je moest aan mij denken?quote:
Ik wilde zeggen een labrador/golden retriever maar dat gaat lastig worden met 47 kilo. Welk merk is dit geworden dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze, en nog eentje lopen er bij mij rond
Ok, oude foto, inmiddels is dit mannetje 47 kilo
Golden Retrieverquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:11 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen een labrador/golden retriever maar dat gaat lastig worden met 47 kilo. Welk merk is dit geworden dan?
een labradorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:11 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen een labrador/golden retriever maar dat gaat lastig worden met 47 kilo. Welk merk is dit geworden dan?
47 Kg voor een goldy?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Golden Retriever
Het teefje wordt bij haar 2e loopsheid (over ongeveer 2 maanden) gedekt (voor de purbertjes onder ons: Nee, niet door mij)
Dus straks allemaal kleine Retrievertjes hier
ik haal ze altijd door elkaar...de ene is langharig en de ander kortharig toch?quote:
En Goldies zijn alleen maar blond/geel te krijgen, Lab's in blond/geel, zwart en choco bruinquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik haal ze altijd door elkaar...de ene is langharig en de ander kortharig toch?
Dat mag ook helemaal niet meerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Golden Retriever
Het teefje wordt bij haar 2e loopsheid (over ongeveer 2 maanden) gedekt (voor de purbertjes onder ons: Nee, niet door mij)
Dus straks allemaal kleine Retrievertjes hier
Zijn eetlust is ook echt niet normaal...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:14 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
47 Kg voor een goldy?Mijn lab van 45kg was al 2x zo groot als de gemiddelde lab
Ah dat zal dan ook wel helpen. Die van ons was geen gram te zwaar maar wel echt groot. Hij was ras zuiver (vader was meervoudig show kampioen) maar mensen dachten vaak dat het een kruising met een rottweiler was. Tegen dat sleuren is een makkelijke oplossing trouwens als je het vervelend gaat vindenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zijn eetlust is ook echt niet normaal...Maar zijn vader woog ook rond de 45 kilo. Als hij er vandoor gaat terwijl hij aan de riem zit, wordt ik ook meegesleurd. Soms vraag ik me ook af wie-wie uitlaat
![]()
Hij is ook te zwaar volgens de dokter
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:04 schreef krengetje het volgende:
omg.. mn oma vond mn tepelpiercing helemaal geweldig en daarna begon te te praten over sex en klaarkomen
75 Ofzoquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nah ja, je hebt iig je oma nog.Hoe oud is ze?
foto'squote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:04 schreef krengetje het volgende:
omg.. mn oma vond mn tepelpiercing helemaal geweldig en daarna begon te te praten over sex en klaarkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |