Ik ken de problemen (ben ook lid van het AR156 forum) Ik heb alle onderhoudsboekjes etc. De auto heeft in zijn 11 jarige bestaan vrijwel nooit problemen gehad... Oh ja, er is 3 weken geleden een ander motor in gekomenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die hebben vaker motorproblemen dan de types vanaf eind 99/2000![]()
niet dat bij jou het geval hoeft te zijn maar ik heb er al veel met een kapotte motor gezien inmiddels
Ach, supercars zijn ook niet allesquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, ik maak tegen wel meer supercars geen kans
daar heb je het alquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ken de problemen (ben ook lid van het AR156 forum) Ik heb alle onderhoudsboekjes etc. De auto heeft in zijn 11 jarige bestaan vrijwel nooit problemen gehad... Oh ja, er is 3 weken geleden een ander motor in gekomen
Want de eerste motor had het kort voordat ik hem kocht begeven
De swap is perfect gegaan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daar heb je het al
nou, dan zit je (als de swap goed gedaan is) iig goed
Die liggen te krikken, terwijl wij hier zitten te lullenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:29 schreef Black_Ninja het volgende:
wat een stilte trouwens, waar zijn alle meiden heen?
Weg net zoals iedereen die niet van auto's houdtquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:29 schreef Black_Ninja het volgende:
wat een stilte trouwens, waar zijn alle meiden heen?
Dat dus.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weg net zoals iedereen die niet van auto's houdt
Is op je werk zijn ook weg zijn?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weg net zoals iedereen die niet van auto's houdt
Ja, want dat zijn de enige twee mogelijkheden, RZ of auto's...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:40 schreef ArTiC het volgende:
als jullie leiver naar het gejank van RZ luisteren: ga jullie gang
uhuh, want als er 3 mensen over een auto praten kunnen 10 anderen geen ander gesprek voerenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, want dat zijn de enige twee mogelijkheden, RZ of auto's...
Ja tenzij je zit te lurkenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:39 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Is op je werk zijn ook weg zijn?
meelezen maar niet posten hier en niet met je werk bezig zijn.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:58 schreef Cue_ het volgende:
Gvd de afvalheffing en rioolheffingszaken zijn ook binnen![]()
Define werkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
meelezen maar niet posten hier en niet met je werk bezig zijn.
Werkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:09 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Define werk![]()
Ach ik heb wel tijd over om hier te posten en ook nog om met de hond te spelen
Hoofdprogrammeur bij een autotechnisch bedrijf. Vandaar dat ik ook weet hoe veel semi-supercars rijdenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Werk![]()
Wat voor werk doe jij eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |