Vast wel na het schaatsenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:10 schreef Guppyfriend het volgende:
oh, ze laten de bleomenceremonie toch wel zien???
Terecht in capsquote:
nee, ik bedoel op de livestream. nos-tv is toch kansloosquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:07 schreef Cee het volgende:
M'N BUREN DENKEN DAT DE EXORCIST OP BEZOEK IS MAAR DAT BOEIT ME NIET
Nee, die gaat liever over Ria heen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:11 schreef Merel het volgende:
Mart Smeets: Je kunt niet over Sauerbreij heen
Die commentator ook al:quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:11 schreef Merel het volgende:
Mart Smeets: Je kunt niet over Sauerbreij heen
Komt daar zeker voor in aanmerking.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:11 schreef Pistol_Pete het volgende:
Nicolien sportvrouw van het jaar 2010![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
En anders morgen wel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:13 schreef marcodej het volgende:
En we staan weer in de top 10 van de medaillespiegel volgens mij.
Ik kijk op NBCquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
nee, ik bedoel op de livestream. nos-tv is toch kansloos
Snowboarden is echt wel veel vetter dan schaatsen!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:13 schreef mr_me_me het volgende:
SNOWBOARDEN IS HET NIEUWE SCHAATSEN!!!
Voor de buitenwereld inderdaad, maar wat mij betreft had ze dat al gedaan met haar prestaties in de wereldbeker.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:16 schreef Pistol_Pete het volgende:
Wat heeft Nicolien keihard met haar verleden afgerekend vandaag,
Dan winnen we goud op een historische manier, en dan ga je er een quote van een black eyed peas nummer tegenaan gooien! SCHAAM JE!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:17 schreef iBenny het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I gotta feeling that tonight’s gonna be a good night
That tonight’s gonna be a good night
That tonight’s gonna be a good good night![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke zenderquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:14 schreef Pistol_Pete het volgende:
Geniaal dit
Nu de huliging!
Wat smaken die bubbels goed nu
Journalisten mogen niet juichen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:13 schreef Iblis het volgende:
Gelukkig reageerde Mart met het enthousiasme alsof hij in een hondenkeutel was gaan staan.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:11 schreef Pistol_Pete het volgende:
![]()
![]()
![]()
De Cauberg is anders best kut op te beklimmenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
Geniaal gewoon dit. En er zijn hier geen eens bergen!
dat werd daar afgespeeld hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dan winnen we goud op een historische manier, en dan ga je er een quote van een black eyed peas nummer tegenaan gooien! SCHAAM JE!
1 berg! In Vaals!!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:25 schreef Leatherface het volgende:
Land zonder bergen
Maar ze was natuurlijk vooraf de favoriete. Het is amazing gezien Sauerbreij's achtergrond. Maar geen onverwacht succes.![]()
![]()
was op de livestreamquote:
Hoho! Dat lijkt me wat voorbarig. Stel dat Marianne Timmer dit jaar de wereldbeker dressuur wint en de TT van Assen wint in Juni en in November een nieuw wereldecord loopt tijdens de marathon van New York ... dan zie ik Sauerbreij nog geen sportvrouw van het jaar worden.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:11 schreef Pistol_Pete het volgende:
![]()
![]()
![]()
edit:quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:10 schreef maok het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:33 schreef Pistol_Pete het volgende:
Ze moet de vlag dragen bij de slotceremonie
Iddquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:36 schreef DJJoris het volgende:
Waarom wordt er in hemelsnaam meer aandacht besteed aan het verliezen van de achtervolging dan aan die prachtige gouden medaille? Duidelijk een fail van de NOS.
Inderdaad, ze hebben er zelf volgens mij ook niet meer zo'n zin in het schaatsstadion daar lijkt het.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:36 schreef DJJoris het volgende:
Waarom wordt er in hemelsnaam meer aandacht besteed aan het verliezen van de achtervolging dan aan die prachtige gouden medaille? Duidelijk een fail van de NOS.
Het is wel schaatsen he, de sport waarop Nederland heerschtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:36 schreef DJJoris het volgende:
Omdat schaatsen de meest geniale en grootste wintersport van de wereld is he!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:36 schreef DJJoris het volgende:
Er zijn inderdaad veel toffere sporten om naar te kijken, gelukkig hebben we de livestreams nogquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Het is wel schaatsen he, de sport waarop Nederland heerscht![]()
.
Hele OS is een fail van de NOS. Je wordt gewoon continu doodgegooid met dat schaatsen, een sport waar ik totaal niet om geef. Gelukkig heb ik een boel evenementen kunnen downloaden om het een dag later te bekijken. Al die schaatsaandacht heeft wel een groot voordeel: dankzij de eenzijdige berichtgeving hoef je niet bang te zijn voor spoilers van andere evenementen.
En brons boeit niks, zei hij.quote:
Doe ff iets aan je UI danquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Opkutten met dat schaatsen .. NICOLIEN![]()
![]()
![]()
![]()
Is ook zo, alleen GOUD telt. Ow, wat ben ik blij voor ONZE NICOLIEN SAUERBREIJ.quote:
Als dit schaatsen was geweest dan had de NOS uren gevuld met terugblikjes en lange analyses. Nu een klein interview met Sauerbreij en we zitten weer bij de zure schaatsanalyse. Mart ziet er zo blij uit als een levend lijk. Er is een gouden plak gewonnen NOS, hup naar de piste!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:40 schreef Stefanovich het volgende:
Echt he, wat is dit... WIJ WILLEN NICOLIEN!!!!! Geweldig dit, dit kleine, lage landje, wint gewoon een gouden plak met SNOWBOARDEN ahahah! Of nouja, zij natuurlijk, maar goed![]()
Nou nu gaan ze vast het hele draaiboek omgooien hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Grote baas van de NOS maar es getwitterd waarom we nu geen Nicolien zien.
Behalve dan dat GOUD van die Lee, dat is toch een beetje goud met een zilveren randje.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:44 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Is ook zo, alleen GOUD telt. Ow, wat ben ik blij voor ONZE NICOLIEN SAUERBREIJ.![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft eerder deze OS al een keer wat met kritiek gedaan. Maar goed, schaatsen is voorbij, dus nu hebben ze weer tijd voor Sauerbreij.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:46 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Nou nu gaan ze vast het hele draaiboek omgooien hoor. Fail.
schaatsmedailles?? zomer en winter gouden medailles samen, en schaatsen doen ze in zomer niet lijkt ,mequote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:13 schreef Pek het volgende:
Mooie stunt hoor, 99 schaatsmedailles en nummer 100 is voor een sneeuwvreter![]()
Humor
Je bent te snel voor mequote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:14 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
schaatsmedailles?? zomer en winter gouden medailles samen, en schaatsen doen ze in zomer niet lijkt ,me
NED 1quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:14 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil nu wel Nicolien zien eigenlijk.
Helaas nog geen skeeleren op de zomerspelenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:14 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
schaatsmedailles?? zomer en winter gouden medailles samen, en schaatsen doen ze in zomer niet lijkt ,me
laten we hopen dat dat ook voor de mannen team pursuit geldtquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:21 schreef Ericr het volgende:
Van faler naar winnaar, 3 keer is echt scheepsrecht
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:24 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
De naam luidt:
![]()
Carolien Sauerbreij
![]()
Tof, dat ga ik wel even kijken dan. Bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Om 4:10 uur medaille-uitreiking voor Sauerbreij.
Idd, dat tekent de mentale hardheid van ONZE HELDquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Stoer gedaan, zowel in de halve als in de finale je eerste run nipt verliezen en dan toch winnen
Zou Nederland ook weinig medailles winnen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:18 schreef maok het volgende:
[..]
Helaas nog geen skeeleren op de zomerspelen
Nicolien failquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:24 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Tranen in mijn ogen van vreugde. Wat een fantastische prestatie. 4.10: ik zit dan voor de buis.
Wat een enthousiaste dame, heerlijk om haar reactie te horen.
De naam luidt:
![]()
Carolien Sauerbreij
![]()
Ik vind het zo enorm gaaf dat ik er ander soort posts van overhoud.quote:
't Is je vergeven.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:26 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik vind het zo enorm gaaf dat ik er ander soort posts van overhoud.Mijn excuses daarvoor.
Misschien dat er dan nog wat maratonschaatsers mee kunnen doen, die doen volgens mij wat meer aan skeeleren en anders moeten er maar wat langebaanschaatsers overstappen, als er medailes te halen zijn kunnen ze dat best doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:26 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zou Nederland ook weinig medailles winnen.
nederlanders zouden massaal over kunnen stappen op skeeleren, zoals dat ook gebeurde met amerikanen en anderenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:26 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zou Nederland ook weinig medailles winnen.
quote:
Trouwens, mark tuitert komt uit het skeeleren.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:30 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
nederlanders zouden massaal over kunnen stappen op skeeleren, zoals dat ook gebeurde met amerikanen en anderen
Weet je dat zeker?:')quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:24 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
De naam luidt:
![]()
Carolien Sauerbreij
![]()
Hehe.quote:
Wel meer. Ronald Mulder en Elma de Vries bijv. ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:37 schreef maok het volgende:
[..]
Trouwens, mark tuitert komt uit het skeeleren.
Tsja, wat moet je daar verder doen dan? Die berg was binnen no time desolaat. Ze zitten daar ook redelijk afgezonderd.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:46 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Als dit schaatsen was geweest dan had de NOS uren gevuld met terugblikjes en lange analyses. Nu een klein interview met Sauerbreij en we zitten weer bij de zure schaatsanalyse. Mart ziet er zo blij uit als een levend lijk. Er is een gouden plak gewonnen NOS, hup naar de piste!
Haar vader is haar trainer, dus die zal daar toch wel zijn neem ik aan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:52 schreef DeStentor het volgende:
JEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUIJ!
Ik heb vanavond haar ouders geziendie waren niet mee naar vancouver!
Je hebt het niet gezien, zet dan nu maar Eurosport aan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:57 schreef TheVulture het volgende:
Heb de hele avond visite gehad zonder tv aan maar godverdomme wat een wereldprestatie dit
Van lachertje in Salt Lake naar goud in Vancouver.... Nicolien
Ben ik aan het doenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:03 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Je hebt het niet gezien, zet dan nu maar Eurosport aan.
quote:
Thanks voor de tipquote:
Hoe laat is die?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:07 schreef Dutchguy het volgende:
Toch maar ff wakker blijven voor de huldiging. Dit is toch wel heel uniek.
Geen dank.quote:
Idd. Kippevel.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:12 schreef TheVulture het volgende:
Wow... ik zit hier met kippenvel op de bank
Ik hop meequote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:14 schreef TheArt het volgende:
Nu op de ARD halve finale!
We hoppen van zender naar zender
Weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat ARD het nu uitzendt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:12 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Heeft de BBC het al uitgezonden?
Het staat op. Ik heb het nu al tien keer gezien, maar kan er gewoon geen genoeg van krijgen. Fucking fantastisch!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:17 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat ARD het nu uitzendt.
Dit dus.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:18 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Het staat op. Ik heb het nu al tien keer gezien, maar kan er gewoon geen genoeg van krijgen. Fucking fantastisch!
Ik zat ook al vanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:24 schreef TheArt het volgende:
Die DuitserZegt ie een beetje dat Sauerbreij er praktisch uit lag in de halve finale tegen Jörg. Hoe bedoel je chauvinisme
Haha, maar ja, een Nederlandse verslaggever had dat waarschijnlijk ook gedaan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:24 schreef TheArt het volgende:
Die DuitserZegt ie een beetje dat Sauerbreij er praktisch uit lag in de halve finale tegen Jörg. Hoe bedoel je chauvinisme
quote:Baas snowboarden huilt bij succes Sauerbreij
CYPRESS MOUNTAIN - Voor Marcel Looze was het vrijdag een enorme uitdaging om voor een goede piste voor de parallel reuzenslalom bij de snowboardsters te zorgen. Sneeuw was al weken niet gevallen op Cypress Mountain, donderdag en vrijdag begon het wel enorm te regenen. De wedstrijd leverde vrijdag redelijk wat crashes op, maar het eindresultaat - goud voor Nicolien Sauerbreij - overtrof alle verwachtingen van Looze.
De voormalig topsportcoördinator van de Nederlandse Ski Vereniging - op de Winterspelen van Vancouver verantwoordelijk voor de snowboarddisciplines - begeleidde Sauerbreij jarenlang. "Elk mens kan olympisch kampioen worden. Daar heb je echter wel doorzettingsvermogen voor nodig. Dat heeft Nicolien”, zei Looze, die na de Winterspelen van Turijn (2006) van de Nederlandse Ski Vereniging overstapte naar de internationale skibond FIS.
"Ik ben erg trots op haar. Ze heeft het zelf gedaan. Dit is super, voor Nicolien maar ook voor Nederland”, zei Looze met de tranen in zijn ogen.
Dat kun je zo vaak zeggen. Het is niet voor niets onderdeel van de wedstrijd dat je over 2 runs wint. Sauerbreij had vast nog wel wat sneller gekund als ze meer risico had genomen, maar dan was de kans groot geweest dat zij ook was gevallen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:26 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Haha, maar ja, een Nederlandse verslaggever had dat waarschijnlijk ook gedaan.( andersom natuurlijk )
Je moet het allemaal met een knipoog nemen he.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:51 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Dat kun je zo vaak zeggen. Het is niet voor niets onderdeel van de wedstrijd dat je over 2 runs wint. Sauerbreij had vast nog wel wat sneller gekund als ze meer risico had genomen, maar dan was de kans groot geweest dat zij ook was gevallen.
Die Duitser moet niet zwetsen, Sauerbreij was de bestequote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:31 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Je moet het allemaal met een knipoog nemen he.
Ik vind de 1500 meter heren toch nog mooier.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:51 schreef popolon het volgende:
De mooiste gouden medaille voor Nederland.
Nee, sport is oorlog.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:48 schreef Szura het volgende:
Moet ik me trouwens schamen omdat ik keihard opsprong en ging juichen toen die Duitse in de halve finale onderuit ging op het eind?
Ik deed precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:48 schreef Szura het volgende:
Moet ik me trouwens schamen omdat ik keihard opsprong en ging juichen toen die Duitse in de halve finale onderuit ging op het eind?
Daar ben ik het ook met je eens.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:47 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Die Duitser moet niet zwetsen, Sauerbreij was de beste![]()
Ze heeft zo weinig fouten gemaakt, ze is mentaal echt goed.
Ik kom zo ook.quote:
Ze gaat iig een jaartje door.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:24 schreef TheVulture het volgende:
Zou ze nog 4 jaar meekunnen richting Sotsji eigenlijk?
en vooral heel lelijkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:25 schreef Yurithemaster het volgende:
wat zijn die medailles trouwens groot
Ach, deze wokkel van Vancouver is iig mooier dan de donut van Turijn.quote:
dat doen ze altijd volgens mij met zn 3en op de hoogste treequote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:30 schreef Rikketik het volgende:
Prachtig!Eerst met z'n drieën poseren op de hoogste trede, wat eigenlijk al niet zo de bedoeling was geloof ik
markt tuitert volgde ook al niet helemaal het juiste protocol waardoor davis er echt bij liep van huh waar moet ik nu heenquote:, daarna poseren voor de fotografen met dat Vancouver-meisje dat haar maar niet mee terug in de rij kreeg.
Bij de eerste huldiging werden ze gelijk aangetikt door de dames en moesten ze mee lopen, maar misschien staat er gewoon een vaste limiet voor de tijd dat je op het podium mag staan. Als je met z'n drieën wilt poseren, zul je dus gewoon moeten opschieten.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat doen ze altijd volgens mij met zn 3en op de hoogste tree
Echt wel.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:48 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik vind de 1500 meter heren toch nog mooier.
Leuke huldiging.quote:
Het is pas 3x eerder geweest op de spelen. Misschien verwar je het met die snowboarders van de halfpipe, volgens mij hebben ze op de spelen altijd al zulke kleding aan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:50 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zat me eigenlijk af te vragen tijdens dat snowboarden of ze vroeger niet veel wijdere kleding droegen?
Ze dragen tegenwoordig gewoon strakke kleding
Eens.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:20 schreef Fortitudo het volgende:
vind dat er te weinig aandacht aan wordt besteed
Nou tijdens de race wel maar vandaag heb ik toch een keer of 6, 7 haar race gezien op ned 1.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:20 schreef Fortitudo het volgende:
vind dat er te weinig aandacht aan wordt besteed
Ja hč best wel faal dat ze daarvoor naar de schaatsbaan moet komen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:51 schreef Ambrosius het volgende:
Ze zenden nu even het interview met Dione uit, op de schaatsbaan ook echt.
Had het idee dat Dione van gekkigheid niet wist wat ze moest zeggen of vragen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:51 schreef Ambrosius het volgende:
Ze zenden nu even het interview met Dione uit, op de schaatsbaan ook echt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |