog.Hoe oud is ze?
foto'squote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:04 schreef krengetje het volgende:
omg.. mn oma vond mn tepelpiercing helemaal geweldig en daarna begon te te praten over sex en klaarkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |