Vast wel na het schaatsenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:10 schreef Guppyfriend het volgende:
oh, ze laten de bleomenceremonie toch wel zien???
Terecht in capsquote:
nee, ik bedoel op de livestream. nos-tv is toch kansloosquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:07 schreef Cee het volgende:
M'N BUREN DENKEN DAT DE EXORCIST OP BEZOEK IS MAAR DAT BOEIT ME NIET
Nee, die gaat liever over Ria heen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:11 schreef Merel het volgende:
Mart Smeets: Je kunt niet over Sauerbreij heen
Die commentator ook al:quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:11 schreef Merel het volgende:
Mart Smeets: Je kunt niet over Sauerbreij heen
Komt daar zeker voor in aanmerking.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:11 schreef Pistol_Pete het volgende:
Nicolien sportvrouw van het jaar 2010![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
En anders morgen wel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:13 schreef marcodej het volgende:
En we staan weer in de top 10 van de medaillespiegel volgens mij.
Ik kijk op NBCquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
nee, ik bedoel op de livestream. nos-tv is toch kansloos
Snowboarden is echt wel veel vetter dan schaatsen!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:13 schreef mr_me_me het volgende:
SNOWBOARDEN IS HET NIEUWE SCHAATSEN!!!
Voor de buitenwereld inderdaad, maar wat mij betreft had ze dat al gedaan met haar prestaties in de wereldbeker.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:16 schreef Pistol_Pete het volgende:
Wat heeft Nicolien keihard met haar verleden afgerekend vandaag,
Dan winnen we goud op een historische manier, en dan ga je er een quote van een black eyed peas nummer tegenaan gooien! SCHAAM JE!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:17 schreef iBenny het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I gotta feeling that tonight’s gonna be a good night
That tonight’s gonna be a good night
That tonight’s gonna be a good good night![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke zenderquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:14 schreef Pistol_Pete het volgende:
Geniaal dit
Nu de huliging!
Wat smaken die bubbels goed nu
Journalisten mogen niet juichen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:13 schreef Iblis het volgende:
Gelukkig reageerde Mart met het enthousiasme alsof hij in een hondenkeutel was gaan staan.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:11 schreef Pistol_Pete het volgende:
![]()
![]()
![]()
De Cauberg is anders best kut op te beklimmenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
Geniaal gewoon dit. En er zijn hier geen eens bergen!
dat werd daar afgespeeld hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dan winnen we goud op een historische manier, en dan ga je er een quote van een black eyed peas nummer tegenaan gooien! SCHAAM JE!
1 berg! In Vaals!!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:25 schreef Leatherface het volgende:
Land zonder bergen
Maar ze was natuurlijk vooraf de favoriete. Het is amazing gezien Sauerbreij's achtergrond. Maar geen onverwacht succes.![]()
![]()
was op de livestreamquote:
Hoho! Dat lijkt me wat voorbarig. Stel dat Marianne Timmer dit jaar de wereldbeker dressuur wint en de TT van Assen wint in Juni en in November een nieuw wereldecord loopt tijdens de marathon van New York ... dan zie ik Sauerbreij nog geen sportvrouw van het jaar worden.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:11 schreef Pistol_Pete het volgende:
![]()
![]()
![]()
edit:quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:10 schreef maok het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |